آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

46 ایده برای هدایای تبلیغاتی تجاری قسمت دوم

نمایشگاه های تجاری

 

نمایشگاه های تجاری می توانند محل تجمع محصولات تبلیغاتی شوند. با این حال اگر به درستی استفاده شوند می توانند فرصت فوق العاده ای در اختیارتان قرار دهند تا محصول یا خدمات خود را نشان دهید. سعی کنید بفهمید رقبایتان چه چیزهایی را ارائه می دهند، سپس چیزی را پیدا کنید که منحصر به شرکتتان باشد. نظرتان در مورد کیف پوشک سفارشی یا خودکار تبلیغاتی در همایش مادران چیست؛ مطمئنا در مقابل جاکلیدی هایی که رقبا ارائه می دهند خیلی چشمگیر خواهد بود. یا اگر نمایشگاه تجاری وسایل الکترونیکی است، و فکر می کنید بیشتر شرکت ها فلش یو اس بی ارائه می دهند، شما می توانید تنها شرکتی باشید که وکیوم صفحه کلید یو اس بی ارائه می دهد. گزینه های دیگری نیز هستند:

 

برطرفکننده استرس

بند کارت

جا کارتی

Badge Reels

محافظ موبایل

 

برس تمیز کردن صفحه کلید

برس مانیتور کامپیوتر

ذره بین کارت های اعتباری

نوشیدنی های انرژی زا

 

اینها نمونه هایی از محصولاتی هستند که می توانید به مشتری های خود ارائه دهید. به خودتان بستگی دارد که چه چیزی باعث می شود شرکت شما در این حرفه، حرف اول را بزند. هدف شما باید این باشد که چیزی را ارائه کنید که بازدید کننده ها را به غرفه شما جلب کند، که تا قبل از دیدن چیزی که ارائه می دهید هیچ وقت به غرفه شما نمی آمد.

 

مشوق کارکنان

 

محصولات تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی فقط برای تبلیغات نیستند. هیچ چیزی به اندازه پاداش دادن به کارکنان به پاس خدماتشان، نمی تواند به آنها انگیزه دهد و آنها را خوشحال کند. برای تقویت روحیه کارکنان، به آنها انگیزه دهید. علاوه بر اینکه که عملکرد، ایمنی، کار تیمی و بهره وری آنها را ترویج می کنید، به تشویق نوآوری نیز کمک می کنید.

جام یادبود

پلاک های یادبود

کیف

لباس های مارک سطح بالا مثل ژاکت یا تی شرت پولو یا پیراهن

ست قلم و خودکار حکاکی شده

 

همینطور که می بینید این محصولات نباید در حد متوسط مثل لیوان یا ماگ باشند. اگر نباشند بهتر است. باید به کارکنان خود این احساس را بدهید که چیزی که دارید به آنها می دهید ارزشمند و مهم است، نه یک سری از محصولاتی که هیچ کدام از مشتری ها نمی خواهند. حتی اگر کسب و کارتان کوچک است، باز هم دلیل نمی شود که گاهی اوقات به کارکنان خود هدیه ندهید. کارکنان شما بزرگ ترین حامیان شما هستند. این ایده ها فرصتی هستند تا قدردانی خودتان را به کار خوب آنها نشان دهید.

 

حسن نیت را در اجتماع خود ترویج دهید

 

برای اینکه در یک رویداد اجتماعی به عنوان حامی مالی از شما یاد شود، می توانید هدایای تبلیغاتی ارائه دهید. با اینکار نه تنها همسایگانتان به شرکت شما فکر خواهند کرد، بلکه راهی هموار می شود تا به افرادی که به طور معمول سروکاری با شرکت شما نداشته اند، هدایای تبلیغاتی دهید.

