آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

پروپوزال سئو

 

تهیه پروپوزال سئو در جهت شفاف سازی هرچه بیستر فعالیت های در سئو سایت

 

با سلام و احترام خدمت مشتریان گرامی ایران سئو سایت در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت های خود اقدام به انتشار پروپوزال سئو سایت می کند.

چرا باید پروپوزال سئو در سایت قرار بگیرد ؟

 

خیلی وقت ها مشتریان قبل از سفارش تماس میگیرند و در مورد نحوه سئو سایت های خود سوالاتی را مطرح میکنند و برخی هم که با بهینه سازی وب سایت آشنایی بیشتری دارند در مورد جزئیات کار می پرسند .

 

خود ما زمانی که متوجه نباشیم فعالیت اشخاص به چه صورت می باشد و شفافیت کافی نداشته باشند به آن ها اعتماد نمیکنیم   هم همین موضوع بر قرار است

 

 پس مشتریان ما ممکن است فکر کنند ما از روش های کلاه سیاه یا به اصطلاح بلک هت استفاده می کنیم در صورتی که اینطوری نیست .

بسیاری از دوستان فعال در بحث سئو زمانی که از آن ها روش های استفاه شده را میخواهیم جوابی نمی دهند این نشانه خوبی برای واگذاری پروژه ای بهینه سازی به آن ها نیست.

 

برخی از اقداماتی که در فرآیند سئو انجام می شود :

 

    آنالیز کامل و گزارش کیفیت سایت قبل از اجرای پروژه

    ارائه راه کار های مختلف جهت نتیجه گیری مناسب

    تحلیل و بررسی خواسته های مدیریت سایت

    بررسی ترافیک کلمات کلیدی و ارائه بهترین کلید واژه ها مناسب با زمینه فعالیت سایت

    آنالیز و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای تمام صفحات سایت

    تصحیح مشکلات و بررسی معماری قالب سایت

    برنامه ریزی جهت بازاریابی (مارکت پلن یا marketing plan )

    اجرای مناسب ترین تکنیک ها و استراتژی ها جهت پیشبرد بهتر سایت

    اجرای کامل سئو on page

    اجرای کامت ترین سئوی off-page

    نصب گوگل آنالیز و آنالیز کامل در طول مدت پروژه

    نصب وبمستر تولز و بررسی وضعیت کامل سایت

    اجرای پلن SMO

 

نحوه کابل کشی دوربین مدار بسته

در این قسمت سایت قصد داریم تا در مورد بستر سازی و کابل کشی برای نصب دوربین مدار بسته کمی بحث کنیم.این مطلب بیشتر مناسب دوستان نصاب عزیز می باشد و خواندن آن را شدیدا توصیه می کنیم.

 

هنگامی که برای نصب دوربین مداربسته به یک محل مراجعه می کنید اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند چیست ؟شما برای کارشناسی نصب به این محل آمده اید و والین موردی که باید بررسی کنید محل دقیق و جانمایی دوربین مدار بسته می باشد.پس از جانمایی دوربین مدار بسته نکته بسیار مهم بعدی مسیر های کابل کشی است.این مساله خیلی مهم است که شما از چه مسیری اقدام به کابل کشی می کنید و انتخاب مسیر های بهینه همواره می تواند موجب تمیزی کار و صرفه جویی در مصرف کابل شود.

 

شاید برخی از دوستان نصاب تصور کنند که مهم ترین هدف نصب یک دوربین مدار بسته نمایش تصویر به کاربر است.اما از دید یک نصاب مهم ترین قسمت در یک پروژه دوربین مداربسته کابل کشی و بستر سازی مناسب برای نصب تجهیزات می باشد.زیرا یک کابل کشی اصولی نمایانگر میزان مهارت فرد در نصب تجهیزات می باشد.استفاده از مسیر های طولانی باعث می شود تا ضمن مصرف کابل بیشتر مسیر کابل کشی نیز طولانی تر شده و یک پروژه ساده ، مدت بیشتری به طول بینجامد.

 

در همین راستا مواردی را دیده ایم که برای کابل کشی ما بین دو طبقه از مسیر راه پله استفاده شده است و تمام مسیر راه پله کابل کشی شده و ظاهر کابل کشی نیز به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.در صورتی که همین کابل می توانست با یک سوراخ کوچک در کف طبقه بالا از مسیر بسیار کوتاه تری عبور کند و زیبایی کار نیز حفظ شود.

