به جرات می توان گفت این کمپانی یکی از رهبران بازار دوربین های دیجیتالی مگا پیکسلی IP و راهکار های مربوط به آن است .
کمپانی بزرگ Arecont بصورت تخصصی ، فقط بر روی تولید و گسترش دوربین مداربسته های دیجیتال تحت شبکه کاملاً حرفه ای فعالیت می کند و تولید محصولات آن در ایالات متحده آمریکا انجام می شود .
برنامه های امنیتی حرفه ای و تصویر برداری HD با کیفیت چندین مگا پیکسل ، وضوح تصویر بسیار بالا ، حساسیت بالا و ذخیره تصاویر با تکنولوژی H.264 ، کمک می کند تا دوربین های حرفه ای آرکانت به عنوان گزینه مناسبی در بحث های حفاظتی شمرده شود .
Arecont موفق به ثبت اختراع تکنولوژی جدید پردازش تصاویر در مقیاس و کارایی بالا در تصویر برداری مگا پیکسلی شده است
تولید دوربین های دام و باکس تایپ MegaVideo® و MegaDome™ با کیفیت 1.3 مگا پیکسل ، 2 مگا پیکسل ، 3 مگا پیکسل ، 5 مگا پیکسل و 10 مگا پیکسل H.264 و MJPEG در دو نوع تک سنسور و 2 سنسور توانست تحول خوبی در این صنعت ایجاد کند.
سپس با عرضه دوربین های دام 8 مگا پیکسلی 180 درجه و 360 درجه پانوراما سری SurroundVideo® توانست بازار پیشرفته صنایع حفاظتی و نظارت تصویری را متحول سازد.
این شرکت دوربین مداربسته همواره در طی سال های اخیر ، رو به پیشرفت بوده و علیرغم اینکه کار خود را در جنوب کالیفرنیا شروع کرده بود ، در حال حاضر دارای دفاتر و نماینگی های مختلفی در سر تا سر دنیا از جمله اروپا ، خاورمیانه ، آسیا ، افریقا ، اقیانوس آرام و آمریکای لاتین است .
این کمپانی از سال 1972 میلادی در کشور هلند شروع به کار نمود .
طراحی و تولید انواع محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته ها ، انتقال تصاویر و مدیریت آنها بر بسترهای آی پی ، فیبر و شبکه های ترکیبی ، توانست تولیدات این مجموعه را به محصولات منحصر بفردی در اروپا و جهان تبدیل نماید.
ارائه کیفیت بالای محصولات و سطح بی نظیر از یکپارچه سازی فن آوری اطلاعات در زمینه سیستم های نظارت تصویری و همچنین کدک های خاص فشرده سازی تصاویر دیجیتال ، توانست محصولات این مجموعه را بصورت چشم گیری در فرودگاه ها ، سیستم های حمل و نقل ریلی و مترو ها و همچنین در مرکز نظامی متعدد ، گسترش دهد .
از تجهیزات سخت افزاری کمپانی Siqura می توان به انواع دوربین های ثابت و متحرک تحت شبکه و آنالوگ ، انواع تجهیزات انتقال تصویر بر بستر فیبر نوری و انواع مبدل های دیجیتال و آنالوگ اشاره کرد.
علاوه بر تجهیزات گسترده سخت افزاری ، نرم افزارهای قدرتمند و پیشرفته این مجموعه در زمینه سیستم های ذخیره سازی و هوشمند سازی تصاویر ، توانسته راهکارهای متعددی را پیش پای مسئولان صنایع تخصصی بگذارد.
طراحی و تولید دوربین های خاص با قابلیت پردازش تصاویر ترافیکی ، وقایع صورت گرفته و خراب کاریهای انجام شده و یا گزارش وضعیت دوربین و کیفیت تصویر آن و همچنین تولید دوربین هایی با ورودی مستقیم فیبر ، توانسته برتری های منحصر بفردی را برای این کمپانی ایجاد نموده و توجه هزاران مجموعه بزرگ در زمینه صنایع هواپیمایی ، صنایع نظامی ، صنایع حمل و نقل ریلی و جاده ای ، صنایع حمل و نقل دریایی و بنادر ، مراکز بزرگ ورزشی و بسیاری دیگر از مراکز حساس دنیا را به خود جلب نماید .
