آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه درب به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 این اپراتور درب اتوماتیک  دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هرکدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

   

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

در تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) استفاده می گردد. این نوع از آلومینیوم پس از سپری کردن یک فرایند شیمیایی، دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. البته می توان برای این فریم ها که همگی دارای برش «فارسی بُر» هستند، از رنگ های مختلفی استفاده نمود، اما در صورت استفاده از رنگ نقره ای، اثری از خط و خش ها نیز به روی فریم دیده نخواهد شد.

شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از نوع سکوریت (حرارت دیده) می باشد که مقاومت بالاتری دارد. به علاوه می توان به دلخواه طرح، نام و یا آرم شرکت یا موسسه را به روش سندبلاست روی این شیشه حک نمود.

   

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای در فروشگاه ها

 

درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی است. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

 

   بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.