آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

۸ راه سئو که در ۱۰ سال گذشته تغییر کرده

 

چگونه چشم انداز جستجو در دهه گذشته تغییر کرده است ؟ مقاله نویس جیسون دمرز به بررسی بزرگترین تغییرات در طول ۱۰ سال گذشته پرداخته و تاثیر آن را بر بهینه سازی موتور­های جستجو (سئو) بیان کرده است.

 

کانال­های بازاریابی به سرعت تکامل یافته اند و بطور چشم گیری در موتور­های جستجو بهینه شدند. در مراحل ابتدایی بهینه سازی سایه ای از کلمات کلیدی بود و به افزایش سرعت به عقب پایان کد و هرزه نگاره وارد لینک می­شد (اسپم دهی در میزان لینک دریافتی و چگالی کلمات کلیدی مورد استفاده ) تا زمانی که رتبه بندی برای کلمات کلیدی که شما می­خواهید اغاز شود. خوشبختانه گوگل  از کسانی که شیوه تقلب های این چنینی و تقلب در الگوریتم جستجوی خود را شناسایی کرد.

 

بسیاری از تغییرات پایه و اساس گوگل در محل توسط اواسط ۲۰۰۰ بود اما چگونه الگوریتم خود را به عنوان یک نتیجه رویکرد ما در ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است؟

۱-افزایش محتوا

 

اولین ظهور بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از یک استراتژی بهینه سازی موفق وجود دارد . گوگل به طور پیوسته به تصویه مطالب خوب در طول سالها پرداخته است و با به روز رسانی پاندا در سال ۲۰۱۱ ضربه مرگ را به محتوای اسپم و چاشنی کلمه کلیدی پرداخته است.

 

روش های سئو

 

پس از پاندا آن را تقریبا غیر ممکن  می­دانستند که با هر تاکتیک مبتی بر محتوای غلط انداز مانند طرفدار یک مقدار بالا از محتوا از نظر کیفیت و مواد بپردازد. در عوض برندگان موتور­های جستجو که بهترین محتوای با ارزش را تولید می­کنند هستند .

 

۲- مرگ شبکه های لینک

 

گوگل تعریف خود از آنچه یک “link scheme” در واقع است ، همراه با برخی از نمونه های ارائه شده است . بسیاری از پیدا کردن دستور العمل در اینجا تا حدودی مبهم است و اما برای توضیح دادن اسان است. هر گونه تلاش به عمد تحت تاثیر قرار رتبه بندی خود را با لینک تواند به عنوان یک طرح واجد شرایط برای اسپم شدن قرار گیرد. در اواخر سال ۲۰۰۰ ، گوگل سخت کار کرده بود و با شیوه های لینک سازی مبتنی بر اسپم مبارزه می­کرد و شرکت کنندگان در چرخه شبکه لینک و تبادل را مجازات نمینمود.اما در سال ۲۰۱۲ بود که با بروزرسانی پنگوئن توانست با قدرت به این کار ادامه دهد و در حال حاضر تنها جاذبه طبیعی لینک با ارزش با پست مهمان به شما قدرت رتبه بندی جهت بالارفتن را می­دهد.

 

۳- تغییر شکل محلی

 

نسبت به سال ۲۰۰۶ ، سئو محلی امروز یک حیوان کاملا متفاوت است. ده ها تن از تکرار کوچک و تغییرات به طرح مانند چرخ فلک های محلی و غیره وجود دارد اما بزرگترین تغییر اخیر به عوامل رتبه بندی در سال ۲۰۱۴ با بروز رسانی کبوتر بود.

 

با این بروز رسانی گوگل به شدت سیگنال­های رتبه بندی وب سنتی به الگوریتم رتبه خود گنجانیده و به وب سایت های بهینه سازی شده تبدیل شده اند . گوگل همچنین دید از وب سایت های دایرکتوری با قدرت بالا در جستجوی خود را افزایش داده است.

 

به طور کلی جستجو های محلی شایع­تر ، بیشتر و در طول چند سال گذشته به لطف دستگاه های تلفن همراه تبدیل به یکی از کاربردی ترین قابلیت های گوگل شده اند.

