آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

انواع لایت باکس های تبلیغاتی

لایت-باکس-کریستالیلایت باکس کریستالی (Crystal light Box): یکی از جدیدترین نوع لایت باکس؛ لایت باکس کریستالی و استند تبلیغاتی می باشد.این نوع لایت باکس با ضخامت کم و باریک (کمتر از ۱ سانتی متر) در طراح های متنوع قابل عرضه می باشد.

 

نور لایت باکس های کریستالی (شیشه ای) با لامپ های LED, SMD تامین می گردد. لایت باکس کریستالی از جنبه تبلیغاتی و دیزاین دکوراسیون قابل استفاده می باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

 

لایت باکس های مذکور در روز و شب روشنایی زیبایی ایجاد میکنند و برای هر مکانی از قبیل منوهای رستوران ، تابلوهای نگارخانه ،تابلوهای نمایشگاه های عکاسی، صندوق های پذیرش داروخانه ها ،

 تابلو های راهنمای اماکن ،تابلوهای داخلی شرکت ها و اماکن، تابلو های تبلیغاتی نمایشگاهی و …. مناسب میباشند .

 

لایت باکس محیط باز یا آوت دور (Outdoor LightBox): لایت باکس های فضای بیرون به لایت باکس هایی اطلاق می شود که جهت مصارف در خیابان، عابرپیاده، محوطه ها و فضای خارجی نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع لایت باکس ها به جهت ساختاری دارای قاب آلومینیوم یا کامپوزیت با پایه فلزی و روکش کامپوزیت می باشند. جنس رویه لایتباکس های آوت دور طلق یا شیشه با قطر ۶ میل یا بیشتر می باشد.

 

لایت باکس آلومینیومی: یکی از انواع لایت باکس ه و استند تبلیغاتی، لایت باکس آلومینیومی می باشد. لایت باکس آلومینیومی با رویه بک لایت فلکس یا پلکسی ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامین می شود.لایت باکس های ساخته شده در مترو از نوع لایت باکس آلومینیومی می باشد.

 

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

 

تابلوهای لایت باکس به سازه هایی اطلاق میگردد که بطور معمول در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، پلاستیک (پلکسی) ساخته می شود

 و رویه آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گِلَس (رنگی و کریستالی) و.. بوده که در انواع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی مانند استند تبلیغاتی قابل تولید می باشد.

 

بعبارتی لایت باکس به تابلو هایی که نور پردازی آن از پشت تصویر انجام می پذیرد و به صورت یک جعبه می باشد لایت باکس اطلاق می گردد این گونه تابلو در ضخامت های مختلف و با متریال متنوع قابل ساخت و عرضه می باشند.

 

ویژگی های لایت باکس تبلیغاتی

 

لایت باکس ها در کلیه مغازه ها، سوپر مارکت ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها به علت نوع متریال بکار رفته و کیفیت چاپ، همچنین نور بک لایت که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده می شود و جلوه خاص آن؛ در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار می باشد.

 

لایت باکس تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات و معرفی برندها و نام های تجاری در فروشگاه ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها می باشد که این نوع تبلیغ امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

بسیاری از برندها جهت معرفی و تبلیغات محصول و خدمات خود از تابلو لایت باکس استفاده می نمایند. بدین صورت که بعنوان مثال لوگو و نام تجاری برند مورد نظر را روی لایت باکس طراحی کرده و لایتباکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود؛

بصورت رایگان و امانی نصب می نمایند.این نوع تبلیغات با استند تبلیغاتی با توجه به قیمت مناسب و همچنین تاثیر گذاری آن؛ جهت معرفی و تداوم آشنایی با نام برند و یا محصول مورد نظر بسیار مثمر ثمر می باشد

 

بک لینک رایگان

 

بک لینک یکی از عنصرهای تقویت رتبه سایت و بهبود سئو سایت شما بعد از به روز رسانی روزانه سایت می باشد. بعضی از سایت های سئو بصورت قانونی دست به فروش بک لینک زده اند که این کار هزینه زیادی دارد. اگر در مورد بک لینک و اهمیت آن در سئو اطلاعی ندارید به این مطلب مراجعه کنید.