 

یکی از مهم ترین اصول داکت کشی پوشاندن حفره های داکت در کنج های مسیر داکت کشی می باشد.در همین راستا همواره باید سعی کنیم تا هیچ حفره ی بازی از داکت باقی نماند و سیم هایی که در داخل داکت قرار دارند هرگز دیده نشوند.

 

مورد بعدی برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کابل برق مناسب است.این امر زمانی مشهود است که بخواهیم چند دوربین را توسط یک کابل برق تغذیه کنیم و محاسبه قطر مناسب کابل امری بسیار مهم در این زمینه به شمار می رود.تصور کنید برق 12 ولت 5 دوربین توسط یک سیم نازک دارای 0.25 قطر تامین شود.مشخص است که این سیم توان تامین میزان توان مصرفی برای 5 دوربین را ندارد و ضمن افت ولتاژ ممکن است خود سیم نیز گرم شده و حتی بسوزد.به همبن منظور در انتخاب قطر کابل برق دوربین مدار بسته خساست به خرج ندهید و چنانچه مسافت این کابل برق نیز بالای 40 الی 50 متر بود این ماساله را جدی تر بگیرید و طور دقیق تر محاسبه کنید.

 

مورد بعدی در زمینه بستر سازی برای نصب دوربین مدار بسته استفاده از سوکت های BNC با کیفیت می باشد.سوکت های بی کیفیت و ارزان قیمت ضمن افت سیگنال ضریب قطع شدن بالاتری دارند و ممکن است تصاویر شما پس از مدتی دچار نویز و یا قطعی شوند.

 

یکی دیگر از موارد مهم در کابل کشی و نصب دوربین مدار بسته استفاده از باکس های پلاستیکی می باشد.چنانچه نمی توانید سوکت های خود دوربین و سوکت BNC کابل کواکسیال را در داخل داکت مهار کنید حتما از یک باکس پلاستیکی کوچک استفاده کنید و سوکت ها را در داخل باکس قرار دهید.

 

مواردی نیز دیده شده که پس از نصب  دوربین مداربسته دسته سیم های متصل به خود دوربین کاملا مشخص بوده و نصاب هیچ حرکتی برای مخفی کردن آنها نکرده است.

 

مجازات سئو سایت با لینک های خروجی توسط گوگل

 

چگونه مجازات سئو سایت جهت جلوگیری از لینک های خروجی در گوگل تعیین شده است ؟

 

ما همه از مجازات لینک های غیر طبیعی (مجازات سئو سایت) در پروفایل های بک لینک ، اسپم با خبر شده ایم و تاثیر منفی آن را بر سئو سایت  میدانیم. اما مقاله نویس تونی ادوارد به بررسی لینک های خروجی از سایت شما پرداخته است.

 

بسیاری از ما از مجازات لینک های رخ داده اگاه هستیم که با کیفیت پایین مانند هرزنامه لینک شما به سایت می­باشد. اما آیا می­دانستید شما بخاطر اینکار می­توانید از گوگل خواستار تنبیه سایت باشید؟

 

بله شما مطمئنا می توانید این لینک غیر طبیعی خروجی و شبیه به آن را به مجازات لینک های ورودی بکار ببرید و آن ها را گزارش کنید.

 

به تازگی ما انجام تحقیقی برای یک مشتری جدید و ما پرچم (علامت های مرتبط به اسپم بودن یک سایت ) و مرتبط کردن اسپم آنچه را که در یک بخش خاص از سایت آنها انجام شود. مدیر محتوا که ندانسته اجازه داده به بلاگ نویسان مهمان محتوا با لینک به سایت خود منتشر کنند باعث ایجاد این کار می شود.

 

توصیه حذف کردن این لینک ها نادیده گرفته شده است و به عنوان اولویت های بالا دیده نمی شود با وجود تلاش های ما برای انتقال از این موضوع است.

 

پس از آن گوگل پنگوئن ۴  به روز رسانی در زمان واقعی منتشر شده و بزودی پس از سایت های مشتری ما برای مجازات دستی سایت های علامت گذاری اقدام می کند . در زیر عکس روی صفحه نمایش وب مستر گوگل ترسیم مجازات لینک خروجی ، کتابچه راهنمای کاربر برای سایت جزئی مسابقات هستند.

