آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

مشخصات جکهای بازویی

 

جک بازویی

 

-بدون نیاز به سرویس و نگهداری و ضد آب بودن کلیه قطعات و متعلقات

-مجهز به چشم الکترونیک برای ایمنی در برخورد با موانع

-قابلیت فرمان برای روشن کردن چراغهای پارکینگ و ...توسط ریموت کنترل

-کاملا بدون صدا و حرکت بسیار روان با دور کند شو

-بدون محدودیت در تعداد باز و بسته شدن درب اتوماتیک

-مجهز به سیستم خلاص کن در زمان قطع برق

-قابلیت فرمان توسط ریموت کنترل(به تعداد دلخواه)کلید دستی و کارت خوان و کلیدهای دیجیتالی و...

-طراحی بسیار زیبا در ساخت قطعات و استفاده از مواد مرغوب با کنترل کیفی بسیار بالا

-فرمان بسته شدن درب به طور خودکار با تنطیم زمان دلخواه

-قابلیت نصب قفل برقی جهت حفاظت بیشتر

 

این سیستم ها از نوع الکترومکانیک می باشد که قدرت جابجا کردن دربی با وزن 200کیلوگرم و عرض5/1 متر دارا است و علیرغم قدرت بالا از سرعت یکنواختی برخوردار استs18  برای زاویه بازشوی 90 درجه). این عامل با کنترل و کاهش سرعت در انتهای مسیر از ضربه و تنش نابجا بر روی درب و سیستم می‌کاهد.

 

ولتاژ مصرفی دستگاه40 W و قدرت موتور 2500 N با سیکل کاری تردد بالا  می باشد. گیربکس موتور درحالت عادی در گیر بوده و در این زمان حرکت درب با نیروی خارجی امکان پذیر نمی‌باشد (در عمل سیستم قفل می‌‌باشد)، مگرآنکه سیستم  با کلاچ دستی موجود بر روی موتور خلاص شده باشد. قدرت بالای این سیستم از استهلاک سیستم در تردد‌های بالا می‌‌کاهد.

از ویژگی‌‌های دیگر سیستم ضریب ایمنی IPX4(NEMA3) و استاندارد حرارتی 50+ تا 20- درجه سانتیگراد می‌توان اشاره کرد. بدنه کاملا آلومینیومی با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای علاوه بر محافظت از اجزای سیستم در کلیه شرایط محیطی تضمین کننده زیبایی ماندگار سیستم می‌‌باشد.

 

سیستم کد پذیری ریموت‌‌‌ها به صورت کد گردشی تا 4.294.967.296 کد با فرکانس MHz 92/433 ایجاد می‌کند که از نظر ایمنی شرایط مطمئنی  را فراهم می سازد.

 

 با توجه به اینکه سیستم  دارای چشم‌‌های حسگر مانع می‌باشد که از برخورد احتمالی درب با شخص و یا وسیله نقلیه می‌‌کاهد، کلاچ هوشمند سیستم نیز در اثر برخورد با مانع نیروی انتقالی به درب را میزان 5 N کاهش خواهد داد.

 

قابلیت دیگر امکان تردد از بخش محدودی از درب می‌‌باشد به این معنی که می‌توان به دستگاه برنامه داد که با یک دکمه ریموت کل معبر برای تردد باز شود و با شاسی دیگر از همان ریموت نیمی از معبر جهت تردد شخص یا وسائل نقلیه کم عرض باز گردد به این صورت که تک لنگه از درب میتواند تحت کنترل قرار گیرد . همچنین کنترل روشنایی پارکینگ نیز از دیگر امکانات برد مرکزی دستگاه می‌‌باشد.

این سیستم قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات اتوماسیون استاندارد را دارا می‌‌باشد و در برنامه سیستم امکان اتصال به  شبکه‌‌‌های PLC , BMS گنجانده شده است و یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد سیستم امکان فعال‌سازی سیستم‌‌های کنترل تصویر و تصویر برداری در منطقه است که بطور مثال با باز شدن درب ضبط تصویر شروع خواهد شد.

 

مشخصات و جزئیات سیستم

 

2 عدد جک الکترو مکانیک ودرب اتوماتیک کورس بلند  

1 عدد ریموت دو کاناله           

1 عدد فلاشر بهمراه آنتن داخلی            

1 عدد برد و سانترال با خروجی دیجیتال         

 

1 جفت چشم مادون قرمز        

1 عدد جعبه برد و ترانس                

2 عدد یراق و اتصالات نصب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.