اهمیت بک لینک به رتبه سایت لینک شده بستگی دارد هر چه رتبه سایت بک لینک دهنده بیشتر باشد اهمیت آن در رتبه شما بیشتر است. امروز قصد داریم ۳ سایت بک لینک رایگان به شما معرفی کنیم که از طریق ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سایت ها می توانید یک بک لینک قدرتمند برای وب سایت خود ایجاد کنید.

 

 

APARAT.COM

وب سایت اشتراک گذاری ویدئو آپارات

 

از طریق ثبت نام در این سایت و اشتراک گذاری یک ویدئو می توانید اطلاعات شبکه خود را کامل و وب سایت خود را درج کنید. وب سایت آپارات با رتبه تک رقمی در ایران یک بک لینک قوی و رایگان برای سایت شما محسوب می شود.

 

CLOOB.COM

وب سایت شبکه اجتماعی کلوب

 

شبکه اجتماعی کلوب یک سایت قدیمی با رتبه خوب گزینه مناسبی برای بک لینک سایت شما می باشد. سایت کلوب گزینه ای برای درج وب سایت شما در پروفایل شما ندارد پس باید شما مطالبی در پروفایل خود انتشار دهید و در پایین هر مطلب لینک وب سایت خود را درج کنید. با این که بک لینک ارائه شده از نوع No Follow می باشد اما باز از اهمیت زیادی برخوردار است و یک بک لینک قوی برای سایت شما محسوب می شود.

 

FACENAMA.COM

وب سایت شبکه اجتماعی فیس نما

 

این سایت نیز عملکرد بک لینکی شبیه به کلوب برای . کام را دارد به این شکل که باشد در فیس نما پروفایل ایجاد کنید و شروع به انتشار نوشته و مطالب از خود بپردازید و در پایین هر نوشته لینک سایت خود را درج کنید.

 

ازین پس در پارس وب به بحث بک لینک بیشتر می پردازیم و بک لینک های رایگان را به شما کاربران و وبمستران عزیز معرفی می کنیم.

پنل ها و صفحات خورشیدی LG

 

محاسبه قیمت پنلهای خورشیدی مورد نیاز جهت تولید برق:

 

    ابتدا می بایست وات مصرفی دستگاههایی را که میخواهیم برق مورد نیاز آنها را از طریق سلول های خورشیدی تامین کنیم را مشخص می کنیم.

    سپس میزان زمانی که آن دستگاه یا مصرف کننده در مدار خواهد بود در وات مصرفی آن ضرب شود.

    قیمت هر وات  پنل خورشیدی ال جی کره در حال حاضر ۵۰۰۰ تومان می باشد. که در مدل های چینی این قیمت تا ۳۵۰۰ تومان نیز می تواند به فروش برسد.

    تجهیزات جانبی مانند باتری، شارژ کنترلر، اینورتر و … نیز برحسب وات نهایی به سیستم مذکور اضافه خواهد شد.

 

مثال: اگر ۴ عدد لامپ ۲۰ وات و یک تلویزیون کوچک ۵۰۰ وات داشته باشیم به طوری که هر یک از لامپها ۵ ساعت در شب و تلویزین ۴ ساعت روشن باشد مقدار پنل مورد نیاز برابر خواهد بود با:

 

۴لامپ*۲۰وات*۵ساعت+۱تلویزیون*۵۰۰*۴ساعت=۲۴۰۰ وات پنل مورد نیاز است که قیمت فقط پنل های خورشیدی با برند ال جی تقریبا ۱۲میلیون تومان خواهد شد که به این تجهیزات اینورتر و باتری و شارژ کنترلر نیز اضافه خواهد شد.

 

ال جی بر رشد فناوری و انرژی های تجدید پذیر تاکید دارد.

 

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در تولید تکنولوژی های الکتریکی و ۲۵ سال تحقیق و توسعه در زمینه انرژی خورشیدی مفتخر است که صفحات خورشیدی را به بازار عرضه نماید.