 

 

مجازات دستی سایت

 

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به وب سایت شما در مورد مجازات لینک خروجی وجود دارد.

 

    اجتناب از لینک دادن به وب سایت های اسپم و کم کیفیت افزایش کیفیت سئو وب سایت

    به سادگی اجازه ندادن به لینک nofollow در محتوای تولید شده توسط کاربران بصورت پیشفرض

    اجازه ندهید هر گونه سمت چپ در داخل محتوای پست مهمان انجام دادند را در سایت خود منتشر شده است مگر اینکه کسی در کارکنان خود را بصورت دستی بررسی و سمت چپ تایید شده است.

    به سایت هایی که برای ارائه برخی از انواع جبران خسارت برای انجام این کار پول می دهند لینک کنید مانند کالا خدمات متقابل

    محتوای سایت خود را اموزش دهید تا با اگاهی لینک دهید مرجع منابع را گوگل بررسی می کند.

 

اگر سایت شما توسط گوگل مجازات (penalized ) چه باید کنید ؟

 

اگر شما در مورد مجازات ارتباط خروجی دریافت کردید می­بایست مراحل زیر جهت تسهیل انجام دهید

 

شناسایی لینک در سایت خود با اشاره به وب سایت های خارجی مانند Screaming Frog برای شناسایی لینک های خروجی شما می­توانید از این ابزار استفاده کنید.

 

حسابرسی لینک ها برای شناسایی انهایی که این را کار را انجام می­دهند (لینک خود را از فروشندگان لینک جدا کنید)

 

لینک های خارجی در سئو سایت که در سایت شما موجود است مخصوصا در ساید بار و یا فوتر ها را نو فالو کنید مانند زیر :

 

<a href=”signin.php” rel=”nofollow”>sign in</a>

 

که در کد بالا signin نو فالو شده است.

 

ثبت درخواست تجدید نظر در گوگل  باعث می­شود با حذف مطالب و حذف مسائل از لینک  مجدد مورد بررسی قرار گیرد و باعث حذف مجازات سئو سایت در نظر گرفته شده شود.

 

برای دریافت خدمات لینک بیلدینگ متناسب با  آخرین الگوریتم های گوگل با ما تماس بگیرید.

 

 

کنار گذاشتن فلش توسط گوگل به دلیل امنیت پایین

 

استفاده از html5 به جای فلش در مرورگر گوگل و کنار گذاشتن فلش توسط گوگل

 

از مدت ها قبل گوگل به فکر کنار گذاشتن فلش توسط گوگل برای بود تا اینکه این تصمیم امروز عملی شد.یکی از مهمترین علل کنار رفتن فلش امنیت بسیار ضعیف آن عنوان شده است.

 

  با ورود مرورگر کروم ۵۵ گوگل به طور کامل با فلش خداحافظی کرد. HTML5  به صورت پیشرفت برای کروم ۵۵ استفاده می شود.گوگل تمام فایل های فلش مرور گر خود

 

را می بندد گوگل معتقد است اچ تی ام ال ۵ دارای امنیت بهتر و سرعت بیشتر در مرورگر می باشد.

 

حذف فلش پلیر از گوگل

 

نسخه اندروید کروم ۵۵ می تواند مشاهده افلاین وب و ویدیو ها را برای شما راحت کند. و با ویندوز و مک و لینوکس سازگار است.

 

به همه سئو  کاران عزیز توصیه می شود از قرار دادن محتوای فلش در وب سایت خود جدا خود داری نمیدد.

 

محتوای اچ تی ام ال ۵ بسیار مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما می باشد.

بهینه سازی محتوای سایت

بهینه سازی محتوای خارج از سایت

 

شما یک وب سایت خوب بهینه سازی شده دارید. عالیه ، در حال حاضر چه ؟ یاد بگیرید اهمیت بهینه سازی خارج  از سایت (off-site optimization ) و چگونگی عملکرد آغاز با وب سایت بهینه سازی شده  را بدانید

 

در آخرین پست ، ما در باره چگونگی اندازه گیری عملکرد واقعی مطالب خود در  هر دو محل داخل  و خارج از شدن از سایت از طریق ردیابی تعاملی را بررسی کردیم. ما می­خواهیم امروز به بحث در مورد چگونگی بهبود رتبه محتوای سایت خود در گوگل اشاره کنیم که توسط قرار دادن مقالات سئو در سایر وب سایت ها میسر خواهد بود.

