همچنین فلش مموری های تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی را از لحاظ طرح و نحوه کاربری به انواع
درب دار
بدون درب
کشویی
تاشو
چرخشی
کلیکی
کارتی
و طرح جاکلیدی
می توان تقسیم بندی نمود.
وبالاخره اینکه فلش مموری های تبلیغاتی را از لحاظ تکنولوژی بکار رفته در آنها به ورژن های USB2-USB3-USB3.1 و OTG
و تایپ و نوع USB TYPE A و USB TYPE C رده بندی کرده اند.
در فلش مموری های تبلیغاتی نحوه چاپ تبلیغاتی برروی سطح فلش مموری تبلیغاتی نیز بسیار مهم می باشد.
در واقع نسبت به جنس و شکل بدنه فلش مموری ها، انواع چاپ تبلیغاتی برروی آنها امکان پذیر است از آن جمله:
چاپ فلت یا تمام رنگی که برروی سطوح صاف قابل انجام است مثل فلشهای کارتی
چاپ تامپو روی خودکار تبلیغاتی که بصورت رنگی برروی انواع فلشهای تبلیغاتی به غیر از سطوح فلزی صیقلی قابل انجام است
چاپ لیزر برروی تمام فلش مموری ها قابل ارائه می باشد
فلش مموری تبلیغاتی و یا همان FLASH MEMORY از جمله هدایای هوشمند و موثر در زمینه تبلیغات می باشد که فلش مموری های موجود در هدایای تبلیغاتی رادان هدیه قابلیت چاپ و ارائه با انواع جعبه تکی و خودکار تبلیغاتی را نیز دارند.
در واقع انتقال اطلاعات، امروزه با استفاده از فلش مموری ها بسیار آسان تر شده و همین امر باعث استقبال مصرف کنندگان و مخاطبین به فلش مموری تبلیغاتی گردیده است و این هدیه تبلیغاتی را محبوب کرده است.
شما می توانید با استفاده از این تبلیغات هوشمندانه برروی فلش مموری ها تبلیغات خود را به مخاطبانتان برسانید و بازار خود را توسعه دهید.
این استقبال از فلش مموری تبلیغاتی نه تنها باعث پیشرفت سریع در تکنولوژی بکار رفته در آنها شده، بلکه باعث ایجاد تنوع بسیار فلش مموری های تبلیغاتی از لحاظ جنس بدنه، رنگ، شکل، ابعاد و نحوه استفاده از آنها گردیده است.
بدین منظور، هدایای تبلیغاتی رادان هدیه، سعی در ارائه انواع فلش مموری های تبلیغاتی موجود در بازار هدایای تبلیغاتی را داشته و در این راستا انواع مختلفی از فلش مموری های تبلیغاتی را گردآوری نموده است.
فلش مموری های تبلیغاتی را از لحاظ جنس بدنه به انواع زیر می توان طبقه بندی نمود:
فلزی
چرمی
چوبی و خودکار تبلیغاتی
پلاستیکی
کریستالی
شیشه ای
آلومینیومی
و ...
فلش مموری تبلیغاتی و یا همان FLASH MEMORY از جمله هدایای هوشمند و موثر در زمینه تبلیغات می باشد که فلش مموری های موجود در هدایای تبلیغاتی رادان هدیه قابلیت چاپ و ارائه با انواع جعبه تکی و خودکار تبلیغاتی را نیز دارند.
در واقع انتقال اطلاعات، امروزه با استفاده از فلش مموری ها بسیار آسان تر شده و همین امر باعث استقبال مصرف کنندگان و مخاطبین به فلش مموری تبلیغاتی گردیده است و این هدیه تبلیغاتی را محبوب کرده است.
شما می توانید با استفاده از این تبلیغات هوشمندانه برروی فلش مموری ها تبلیغات خود را به مخاطبانتان برسانید و بازار خود را توسعه دهید.
این استقبال از فلش مموری تبلیغاتی نه تنها باعث پیشرفت سریع در تکنولوژی بکار رفته در آنها شده، بلکه باعث ایجاد تنوع بسیار فلش مموری های تبلیغاتی از لحاظ جنس بدنه، رنگ، شکل، ابعاد و نحوه استفاده از آنها گردیده است.
بدین منظور، هدایای تبلیغاتی رادان هدیه، سعی در ارائه انواع فلش مموری های تبلیغاتی موجود در بازار هدایای تبلیغاتی را داشته و در این راستا انواع مختلفی از فلش مموری های تبلیغاتی را گردآوری نموده است.