دفتر مرکزی سیکورا برای کالا ها و دوربین مداربسته در شهر گودا کشور هلند واقع شده و دفاتر مرکزی فروش و پشتیبانی آن در بسیاری از کشورها از جمله آمریکای شمالی و جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا ، انگلستان ، آلمان ، ایتالیا و ... گسترده شده اند.
سیکورا عضو گروه TKH ، یک گروه بین المللی از شرکتهای متخصص در ایجاد و عرضه راهکارهای امنیتی ، مخابراتی ، ساختمانی و صنعتی میباشد. مقر این گروه در آمستردام هلند بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آن به آدرس www.tkhgroup.com مراجعه فرمایید.
امروزه با پیشرفت زیاد تکنولوژی ، میتوان از ابزارهایی مثل دوربین مدار بسته ، بصورت هوشمند بهره برد.
بدین معنا که با آنالیز تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته ، سیستم بصورت اتوماتیک کاری انجام داده و یا هشداری به قسمت دیگر ارسال می نماید .
بحث هوشمند سازی تصاویر بسیار گسترده است و مجموعه بتیس با توجه به اینکه نماینده رسمی چندین برند معتبر در زمینه دوربین های مدار بسته و هوشمند سازی آنهاست ، می تواند نیاز های خاص شما را با سفارش به شرکت های سازنده و اعمال تغییر در نرم افزار ها و سخت افزار ها ، فراهم نماید .
اجرای سیستم های هوشمند سازی می تواند امکان استفاده از قابلیت های تجهیزات سخت افزاری شما را به حداکثر رسانده و بسیاری از امکاناتی که شاید در گذشته فقط در حد آرزو بود را برای شما فراهم سازد .
در این بخش بصورت تیتر وار به برخی از قابلیت ها و امکانات هوشمند سازی تصاویر می پردازیم :
- قابلیت تشخیص و شناسایی حرکت در منطقه دید دوربین
- قابلیت اتصال به سیستم های دیگر و یا سنسور های مختلف
- قابلیت چرخش دوربین ها به سمت منطقه ای که در آن اتفاقی روی داده و توسط سیستم دیگری مثل اعلان حریق ، به سیستم گزارش شده .
- قابلیت بررسی یک سطح خاص و گزارش رویداد های بوقوع پیوسته در آن
- قابلیت اندازه گیری سرعت خودرو ها
- قابلیت خواندن پلاک خودرو ها
- قابلیت آنالیز باند ها فرودگاهی
- قابلیت عکس برداری از صورت تک تک مراجعین به یک ساختمان و مقایسه با دیتا بیس موجود و تشخیص چهره افراد و ثبت نام آنها در سیستم
- قابلیت بررسی یک فضای امن و عدم وجود اشیای مشکوک به بمب در منطقه
- قابلیت تعقیب سوژه های متحرک
- قابلیت شمارش تعداد افراد وارد شده و خارج شده از یک مکان
- قابلیت خواندن رجیستر هواپیما ها و ثبت ساعات ورود و خروج آنها در فرودگاه
- قابلیت تشخیص موجودات زنده
- و صد ها قابلیت دیگر... در دوربین مداربسته
- قابلیت سفارشی سازی نرم افزار های هوشمند سازی برای رفع نیاز های ویژه مصرف کنندگان
این روزها بازاریابان اینترنتی هرکاری انجام می دهند که بدون پرداخت هزینه ای از طریق هر کانالی که ممکن است عملیات افزایش بازدیدکننده ، فروش اینترنتی و … را انجام دهند.
یکی از تاثیرگذارترین راه های طراحی سایت که بدون پرداخت هزینه میتوان از طریق آن بازاریابی کرد سئو (SEO ) یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است.
در حالی که بسیاری از تجارت ها هنگام استفاده از سئو و بهینه سازی فقط بر روی مسائلی مانند تولید محتوا و شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند و از تکنیک هایی که برای موتور های جستجو مثل گوگل و بینگ مهم هستند صرف نظر می کنند.
