آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

حکاکی لیزر

 

    خدمات حکاکی لیزر چیست:به لایه برداری از روی سطح هر جسمی به طوری که سطح آن جسم دارای فرورفتگی گردد ، حکاکی گفته می شود جنس اجسام :

    اگر اجسام انتخابی ما از یک جنس باشند بعد از حکاکی روی خودکار تبلیغاتی هیچ فرقی در کیفیت آنها مشاهده نمی کنیم ولی اگر مثلا از نوع فلزات رنگ شده باشند ممکن است به علت نازکی و یا ضخیم تر بودن لایه رنگ روی فلز شاهد کیفیت یکسانی نباشیم .

شرکت های معتبر تولید کننده هدایای تنبلیغاتی معمولا روی سلفون محصولات علامت LASER را چاپ کرده اند که این نشاندهنده کیفیت رنگ و یا یکسان بودن پوشش رنگ یا متریال بکار رفته درمحصول می باشد.

 

 بارها مشاهده شده که آرم حک شده روی یک ست خودکار و خودنویس چینی و یا هندی که هر دو مشکی هستند بعد از حکاکی به دورنگ مختلف مثلا نقره ای و طلایی در آمده و این به علت جنس فلز زیر پوشش رنگ مشکی می باشد در حقیقت لیزر از خود رنگی نداشته و فقط یک لایه ازروی جنس برداشته و رنگ زیر آن را نمایان می کند و یا باعث تغییر رنگ خود فلز می گردد که این تغییر رنگ به جنس فلز بستگی دارد..

 

 

    خدمات حک لیزر وشکو، در ابتدا با بهره گیری از دستگاه های حک لیزر فلزات و حک و برش لیزری غیر فلرات شروع به کار کرده و پس از آن با افزودن چندین دستگاه ویژه چاپ رنگی روی اجسام ، موفق به گردآوری مجموعه ای از امکانات لازم جهت درج تصاویر، علائم و متن های تبلیغاتی ، صنعتی ، تزئینی و شخصی بر روی اقلام بسیار متنوعی شده است.

    امکانات این مجموعه هم اکنون در دو بخش خدمات و محصولات به شما ارائه می شود. بخش خدمات مربوط به اجرای طرح های حک و چاپ بر روی اقلام مورد نظر شماست. اما در بخش محصولات ، ما مجموعه ای از اقلام را به عنوان هدایای اختصاصی، تبلیغاتی و تزئینی به شما ارائه می کنیم که همگی قابلیت درج طرح یا تصویر ویژه شما را دارند.

    خدمات و محصولات ما بدون در خودکار تبلیغاتی محدودیت تعداد سفارش (حتی یک عدد) در اختیار شماست. همچنین ، روش های چاپ روی اجسام، ابزارهای مناسبی جهت طراحی محصولات بسیار متنوعی هستند که هنوز در فهرست محصولات ما وجود ندارند. تلفیق خلاقیت شما و این روش ها، می تواند هر روز محصولات جدیدی ارائه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.