 

این محصول و دیگر راهکارهای مربوط به انرژی خورشیدی با بهره مندی از پیشرفته ترین خطوط تولید در کشور کره ساخته می شوند .

 

فن آوری صفحات سلولی ال جی

 

ال جی با تکیه بر تجربه چندین ساله تیم تحقیق و توسعه توانسته است صفحات خورشیدی را با دو ویژگی دقت و ماندگاری با موفقیت تولید کند .

 

تاییدیه های فنی

 

صفحات انرژی خورشیدی ال جی منطبق بر استاندارد های تعیین شده است. محصولات انرژی خورشیدی ال جی مورد تایید آزمایشگاه های Underwriters و TUV Rheinland قرار گرفته است.

 

ضمانت و خدمات بی نظیر

 

صفحات و پنل خورشیدی ال جی دارای ۵ سال ضمانت محصول، ۱۲ سال ضمانت تامین برق تا ۹۰ درصد توان و ۲۵ سال ضمانت تامین برق تا ۸۰ درصد توان هستند

 

تلورانس توان مثبت

 

ال جی محصولاتش را با تیکه بر دقیق ترین سیستم های کنترل کیفیت و توان اسمی بالاتر از ۳% تولید می کند.

 

دوام فوق العاده

 

صفحات خورشیدی ال جی با توانایی حداکثر بار ۵۴۰۰ پاسکال به واسطه داشتن شیشه باریک، بسیار سبک وزن اما مقاوم و بادوام هستند.

 

طراحی بی نظیر فریم

 

صفحات خورشیدی ال جی از طراحی فوق العاده ای برخوردارند تا بتوانند آب حاصل از باران و برف را در هر زاویه و شیبی که نصب شده باشند تخلیه کنند.

۷ راز مقالات سئو

 

۷ راز مقالات سئو حرفه ای وبلاگ ها و مقاله های سئو (بهینه سازی موتور های جستجو) واقعا، یک بخش مهمی از سرویس های روابط عمومی آنلاین و مدیریت رسانه های اجتماعی ما هستند.

 

در دنیای محتوای مطالب در هفته حدود ۴۰ وبلاگ و مقاله سئو برای مشتریان خود می نویسیم (بجز صفحات landing page) و هرکدام به جذب بازدید برای وب سایت های آنها کمک میکند. ارسال منظم مقالات سئو تازه بر روی سایت شما یکی از آسان ترین راه ها برای آشنایی مشتریان بالقوه به نام تجاری شما است.

 

البته شما نمی توانید با قرار دادن یک سری از کلمات بر روی سایت انتظار بازدید مردم را داشته باشید. سرویس نویسندگی پیشرفته مقاله سئو می داند که اگر آن را بسازید، آنها می آیند اما در صورتی که آن را در مسیر صحیح بسازید.

در اینجا هفت راز نویسندگی پیشرفته مقالات سئو وجود دارد:

 

سئو-بهینه سازی سایت

 

    کلمه کلیدی خود را در جستجو ها قرار دهید. اگر میخواهید مطلبی بر روی سایت خود بگذارید باید به خوبی وقت بگذارید تا مطمئن شوید که گوگل به تلاش شما توجه دارد. بدانید که چه کلمات کلیدی و عبارت هایی مردم برای آنها جستجو میکنند ( به خوبی آنچه که می توانید با آن در رقابت باشید) و خودتان را یک صفحه گسترده کنید. پیگیری کنید که چند بار از کلمات کلیدی در نوشتن مطلب وب خود استفاده می کنید، از ابزار مناسب برای دنبال کردن کلمات کلیدی هدف خود استفاده کنیدراز مقالات سئو.

    کلمات کلیدی برای را به کار بگیرید. استفاده کردن از ۲ یا ۳ درصد از کلمات کلیدی در همه مطلب کافی نیست. شما باید کلمه کلیدی اصلی را در عنوان وبلاگ یا مقاله و همینطور در جمله اول و آخر قرار دهید. با انجام این کار کلمات کلیدی در موتور جستجوی کلمات به خوبی به چشم خوانندگان برجسته می شوند. بخاطر داشته باشید کسانی که از موتور جستجو استفاده می کنند به دنبال عبارت مشخصی هستند چون می خواهند درباره آن بیشتر بدانند و یا آن را بخرند، بنابراین اینکه به آنها چیزی که به دنبالش هستند بدهید معنادار است. بازدید بیشتری خواهید داشت اگر این کار را انجام دهید، این یکی از فوت و فن های این حرفه برای نویسندگان حرفه ای مقاله search engine optimization  است.

