نمایشگاه های تجاری
نمایشگاه های تجاری می توانند محل تجمع محصولات تبلیغاتی شوند. با این حال اگر به درستی استفاده شوند می توانند فرصت فوق العاده ای در اختیارتان قرار دهند تا محصول یا خدمات خود را نشان دهید. سعی کنید بفهمید رقبایتان چه چیزهایی را ارائه می دهند، سپس چیزی را پیدا کنید که منحصر به شرکتتان باشد. نظرتان در مورد کیف پوشک سفارشی یا خودکار تبلیغاتی در همایش مادران چیست؛ مطمئنا در مقابل جاکلیدی هایی که رقبا ارائه می دهند خیلی چشمگیر خواهد بود. یا اگر نمایشگاه تجاری وسایل الکترونیکی است، و فکر می کنید بیشتر شرکت ها فلش یو اس بی ارائه می دهند، شما می توانید تنها شرکتی باشید که وکیوم صفحه کلید یو اس بی ارائه می دهد. گزینه های دیگری نیز هستند:
برطرفکننده استرس
بند کارت
جا کارتی
Badge Reels
محافظ موبایل
برس تمیز کردن صفحه کلید
برس مانیتور کامپیوتر
ذره بین کارت های اعتباری
نوشیدنی های انرژی زا
اینها نمونه هایی از محصولاتی هستند که می توانید به مشتری های خود ارائه دهید. به خودتان بستگی دارد که چه چیزی باعث می شود شرکت شما در این حرفه، حرف اول را بزند. هدف شما باید این باشد که چیزی را ارائه کنید که بازدید کننده ها را به غرفه شما جلب کند، که تا قبل از دیدن چیزی که ارائه می دهید هیچ وقت به غرفه شما نمی آمد.
مشوق کارکنان
محصولات تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی فقط برای تبلیغات نیستند. هیچ چیزی به اندازه پاداش دادن به کارکنان به پاس خدماتشان، نمی تواند به آنها انگیزه دهد و آنها را خوشحال کند. برای تقویت روحیه کارکنان، به آنها انگیزه دهید. علاوه بر اینکه که عملکرد، ایمنی، کار تیمی و بهره وری آنها را ترویج می کنید، به تشویق نوآوری نیز کمک می کنید.
جام یادبود
پلاک های یادبود
کیف
لباس های مارک سطح بالا مثل ژاکت یا تی شرت پولو یا پیراهن
ست قلم و خودکار حکاکی شده
همینطور که می بینید این محصولات نباید در حد متوسط مثل لیوان یا ماگ باشند. اگر نباشند بهتر است. باید به کارکنان خود این احساس را بدهید که چیزی که دارید به آنها می دهید ارزشمند و مهم است، نه یک سری از محصولاتی که هیچ کدام از مشتری ها نمی خواهند. حتی اگر کسب و کارتان کوچک است، باز هم دلیل نمی شود که گاهی اوقات به کارکنان خود هدیه ندهید. کارکنان شما بزرگ ترین حامیان شما هستند. این ایده ها فرصتی هستند تا قدردانی خودتان را به کار خوب آنها نشان دهید.
حسن نیت را در اجتماع خود ترویج دهید
برای اینکه در یک رویداد اجتماعی به عنوان حامی مالی از شما یاد شود، می توانید هدایای تبلیغاتی ارائه دهید. با اینکار نه تنها همسایگانتان به شرکت شما فکر خواهند کرد، بلکه راهی هموار می شود تا به افرادی که به طور معمول سروکاری با شرکت شما نداشته اند، هدایای تبلیغاتی دهید.
کیت کمک های اولیه
متر
چراغ قوه
کیسه های حمل وسیله
لیوان قهوه
ایده دیگر اینکه با یک جامی مالی دیگر همکاری کنید و یک سبد هدیه پر از بلیط یا اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید که آنها را بفروشید و سود حاصله را وقف یک موسسه خیریه کنید. این ایده به شیوه های مختلفی عملی است. اول، موجب سرمایه گذاری می شود. دوم، شرکت شما و حامی مالی در معرض دید قرار می گیرد. سوم، مشتری با اقلامی بیرون می رود که به طور بالقوه به کسب و کار شما را ارجاع داده می شود.
هدایای شرکتی
مطمئن شوید مشتریان شما پاداش کار با شما را می گیرند. با دادن یک هدیه تبلیغاتی به پاس کار با آنها، این ایده را به مشتریانتان می دهید که آنها برایتان مهم هستند. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که مشتریان شما رده بالا هستند و دادن یک تی شرت یا لیوان جنبه خوبی ندارد.