 

کیت کمک های اولیه

متر

چراغ قوه

کیسه های حمل وسیله

لیوان قهوه

 

ایده دیگر اینکه با یک جامی مالی دیگر همکاری کنید و یک سبد هدیه پر از بلیط یا اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید که آنها را  بفروشید و سود حاصله را وقف یک موسسه خیریه کنید. این ایده به شیوه های مختلفی عملی است. اول، موجب سرمایه گذاری می شود. دوم، شرکت شما و حامی مالی در معرض دید قرار می گیرد. سوم، مشتری با اقلامی بیرون می رود که به طور بالقوه به کسب و کار شما را ارجاع داده می شود.

 

هدایای شرکتی

 

مطمئن شوید مشتریان شما پاداش کار با شما را می گیرند. با دادن یک هدیه تبلیغاتی به پاس کار با آنها، این ایده را به مشتریانتان می دهید که آنها برایتان مهم هستند. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که مشتریان شما رده بالا هستند و دادن یک تی شرت یا لیوان جنبه خوبی ندارد.

 

مجموعه ای از گیلاس هایی که هم آرم شرکت شما و هم لوگوی آنها بر روی آنها چاپ شده باشد

 

دفترچه های جلد چرمی با کیفیت

 

بستۀ هدایای تبلیغاتی کوچک تر همراه با شکلات و تنقلات

 

هدایای از این قبیل می تواند قدردانی شما را نشان دهد. همچنین می توانید از آنها به عنوان عذرخواهی برای قصور در خدمات، یا برطرف کردن مشکل با مشتری استفاده کنید. همچنین برای هدیه سالگرد ها و دیگر رویداد های مهم نیز می توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید و رابطه طولانی مدت با آنها برقرار کنید.

 

افزایش ترافیک وب سایتتان

 

اگر هدفتان این است که افراد بیشتری به وب سایتتان بیایند، از موارد زیر استفاده کنید:

 

فلش یو اس بی

ام پی تری پلیر

 

برای استفاده از این اقلام باید آنها را به کامپیوتر متصل کرد – می توانید نرم افزاری در آنها بارگذاری کنید که وقتی به کامپیوتر متصل شدند به صورت خودکار وب سایت شما را باز کنند.

 

علاوه بر لوگو، آدرس سایتتان را نیز بر روی همه محصولات چاپ کنید. به این ترتیب به مردم القا می کنید که وب سایتتان هم به اندازه لوگو اهمیت دارد. یک کد QR  که مستقیما وب سایتتان را باز می کند، به هدایای تبلیغاتی تان اضافه کنید.

 

افزایش ترافیک به وسیلۀ محصولات تبلیغاتی تا حدی چالش برانگیز است. اگر به آنها به عنوان جزئی از برنامه های بازاریابی کلی خود نگاه کنید، اما فقط بر روی آنها تکیه نکنید، خواهید دید که تلاش در این زمینه جواب خواهد داد.

 

ایمیل مستقیم

 

هدایای تبلیغاتی میزان پاسخ به ایمیل مستقیم شما را افزایش می دهد. ارسال یک محصول همراه با نامه، انگیزه بیشتری برای پاسخ به پیام را در مشتری ها ایجاد می کند، نسبت به زمانی که به تنهایی یک نامه ارسال کنید. می توانید این موارد را در نظر بگیرید:

 

آهن ربا

خودکار کوچک

خطکش 15 سانتی متری

تی شرت گلف

کیت پیچ گوشتی مخصوص عینک

 

محصولاتی از این قبیل خیلی خوب نتیجه می دهد، چون هزینه ارسال آنها خیلی بیشتر از ارسال یک نامه به تنهایی نمی شود. به این ترتیب نه تنها مشتری ها را ترغیب به عمل می کنید، بلکه چیزی به آنها می دهید که هم از آن استفاده می کنند و هم شما را در خاطر خواهند داشت.

 

نتیجه

 

فقط به دنبال یک محصل تبلیغاتی نباشید. به ترتیب زیر عمل کنید:

 

هدفی که از طریق هدایای تبلیغاتی می خواهید به آن برسید را تعیین کنید

ببینید رقبایتان چه کار می کنند

محصولی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را به هدفتان می رساند

مطمئن شوید که محصول تبلیغاتی متناسب با برند شما است

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.