آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

طراحی سایت شرکتی

 

امروزه مدیران موسسات و شرکتها با طراحی سایت شرکتی می توانند به طور ۲۴ ساعته و بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی و به عنوان یک شناسنامه اینترنتی کسب و کار شما را در عرصه بین المللی معرفی کنند . بنابراین مهمترین مسائله ایی که شرکت ها از طریق داشتن وب سایت شرکتی می توانند به آن برسند معرفی برند شرکت و موسسه ، معرفی خدمات و محصولات شرکت و  پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی ، افزایش فروش و درآمد زایی بیشتر از طریق طراحی سایت است.

 

به طور کلی از اهداف راه اندازی وب سایت شرکتی میتوان به شرح زیر معرفی کرد:

 

    معرفی و یا ارائه خدمات از طریق اینترنت

 

شرکت ها و موسسات برای معرفی نام شرکت و خدماتی که ارائه میدهند احتیاج به یک سایت مخصوص در این زمینه دارند که در بخش درباره ما میتوان شرح کاملی از این خدمات را ذکر کرد و یا با انتخاب قالب مناسب و گرافیک مرتبط با کار شرکت ها میتوان روند جذب مشتری را سهولت بخشید.

 

    معرفی محصولات مختلف شرکت

 

یکی از بخشهای بسیار کاربردی که می بایست در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت ، بخش معرفی محصولات است که با قرار دادن آنها در طبقه بندی مناسب می توان به معرفی محصولات در سایت پرداخت.

 

    فروش آنلاین محصولات از طریق سایت

 

سایت های شرکتی قابلیت فروش آنلاین محصولات شرکت را دارند. البته روند خرید آنلاین در سایت شرکتی با سایت های فروشگاهی متفاوت است و سبد خرید در این سایت ها وجود ندارد.

 

    سهولت در روند خرید کالا و یا دریافت خدمات

 

معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و موسسات باعث سهولت در روند کار و آشنا شدن با کالا و یا خدمات آنها میشود.

 

    برند سازی واقعی نام شرکت

 

از طریق وب سایت های شرکتی می توان برند شرکت ها و موسسات را به خوبی در بازار کار معرفی کرد. روند برند سازی از طریق معرفی در سایت از هزینه کمتر و نتیجه بهتری نسبت به مابقی روشهای برند سازی برخوردار میباشد.

 

    درآمد زایی از طریق دریافت تبلیغات سایت

 

اگرسایت شرکت روزانه ورودی زیادی داشته باشد و به طور مداوم کاربران زیادی از امکانات سایت استفاده کنند و به خاطر سئوی خوب به رتبه های بالایی در گوگل دست یابد میتوان از طریق اجاره ماهیانه جایگاه های تبلیغاتی در سایت درآمد خوبی کسب کرد.

 

    کاهش نیروی کاری انسانی

 

همانطور که میدانید به خاطر روند اتوماتیک و حرفه ای سایت ها ، خیلی از کارهایی که احتیاج به نیروهای انسانی برای انجام آن وجود داشت با سرعت بالاتر و بدون هیچ نیروی انسانی انجام میپذیرد.

 

    جلوگیری از کاغذ بازی های اداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ

 

از فواید دیگر داشتن سایت شرکتی جلوگیری از روند روزمره و وقت گیر کلاسیک و قدیمی برای انجام کارهای شرکت و ارتباط با مشتریان و همکاران و حذف کاغذ بازی ها از این ارتباطات است.

 

برای رسیدن به اهداف بازاریابی اینترنتی در کمترین بازه ی زمانی می بایست طراحی سایت شرکتی با اصول سئو (بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو) انجام شود. با رعایت این اصول و در نظر گرفتن کلمات کلیدی ، کلمات هدف ، خدمات ارائه شده ، نوع کار ، بازار هدف میتوان جایگاه سایت را در صفحات ابتدایی موتورهای جستجوگر ثابت نگه داشته و پیشرفت قابل توجهی در میزان درآمد آن شرکت یا موسسه ایجاد خواهد شد.