مجموعه ای از گیلاس هایی که هم آرم شرکت شما و هم لوگوی آنها بر روی آنها چاپ شده باشد
دفترچه های جلد چرمی با کیفیت
بستۀ هدایای تبلیغاتی کوچک تر همراه با شکلات و تنقلات
هدایای از این قبیل می تواند قدردانی شما را نشان دهد. همچنین می توانید از آنها به عنوان عذرخواهی برای قصور در خدمات، یا برطرف کردن مشکل با مشتری استفاده کنید. همچنین برای هدیه سالگرد ها و دیگر رویداد های مهم نیز می توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید و رابطه طولانی مدت با آنها برقرار کنید.
افزایش ترافیک وب سایتتان
اگر هدفتان این است که افراد بیشتری به وب سایتتان بیایند، از موارد زیر استفاده کنید:
فلش یو اس بی
ام پی تری پلیر
برای استفاده از این اقلام باید آنها را به کامپیوتر متصل کرد – می توانید نرم افزاری در آنها بارگذاری کنید که وقتی به کامپیوتر متصل شدند به صورت خودکار وب سایت شما را باز کنند.
علاوه بر لوگو، آدرس سایتتان را نیز بر روی همه محصولات چاپ کنید. به این ترتیب به مردم القا می کنید که وب سایتتان هم به اندازه لوگو اهمیت دارد. یک کد QR که مستقیما وب سایتتان را باز می کند، به هدایای تبلیغاتی تان اضافه کنید.
افزایش ترافیک به وسیلۀ محصولات تبلیغاتی تا حدی چالش برانگیز است. اگر به آنها به عنوان جزئی از برنامه های بازاریابی کلی خود نگاه کنید، اما فقط بر روی آنها تکیه نکنید، خواهید دید که تلاش در این زمینه جواب خواهد داد.
ایمیل مستقیم
هدایای تبلیغاتی میزان پاسخ به ایمیل مستقیم شما را افزایش می دهد. ارسال یک محصول همراه با نامه، انگیزه بیشتری برای پاسخ به پیام را در مشتری ها ایجاد می کند، نسبت به زمانی که به تنهایی یک نامه ارسال کنید. می توانید این موارد را در نظر بگیرید:
آهن ربا
خودکار کوچک
خطکش 15 سانتی متری
تی شرت گلف
کیت پیچ گوشتی مخصوص عینک
محصولاتی از این قبیل خیلی خوب نتیجه می دهد، چون هزینه ارسال آنها خیلی بیشتر از ارسال یک نامه به تنهایی نمی شود. به این ترتیب نه تنها مشتری ها را ترغیب به عمل می کنید، بلکه چیزی به آنها می دهید که هم از آن استفاده می کنند و هم شما را در خاطر خواهند داشت.
نتیجه
فقط به دنبال یک محصل تبلیغاتی نباشید. به ترتیب زیر عمل کنید:
هدفی که از طریق هدایای تبلیغاتی می خواهید به آن برسید را تعیین کنید
ببینید رقبایتان چه کار می کنند
محصولی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را به هدفتان می رساند
مطمئن شوید که محصول تبلیغاتی متناسب با برند شما است
مردم عاشق هدایای تبلیغاتی هستند؛ این محصولات به بخشی از زندگی روزمرۀ ما تبدیل شده اند. . این محصولات نه تنها ابزارهایی برای ترویج یک محصول یا خدمات هستند، بلکه به عنوان تبلیغات دائمی نیز عمل می کنند. مطالعه ی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی در سال 2009 نشان داد که 83 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به گرفتن محصولات و خودکار تبلیغاتی با پیام های تبلیغاتی علاقه دارند. 48٪ می خواستند به دفعات بیشتری این محصولات را دریافت کنند و 38٪ احساس می کردند این محصولات می تواند یادآور تبلیغات تجاری باشند.
طی آماری از مشتری ها خواسته شد یک محصول تبلیغاتی که طی 2 سال گذشته دریافت کرده بودند را نام ببرند. 2/76 درصد نه تنها نام محصول را به یاد داشتند بلکه خود آگهی و پیام آن را نیز به خاطر داشتند.
بنابراین با در نظر داشتن این موارد، ایده هایی برای محصولات تبلیغاتی را همراه با موارد استفاده آنها فهرست می کنیم. اگرچه هدف و حوزۀ این محصولات تا حد زیادی متفاوت است، و حتی موارد استفادۀ آنها می تواند با هم همپوشانی داشته باشند، با این حال این فهرست به شما ایده های بهتری می دهد و تضمین میکند که مشتریان خود را با توجه به اهدافتان به طور موثر هدف قرار دهید.