بله درست است که محتوای بازاریابی و شبکه های اجتماعی بحثی جدید در سئو هستند اما آنها با حقیقت مقداری فاصله دارند.فرض کنید سایت شما یک مغازه است در بهترین نقطه شهر است و هر روز بهترین اجناس را رایگان در آن قرار میدهید اما فرض کنید ۵ پله از سطح زمین فاصله دارید و یا پله ندارید و اگر هم دارید پله های مناسبی برای رفت و آمد نیست. به نظر شما کسی وارد مغازه شما می شود؟
شما می توانید محتوای خیلی خوب و موثری را برای مخاطبان خود منتشر کنید و سپس آن محتوا را در شبکه های اجتماعی پخش کنید و منتظر بمانید تا بازدهی آن را در نتیجه موتورهای جستجو مشاهده کنید.
اساس و اصول سئو تکنیک های طبیعی هستند و خیلی مهم و تاثیرگذار است که سایتی ایجاد کنید که هم برای موتورهای جستجو و هم بازدیدکننده گان به بهترین نحو ممکن در دسترس باشد. در این مطلب ۱۰ نکته مهمی که به شما برای ساخت سایتی گوگل پسند کمک می کند را مطرح میکنیم:
۱٫بهینه سازی ساختار آدرس های پیوند :
آدرس های وبسایت باید به گونه ای طراحی شوند که در نظر کاربران بسیار ساده و قابل درک باشند.
گاهی اوقات سیستم مدیریت محتوای سایت ، آدرسی غیرضروری همراه با کاراکتر هایی بی ربط و بی معنی را در جعبه آدرس بار نمایش میدهد. آدرس های پیوند برای عمل خزیدن و برقراری ارتباط با سایت ها و صفحات دیگر بسیار مهم هستند. راه حل : مطمئن شوید آدرس های صفحات شما برای موتورهای جستجو اصلی بهینه شده اند.
۲٫بهینه سازی سرعت سایت
برای اینکه وبسایت تجربه ی کاربری بهتر داشته باشد باید دقت داشت که سرعت سایت شما به بهترین نحو بهینه سازی شده باشد.
بهینه سازی سرعت سایت
یکی از پارامتر های بسیار مهم و حیاتی طراحی سایت که در الگوریتم رتبه بندی گوگل نقش بسزایی دارد سرعت لود صفحات سایت شماست. راه حل : با استفاده از ابزار رایگانی که گوگل در اختیار عموم قرار داده سرعت صفحات سایت خود را بررسی کنید و طبق توصیه های آن نسبت به بهبود سرعت سایت خود اقدام نمایید. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights /
۳٫بهینه سازی لینک های داخلی :
رنک صفحه اصلی در رتبه بندی صفحات داخلی سایت تاثیر به سزایی دارد.
رنک صفحه اصلی
پیج رنک یکی از امتیازاتی است که گوگل در رتبه بندی از آن استفاده میکند.پیج رنک بالاتر فرصت بهتری به شما برای افزایش رتبه سایت خود در نتایج جستجو را می دهد.پیج رنک هر صفحه امتیازی است که به صفحه های داخلی بر اساس فرمولی داده می شود.یعنی مقدار پیج رنک یک صفحه بر اساس فرمول زیر به صفحاتی که در آن صفحه لینک داده شده اند امتیاز می دهد.
فرمول :
مقدار امتیازی که پیج رنک به لینک های داخلی می دهد = پیج رنک / تعداد لینک های داخلی مثال : پیج رنک ۸ / ۴۰ لینک داخلی = ۰٫۲ امتیاز به هر لینک داخلی پیج رنک ۸ / ۱۰ لینک داخلی = ۰٫۸ امتیاز به هر لینک داخلی راه حل : ساختمان لینک های داخلی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به صفحات غیرضروری لینک نداده باشید.