فلش مموری های تبلیغاتی را از لحاظ جنس بدنه به انواع زیر می توان طبقه بندی نمود:
فلزی
چرمی
چوبی و خودکار تبلیغاتی
پلاستیکی
کریستالی
شیشه ای
آلومینیومی
و ...
تجهیزات نصب دوربین مداربسته یکی از سیستم هاییست که امروزه برای کنترل ونظارت بر محیط زندگی و کار و همچنین ایجاد امنیت و آسایش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .
تجهیزات تلویزیونی مداربسته یاهمان سیستمهای دوربین مداربسته که بعنوان سیستمهای cctv نیز از آنها یاد می شود،با توجه به تنظیماتی که روی دوربینها و سایر تجهیزات میتوان انجام داد این سیستمها در شرایط جوی متفاوت و در روز و شب نیز کارآیی خوبی دارند.
برخی از مکانهایی که از این سیستمها در آنها استفاده میشود به شرح زیر است: بانکها ادارات مدارس و دانشگاهها کارخانجات فروشگاههای بزرگ فروشگاههای اجناس گرانقیمت مانند طلافروشیها سوپرمارکتها –
در جاده ها و خیابانها جهت کنترل عبور و مرور
– پارکینگها- اماکن عمومی مانند سالنهای فرودگاههاو ایستگاههای راه آهن و قطار شهری و....
لذا استفاده از سیستمهای دوربین مدار بسته روز به روز در حال رشد است و با توجه به تکنولوژی ساخت تجهیزات آن که مبتنی بر صنعت الکترونیک و کامپیوتر می باشد ساخت و تولید تجهیزات این سیستمها دائماً در حال تکامل و پیشرفت است .
معرفی انواع دوربین مداربسته
دوربین مداربسته تحت شبکه دیجیتال
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین مداربسته دام یا گنبدی
دوربین مداربسته گردان
دوربین مداربسته باکس (صنعتی)
دوربین مداربسته دید درشب
دوربین مداربسته بی سیم (دوربین مداربسته وایرلس)
دوربین مداربسته مینیاتور (کوچک)
دوربین مداربسته تشخیص حرکت
دوربین مداربسته دیجیتال تحت شبکه
دوربین مداربسته شبکه دیجیتال مجهز به یک سنسور می باشد . حسگر موجود در این دوربین مداربسته تصاویر را دریافت و تبدیل به تبدیل به اطلاعات دیجیتال مطابق پرتکل شبکه به بستر شبکه ارسال می نماید.
دوربین مداربسته آنالوگ
دوربین مداربسته آنالوگ تصاویر دریافت شده توسط یک حسگر الکترونیکی به سیگنال الکترونیکی تبدیل می شود و سپس به یک تقویت کننده ارسال و مستفیم به خروجی فرستاده می شود.
دوربین مداربسته دام یا گنبدی
دوربین های مداربسته دام یا گنبدی همانطور که از اسمشان پیداست یه شکل گنبد می باشند این دوربین ها معمولا در فضاهای مسقف سازمانها استفاده می گردد و با تکنولوژیهای آنالوگ ، دیجیتال و دید درشب موجود می باشند.
دوربین مداربسته گردان (چرخشی) :
این دوربین مداربسته امکان چرخش و زوم را برای کاربر مهیا می سازند و کاربر می تواند از مرکز اپراتور به آن فرمان دهد.
دوربین مداربسته باکس یا صنعتی:
دوربین باکس یا صنعتی به شکل مستطیل می باشند.لنز این دوربین های مداربسته جدا می باشد و با توجه به زاویه دید و کیفیت مورد نیاز لنز این دوربین را انتخاب می نمایند.
دوربین مداربسته دید درشب:
دوربین های مداربسته مجهز به این تکنولوژی دارای به تکنولوژی IRمی باشند و امکان تصویر برداری در شب را برای کاربر مهیا می سازد.
دوربین مداربسته بی سیم :
دوربین مداربسته بی سیم مجهز به یک فرستنده و گیرنده می باشد . این دوربین ها در دو مدل دیجیتال تحت شبکه و آنالوگ یافت می گردد.
دوربین مداربسته مینیاتوری
دوربین مداربسته مینیاتوری بسیار کوچک طراحی شده و عموما در مکانهایی استفاده می شود که کاربر نیاز به تصاویر با کیفیت بالا ندارد و فقط جنبه نظارتی نامحسوس دارد.