جذب مشتری های جدید
آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید، ایجاد حساب های بیشتر و یا جذب مشتری های احتمالی بیشتری هستید؟ استفاده از موارد زیر را امتحان کنید:
خودکار
دفترچه یادداشت
کاغذ یادداشت چسب دار (Sticky notes)
ماژیک هایلایتر
گرچه ممکن است این موارد سرمایه گذاری های کوچکی به نظر برسند، اما در حقیقت این آیتم ها به صورت منظم دیده می شوند واغلب دست به دست می شوند و به دست کسانی می رسند که هرگز نام شرکت شما را نشنیده اند. بیشتر شرکت ها این موارد را برای مصارف خودشان در دسترس مشتریان قرار می دهند. اگر به طور تصادفی از شرکتتان خارج شوند، می توانند شرکت شما را به هر کسی در تماس با آنها باشد ترویج کنند. بسیار کمتر احتمال دارد مشتریان احتمالی چیزی را که به صورت منظم از آن استفاده می کنند دور بیاندازند. آنها محصولاتی که به آنها داده اید را دور و بر خود نگه می دارند و هر موقع به چیزی نیاز داشته باشند به احتمال زیاد با شما تماس می گیرند.
تاثیر احساسی برند
بهترین مزیت محصولات تبلیغاتی این است که آنها بعد از اینکه پخش شدند، محصول یا خدمات شما را تبلیغ می کنند – مانند یک آگهی دائمی. آنها چیزی را به مشتری ارائه می دهند که می توانند در منزل، دفتر کار یا اتومبیل خود استفاده کنند و هر کسی که اطراف آنها باشد می تواند این آیتم ها را ببیند و به این ترتیب برند شما همه جا دیده می شود.
تی شرت
کیف
کلاه کپ
لباس
ارگنایزر میز کار
لیوان
تقویم
با دادن لباس یا کیف به مشتریان، مثل این است که یک بیلبورد متحرک برای کسب و کار خود ایجاد کنید. نه تنها خود شخصی که کلاه یا لباس شما را می پوشد به شرکت شما فکر می کند، بلکه هر جایی که می رود، افرادی که آنها را می بینند نیز خدمات شما را در خاطر خواهند داشت. به این ترتیب پیام شما همه جا پخش می شود و هویت شما در اجتماع جای خود را محکم می کند.
از طرف دیگر اگر شما به شخصی محصولی دهید که هر روز دیده شود، دائما دارید برند خود را در آن شخص بدون اینکه خودش بداند تحکیم می کنید. هدف شما باید این باشد که به شخصی که می خواهد این محصول را دریافت کند فکر کنید تا مطمئن شوید محصول چیزی خواهد بود که قابل استفاده باشد.
افزایش تکرار کار
اگر مشتریان بدانند که شما چقدر به کسب و کار آنها با خودکار تبلیغاتی بها می دهید، احتمال اینکه بخواهند در آینده باز هم با شما کار کنند بسیار بالا می رود. بعد از فروشتان، به مشتری چیزی ارائه دهید که نه تنها مفید و قابل استفاده است بلکه شما را در خاطرشان نگه می دارد. در این زمینه محصولات زیادی وجود دارد؛ هدف این است که کاری کنید به کسب و کار شما فکر کنند.
جاکلیدی های بزرگ
سوئی شرت
چتر
پلنر
با این کار به وفاداری مشتریان خود الهام می بخشید و رابطه محکم تری با آنها ایجاد می کنید. مشتری ها ممکن است به تماس شما پاسخ ندهند یا به ایمیل ها پاسخی ندهند، اما یک هدیه تشکر از طرف شرکت شما همیشه در یادشان خواهد ماند. مزیت دیگر این است که افرادی که در ارتباط با مشتری شما هستند نیز آن هدیه را می بینند، و به شما مراجعه می کنند.
درب سکشنال پارکینگ را بهانه قرار داده ایم تا بتوانیم اطلاعات هر چه مفید تری را در رابطه با درب اتوماتیک سکشنال پارکینگ خدمت شما عزیزان ارائه نماییم .
درب سکشنال پارکینگی یکی از مدل های درب های سکشنال است و در واقع از خانواده درب سکشنال محسوب میشود.بنابراین از تمامی ویژگی های درب سکشنال نیز برخوردار است و علاوه بر آن ها نیز خود دارای مزیت های منحصر به فردی نیز میباشد.
لازم به ذکر است که از مزیت های ویژه درب سکشنال پارکینگی میتوان به نصب آسان آن اشاره کرد که میتوان درب سکشنال پارکینگی را در کمتر از یک روز در محل مورد نظر پیاده سازی نمود.بنابراین علاوه بر راحتی درپیاده سازی ،میزان زمان لازم برای نصب درب نیز کاهش میابد.
