آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

پنل ها و صفحات خورشیدی LG

 

محاسبه قیمت پنلهای خورشیدی مورد نیاز جهت تولید برق:

 

    ابتدا می بایست وات مصرفی دستگاههایی را که میخواهیم برق مورد نیاز آنها را از طریق سلول های خورشیدی تامین کنیم را مشخص می کنیم.

    سپس میزان زمانی که آن دستگاه یا مصرف کننده در مدار خواهد بود در وات مصرفی آن ضرب شود.

    قیمت هر وات  پنل خورشیدی ال جی کره در حال حاضر ۵۰۰۰ تومان می باشد. که در مدل های چینی این قیمت تا ۳۵۰۰ تومان نیز می تواند به فروش برسد.

    تجهیزات جانبی مانند باتری، شارژ کنترلر، اینورتر و … نیز برحسب وات نهایی به سیستم مذکور اضافه خواهد شد.

 

مثال: اگر ۴ عدد لامپ ۲۰ وات و یک تلویزیون کوچک ۵۰۰ وات داشته باشیم به طوری که هر یک از لامپها ۵ ساعت در شب و تلویزین ۴ ساعت روشن باشد مقدار پنل مورد نیاز برابر خواهد بود با:

 

۴لامپ*۲۰وات*۵ساعت+۱تلویزیون*۵۰۰*۴ساعت=۲۴۰۰ وات پنل مورد نیاز است که قیمت فقط پنل های خورشیدی با برند ال جی تقریبا ۱۲میلیون تومان خواهد شد که به این تجهیزات اینورتر و باتری و شارژ کنترلر نیز اضافه خواهد شد.

 

ال جی بر رشد فناوری و انرژی های تجدید پذیر تاکید دارد.

 

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در تولید تکنولوژی های الکتریکی و ۲۵ سال تحقیق و توسعه در زمینه انرژی خورشیدی مفتخر است که صفحات خورشیدی را به بازار عرضه نماید.

 

این محصول و دیگر راهکارهای مربوط به انرژی خورشیدی با بهره مندی از پیشرفته ترین خطوط تولید در کشور کره ساخته می شوند .

 

فن آوری صفحات سلولی ال جی

 

ال جی با تکیه بر تجربه چندین ساله تیم تحقیق و توسعه توانسته است صفحات خورشیدی را با دو ویژگی دقت و ماندگاری با موفقیت تولید کند .

 

تاییدیه های فنی

 

صفحات انرژی خورشیدی ال جی منطبق بر استاندارد های تعیین شده است. محصولات انرژی خورشیدی ال جی مورد تایید آزمایشگاه های Underwriters و TUV Rheinland قرار گرفته است.

 

ضمانت و خدمات بی نظیر

 

صفحات و پنل خورشیدی ال جی دارای ۵ سال ضمانت محصول، ۱۲ سال ضمانت تامین برق تا ۹۰ درصد توان و ۲۵ سال ضمانت تامین برق تا ۸۰ درصد توان هستند

 

تلورانس توان مثبت

 

ال جی محصولاتش را با تیکه بر دقیق ترین سیستم های کنترل کیفیت و توان اسمی بالاتر از ۳% تولید می کند.

 

دوام فوق العاده

 

صفحات خورشیدی ال جی با توانایی حداکثر بار ۵۴۰۰ پاسکال به واسطه داشتن شیشه باریک، بسیار سبک وزن اما مقاوم و بادوام هستند.

 

طراحی بی نظیر فریم

 

صفحات خورشیدی ال جی از طراحی فوق العاده ای برخوردارند تا بتوانند آب حاصل از باران و برف را در هر زاویه و شیبی که نصب شده باشند تخلیه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.