دوربین مداربسته تشخیص حرکت :
این دوربین های مداربسته مجهز به سنسور تشخیص حرکت می باشند و امکان ضبط تصاویر بصورت اتوماتیک در صورت تشخیص حرکت را مهیا می سازند. این دوربین ها بیشتر جنبه حفاظتی دارند.
بد نیست که هدیه تبلیغاتی خود را هوشمندانه انتخاب کنیم!!! امیدوارم از نکاتی که در ذیل بیان شده نهایت استفاده را ببرید:
نکته اول اینکه در حسابداری ذهنی ما انسانها، «پاداشهای نقدی و مالی» در سرفصل ذهنی «درآمدها» ذخیره میشود و به عنوان «هدیه» ثبت نخواهد شد.به همین دلیل همچنانکه هدیه، به سادگی جای «پاداش مالی» را نمیگیرد، «پاداش مالی» هم احتمالاً جایگزین هدیه نخواهد شد. شاید بن خرید از فروشگاهها و لباسفروشیها، کمی از پاداش مستقیم نقدی بهتر باشد، اما همچنان همان اثر را در ذهن مخاطب خواهد داشت.
نکتهی دومی که میبایست در اعطای هدیه و خودکار تبلیغاتی مد نظر داشته باشیم این است که هدایایی که از حد مشخصی گرانتر هستند، الزاماً حس گیرنده را خوب نمیکنند. به دلیل اینکه گیرنده بلافاصله ترغیب میشود ارزش هدیه را با ارزش خدمات خود مقایسه کند.
فرض کنید که یک حسابدار خبرهی پاره وقت دارید که در سال گذشته با حسابداری خوب و دقیق، هزینههای مالیاتی شما را ده میلیون تومان کاهش داده است. طبیعی است که شما پاداشی مالی برای او در نظر بگیرید. اما اگر در پایان سال، به عنوان هدیه به او یک خودکار «یک میلیون تومانی» بدهید، اولین پرسشی که در ذهن او ایجاد میشود این خواهد بود که: «من برای این شرکت ۱۰ میلیون تومان صرفهجویی مالی ایجاد کردم و اینها خواستند با یک هدیهی یک میلیون تومانی من را راضی کنند و از زیر بار لطف و منت من خلاص شوند». ضمن اینکه شما هزینهی سنگینی را برای هدیه متقبل شدهاید، نارضایتی طرف مقابل افزایش خواهد یافت. اما اگر یک خودکار پنجاه هزار تومانی به او هدیه دهید، احتمالاً این مقایسه ذهنی شکل نخواهد گرفت.
نکتهی مهمی که به عنوان سومین مطلب باید مورد توجه قرار گیرد، «کاربردی بودن هدیه» در مقایسه با «بار احساسی هدیه» است. این دو ویژگی از یکدیگر جدا هستند. ممکن است هدیهای کاربردی و در عین حال احساسی باشد. اما همیشه اینطور نیست. شرکتهایی که «آجیل و خوراکیهای عید» را به کارکنان یا مشتریان و همکاران خود هدیه میدهند، هدیهای کاربردی دادهاند اما الزاماً بار احساسی زیادی به همراه این هدیه نیست. ضمن اینکه با پایان تعطیلات و «خورده شدن هدایا»، خاطرهای از آنها باقی نخواهد ماند.
چهارمین نکته این است که «نمونه محصول خود شرکت» الزاماً بهترین هدیه تبلیغاتی نیست. . دریافت کنندگان هدیه، زمانی که هدیهای از محصولات یا خدمات شما را دریافت میکنند، همیشه احساس میکنند این هدیه ارزش کمتری از میزان واقعی خود دارد. فرض کنید یک آژانس مسافرتی، با قرعهکشی به برخی از مشتریان دائمی خود بلیط هواپیما یا کوپن تور نوروزی هدیه کند. به احتمال زیاد دریافت کنندهی هدیه فکر میکند که «صندلی خالی ماندهی هواپیما» و «تخت خالی ماندهی هتل» به او هدیه شده است. این در حالی است که آژانس مسافرتی، به هر حال برای این خدمت، هزینههای متعدد متحمل شده است. همین مسئله در حوزههای دیگر هم صادق است. اگر شما تولیدکنندهی مواد غذایی باشید و بستههایی از محصولات خود را به دیگران هدیه دهید، عموماً دریافت کننده، ارزش محصول را معادل «قیمت تمام شده و یا حتی کمتر!» ارزیابی میکند و فراموش میکند که اگر این محصول را به او نداده بودید، میتوانستید به قیمت واقعی به مشتری بفروشید.