بدون شک هر ساختمان دارای نمایی منحصر به فرد است و باید سعی شود تا تناسب بین موارد بکار رفته در نما حفظ شود تا زیبایی نما حفظ شود.در نتیجه نیاز است تا از دربی برای پاکینگ استفاده شود که با نمای ساختمان همخوانی داشته باشد.
درب سکشنال پارکینگی دارای رنگ بندی و مدل های بسیاری است .شما عزیزان میتوانید درب سکشنال پارکینگی متناسب با نمای ساختمان را از میان این مدل ها انتخاب و نصب نمایید و زیبایی ساختمان را دو چندان نمایید.
امروزه با وجود کمبود فضا سعی میشود تا از فضای موجود نهایت استفاده به عمل آید. درب سکشنال پارکینگی گزینه ای بسیار مناسب برای مکان هایی میباشد که با کمبود فضا مواجه هستند.زیرا درب سکشنال پارکینگی از تمام محیط برای نصب درب نهایت استفاده را میکند.
درب سکشنال پارکینگی نیز همانند درب سکشنال دارای ویژگی ضد سرقت میباشد و در بحث امن بودن از از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا هیچ حفره ای وجود ندارد تا سارقان بتوانند درب را باز نمایند.
توجه به این نکته نیز خالی از لطف نمیباشد که شما عزیزان میتوانید با خیال راحت از درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی برای چندین سال متوالی بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید استفاده نمایید.
آفتابگیر تبلیغاتی بیلیبورد تبلیغاتی اگر از نظر تبلیغات ارزان بخواهیم نگاه کنیم آفتابگیر تبلیغاتی یکی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی است به این دلیل که هر کسی یا صاحب ماشینی که بخواهد از این ابزار برای ورود آفتاب به ماشین خود جلوگیری کند
تبلیغ شما دقیقا مثل یک بیلیبورد تبلیغاتی قابل نمایش است و ممکن است هرجای ممکن از شهرها ویا شهرستانها یا خیابانهای بالای شهر ویا پایین مورد استفاده قرار بگیرد.
اما چند موردی است که آفتابگیرهای تبلیغاتی رو از هم متمایز میکنه که به آنها اشاره میکنیم :
نکته اول : از نظر جنس پارچه که تقریبا همشون یک نوع جنس رو دارند فقط در وزن طاقه پارچه گرم بلا یا پایین باهم کمی متفاوت هستند.
نکته دوم : از نظر فنر که داخلش میخوره واصلا هم قابل رویت نیست وبه نظر بنده هم مهمترین قسمت آفتابگیرتبلیغاتی ماشین میباشد.
نکته سوم : چون تمام کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی بستگی به ضخامت فنر دارد که از نوع درجه یک بوده و به هنگام بازو وبسته شدن هالی متوالی حالت فنریتش از بین نره فنر ¼ و فنر 1/8 که به خاطر ضخامته بیشترش دوام بیشتری هم دارد که برای مصرف کننده خیلی سخت قابل تشخیص میباشد.
نکته چهارم : دوخت ونوار دوختی که در حاشیه کار استفاده میشه وچون این آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ابزاریست که معمولا در نقطه مستقیم آفتاب قار میگیرد
اگر از جنس بی کیفیت باشد به راحتی پوسیده شده و از بین میرود ودیگر شکل ظاهری اولیه خود را ندارد وشاید دیگر مشتری رقبت به استفاده از ان ننموده.
نکته پنجم رنگ چاپ آن است که در قیمت آن نیز تاثیر میگذارد همین طور که در نکته سوم هم اشاره کردیم آفتابگیر در هدایای تبلیغاتی چون در معرض مستقیم آفتاب است
باید از نوع رنگ چاپ بسیار عالی استفاده نمود تا تبلیغ شما و لگوی شرکتتون بر اثر نور افتاب پاک یا رنگ پریده نشود.
تلفن سانترال به تلفن هایی گفته میشود که میتواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد
اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های و نصب سانترال است که مشکل ما را حل کند
از دیگر مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن
از دیگر مزایای مراکز سانترال این است که میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور انتقال بدهد به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی
از دیگر مزایای تلفن سانترال میتوانیم به منشی اتوماتیک اشاره کرد که هر شخصی وقتی تماس میگیرد با شرکت پیغام برای آن پخش میشود مثل واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره ......
از دیگر مزایای تلفن سانترال کنترل هر داخلی میباشد که میشود از تماس کارکنان شرکت به بیرون جلوگیری شود برای کنترل هزینه تلفن.
تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد میباشد که میتوانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم .
در مجموع بعد از استفاده از مراکز نصب سانترال دیگر هیچ وقت سراغ تلفن معمولی نخواهید رفت