 

وقتی که بازاریابان در مورد سئو و بهینه سازی سایت  فکر میکنند ، افکار اولیه خود را احتمالا بر روی محتوای سایت و وب سایت خود متمرکز کنند .انها ممکن است همیشه در مورد چگونه به بهترین حضور دیجیتال خود در دنیای تجارت الکترونیک توسط بهینه سازی وب سایت فکر کنند.

 

محتوای خارج از سایت (off-site content )چیست ؟

 

بیایید با یک سوال بسیار واضح شروع کنیم . برای هر کسی که جدید به بازی می­اید و شاید آن را می داند که باید تحت نام های برند مختلفی شروع به کار کند . محتوای خارج از  سایت چیست ؟ پاسخ سریع  این است که هر یک از مطالب خود شما  که کنترل و یا به دست اورده شده اند و منتشر نشده در وب سایت های خود شما یعنی شما آن را نوشته اید اما در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها یا سایت های دیگر منتشر شده است.

 

محتوای خارج از سایت یا همان off-site content می­تواند تعدادی از اشکال مختلف باشد . می تواند خود را مانند یک وبلاگ خارج از سایت  یا در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد که مدیریت آن اکانت ها را بر عهده دارید.یک نوع محتوا هم وجود دارد که شما کنترلی روی آن ندارید  مانند محتوای ایجاد شده از طریق انفولانزا که در مطبوعات از طریق وب سایت های شخص ثالث و یا مطالعات موردی مشتری در وب سایت های مشتری منتشر شده است. در نهایت ، محتوای خارج از سایت نیز می­تواند شامل محتوای شما که اغاز نشده و شما ایجاد کننده آن نیستید.

چرا باید به شما در مورد مراقبت های محتوای خارج از سایت off-site content گفت ؟

 

اولین دلیل این است که شما باید در مورد محتوای خارج از سایت که توسط مراقبت های گوگل هدف اعلام شده است مطلع باشید. گوگل از تنوع نتایج جستجو تا به عنوان محتوا از همان دامنه در صفحه اول است محتوای کپی شده ارزشی نخواهد داشت. با این ذهنیت تنها می­تواند از داشتن و یا در امد محتوای بهینه سازی در حوزه های دیگر معتبر باشد در نتیجه شانس خود را در نتایج جستجو بالا کشف و بهره مند شوید.

 

محتوای خارجی سایت off-site content نیز می­تواند به ایجاد اگاهی نام تجاری مخاطبان جدید کمک کند . هنگامی که با یک استراتژی توزیع مناسب در ذهن انجام می­شود این مخاطبان را می­توان در هم ترازی به بازار برای اهداف خود توسعه داد .

 

مطالعات متعدد بازاریابی دیجیتال به واقعیت های جدید از سفر های مشتری ۶۰ تا ۹۰ درصد آن در خارج از وب سایت نام تجاری خود را رخ می­دهد اشاره می­کنند . مصرف کنندگان با تکیه بر سایت های بررسی شبکه های اجتماعی و تاثیر گذاران به اطلاع تصمیم گیری خرید میپردازند. بنابراین شما نیاز اطمینان دارید نام تجاری خود را در سوشیال مدیا ها و نتایج جستجو مطرح کنید.

 

خارج از محتوای سایت همچنان می­توانید قدرت خود را بر روی سایت با افزایش فرکانس محتوا بهبود و در نهایت  با رسیدن به خارج از سایت محتوا می­تواند یک منبع عالی از ترافیک را به لینک معتبر ارجاع دهد.لینک معتبر همان سایت منبع شما است.