 

۴- تعمیرات اساسی SERP

 

من نمی­توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از صفحات نتایج جستجو SERP ها تغییر کرده است و بسیاری از مردم می­تواند برخی از این تغییرات کوچک را قابل بحث و یا حتی روی انها حساب کنند . اما با نگاهی به ضربه روی صفحه نمایش SERP از سال ۲۰۰۶ و مقایسه آن تا به امروز مشاهده می­شود که ملاحظات شما باید چگونه مختلف باشد.

 

۵- ظهور نمودار دانش یا Knowledge Graph

 

یکی دیگر از تاثیر گذار عمده در جستجوگر­ها مدرن نمودار دانش گوگل است که اولین بار در سال ۲۰۱۲ این نمودار تلاش مستقیم کاربر را بصورت مستقیم نمایش داد . اغلب ارائه آنها را به یک جعبه از اطلاعات در مورد یک موضوع عمومی یا یک پاسخ موجب به پرس و جو می­شود و این فوق العاده است برای کاربر تا  بر نتایج جستجو مقدم باشد.

 

بر این اساس بهینه سازی برای جبران و یا اجتناب از اهداف کلید واژه عموم که در دسترس نباشد پاسخگو است و یا با استفاده سایت ها بر روی محتوای را به سایت تحویل می­دهند.

 

۶-اولویت بندی موبایل (موبایل فرندلی بودن سایت)

 

دستگاه­های تلفن همراه در محبوبیت یکه تازی کرده اند زمانی که آیفون برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ ظاهر شد و گوگل همه چیز آن را انجام داده است . بر اهمیت بهنیه سازی وب سایت برای کسانی که کاربران تلفن همراه در واقع در سال ۲۰۱۵ نمایش داده شد همراه رسمی نمایش داده شد و دسکتاپ در جستجوی گوگل پیش گرفته شد.

 

بهینه سازی برای تلفن همراه (موبایل فرندلی بودن سایت) به دلیل اصرار گوگل  به دلیل افزایش کاربران استفاده کننده از موبایل ها دامه و افزایش تعدا نفرات گوگل تبدیل شد و نه تنها مشترک است بلکه کاملا مورد نیاز این روز­ها می­باشد. به روز رسانی تلفن همراه پسندیده است که در فاز جداگانه رخ داده است تا به یک مجری اصلی این استاندارد جدید بوده است.

 

۷- مرگ نرم کلمات کلیدی

 

پاندا و پنگوئن عمل چاشنی و کلمه کلیدی را کشته اند اما بیشتر در سال ۲۰۱۳ کنجکاو املای مرگ نرم ، کلمه کلیدی بهینه سازی شده که در دسترس نباشند هستند . مرغ مگس خوار به روز رسانی است که معرفی جستجوی معنایی دارد و راه گوگل افشای قصد کاربر به جای نقشه برداری از کلمات کلیدی و عبارات فرد است.

 

امروز گوگل  برای درک معنی به جای تطبیق کلمات کلیدی تلاش می­کند، بهینه سازی کلمات کلیدی  به همان شیوه کار نمی­کند. با این حال تحقیق کلمه کلیدی هنوز هم مرتبط است به عنوان آن که می­تواند راهنمای تمرکز استراتژیک خود را کمک کند و شما را با فرصت های رتبه بندی فراهم می­کند.

 

۸- به روز رسانی قدم زدم و تاثیر

 

همچنین شایان ذکر است که برای یک زمان در چند سال زیر پاندا – گوگل استرس بهینه سازی جستجو را با  آزاد به ظاهر تصادفی انجام داده است .به روز رسانی عمده برای الگوریتم جستجو، اساسا با تغییر چگونه رتبه بندی محاسبه شد . با این حال در حال حاضر که موتور جستجو یک بنیان قوی ، اهمیت و قدم زدن شده ، به روز رسانی کاهش یافته است . امروز به روز رسانی کوچکتر ، کمتر قابل توجه و بسیار کمتر در اماتیک در این صنعت است.