    درباره چیزی که مردم به آن توجه می کنند بنویسید. هیچ کسی مثل خودتان نمی داند چه کاری انجام می دهید بنابراین چه نظر و نکته ای دارید که بتوانید به اشتراک بگذارید؟ اگر ندارید، حداقل می توانید اخبار مربوط به کار خود را منتشر کنید. زمانی که تردید دارید، به لیست کلمات کلید سئو خود نگاه کنید، و ببینید که در کدام نوع لیست، لینک یا در عمق کدام پست می توانید کلمات کلیدی را به کار ببرید. از این نترسید که با چند کارشناس مصاحبه کنید، هم اینکه (اگر از آنها نقل قول کنید و تخصص آنها را در پست خود نمایان کنید همانند این است که آنها مطلب شما را در کانال های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اند با این روش شما می توانید قدرت نفوذ بیشتری برای افزایش شبکه خود داشته باشید.)

    به اندازه کافی طولانی کنید تا به حساب آید ( نوشته های سایت را بهینه سازی کنید) . مطمئن باشید ۱۰۰ کلمه از مطلب تازه بهتر از هیچ مطلب تازه ای است. همچنین موتور جستجو تمایل به دادن اولویت به مقاله ها و وبلاگ های طولانی دارد. سعی کنید حداقل ۳۰۰ کلمه استفاده کنید اما اگر می توانید ۵۰۰ کلمه یا بیشتر استفاده کنید این کار را انجام دهید. تحقیقات متعددی که انجام شده نشان می دهد که موتور جستجو تمایل به توجه مطالبی که حداقل ۲۰۰۰ کلمه اشته باشد دارد. ما این کار را برای خودمان و مشتری هایمان دیده ایم و در دنیای محتوای مطالب بیشتر پست های وبلاگ های معروف حداقل ۱۵۰۰ کلمه دارد.

 

۵٫نوشته مطلب وب خود را بهینه سازی کنید (از نکات بهینه سازی سایت ). اگر از WordPress به عنوان پلتفرم وبلاگ نویسی خود استفاده می کنید, ابزار روابط عمومی آنلاین رایگان فراوانی (در قالب پلاگین) وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید. در دنیای محتوای مطالب ما از Yoast و Shareaholic در کنار سایر موارد استفادا می کنیم. روابط عمومی وب رایگان و آسان به راحتی زدن بر روی لینک نصب است.

 

    کار خود را ویرایش دهید. تنها تفاوت میان نویسنده پیشرفته مقالات سئو و افراد عادی توجه به ویرایش های شخصی است. برنامه هایی مانند Openoffice, Google docs و Microsoft Word این کار را آسان می کند. موج های قرمز و سبز بیشتر آن را کنار می گذارد. داشتن چشمی برای قالب زیبا و دل انگیز نیز مهم است.از پاراگراف های بسیار طولانی و جمله های که چند سطر می شود دوری کنید.

 

۷٫ مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشید.یک مطلب تازه نوشته و به اشتراک گذاشته اید، این کار نیمه تمام است. آخرین مرحله از نوشتن کامل مطلب وب این است که مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشید، در هرجایی که می توانید به مطالبتان لینک دهید. در وبلاگ نظر بدهید و به لینک ها در سایت پاسخ دهید. مطلب خود را به Digg, Reddit و StumbleUpon ارسال کنید. مدیریت رسانه های اجتماعی و نوشتن مطالب وب مرحله به مرحله پیش می رود و به محض زدن دکمه انتشار باید بابت آن رضایت داشته باشید چون مطلب شما منتشر شده است.مقالات تخصصی seo و بازاریابی برای اولین بار در ایران سئو سایت.