بهینه سازی محتوای خارجی سایت

 

بهینه سازی محتوای جدید وب سایت همیشه آسان نیست و شما لزوما باید کنترل کامل تعداد کاراکتر در رسانه های اجتماعی را داشته باشید. با این حال شما می­توانید به یاد داشته باشید و به جلو فکر کنید . در مورد مخاطبان بالقوه با این محتوا درگیر خواهد شد و این کار بیشترین درخواست شکل دهی به فعالیت ها بر اساس نیاز مشتریان را خواهد داشت. آن ها اگر محتوای مناسب را ببینند که هدف شما اطلاع رسانی است قطعا مشارکت بیشتری از آن ها را شاهد خواهید بود مانند اشتراک گذاری و یا گذاشتن کامنت های مختلف.

 

شما می­توانید بسیاری از تحقیقات کلمه کلیدی موجود خود را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و آن به عنوان محتوای خارج از سایت مناسب است.همچنین شما می­توانید برای انجام برخی تحقیقات کلمه کلیدی اضافه به طور خاص برای هر کانال از قبیل هشتگهای محبوب در پست های تویتر خود استفاده کنید.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

پست های رسانه های اجتماعی هم نشان می­دهد که در گوگل نتایج جستجو و همچنین به عنوان موتور های جستجو که برای بهینه سازی هر چه بیشتر فعالیت می کند بسیار مهم هستند. شما در حالت ایده­ آل  می­خواهید هر پست وبلاگ و یا صفحه در وب سایت خود امتحان کنید.

 

در بعضی مواقع می­شود گفت بسیساری از کاربران اجتماعی به رفتار انلاین جستجو به طور مستقیم در سیستم عامل های بومی اقتباس کردند بنابراین شما نیز میخواهید به در کنار سئو و بهینه سازی محتوای خود به سوشیال مدیال ها هم اهمیت دهید و با کلمات کلیدی مورد نظر خود منتشر شوند. به عنوان مثال یوتیوب به همان اندازه در  بیشتر موتور های جستجو اهمیت دارد که سایر  شبکه های اجتماعی مهم هستند.

 

محتوا در هر یک باید به عنوان شرح و با برچسب کلیدی و هشتک مناسب برای اطمینان از کشف انتشار یابد.

بازاریابی تاثیر گذار

 

روشن است : شما می­توانید تاثیر گذاران چه نوشته را بگویند تا بسیاری از سازمان ها را امتحان کنید . این تنها برای مشخص شدن صداقت از محتوا و قدرت واقعی پیام می ایستد و شما می­توانید تاثیر گذاران یک طرح کلی ، از  کلمات کلیدی خاص و برجسته استفاده کنید و همچنین می­توانید به تصاویر فایل های بهینه سازی  و لینک های قابل پیگیری ارائه کنید که برای ترویج و ساخت اقتدار شما کمک کند . هدف به طور طبیعی باید در حق خود رتبه بندی شود.

 

درمان تاثیر گذاران بهینه سازی سایت خود مانند یک فرمت از تیم بازاریابی است اکثر تاثیر گذاران بسیار حرفه ای هستند و با مارک هایی برای دریافت بیشتر محتوای خوب و زنده تلاش میکنند.

 

رد یابی محتوای خارجی سایت برای سئو

 

مطئمن باشید همه آمار های محتوای ارائه شده در خارج از سایتتان را میتوانید آنالیز کنید.این شامل هر یک از مطالب خود شما در خارج از سایت است بهتر است امار مربوط به جست جو های مطالبی که در سایت نیز منتشر کرده اید را به صورت مفصل در اختیار داشته باشید.

 

از عدم بازدید مناسب محتوای خود در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ناراحت نباشید در ابتدای فعالیت ها این عادی و طبیعی است .

 

هنگامی که ترکیب عملکرد محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود  بررسی می­کنید سعی کنید با استفاده از محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود با استفاده از معیار های مسیر به درک فرصت های بیشتر برای بهینه سازی خارج از سایت در طول انتشار بینجامد قطعا استفاده از لینک های بهینه سازی شده و عکس های کم حجم و تولیدی بسیار مناسب می باشد .

 

رد یابی مطالب و بازدید ها با استفاده از urlهای هوشمند (کوتاه شده )

 

همانطور که در پست های قبلی ما ذکر شد Url های هوشمند لینک های منحصر به فردی هستند که برا ردیابی استفاده می­شوند  می­تواند در عمق بینش به تعامل با محتوای خارج از سایت خود را با ردیابی این محتوا جستجو و با استفاده از Url ها هوشمند می­تواند رتبه بندی و بینش کامل را بدست آورد.