 

نتیجه نهایی سئو

 

سئو امروز به شما کمک خواهد کرد که به یک بازاریاب بهتر و انلاین تبدیل شوید . امیدوارم در حال حاضر شما به مدت ها قبل از تکنیک های کلاه سیاه در استراتژی خود را از بین ببرید.

 

گوگل و ما به عنوان بازاریابان در کنار آن به طور مداوم فشار دادن این عنصر اساسی در حال حاضر از زندگی ما را به جلو است بنابراین اگر شما می­خواهید به ماندن در صحنه ادامه دهید نیاز به نگرش به  ۱۰ سال آینده در به روز رسانی موتور­های جستجو خود دارید.

 

سوالات در بازاریابی محتوا

 

آیا شما از سوالات در بازاریابی محتوا قسمت عنوان مطالب نوشته شده استفاده می کنید ؟ محتوای شما با سوالات مختلف در ابتدا آغاز می شود ؟

 

مردم در همه زمان از موتورهای جستجو سوال میپرسند و به دنبال جواب سوال های مختلفی هستند.آنها میخواهند بدانند، کی ،کجا،چه وقت و چرا؟ آنها میخواهند در مورد موضوعات مختلف بدانند.

 

این نوع از صفحات هم مسلما رتبه خوبی پیدا میکنند،به اشتراک گذاشته می شوند و لینک هایشان جذاب است،برای مثال این دست سوالات بیشترین اشتراک و این شرکت ها تبلیغات  خود را با سوال آغاز کرده اند.

 

عنوان سوالات بازاریابی

 

آگهی بخش راست گوگل (آگهی تبلیغاتی یک شرکت ): ساعت موتورهای جستجو چه معنی برای بازاریابان و کاربران دارد؟(۳K اشتراک گذاری و ۲۲۶ بار لینک شده است)

 

ماکروسافت به کدگذارهای اوتیسم نیاز دارد، آیا میتواند داوطلبان خوبی پیدا کرده و آنها را نگه دارد؟- شرکت های سریع(۴۷ k اشتراک گذاری و ۹۳ بار لینک شده است.)

 

سابقه ترامپ در فساد باور نکردنی است،پس چرا کلینتون به ظاهر مفسد به نظر میرسد؟ واشینگتن پست (۸۶۷ k به اشتراک گذاشته شده و ۱۴۴ بار لینک شده است.)

 

اما آیا سوال های تیتر میتواند در دراز مدت منجر به آسیب رساندن به دیده شدن مطالبتان گردد؟

 

جواب بله است

 

اشتباه برداشت نکنید، تیتر های سوالات در بازاریابی محتوا به خودی خود بد نیستند،سوال پرسیدن منجر به ایجاد کنجکاوی میشود و میتواند مخاطبان را به کلیک کردن ترغیب کند وحتی ممکن است در ذهن آنها سوال ایجاد کند.

 

اما زمان های مناسبی برای استفاده از سر تیترهای سوالی وجود دارد.در اینجا شش سوال مطرح میشود که شما قبل از استفاده از سر تیتر های سوالی باید به آنها جواب دهید.

 

    آیا شما خودتان به سوال پاسخ داده اید؟

 

سرتیتر های سوالی زمانی اشتباه خواهد بود که شما به جواب مناسبی در مطلبتان نرسیده باشید.بسیاری از نشریات سوال های بزرگی را مطرح میکنند، ولی هرگز پاسخ سوالاتشان را به طور رضایت مندانه ای عنوان نمیکنند.

 

چند بار مقاله ای را دیده اید که با این عنوان که تنها زمان پاسخگو خواهد بود تمام شود؟

 

اگر میخواهید که تیتر عنوانتان به صورت پرسشی باشد ، پس اول باید جواب سوال آنرا در مقاله تان آورده باشید درغیر این صورت از نقطه استفاده کنید.