۴٫بهینه سازی جاوا اسکریپت
خزنده های موتور های جستجو برای خزیدن و هدایت کد های جاوا اسکریپت زمان زیادی صرف می کنند. اگرچه جستجوها بهتر انجام می شوند اما این عیب را نیز دارند. بعلاوه کد های جاوا اسکریپت گاهی اوقات از خزیدن مطالب مهم و لینک ها توسط عنکبوت های موتورهای جستجو جلوگیری می کنند. اگر سایت شما کد های جاوا اسکریپت زیادی دارد مطمئن شوید که این کد ها از خوانده شدن اطلاعات توسط روبات موتور های جستجو جلوگیری نکنند. اگر جلوگیری می کنند سعی کنید کد ها را بهینه بنویسید یا راه های دیگری برای دسترسی روبات به مطالب بیابید. در غیر اینصورت با شکست بزرگی مواجه خواهید شد. برای مثال : شرکت ما کد های جاوا اسکریپت را برای موتور های جستجو مخصوصا روبات گوگل بهینه می کند تا حدی که نزدیک ۱۰۰ درصد خطایی وجود نداشته باشد و همه مطالب به بهترین نحو ممکن ایندکس شوند.
۵٫رفع مشکلات عنکبوت ها ( Spider )
گاهی اوقات برای سایت هایی اتفاق می افتد که میخواهند چیزهای باارزشی مثل عکس ها ، صفحات پرینت و … را به صورت پاپ-آپ نمایش دهند اما متاسفانه لینکی برای بازگشت به سایت در نظر نمی گیرند. به همین دلیل ممکن است با موتورهای جستجو به مشکلاتی بخورید زیرا این خلل ممکن است شما را از پاپ-آپ به سمت محتوای دیگری هدایت کند.بعلاوه موتور های جستجو صفحاتی را که تجربه کاربری خوبی برای کاربران خود رقم نمی زند را در نتایج جستجو نمایش نمی دهد. راه حل : در صورتی که از پاپ-آپ استفاده کردید آن را در فایل robos.txt اعلان و یا با استفاده از تگ nofollow از دنبال شدن توسط روبات ها جلوگیری کنید.
۶٫بهینه سازی نشانه گذاری های schema
در سال ۲۰۱۱ گوگل ، یاهو و بینگ برای ایجاد یک کد HTML جدید که برای درک بهتر وب به آنها کمک کند با هم همکاری کردند. نتیجه این همکاری Schema.org بود. الگو ( schema ) یا طرح های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید محصولات ، سرویس ها و یا خدمات خود را به موتورهای جستجو معرفی کنید. طبق گفته موتور های جستجو برای انتقال از وب حال حاضر به یک وب معنایی ، بسیار حیاتی است که صفحات سایت های شما بر اساس schema.org نشانه گذاری شده باشند. راه حل : کد های Html سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که بر اساس نشانه گذاری های schema ایجاد شده باشند.همچنین از ابزار کوچک دستی که میتواند به شما کمک کند، میتوانید استفاده کنید.از اعتبار سنج الگوی گوگل نیز میتوانید برای انجام درست نشانه گذاری استفاده کنید.
۷٫بهینه سازی رابطه کاربری
هرچه سایت شما برای انسان ها قابل استفاده تر باشد ، برای موتورهای جستجو جذاب تر و خوش نما تر است. گوگل در الگوریتم پاندای خود سیگنال تجربه-کاربری را نیز قرار داده است. این خیلی مهم است که مطمئن شوید سایت شما نیاز کاربران و روبات های موتورهای جستجو را با تکریم، احترام و انجام یک تجربه بسیار خوب و عالی برطرف میکند. راه حل : با توجه به اهداف سایت خود باید تجربه کاربری را انجام دهید. شما با استفاده از ابزارهای تحلیل میتوانید تشخیص دهید که سایت تان در تجربه-کاربری موفق بوده و اگر نیست مشکل را پیدا و نسبت به رفع آن اقدام کنید. شما میتوانید افرادی را استخدام تا سناریو های شرکت شما را یافته ، بازخورد گرفته و پیاده سازی کند. در سایت خود امکان جستجو را فراهم کنید.با این کار افراد احساس زنده بودن سایت شما را می کنند. سپس مطمئن شوید برای کلماتی که در آن جستجو می شود مطالبی برای نمایش وجود داشته باشد تا کار بدرستی انجام شده باشد.
۸ بهینه سازی کد/محتوای مهم
دقت کنید کدهایی که در سایت قراردارد برای خزنده گوگل بهینه شده باشند.
