آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

پنل خورشیدی 270 وات JSPV

 

پنل خورشیدی برند JSPV محصول کشوره کره در توان 270 وات

 

  • محصول کشور کره جنوبی

  • راندمان 16.64%

  • دارای 4 باس بار

  • تکنولوژی جدید سلول های  و پنل خورشیدی

  • استانداردهای بین المللی

  • وزن پایین

  • کیفیت بالا

  • قیمت مناسب

 

 

پنل خورشیدی 270 وات برندJSPV محصول کشوره کره جنوبی.

 

پنل خورشیدی کره ای  پلی کریستال 60 سلولی و مونو کریستال 72 سلولی دارای راندمان بالا و عمر مفید 25 سال.

از مشخصه های بارز پنل های فتوولتاییک این شرکت می توان به راندمان بالا، وزن کم نسبت به پنل های  250 وات ( در حدود 16 کیلوگرم) ضریب افت ولتاژ کم در دمای بالا اشاره کرد.

این شرکت، پنل های خورشیدی را در تمام شرایط آب و هوایی تست و اندازه گیری نموده است لذا می توان گفت که این پنل ها سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی می باشد.

محصولات این شرکت دارای افت راندمان کم در شرایط آب و هوایی ابری می باشد.

پنل خورشیدی JSPV در توان 270 وات پلی کریستال دارای راندمان 16.64% از با کیفیت ترین سلول های خورشیدی استفاده شده است. این شرکت با بکاربردن آخرین تکنولوژی روز دنیا در ساخت سلول خورشیدی توانسته است پنل خورشیدی با کیفیت ساخت بالا و راندمان بالا عرضه نماید.

پنل خورشیدی این شرکت دارای تمامی استانداردهای نیروگاهی اعم از CE، IEC، TUV و غیره را کسب نماید. از مشخصه های بارز این پنل خورشیدی می توان به ضریب افت ولتاژ کم نسبت به دما اشاره کرد که باعث شده است این پنل در شرایط آب و هوایی گرم نیز مورد استقبال قرار گیرد.

یکی از مشخصه های  پنل خورشیدی که در طراحی استراکچر خورشیدی اهمیت دارد، وزن آن می باشد، پنل 270 وات دارای وزن 16 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با دیگر محصولات دارای وزن پایین تر می باشد که این خود یکی از نقاط قوت این محصول می باشد.

 

درباره شرکت JSPV:

 

امروزه شرکت های زیادی در دنیا وجود دارد که در زمینه تولید پنل های خورشیدی فعالیت می کنند. بیشتر شرکت های تولید پنل خورشیدی در چین واقع شده است و دارای کیفیت های متفاوتی می باشد. در این بین کره جنوبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در تولید تجهیزات نیروگاهی از جمله پنل خورشیدی و اینورتر خورشیدی داشته است. محصولات شرکت های تولید کننده کره ای دارای کیفیت بالا می باشند. معمولا محصولات کره ای به کشورهای اروپایی و امریکا صادر می گردد.

شرکت کره ای JSPV یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده  پنل های خورشیدی در جهان است. ظرفیت تولید آن در سال حدود 1 گیگا وات درسال 2014 رسید.

پنل خورشیدی کره ای JSPV در دو مدل مونو کریستال و پلی کریستال می باشند. همچنین این نوع محصول دارای عمر و عملکرد بالا می باشد. قیمت این محصول نسبت به محصولات مشابه چینی  کمتر می باشد

لازم به ذکر است که شرکت JSPV به کشورهای اروپایی و نیز خاورمیانه صادرات دارد. این شرکت دارای سه کارخانه در کره جنوبی، چین  و استرالیا می باشد و در سال جدید میلادی کارخانه در ژاپن و امریکا را نیز راه اندازی می کند.