 

توجه داشته باشید که سایتهای آماده و کپی هرگز نمی تواند سایت را در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و لینک های ابتدایی برساند. بنابراین اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی ایجاد یک سایت اختصاصی و حرفه ای است که می بایست توسط شرکت طراحی سایت که از تجربه و سابقه لازم برخوردار باشد انجام پذیرد.

 

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت انتخاب قالب مناسب ، گرافیک جذاب و مرتبط با کار شرکت و موسسه ها است. انتخاب رنگ مناسب و قرار گرفتن اهداف اصلی سایت در مسیر دسترسی خوب میتواند در جذب مشتری و کاربر زیاد کمک شایان ذکری کند.

 

برای آشنایی بیشتر با پلن های سایت شرکتی ، برخی از امکاناتی که در پلن طلایی سایتهای شرکتی جهان سایت وجود دارد را ذکر میکنم:

 

    منوی آبشاری

    اسلایدر تصویر

    امکان جستجوی پیشرفته

    آرشیو موضوعی پیشرفته

    سیستم نظر سنجی

    نمایش تبلیغات در سایت

    گالری تصویر

    سیستم عضویت

    واریز وجه آنلاین

    بخش سوالات متداول

    سیستم خبرنامه

    گفتگوی آنلاین

    نقشه سایت

    نمایش ویدئو

    قابلیت ایجاد فرم

    نمایش اوقات شرعی

    فرم تماس با ما

    لینک های مهم

نقش چشمی ها در درب اتوماتیک

نقش چشمی ها در درب اتوماتیک – Automatic Doors چیست؟

 

چشمی درب اتوماتیک دارای فرستنده و گیرنده های مادون قرمز می باشند که برای تعیین موقعیت باز یا بسته بودن درب برقی و کنترل تردد اشخاص و اطمینان از نبودن شخص یا وسیله نقلیه هنگام بسته شدن بکار می روند.

 

ریموت درب پارکینگ (ریموت کنترل دربهای اتوماتیک) چه نقشی را در سیستم درب اتوماتیک ایفا می کند؟

ریموت درب پارکینگ در واقع برای کنترل از راه دور درب پارکینگ استفاده می شود که بوسیله آن می توان درب برقی یا کرکره اتوماتیک را باز یا بسته نمود. برای استفاده از ریموت درب اتوماتیک پارکینگ باید حتما قسمت گیرنده در قسمت مرکز کنترل درب نصب شود.

 

در دربهای اتوماتیک – Automatic Doorsر مرکز کنترل چه نقشی را ایفا می کند؟

مرکز کنترل درب اتوماتیک که یک بخش اصلی در تمامی انواع دربهای اتوماتیک مانند درب اتوماتیک شیشه ای ، کرکره برقی ، درب پارکینگ ، راه بند و تمامی سیستم های کنترل تردد به حساب می آید، در واقع جعبه ای است که در آن تابلوی فرمان قرار می گیرد و کنترل باز و بسته کردن درب را از طریق شاسی های متصل به آن و سیستم های کنترل فرمان رادیویی که دارای یک قسمت گیرنده رادیویی می باشد و از طریق یک میکروپروسسور یا ریز پردازنده درب اتوماتیک را کنترل می کند.

 

قسمت های تشکیل دهنده مولد نیروی دربهای اتوماتیک – Automatic Doors چه هستند؟

۱- جک درب برقی

۲- بازوهای درب برقی

۳- موتور مولد نیروی دربهای اتوماتیک

 

منظور از فلاشر درب اتوماتیک – Automatic Doors چیست؟

 

فلاشر درب اتوماتیک یک لامپ نارنجی رنگ می باشد که معمولا در قسمت بالای دربهای اتوماتیک نصب می شود و وضعیت فعلی درب اتوماتیک را به عابرین اعلام می کند.