 

    جواب شما از مطالب دیگری که نشر داده شده ، بهتر است؟

 

ممکن است بعضی مطالب از قبل به صورت سوال در بازاریابی محتوا پرسیده شده باشند و یا جواب داده شده باشند.قبل از اینکه مطالبتان را منتشر کنید ، در موتور جستجوگر مورد علاقه تان عنوان تان را تایپ کنید و مطالب ای که به دست می آید را مطالعه کنید.با اینکار شانس این را خواهید داشت که محتوای بهتری تهیه کنید یا پاسخ اجمالی تر و یا دقیق تری داشته باشید، همچنین میتوانید پاسخی دهید که نام تجاری تان را گسترده کند و یا مردم را به چالش بکشاند.

 

فقط به دنبال پاسخ جدیدی نباشید،چنین پاسخ های معمولی در اینترنت به اندازه کافی وجود دارد، مطمئن شوید جواب شما بهترین محتوا را در بر میگیرد.(همچنین جالب و به یاد ماندنی است.)

 

 

 

    آیا سوالتان با بله یا خیر پاسخ داده می شود؟

 

یکی از محبوب ترین سوال برای پرسیدن در صنعت ما این است ” آیا سئو مرده است؟” این مدل از پست ها معمولا بازدیدکنندگان زیادی دارد  و کمی خشم نیز ایجاد میکند. چرا؟ برای اینکه در پایان میتوان به این سوال با ۱۰۰۰ کلمه پاسخ داد ولی نمیتوان گفت نه!

 

نمونه های دیگری از تیرهای سوالی بله یا خیر زیادی در سرفصل ها وجود دارد.به بررسی این سایت بپردازید که قوانین سرتیر های بریجیت را درهم میشکند.(که میگوید هر تیتر که با یک علامت سوال تمام میشود میتواند با نه پاسخ داده شود.)

 

– آیا فیس بوک باعث انتخاب ریس جمهور منتخب ترامپ شده است؟(نه)

 

-پیام همیلتون به پنس : آیا این آزار و اذیت بود؟(نه)

 

پرسیدن سوال هایی که با بله و خیر جواب داده شود کار بی موردی است، پس چرا اینکار رانجام دهیم؟بریجیت کلایمز ادعا میکند که نشریات از این مدل عناوین استفاده میکنند چون آنها میدانند که احتمالا داستانشان احمقانه است و منابع را در اختیار ندارند و به حقایقی هم نرسیده اند ولی میخواهند که آن را نشر دهند”

 

حق با اوست.

 

پرسیدن سوال در کانتنت مارکتینگ

 

    از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید؟

 

اگر از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید تا کلیک کردن روی عنوانتان بازدیدکننده بیشتری دریافت کنید،در واقع شما در حال معامله هستید.به جای اینکه فقط از یک علامت سوال در آخر تیترتان استفاده کنید زمانتان را برای طرح یک چالش و سوال واقعی صرف کنید.

 

    آیا جواب سوال ناشناخته است؟

 

گاهی اوقات شما نظریات و ایده هایی را میخواهید با مردم در میان بگذارید که میخواهد مردم را به فکر وادارد یا بازخوردی داشته باشد.

 

مثلا :

 

محل جستجوی محلی گوگل  در تلفن همراه کجاست؟

 

پنگوئن ۴.۰ : برای کسانی که با سئو کار میکنند به چه معناست؟

 

AMP گوگل برای تجارت الکترنیک به چه معناست؟

 

ممکن است در بعضی موارد راجع به چیزی بنویسید که دیده اید اما به طور صد در صد از آن اطلاع ندارید.

 

آیا گوگل از لیبل های سبز برای تبلیغات PPC استفاده میکند؟

 

آیا گوگل نتایج خودکار برای احزاب سیاسی بریتانیا را دستکاری میکند؟

 

آیا گوگل سیستم دانش روزش را به روز رسانی میکند؟

 

در این موارد سر فصل سوال ها کاملا مناسب هستند، چون سوال ها به صورت قطعی قابل پاسخ دادن نیست. مطمئن شوید که از تیترهای پرسشی تنها به عنوان یک لفظ استفاده نمیکنید. سوال باید به حدی مهم باشد که پاسخ دادن به آن در وهله اول باشد.