شرکت JSPV یکی از معتبرترین سازندگان پنلهای خورشیدی  کره ای و تأمین کننده اصلی پروژه های خورشیدی در دنیا می باشد.این شرکت دارای سه کارخانه تولید پنل خورشیدی در کره جنوبی، استرالیا و چین می باشد و در سال جدید میلادی در ژاپن و امریکا نیز شعب تولید پنل خورشیدی را راه اندازی می کند. شرکت مادر آن در کشور کره جنوبی می باشد. محصولات این شرکت به کشورهای خاورمیانه و نیز اروپا نیز صادر می شود. شرکت JSPV با بکار بردن آخرین متد تکنولوژی ساخت سلول های خورشیدی توانسته است به یکی از قدرت های برتر در صنعت فتوولتاییک تبدیل شود.

 

مشخصات پنل  JSPV :

 

 

    محصول کشور کره جنوبی

    10 سال ضمانت عملکرد 90% و 25 سال ضمانت عملکرد 85%

    راندمان 4 16.6 درصد

     وزن 16 کیلوگرم

    دارای 4 باس بار

    بازه دمایی عملکرد 40- الی 85+ درجه سانتیگراد

    دارای Fill Factor: 0.77

    دارای استانداردهای بین المللی IEC,TUV, CE, UL

هدیه مادی کم از لطافت گل نیست

 

یک گل کالای پرشکوهی است که قدر و قیمتی برای آن نمی توان تعیین کرد . این هدیه رایج در بسیاری از مناسبتها حضوری پررنگ دارد . برای هرموقعیتی گل می خریم و گل هدیه می دهیم . اوج بی انصافی است اگر بگوییم گل یا هدایای نظیر گل در بسیاری از موقعیتها ، تاثیری پر شگفت ندارند .

با وجود این ، موقعیتهایی وجود دارد که به جد باید دست به جیب شد حساب بانکی را برای هدایا و خودکار تبلیغاتی  جابجا کرد .

چراکه قرار نیست همه انسانها یا دیدن گل ، زانوانشان در برابر عظمت بی همتای گل بلرزد .هستند افرادی که مادیات و ارزش مادی هدیه را لحاظ می کنند . همه آدمها از یک جنس نیستند ، قرار هم نیست مدار خلقت چنین باشد . در این گونه مواقع چه باید کرد ؟

 

خرید هدایای مادی

 

خرید هدیه ای با ارزش مادی بالا را در سبد سفارشها قرار دهید .گریزی نیست . معیار و متر بسیاری در این عصر ما پول است و بس . هم از این روست که در کیف پول خود را بگشائید و چیزی بخرید که دوستتان ، آشنای شما ، و کارکنانتان آن را با متر و معیار خودشان بسنجند و از این گشاده دستی شما ، خشنود شوند و به خود آیند .

 

خشنودی ایشان را وجه همت خود قرار دهید . چه بسا با خودکار و خودنویس گرانقیمت اهدایی شما ، اینجا و آنجا برگه هایی را امضا کنند و یا کیف چرمی گران قیمتی که به او هدیه داده اید ، با خود همراه برده و به دیگران فخر فروشی نمایند .

 

به احترام دوستانتان و یا کارمندانتان ، این هزینه را با سبکبالی و آرامش خاطر ، بپردازید . با این

 

اقدام ساده ، دوستان و کارکنانتان را می آرائید ، احساس بزرگی را درایشان پدید می آوردیدو به آنها فرصت می دهید که احساس کنند ارزش بیشتری دارند که این هدیه مادی نصیب آنها شده است . و چنین است که آنان را در دنیایی پر از شور و شادی غرقه خواهید کرد .

 

چه ها نمی کند اندکی هزینه مادی که در قالب هدایایی نفیس و گرانبها به دوستان خوبمان و کارکنان موسسه مان تقدیم می کنیم . برخود ببالیم از آنکه توانسته ایم تنها با اختصاص هزینه ای ، آفرینشگر لحظات هیجان انگیز شادمانیهایی باشیم که ما را از اسرات دنیای خاکی و تیره رهایی می بخشد .