 

میکروسوئیچ درب اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

میکروسوئیچ درب اتوماتیک با باز یا بسته شدن درب از طریق قسمتی مکانیکی باز یا بسته می شود و با قطع یا وصل جریان ، وضعیت فعلی درب اتوماتیک را به مرکز کنترل اعلام می کند.

 

منظور از قفل برقی و قفل مکانیکی در دربهای اتوماتیک – Automatic Doors چیست؟

قفل های برقی و مکانیکی در سیستم دربهای اتوماتیک مهم هستند چرا که درب برقی از لحاظ امنیتی و حراستی از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو برای قفل نمودن آن از قفل برقی و در مواردی دیگر از قفل مکانیکی یا کلونی استفاده می شود.

دوربین های مداربسته و تحت شبکه ای که نباید خرید

 

درحال حاضر حدود ۳۰۰ برند مختلف در بازار دوربین مداربسته و سیستم‌های نظارتی کشور عرضه می‌شوند.

 

از این تعداد، تقریبا ۵۰ برند از کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، کره و تایوان، ۵۰ برند بصورت اصلی یا OEM از کشور چین و الباقی برندهای بی‌پایه و اساس و جعلی هستند که وجود خارجی نداشته و موجودیت آنها به آرم یا برچسبی خلاصه می‌شود که بر روی دوربین‌های بی‌نام و نشان، حک شده و یا چسبانده می‌شود!

 

با این وصف مشخص است که انتخاب دوربین مداربسته یا دستگاه ذخیره‌ساز مناسب، به هیچ عنوان کار ساده‌ای نخواهد بود.

 

در این شرایط یکی از بهترین راهکارها، «معرفی دوربین‌هایی است که نباید بخرید».

 

در ادامه با ما همراه باشید..

 

 

۱ # دوربین‌های مداربسته آنالوگ

 

دوربین‌های آنالوگ با رزولوشن پایین‌تر از HD و سنسور CCD یا DIS به جرگه مردگان پیوسته‌اند! منظورمان دوربین‌هایی است که رزولوشن آنها با اصطلاح تی‌وی‌لاین TVLine سنجیده می‌شود.

 

چندی پیش سونی رسما اعلام کرد که به تولید سنسورهای CCD پایان می‌دهد. از این گذشته اکثر سنسورهایی که بنام سونی بر روی دوربین‌ها تعبیه می‌شوند، تقلبی هستند.

 

وضعیت به حدی بغرنج شده که سونی بازار چین را (بغیر از چند برند معتبر) تحریم کرده و به آنها سنسور نمی‌فروشد.

 

درحال حاضر انواع ارزان‌قیمت دوربین‌های AHD با قیمت‌های بسیار پایین (حدود ۱۰۰ هزار تومان برای مدل‌های با لنز ثابت و کمتر از ۲۰۰ هزار تومان برای مدل‌های با لنز وریفوکال) در بازار وجود دارند که کیفیت تصویر تقریبا مناسبی ارائه می‌دهند.

 

به این ترتیب خرید دوربین‌های آنالوگ هیچ توجیه فنی یا اقتصادی ندارد. پول خود را بابت دوربین و رزولوشن منسوخ هدر ندهید.

 

 ۲ # دوربین‌های AHD ارزان‌قیمت

 

مدتی است که در چین دوربین‌های ۷ و ۱۰ دلاری AHD تولید می‌شود! ناگفته پیداست که پردازنده تصویر آنها نمی‌تواند تولید نکست‌چیپ (صاحب فناوری AHD) باشد.

 

در این دوربین‌ها از سنسور و پردازنده‌های بسیار ارزان‌قیمت استفاده شده و عملا کار نرم‌افزاری روی آنها صورت نگرفته است.

 

بر خلاف تصورِ اغلب کاربران، حدود نیمی از کیفیت تصویر، مربوط به الگوریتم نرم‌افزاری است که در دوربین‌های ارزان‌قیمت اثری از آن یافت نمی‌شود.