 

    میتوانید یک سرتیتر متقاعد کننده تر بنویسید؟

 

سرتیتر سوالی میتواند تنبل وار ترین کار برای اشاره به یک نکته باشد. باتوجه به گفته های جاناتان آلن ریس کمپانی ال اند تی ، اگر شما سوالی میپرسید ممکن است خواننده را به این فرض وا دارد که هیچ اطلاعات جدیدی وجود ندارد،پس سوال نپرسید.

 

” چیزی که هیچ خواننده ای به آن علاقه ندارد بحث بی پایانی است که نتیجه گیری در بر نخواهد داشت”

 

اگر همان عنوان سوالی خود را تبدیل به عنوانی با تاکید بر ایده اصلی کنید، احتمال اینکه توجه بیشتری را جلب کنید و مطالبتان بیشتر دیده شود، خواهد بود.چون بدین صورت شما به خواننده پیام میفرستید که میتواند متن موافق یا مخالفی مطالعه کند و یا اطلاعات جدیدی کسب کند.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه درب به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 این اپراتور درب اتوماتیک  دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هرکدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

   

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

در تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) استفاده می گردد. این نوع از آلومینیوم پس از سپری کردن یک فرایند شیمیایی، دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. البته می توان برای این فریم ها که همگی دارای برش «فارسی بُر» هستند، از رنگ های مختلفی استفاده نمود، اما در صورت استفاده از رنگ نقره ای، اثری از خط و خش ها نیز به روی فریم دیده نخواهد شد.

شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از نوع سکوریت (حرارت دیده) می باشد که مقاومت بالاتری دارد. به علاوه می توان به دلخواه طرح، نام و یا آرم شرکت یا موسسه را به روش سندبلاست روی این شیشه حک نمود.

   

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای در فروشگاه ها

 

درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی است. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

 

   بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

درب های مثلثی مناسب ورودی مکان هایی هستند که با کمبود فضا مواجه اند یا ورودی ساختمان در کنج یا زاویه قرار دارد، و یا اینکه تاکید بصری بر ورودی ساختمان اهمیت دارد.

 

 همچنین می توان از این نوع درب اتوماتیک  شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بر اساس زاویه های متعدد است و یا نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی مدرن حس می شود، استفاده کرد.

 

درب شیشه ای مثلثی برای ساختمان ها، مراکز خرید، نمایشگاه های کالا و... استفاده می شود.

 

با وجودی که این درب ها فضای کمی را اشغال می کنند، اما ورودی وسیعی ایجاد می کنند.

 

 این درب ها می توانند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل، جلوگیری کنند.

 

 زاویه و جهت باز شدن درب نیز این انعطاف را دارد که بسته به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان باشد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

   

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای با سیستم های حفاظتی و نظارتی

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... را دارد.

 

 به این ترتیب این درب اتوماتیک شیشه ای می تواند با اتوماسیون یک اداره یا شرکت نیز هماهنگ باشد و تنها با ارائه کارت به دستگاه کارت خوان و یا تشخیص اثر انگشت، ورودی باز می گردد.

راهنمای استفاده از ریدایرکت ۳۰۱

 

هنگامی یکه شما نیاز به ریدایرکت ۳۰۱ یک وب سایت یا یک صفحه منحصر به فرد به مکان های دیگر را دارید تاکتیک های مختلف وجود دارد

 

هر یک از این تاکتیک ها مزایا و مشکلات خود در طراحی سایت  را دارند اما اگر به درستی و بهترین عمل اجرا نشوند باعث ایجاد نگرانی می­شوند مانند  ریدایرکت ۳۰۱ به صورت نا صحیح.

 

در این راهنما ما تمرکز را بر ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ تغییر مسیر و گزینه تگ کنونیکال بحث می­کنیم و چگونگی اینکه شما بتوانید برای محتوای تکرار غلبه کنید .

 

برخی از مشاوره ها از یک مقاله قبلی در سئو که توسط برادمیلر نوشته شدا را با هدایت به روز از Moz ، گوگل و همکاران خود ما منابع شده است.

