آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

۷ راز مقالات سئو

 

۷ راز مقالات سئو حرفه ای وبلاگ ها و مقاله های سئو (بهینه سازی موتور های جستجو) واقعا، یک بخش مهمی از سرویس های روابط عمومی آنلاین و مدیریت رسانه های اجتماعی ما هستند.

 

در دنیای محتوای مطالب در هفته حدود ۴۰ وبلاگ و مقاله سئو برای مشتریان خود می نویسیم (بجز صفحات landing page) و هرکدام به جذب بازدید برای وب سایت های آنها کمک میکند. ارسال منظم مقالات سئو تازه بر روی سایت شما یکی از آسان ترین راه ها برای آشنایی مشتریان بالقوه به نام تجاری شما است.

 

البته شما نمی توانید با قرار دادن یک سری از کلمات بر روی سایت انتظار بازدید مردم را داشته باشید. سرویس نویسندگی پیشرفته مقاله سئو می داند که اگر آن را بسازید، آنها می آیند اما در صورتی که آن را در مسیر صحیح بسازید.

در اینجا هفت راز نویسندگی پیشرفته مقالات سئو وجود دارد:

 

سئو-بهینه سازی سایت

 

    کلمه کلیدی خود را در جستجو ها قرار دهید. اگر میخواهید مطلبی بر روی سایت خود بگذارید باید به خوبی وقت بگذارید تا مطمئن شوید که گوگل به تلاش شما توجه دارد. بدانید که چه کلمات کلیدی و عبارت هایی مردم برای آنها جستجو میکنند ( به خوبی آنچه که می توانید با آن در رقابت باشید) و خودتان را یک صفحه گسترده کنید. پیگیری کنید که چند بار از کلمات کلیدی در نوشتن مطلب وب خود استفاده می کنید، از ابزار مناسب برای دنبال کردن کلمات کلیدی هدف خود استفاده کنیدراز مقالات سئو.

    کلمات کلیدی برای را به کار بگیرید. استفاده کردن از ۲ یا ۳ درصد از کلمات کلیدی در همه مطلب کافی نیست. شما باید کلمه کلیدی اصلی را در عنوان وبلاگ یا مقاله و همینطور در جمله اول و آخر قرار دهید. با انجام این کار کلمات کلیدی در موتور جستجوی کلمات به خوبی به چشم خوانندگان برجسته می شوند. بخاطر داشته باشید کسانی که از موتور جستجو استفاده می کنند به دنبال عبارت مشخصی هستند چون می خواهند درباره آن بیشتر بدانند و یا آن را بخرند، بنابراین اینکه به آنها چیزی که به دنبالش هستند بدهید معنادار است. بازدید بیشتری خواهید داشت اگر این کار را انجام دهید، این یکی از فوت و فن های این حرفه برای نویسندگان حرفه ای مقاله search engine optimization  است.

    درباره چیزی که مردم به آن توجه می کنند بنویسید. هیچ کسی مثل خودتان نمی داند چه کاری انجام می دهید بنابراین چه نظر و نکته ای دارید که بتوانید به اشتراک بگذارید؟ اگر ندارید، حداقل می توانید اخبار مربوط به کار خود را منتشر کنید. زمانی که تردید دارید، به لیست کلمات کلید سئو خود نگاه کنید، و ببینید که در کدام نوع لیست، لینک یا در عمق کدام پست می توانید کلمات کلیدی را به کار ببرید. از این نترسید که با چند کارشناس مصاحبه کنید، هم اینکه (اگر از آنها نقل قول کنید و تخصص آنها را در پست خود نمایان کنید همانند این است که آنها مطلب شما را در کانال های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته اند با این روش شما می توانید قدرت نفوذ بیشتری برای افزایش شبکه خود داشته باشید.)

    به اندازه کافی طولانی کنید تا به حساب آید ( نوشته های سایت را بهینه سازی کنید) . مطمئن باشید ۱۰۰ کلمه از مطلب تازه بهتر از هیچ مطلب تازه ای است. همچنین موتور جستجو تمایل به دادن اولویت به مقاله ها و وبلاگ های طولانی دارد. سعی کنید حداقل ۳۰۰ کلمه استفاده کنید اما اگر می توانید ۵۰۰ کلمه یا بیشتر استفاده کنید این کار را انجام دهید. تحقیقات متعددی که انجام شده نشان می دهد که موتور جستجو تمایل به توجه مطالبی که حداقل ۲۰۰۰ کلمه اشته باشد دارد. ما این کار را برای خودمان و مشتری هایمان دیده ایم و در دنیای محتوای مطالب بیشتر پست های وبلاگ های معروف حداقل ۱۵۰۰ کلمه دارد.

 

۵٫نوشته مطلب وب خود را بهینه سازی کنید (از نکات بهینه سازی سایت ). اگر از WordPress به عنوان پلتفرم وبلاگ نویسی خود استفاده می کنید, ابزار روابط عمومی آنلاین رایگان فراوانی (در قالب پلاگین) وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید. در دنیای محتوای مطالب ما از Yoast و Shareaholic در کنار سایر موارد استفادا می کنیم. روابط عمومی وب رایگان و آسان به راحتی زدن بر روی لینک نصب است.

 

    کار خود را ویرایش دهید. تنها تفاوت میان نویسنده پیشرفته مقالات سئو و افراد عادی توجه به ویرایش های شخصی است. برنامه هایی مانند Openoffice, Google docs و Microsoft Word این کار را آسان می کند. موج های قرمز و سبز بیشتر آن را کنار می گذارد. داشتن چشمی برای قالب زیبا و دل انگیز نیز مهم است.از پاراگراف های بسیار طولانی و جمله های که چند سطر می شود دوری کنید.

 

۷٫ مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشید.یک مطلب تازه نوشته و به اشتراک گذاشته اید، این کار نیمه تمام است. آخرین مرحله از نوشتن کامل مطلب وب این است که مدیر روابط عمومی آنلاین خود باشید، در هرجایی که می توانید به مطالبتان لینک دهید. در وبلاگ نظر بدهید و به لینک ها در سایت پاسخ دهید. مطلب خود را به Digg, Reddit و StumbleUpon ارسال کنید. مدیریت رسانه های اجتماعی و نوشتن مطالب وب مرحله به مرحله پیش می رود و به محض زدن دکمه انتشار باید بابت آن رضایت داشته باشید چون مطلب شما منتشر شده است.مقالات تخصصی seo و بازاریابی برای اولین بار در ایران سئو سایت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.