 

بنابراین از خرید دوربین‌های ارزان‌قیمت AHD با این تصور که «چون HD است پس کیفیت خوبی دارد» بپرهیزید.

 

بطور مشخص، منظورمان دوربین‌های دام و بولت با لنز ثابت کمتر از ۹۰ هزار تومان و دوربین‌های وریفوکال کمتر از ۱۸۰ هزار تومان است.

 

 

۳ # دوربین‌های تحت‌شبکه با رزولوشن پایین‌تر از ۳ مگاپیکسل

 

با ورود فناوری‌هایی مانند TurboHD, HDCVI و AHD که رزولوشن ۲ مگاپیکسل را با کیفیت بالا و قیمتی به‌مراتب پایین‌تر از دوربین‌های تحت‌شبکه ارائه می‌دهند، دوربین‌های تحت‌شبکه ۱ و ۱٫۳ مگاپیکسل عملا مرده‌اند و دوربین‌های ۲ مگاپیکسل نیز توجیه خرید خود را از دست داده‌اند.

 

البته منظور ما دوربین‌های آیپی ۲ مگاپیکسل با نرخ فریم معمولی (تا ۳۰ فریم بر ثانیه) است. دوربین‌های با نرخ فریم بالا مانند ۶۰ یا ۱۲۰ فریم و همچنین دوربین‌های وای‌فای خانگی و اسپیددام از این قاعده مستثنا هستند.

 

۴ # محصولات داهوا و هایک‌ویژن بدون گارانتی اصلی

 

البته خرید هر برندی بدون گارانتی اصلی، اشتباه است، اما این موضوع در برندهای داهوا و هایک‌ویژن که حاکمان بلامنازع بازار دوربین مداربسته در ایران و اغلب کشورهای دنیا هستند، نمود بیشتری دارد.

 

قیمت‌های تقریبا پایین این برندها به هیچ عنوان نشانه کیفیت پایین نیست. هر دو آنها در بین ۱۰ برند برتر دنیا در سال ۲۰۱۵ جای دارند و از بالاترین استانداردها در ساخت محصولات بهره می‌برند.

 

بدلیل اقبال بازار به این دو برند خصوصا برند داهوا، برخی افراد اقدام به خرید و واردات نمونه‌های استوک از توزیع‌کننده‌های چینی می‌کنند.

 

در بازار چین به محض آغاز زمزمه‌های خارج‌شدن یک مدل خاص از خط تولید، توزیع‌کنندگان یا اصطلاحا گلدپارتنرها، برای جلوگیری از ضرر و زیان، محصولات را با تخفیف‌های ۲۰ تا ۵۰ درصدی عرضه می‌کنند.

 

تا اینجای کار بنظر مشکلی وجود ندارد، مشکل از جایی شروع می‌شود که بدانید نمونه‌های رفرش و تعمیری نیز به تعداد زیاد در میان آنها یافت می‌شود (مشابه این موضوع در بازار موبایل به وفور قابل مشاهده است).

 

علاوه بر این، شماره سریال مدل‌های مخصوص بازار ایران و همینطور سایر کشورها با مدل‌های بازار چین متفاوت است. داهوا و هایک‌ویژن نیز با همین روش محصولات غیرمجاز را در بازارهای مختلف شناسایی نموده و به آنها خدمات ارائه نمی‌دهند.

 

این اجناس بدون گارانتی خریداری و وارد کشور شده و با قیمت‌های پایین‌تر از نمایندگی‌های اصلی توزیع می‌شوند.

 

مشتریان نیز با اطمینان نسبت به برند داهوا و هایک، محصول را خریداری می‌کنند و خوشحال هم هستند که ارزان‌تر از قیمت نمایندگی اصلی خریده‌اند!