 

ریدایرکت (تغییر مسیر) چیست ؟

 

یک تغییر مسیر به سادگی عبارت از URL آنها در اصل به یک صفحه وب مختلف درخواسته شده است این کار برای هر بازدید کنندگان و موتور های جستجو استفاده میشود.

 

چرا از تغییر مسیر یا ریدایرکت استفاده می­کنیم ؟

 

با توجه گفته های بخش بلاگ سایت hubspot سه دلیل اصلی وجود دارد که ما از یک تغییر مسیر استفاده می­کنیم

 

    برای مجامع وب مشترک با یک URL برای به حداکثر رساندن قدرت دامنه

 

بنابراین اگر در نسخه های متعدد از نام دامنه خود وجود داشته باشد یک فرصت وجود دارد که بتوان یک با تغییر مسیر دائم از نسخه سایت به نسخه سایت مورد نظر انتقال داد.

 

     نام تجاری جدید و یا تغییر نام یک وب سایت با آدرس های مختلف

 

شما با استفاده از یک تغییر مسیر دائمی نام وب سایت خود را تغییر می­دهید.

 

    برای هدایت ترافیک به وب سایت از طریق آدرس متعلق به همان سازمان

 

گاهی اوقات ممکن است ادرس ها به نام تجاری مناسبی هدایت شوند دلایل بی شماری دیگر وجود دارد که شما از تغییر مسیر ها استفاده می­کنید.

 تغییر مسیر ۳۰۱ چیست ؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد تغییر مسیر ۳۰۱ تغییر مسیر دائمی است این را اساسا کاربران و موتوو های جستجو می گویند برای اطلاعاتی که در حال حاضر در جای دیگری ساکن است استفاده می شود .یک انتقال دائم اعتبار سایت و مسیر بازدیدکنندگان.

 

مزیای تغییر مسیر ۳۰۱

 

با تووجه به مطلب نوشته شده در طراحی سایت و  مقاله  guide to response codes پاسخ نوشته شده توسط Aimee Jarboe از وب سایت سئو واچ :

 

۳۰۱ پاسخ ایده آل برای اصلاح بازدیدکنندگان  که به نسخه غلط از دامنه خود امده است این کد نیز باید هنگامی استفاده شود که شما وب سایت را به روز رسانی کرده باشید.

 

از نظر سئو یک لینک از یک صفحه ۳۰۱ هدایت می­شوید باید هر گونه قدرت رتبه بندی در مقایسه با یک لینک از یک صفحه را داشته باشد.

 

یک فرض قبلا بر گزار میشود که باعث از دست دادن رتبه می شد اما این است که دیگر مورد را با عنوان MOZ در اوت ۲۰۱۶ گزارش شد و انتقال اعتبار صحیح مورد تایید قرار گرفت.

 

در ماه فوریه جان مولرازگوگل اعلام کرد هیچ رتبه برای ۳۰۱ یا ۳۰۲ تغییر مسیر از Http به httpsاز دست داده نمی شود.

 

گری از گوگل اعلام کرد که گوگل مراقبت می کند که روش تغییر مسیری که استفاده می کنید از ۳۰۱ یا ۳۰۲ و یا ۳۰۷ است .

 

گری این را هم گفت که در هر ۳۰۰ تغییر مسیر همه رتبه از دست داده نمی­شود.

چه تفاوتی بین ریدایرکت ۳۰۱ و یک برچسب متعارف (canonical tag) وجود دارد ؟

 

با پرچسب متعارف (canonical tag) تمام نسخه های یک قطعه از محتوا برای هر کسی را ببینید در دسترس هستند اما انها نمایه شده است و نه اینکه برچسب متعارف باعث افزایش رتبه شود.

 

با یک ریدایرکت ۳۰۱ صفحه اصلی دیگر وجود دارد و هر مقام لینک خواهد شد .

 

نگارش  ویژگی است که اغلب به اشتباه به عنوان جایگزین ۳۰۱ استفاده می­شود به جای ارسال نظر فیزیکی کاربر به صفحه اخیر مربوط  rel=”canonical” می­شود rel که سیگنال است و صرفا به نفع موتور­های جستجو است برای درک بهتر صفحات مرتبط وب سایت.