بهینه سازی کد و محتوا
اگر به سایت های تجارت الکترونیک دقت کرده باشید متوجه می شوید که محصولات خود را بر اساس دسته ها و زیر دسته هایی طبقه بندی کرده اند و زیر این محصولات بخشی برای متن تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. این برای انسان های بسیار مناسب است اما برای موتورهای جستجو اینطور نیست. محتوایی که در زیر محصولات قرار میدهید دارای اهمیت کمی برای موتورهای جستجو است پس سعی کنید محتوا را قبل از محصول خود و برای انسان ها بنویسید. راه حل : با استفاده از HTML بخش توضیحات محصول خود را به قبل از عکس محصول انتقال دهید و سعی کنید متن خود را به صورت تبلیغاتی زیبا بنویسید.
۹٫استفاده از عناصر HTML مناسب برای قالب صفحات
موتور های جستجو با استفاده از عناصر HTML محتوا و رابطه متن ها را با هم می فهمند.استفاده از عناصر مناسب HTML در قالب صفحات ، محتوای شما و سئو را بهینه می کند و ارتباط آن را با دیگر صفحات افزایش می دهد. راه حل : مطمئن شوید که در قالب های خود از تگ های عنوان H1 تا H6 ، تگ توضیحات و تگ alt برای تصاویر استفاده کرده باشید.
ابزار وبمستر تولز گوگل
مطمئن شوید که سایت شما در ابزار وبمستر تولز گوگل ثبت شده و فعال شده باشد. این ابزار به گوگل اجازه می دهد تا با شما در رابطه با هر مشکلی که سایت تان با آن برخورد کرد ، در تماس باشد.
منبع :آی تی دیزاین
درب اتوماتیک کشویی ساده
این درب اتوماتیک بصورت یک لنگه و یا دولنگه با انواع فریم ها و انواع سیستم های فعال کننده قابل ارائه می باشند .
درب اتوماتیک کشویی ساده ، متداول ترین و مقرون به صرفه ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که اُپراتور ( قسمت اصلی درب اتوماتیک ) در بالای دهنه درب ، لنگه و یا لنگه های شیشه ای را روی دیوار و یا لنگه ثابت در طرفین باز می کند. این نوع درب اتوماتیک عمدتاً با فریم باریک و یا پهن عرضه شده و به اندازه نیمی از فضای ورودی شما ، بازشو خواهد داشت.
البته در شرایطی که لنگه های متحرک بر روی دیوار طرفین درب ، حرکت کنند ، قابلیت باز شدن تمامی عرض دهنه ، فراهم خواهد بود .
درب اتوماتیک تلسکوپی
این درب اتواتیک شیشه ای بصورت دو لنگه و یا چهار لنگه با انواع فریم ها و انواع سیستم های فعال کننده قابل ارائه می باشند .
درب اتوماتیک تلسکوپی علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای درب های کشویی ساده ، فضای ورودی وسیع تری ایجاد می نمایند چون تنها یک سوم از پهنای ورودی به لنگه های ثابت اختصاص پیدا می کند.
به کار بردن این سیستم در ورودی های عریض ، باعث کاهش اندازه لنگه های متحرک و در نتیجه موجب حرکت نرم تر و زیباتر درب اتوماتیک می گردد و در ورودی های با پهنای کم ، درب اتوماتیک تلسکوپی ، بازشوی بیشتری نسبت به سایر درب اتوماتیک کشویی ایجاد نموده و ضمن ارئه فضای وسیعتر در کوتاه ترین زمان ممکن فضای مورد نیاز برای تردد افراد را در اختیار میگذارد و راه حلی است مناسب برای ورودی هایی که تعداد تردد افراد از آن بالا میباشد.
درب اتوماتیک کشویی مثلثی
درب اتوماتیک مثلثی با توجه به شرایط محل شما ساخته شده و با انواع سیستم های فعال کننده قابل ارائه می باشند .
حرکت این درب اتوماتیک شیشه ای نیز به صورت کشویی بوده با این تفاوت که دو لنگه متحرک ، با زاویه دلخواه نسبت به هم حرکت می نمایند.
این نوع درب اتوماتیک برای ورودی هایی که دارای شکست های هندسی هستند ، راه حلی بسیار ایده آل و زیبا خواهد بود.