 

(هرچند که تبلیغ رایگان برای واردکنندگان این برندها است) اما برای اینکه خیالتان از بابت اصالت، رفرش نبودن و خدمات پس از فروش آسوده باشد، داهوا را با ضمانت‌نامه فراگستر یا مگاسرویس و هایک‌ویژن را با ضمانت‌نامه پارس‌ارتباط خریداری کنید.

 

۵ # دوربین‌های AHD داهوا و سامسونگ!

 

مدتی است که در خیابان لاله زار و همینطور برخی مغازه‌ها در خیابان جمهوری تهران، دوربین‌ها و DVRهای بی‌نام و نشان و تقلبی بانام و برند داهوا و سامسونگ فروخته می‌شوند.

 

فروشندگان این محصولات با خیال راحت نسبت نبود نظارت لازم، بصورت انبوه و با SMS تبلیغات خود را به گوشی کاربران ارسال می‌کنند.

 

از قضا یکی از از همین تبلیغات به گوشی نگارنده ارسال شد! کنجکاو شده و تماس گرفتم. شخص فروشنده چند دقیقه‌ای در مورد کیفیت بسیار بالای دوربین‌های AHD داهوا سخنرانی کرد!

 

بعد از اینکه تعجب خودم را از این موضوع ابراز کردم، با اعتماد به نفس کامل از دریافت نمایندگی رسمی این محصولات و همینطور دوربین‌های AHD سامسونگ سخن گفت!

 

درنهایت برای حفظ آرامش روح و روان خودم، بابت دریافت نمایندگی به ایشان تبریک گفته و با احترام گوشی را قطع کردم!

 

قسمت خنده‌دار قضیه اینجاست که هیچ‌یک از این برندها تولیدکننده AHD نیستند! داهوا فناوری انحصاری خود بنام HDCVI را دارد و سامسونگ هم که به کمپانی هانوها فروخته شده، تنها دوربین‌های تحت‌شبکه و آنالوگ قدیمی تولید می‌کند.

بنظر نگارنده، دوربین‌های داهوا AHD را باید درمیان «کُمدی‌ترین تقلب‌های تاریخ بازار دوربین مداربسته ایران» ثبت و ضبط نمود!

 

برند سامسونگ‌تکوین نیز از وقتی که به هانوهاتکوین تغییر نام داده، مورد توجه دوستان متقلب قرار گرفته و انواع کپی آن از آنالوگ معمولی گرفته تا AHD, در بازار توزیع شده است.

 

طبق اخبار موثق، سامسونگ‌های تقلبی فروردین ماه امسال بصورت کاملا رسمی از چین وارد شده و به‌راحتی و بی‌دردسر، در بازار بفروش می‌رسند!

 

 ۶ # دوربین‌های HDTVI بنام TurboHD هایک‌ویژن

 

از آنجاکه هایک‌ویژن فناوری TurboHD را بر مبنای HDTVI توسعه داده، برخی از فروشندگان، دوربین‌های متفرقه HDTVI را بعنوان TurboHD معرفی می‌کنند.

البته به تازگی هایک‌ویژن تغییراتی در DVRهای توربو اعمال کرده که امکان اتصال دوربین‌های TVI را نداشته باشند. ضمنا قیمت این محصولات را نیز کاهش داده تا توجیه خرید دوربین‌های TVI در ذهن کاربران از بین برود.

 

با اینحال، مراقب این موضوع باشید.

 

۷ # انتخاب دوربین‌هایی که بر روی خود تنها یک برچسب دارند، بعنوان برند معتبر

 

خرید این  دوربین مداربسته ها بخودی‌خود اشکالی ندارد، مشکل آنجاست که بخواهید آنها را بعنوان برند معتبر و معروف خریداری کنید.

 

این دوربین‌ها تولید کمپانی‌های درجه ۳ و ۴ چین هستند.