 

نهراسیم از اینکه با معیارهای مادی توانسته ایم دوستانمان را غرق سرور کنیم . سرور دوستانمان ، قیمتی گزاف دارد که ما با هدایای مادی آن را مهیا کردیم .

 

هم از این روست که پیشینیان خرد و رزمان بار ها گفته اند : آنکه بیش از همه به نشاط دست می یابد ، هدیه دهنده است نه هدیه گیرنده پس برای نشاط جان و روان خود ، دست به جیب می بریم خود را از پولهای درشت و ریز می رهانیم و آن را در طبق اخلاص می گذاریم تا پیوندمان را با مادیات ، اندکی بکاهیم و آن را - پولها را در قالب هدیه - به دوست دلبندمان پیشکش سازیم . با این امید که او نیز با معیارهای مادی ، متر سنج ارزش مادی خود را به کار اندازد و در شگفت شود که در این دنیای مادی ، هستند دوستانی که بی پروا ، دلبستگی به پول را یکسره فراموش کرده اند .

 

باز هم می توان قلم را به تپش وا داشت اما چشمان دوستان و کارکنان خود را ژرف بنگرید آنجا که هدیه ای گرانبها تقدیمش می کنید . این لحظه ای طلایی است که زندگی شما را نیز پر هیجان می سازد و در می یابید با اندکی دست شستن از پولهای خود ، چه زندگی شورانگیزی برای خود و دیگران آفریده اید .

 

هدیه آفریننده راز زیبایی است که انسانها در برق نگاه و عمق جان خود آن را تا ژرفایی به گستردگی هستی حس می کنند . پس درود بر هدیه که دنیایی از معانی را به یکباره می آفریند و هدیه دهنده و هدیه گیرنده را از سطح زمین بلند می کند و قرار است به اوج رساند .

 

گویی با هدیه و خودکار تبلیغاتی است که این اتفاق در هستی رخ می دهد ، پس دریغ نورزیم و کوتاهی نکنیم از آنکه با خرید هدیه ای ، رخدادی با شکوه را در هستی رقم زنیم و به تصویر کشیم . این چنین است که هدیه دهنده ، خالق شادیها ، سرور و شادمانیها ست

پنل خورشیدی Q Cell محصول کشور کره جنوبی

 

 پنل خورشیدی برند Q Cell محصول کشور کره جنوبی در توان 340 وات دارای راندمان 17.1 درصد، تکنولوژی آلمان، پنل خورشیدی ساخت کشور کره جنوبی

 

پنل خورشیدی کره ای برند  Q Cell، تحت لیسانس آلمان و محصول کشور کره جنوبی،مناسب جهت استفاده در سیستم های برق خورشیدی متصل به شبکه و جدا از شبکه باشد.

 

کمپانی Q Cell یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده پنل خورشیدی در دنیا می باشد. این شرکت با تولید روزانه 4 مگاوات دارای رنکینگ 3 در تولید پنل خورشیدی در دنیا می باشد. محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی و امریکا نیز صادر می گردد

 

 

از مزیت های پنل خورشیدی این کمپانی، استفاده از سلول هایی با جدیدترین تکنولوژی می باشد.

 

مزیت های Q Cell:

 

    راندمان 17.1 درصد

    ساخت کشور کره جنوبی

    تکنولوژی آلمان

 

    گارانتی 25 سال کیفیت

 

    استفاده از جدیدترین تکنولوژی سلول  و پنل خورشیدی

 

    قیمت مناسب

شرکت تبلیغاتی چیست؟

 

یک شرکت تبلیغاتی در واقع یک تجارت سرویس محور است که وظیفه ایجاد، طراحی و پیاده سازی انواع تبلیغات را داراست. چنین شرکتی مستقل از مشتری خود است و از نقطه ای حیاتی مفاهیمی را جهت ارزش دهی به محصولات یا خدمات مشتری یافته و آنها را به سمع و نظر سایرین می رساند. همچنین، یک شرکت تبلیغاتی می تواند استراتژی های بازاریابی و برندینگ و فروش های فوق العاده و خودکار تبلیغاتی را برای مشتری خود طراحی نماید.