پنجمین نکته ساده اما بسیار مهم این است که در سراسر جهان، ماندگارترین هدیهی سال نو، «کارت تبریک» است، سعی کنید همراه با هدیه و خودکار تبلیغاتی مناسبتی، کارت از تبریک هم استفاده کنید.
نرخ باز کردن بستههای کارت تبریک حدود ۹۰٪ است که هیچ نامه و بستهی دیگری در این حد شانس باز شدن ندارد. ضمن اینکه بسیاری از افراد و سازمانها، کارتهای تبریک را تا سالها نگاه میدارند. فراموش نکنیم که کارت تبریک به اندازهای که از حالت Generic به دور باشد (طوری که نگویند ۱۰۰۰ کارت خریدهاند و مستقیم ارسال کردهاند) میتواند بار احساسی بیشتری داشته باشد. فاکتورهای زیر روی خاص کردن کارت تبریک و دور کردن آن از حالت جنریک تاثیر دارند: (۱) وقتی نام و مشخصات گیرنده روی پاکت تایپ شده و پاکت بدون نام نیست. (۲) وقتی متن داخل کارت تبریک به نام فرد دریافت کننده است. (۳) وقتی نام فرد تایپ شده باشد (در مقایسه با کارتهایی که همهی متن تایپی است و جای خالی به صورت دستنویس به نام فرد گیرنده پر شده) (۴) وقتی متن با خودکار یا خودنویس امضا شده و از مهر امضا استفاده نشده باشد (۵) وقتی یک جملهی اختصاصی دستنویس به متن تایپی اضافه شده باشد (۶) وقتی نه تنها مدیرعامل، بلکه چند فرد کلیدی سازمان یا شرکت هم آن را امضا کرده باشند.
ششمین نکته اینکه مدیران و کسانی که طبقهی اجتماعی کمی بالاتر از سایرین دارند، علاقهای به استفاده از هدایای تبلیغاتی که «نام و لوگوی شما» روی آن درج شده است ندارند.بنابراین شما سه راه حل دارید: روش ارزانتر اینکه هدیهی خود را بدون چاپ لوگو و نام تهیه کرده و با کارت تبریک اختصاصی، نام و لوگو و مشخصات خود را به گیرنده یادآوری کنید (مثلاً یک خودکار در بستهبندی مناسب اما بدون نام + کارت تبریک با نام و مشخصات). روش کمی گرانتر اینکه نام و لوگوی خود را روی بستهبندی حک کنید تا هم مشخصات خود را در ذهن گیرنده ماندگار کنید و هم گیرنده در نهایت بتواند از هدیهی شما به راحتی استفاده کند و روش گرانتر اما اثربخشتر اینکه در مورد افراد خاصی که برای شما مهم تر هستند، نام و مشخصات خود آنها را روی محصول (تقویم / ساعت / خودکار) حک کنید. هزینهی این روش به میزان قابل توجهی بالاتر است اما تقریباً این تضمین وجود دارد که هدیهی شما هرگز کنار گذاشته نشده و به فرد دیگری هدیه نخواهد شد. دوختن حروف اول نام فرد بر روی پیراهن، کار بسیار ساده و ارزان اما اثربخشی است که مطمئنا اثر آن خیلی بیشتر از هدیه کردن یک پیراهن گرانقیمتتر اما معمولی است.
هفتمین نکته این است که برخی هدیهها «چند بار فروخته میشوند!». اگر شما یک هدیهی مشخص به یک «آقا» بدهید و او از آن هدیه استفاده کند یک بار هدیهی خود را فروختهاید. اما اگر هدیهای بدهید که او به همسر یا دختر خود منتقل کند، هم آن مرد احساس میکند که هدیه گرفته و هم همسر یا دختر او خوشحال خواهند بود. به همین دلیل شاید منطقی باشد که هزینهی هدیهی خود را کمتر کرده اما در کنار آن وسیلهی کوچکی (حتی در حد کیف لوازم آرایش یا یک وسیلهی آرایشی بسیار کوچک یا گل سفرهی هفتسین) قرار دهید تا سایراعضای خانواده نیز از هدیهی شما بهرهمند شوند. متمم