 

۸ # محصولات بدون فاکتور، کارت گارانتی و ضمانت معتبر

اگر به هر دلیل چنین خریدی انجام دادید، خیال خود را راحت کرده و آنها را محصولاتی بدون گارانتی و یکبار مصرف فرض کنید! زیرا به محض بروز کوچکترین مشکل و خرابی، خبری از خدمات (به معنای واقعی) نخواهد بود و فروشنده برای شما تره هم خرد نخواهد کرد!

 

 

در پایان لازم به ذکر است که رعایت موارد فوق، ضامن انتخاب و خریدی مطمئن ار میان صدها برند و دوربین مداربسته نیست.

 

درصورتی که قصد انتخاب و خریدی آگاهانه دارید، علاوه بر رعایت این موارد، مقالات زیر را نیز به دقت مطالعه نمایید.

 

_ برندهای جعلی انگلیسی، کره ای و تایوانی، بلای جان بازار دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیک کشور

 

_ OEM چیست؟ بررسی برندهای OEM موجود در بازار دوربین مداربسته ایران

 

_ مقایسه فناوری‌های AHD, HDCVI, HDTVI, HDSDI, IP و آنالوگ ۹۶۰H

 

_ لیست برندهای چینی دوربین مداربسته موجود در بازار ایران

 

_ لیست ۵۰ تولیدکننده برتر دوربین مداربسته و سیستم‌های حفاظتی سال ۲۰۱۵

 

_ DWDR چیست و تفاوت آن با WDR

مهمترین ویژگی های شرکت طراح سایت

 

در این مقاله به ویژگی های طراح سایت حرفه ای و خوب می پردازیم و نیاز برقراری ارتباط فروشگاه ها ، موسسات و شرکت های تولید کننده و خدماتی با شرکت های طراحی سایت برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود را بررسی میکنیم.

 

همانطور که می دانید امروزه برای رونق بخشیدن به کسب و کار در هر صنفی نیاز به تبلیغات وسیع می باشد ، چرا که ارائه بهترین خدمات و یا تولید و عرضه محصولات خوب نیازمند معرفی به مخاطب و جلب اطمینان او است. با تبلیغات وسیع و خوب می توان این ارتباط را برقرار نمود. یکی از بهترین روش ها برای برقراری و معرفی برند ، محصولات و خدماتی که ارائه می شود ایجاد یک وب سایت است تا در هر لحظه از شبانه روز بتوان به آن مراجعه کرد و اطلاعات کافی درباره آن کسب و کار را دریافت نمود.

 

طراح سایت

 

تجربه نشان داده است که ایجاد وب سایت تاثیر بسیار زیادی در رونق بخشیدن به کسب و کار و موجب افزایش روز افزون درآمد خواهد شد. حال این سوال پیش می آید که طراحی سایت را می بایست به چه شرکتی سپرد تا با صرف کمترین هزینه و وقت بتوان بهترین نتیجه را دریافت نمود؟ پاسخ را در چند خط توضیح میدهیم و به مهمترین ویژگی های شرکت طراح سایت اشاره می کنیم تا بتوانید انتخاب مناسبی را در این زمینه داشته باشید.

 

    انتخاب قالب مناسب با نوع کسب و کار

 

شرکت طراح سایت حرفه ای می بایست براساس نوع کسب و کار شرکت ها قالب مناسب را از نظر گرافیکی ، چیدمان صفحه و ترکیب رنگ مناسب با نوع کار را معرفی کند.

 

طراح سایت قوی

 

    بهینه سازی (سئو) مناسب سایت

دومین نکته این است که شرکت طراحی سایت بتواند به شناخت کاملی از کسب و کار شما در دنیای اینترنت برسد تا با بررسی جایگاه رقبا در موتورهای جستجو برنامه ریزی جامعی برای بهینه سازی سایت شما انجام دهد تا باعث رونق بخشیدن به کسب و کار شما شود.

