آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

ویژگی های یک خبر در محیط آنلاین

 

بهترین سایت های خبری در جدیدترین اخبار ورزشی  سایت هایی ‏هستند که اخبار را به بهترین شکل برای "همه" خوانندگان توضیح می دهند.

 

با توجه به این موضوع که دنیای ‏کامپیوتر و اینترنت برای مخاطبان آنلاین اغلب بیشتر از مخاطبان رادیو تلویزیون یا روزنامه ها ‏جذاب است بد نیست روی پوشش این نوع خبرها بیشتر تاکید کنید.

 

دنبال ‏خبرهایی باشید که یک جورهایی فضای آنلاین برای پوشش آنها مناسب تر است. قبل از این ‏که شروع کنید خبری را تنظیم کنید به این فکر کنید که بهترین راه برای روایت آن چیست. ‏

 

بهتر است از صدا استفاده کنید یا از تصویر یا گرافیک هایی که می شود روی آن ها کلیک ‏کرد، متن، لینک به سایت های دیگر، ... یا ترکیبی از همه این ها.

 

مطالعات نشان می دهد خوانندگان آنلاین تیترهای صریح و رک و پوست کنده را به تیترهای ‏طنز یا بامزه ترجیح می دهند.

 

خیلی از سایت ها از این می ترسند اگر به سایت های دیگر ‏لینک بدهند مخاطبان از سایت شان خارج می شوند و دیگر هیچ گاه باز نمی گردند. اما این موضوع صحت ندارد.

 مردم دوست دارند به سراغ سایت هایی بروند که لینک ‏های خوب داشته باشد. نمونه موفق آن سایت یاهو است.

 

اگر مردم به این باور برسند که می ‏توانند به سایت شما اعتماد کنند برای این که بیشتر گیرشان بیاید دوباره برمی گردند.

 دیوب ‏می گوید، "البته بهتر است سیاست گذاری های خبری و استانداردهای تحریری و روزنامه ‏نگاری را در مورد لینک هایی که انتخاب می کنید اعمال بکنید.

 اگر خبری که پوشش می ‏دهید دو طرف دارد، مثلا درباره دو حزب است که باهم در کشمکش به سر می برند بهتر ‏است به سایت های هر دو حزب لینک بدهید.

 

یک فکر خوب دیگر هم این است که آخرین ‏تحولات و جدیدترین اخبار ورزشی را با اخبار پیشین که قبلا در سایت تان منتشر کرده اید لینک کنید.

البته راه درست ‏این کار این است که اخبار پیشین با آخرین تحولات مرتبط باشد و کمک کند تا اتفاقات ‏روشن و قابل درک تر بشود نه این که خواننده از خواندن اخبار کهنه حوصله اش سر برود و ‏آخرین تحولات در باتلاقی از خبرهای قدیمی غرق بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.