 

انواع مختلفی از مشتریان برای یک شرکت تبلیغاتی وجود دارد، از جمله شرکت های بزرگ، سازمان های غیر تجاری، و حتی سازمان های دولتی. شرکت های تبلیغاتی می توانند برای تولید انواع تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی، تبلیغاتی رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات موبایلی، و یا ترکیبی از اتراتژی های مختلف به کار گرفته شوند.

 

انواع مختلف یک شرکت تبلیغاتی

 

یک شرکت تبلیغاتی می تواند در اندازه های مختلفی وجود داشته باشد و سرویس های مختلفی نیز ارائه دهد. از شرکت های تبلیغاتی یک یا دو نفره گرفته، تا شرکت های تبلیغاتی در اندازه متوسط، شرکت های تبلیغاتی بزرگ و حتی شرکت تبلیغاتی چند ملیتی، همگی انواعی از یک شرکت تبلیغاتی هستند که بنا به نیازهای مشتریان خود، قادر به ارائه سرویس های مختلفی هستند.

اما به صورت کلی، می توان از موارد زیر به عنوان انواع اساسی یک شرکت تبلیغاتی نام برد:

شرکت تبلیغاتی تمام خدماتی (که همه نوع سرویس تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می دهد)؛

شرکت های خلاقانه (که وظیفه طراحی و پیاده سازی خلاقانه در حوزه برندینگ را بر عهده دارد)؛

شرکت های خاص (که فقط در یک یا چند حوزه خاص مشغول به فعالیت هستند)؛

شرکت های مستقل (که کلیه فعالیت های خود را تحت نیروی متخصص خود و عنوان یک برند و خودکار تبلیغاتی انجام داده و از هیچ شخص یا شرکت خارج سازمان خود استفاده نمی کنند)؛

شرکت تبلیغاتی دیجیتال (که سرویس های تحت وب و آنلاین رابه صورت ترکیبی از جمله طراحی سایت، بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … را عرضه می کنند)؛

شرکت تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی (که تنها در حوزه بهداشت و علوم زندگی به ارائه سرویس های استراتژیک و حتی آموزش و ایجاد تعاملات و ارتباطات می پردازد).

البته انواع دیگری از یک شرکت تبلیغاتی قابل تعریف می باشد که مهمترین آنها به صورت ترکیبی از موارد اخیر در حال فعالیت می باشند.

همچنین، این شرکت ها دارای چارت سازمانی مخصوصی می باشد که در بخش مقالات سایت به تفصیل در این باره صبحت گردیده است.

 

 

معرفی سایت انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

 

پس از خاتمه جنگ تحمیلی ، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور ، فعالیت مجدد خود را شروع نمود.

 

افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی - که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد - به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت.

 

بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت.

 

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات بود

معایب استفاده از بیوگاز

 

1- پیشرفت تکنولوژی کم :

 

باید توجه داشت که سیستم بیوگاز یک سیستم جدید مانند پنل خورشیدی است و پیشرفت تکنولوژی هنوز در این صنعت زیاد نیست و راندمان سیستم های بیوگاز زیاد بالا نیست.

 

2- عدم امکان نصب در همه جا :

 

این بدین معنی است که سیستم بیوگاز بدلیل استفاده از زباله ها و فضولات قابل استفاده در محیط های شهری نیست .

 

3- وجود ناخالصی :

 

وجود ناخالصی هایی از قبیل بخار آب و دی اکسید کربن یکی از مشکلات سیستم بیوگاز است ولی این مشکل روز به روز با پیشرفت تکنولوژی های بیوگاز در حال حل شدن است.

 

4- خطر آتش سوزی :

همانطور که اشاره کردیم خروجی سیستم بیوگاز بعکس پنل خورشیدی ، گاز طبیعی است و این بدین معنی است که باید ملاحضات لازم را برای استفاده از این سیستم ها پیش بینی کرد