آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

انواع لایت باکس های تبلیغاتی

لایت-باکس-کریستالیلایت باکس کریستالی (Crystal light Box): یکی از جدیدترین نوع لایت باکس؛ لایت باکس کریستالی و استند تبلیغاتی می باشد.این نوع لایت باکس با ضخامت کم و باریک (کمتر از ۱ سانتی متر) در طراح های متنوع قابل عرضه می باشد.

 

نور لایت باکس های کریستالی (شیشه ای) با لامپ های LED, SMD تامین می گردد. لایت باکس کریستالی از جنبه تبلیغاتی و دیزاین دکوراسیون قابل استفاده می باشد و طرفداران خاص خود را دارد.

 

لایت باکس های مذکور در روز و شب روشنایی زیبایی ایجاد میکنند و برای هر مکانی از قبیل منوهای رستوران ، تابلوهای نگارخانه ،تابلوهای نمایشگاه های عکاسی، صندوق های پذیرش داروخانه ها ،

 تابلو های راهنمای اماکن ،تابلوهای داخلی شرکت ها و اماکن، تابلو های تبلیغاتی نمایشگاهی و …. مناسب میباشند .

 

لایت باکس محیط باز یا آوت دور (Outdoor LightBox): لایت باکس های فضای بیرون به لایت باکس هایی اطلاق می شود که جهت مصارف در خیابان، عابرپیاده، محوطه ها و فضای خارجی نمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع لایت باکس ها به جهت ساختاری دارای قاب آلومینیوم یا کامپوزیت با پایه فلزی و روکش کامپوزیت می باشند. جنس رویه لایتباکس های آوت دور طلق یا شیشه با قطر ۶ میل یا بیشتر می باشد.

 

لایت باکس آلومینیومی: یکی از انواع لایت باکس ه و استند تبلیغاتی، لایت باکس آلومینیومی می باشد. لایت باکس آلومینیومی با رویه بک لایت فلکس یا پلکسی ساخته شده و نور آن توسط LED , SMD تامین می شود.لایت باکس های ساخته شده در مترو از نوع لایت باکس آلومینیومی می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.