 

    پشتیبانی بلند مدت

 

انجام خدمات پشتیبانی نیز میتواند گزینه بسیار مهمی باشد چرا که مطمئنا بعد از عملیات طراحی احتیاج به اعمال تغییرات در سایت خواهید شد و یا به مشکلاتی بر میخورید که نیاز به پشتیبانی خواهید داشت. بنابراین در انتخاب شرکت طراح سایت دقت کنید تا پشتیبانی طولانی مدت را در روند کار خود بگنجاند.

 

    طراحی سایت با لود سریع

 

امروزه یکی از معیارهای یک سایت خوب لود سریع سایت و نمایش سریع مطالب کاربردی در طراحی سایت است. بنابراین در انتخاب شرکت طراح سایت دقت کنید نمونه کارهایی که ارائه میدهند از سرعت بالایی برخوردار باشند.

 

    نمایش یکسان سایت در مرورگرهای مختلف و واکنش گرا بودن آن

 

یکی از مشکلاتی که اکثر سایتها با آن مواجه میشوند این است که اجزای سایت در مرورگرهای به یکسان دیده نمی شود و یا در مانیتورهای مختلف تغییر میکند. بنابراین شرکت طراح سایت حرفه ای می بایست به خوبی از این اصول پیروی کند.

 

 طراح سایت حرفه ای

 

بنابراین پیشنهاد من به شما این است که بعد از آشنایی با یک شرکت طراح سایت به بخش نمونه کارها بروید و نمونه کارهای قبلی شرکت را از نظر زیبایی و سرعت لود صفحات مورد بررسی قرار بدهید و از موتورهای جستجوگر استفاده کردن و نام آن سایت را جستجو کنید تا متوجه شوید اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شده است یا خیر. به این معنی که بعد از جستجو می بایست نام آن سایت را در لیست سایت های جستجو شده بیابید.

 

شرکت جهان سایت با ۱۳ سال تجربه در زمینه طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ و ارائه چندین نمونه کار قوی و مطابق با تمامی اصول حرفه ای طراحی سایت میتواند جوابگوی تمامی نیازهای شما مشتریان عزیز باشد. کارشناسان فروش جهان سایت با مشاوره رایگان شما را در این راه یاری میرساند.

درب های اتوماتیک پر سرعت

 

درب های اتوماتیک پر سرعت KWikROLL گیلجن دسترسی از راهرو بیمارستان به منطقه در حال بارگزاری را فراهم می کند . رادیو FOB

از هر طرف Kwik روال ها و ویژگی هایی چون وجود پرده هایی پارچه ای آبی با پانل دید ، و ایمنی کامل  درب اتوماتیک در هنگام اتش

سوزی ،و وجود سیستم زنگ خطر بیمارستان مربوط به شکسته شدن را داراست. در حالی که KWikROLL ها باعث به حداقل رسیدن

از دست دادن حرارت می شود اما مانع دسترسی آزاد و سایل نقلیه مجاز در حلول بارگیری تخلیه می شود.

این سیستم کمک می کند تا پاکیزگی محصولات بهبود یابد، و نیز باعث کاهش هزینه های اب و برق ساختمان شود و میزان کربن را به حداقل می رساند .

سیستم درب گیلجن دو کرکره ی تاشو به نام DOHA را نیز در بیمارستان نصب کرده . کرکره هابه سمت نگهداری از مناطق

خطرناک و دفع زباله ها می چرخد.

 

در درب اتوماتیک بزرگترین کرکره ۵۹ متر عرض و ۲۷ متر ارتفاع دارد و دسترسی امن از امکاناتی است که فراهم شده .

درب های اتوماتیک ( Automatic Doors ) گیلجن تا کنون بیش از ۵۰ سال تجربه در طراحی ، ساخت و نصب راه اندازی طیف پیشبرد در درب های صنعتی ،امنیتی

درب های ضد حریق و درب عابر پیاده به صورت خودکار دارد . که به صورت ایده ال برای صنعت مراقبت های بهداشتی مناسب

است .