آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

پژوهش‌ درباره هدایای تبلیغاتی

 

اگرچه هیچ مدرک مشخصی در این زمینه وجود ندارد که به شما اطمینان بدهد که بهترین هدایای تبلیغاتی قطعاً بازده‌ای برای شما خواهند داشت، اما به هر حال انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی پژوهش‌های مستمری را در زمینه روابط هدیه‌ دهندگان و هدیه‌ گیرندگان انجام می‌‌دهد که یافته‌های یکی از آن‌ها حاکی از این است که آنان که هدیه می‌‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هدیه‌ گیرندگان را دارند.

 

مزیت بهترین هدایای تبلیغاتی

 

۱- مطرح شدن بیشتر برند

 

یکی از اهداف اغلب کسب و کارهای کوچک و بزرگ مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. چگونه می توان یک برند را علیرغم موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان (هم مشتریان موجود و هم مشتریان بالقوه) مطرح و ماندگار کرد؟ یک روش آن خلاقیت در بازاریابی است. هدایای  و خودکار تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند که می توانند موجب مطرح شدن برند یک کسب و کار کوچک شوند؛ به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی ارتقاء دهید.

 

۲- کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر

 

با بودجه های اندک، به سختی می توان روش بازاریابی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را عاید شما می کند، اغلب دشوار است. هدیه های تبلیغاتی که ارزان قیمت و از دوام بیشتری برخوردار بوده و امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند هستند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک اشانتون به آنهاست.

 

۳- کارت بیزینس ثانویه

 

اگرچه کارت های بیزینس همیشه به عنوان یکی از اجزای اصلی و ارزشمند در تجارت و هر کسب و کاری هستند اما کالاهای تبلیغاتی نیز راهی جالب و خلاقانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید به شمار می روند. به جای اینکه هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت بیزینس خود را ارائه کنید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت بیزنس یک شیء قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده است نیز به او بدهید. به عنوان مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل الکتریکی و کامپیوتری است، می توانید یک درایو USB به همراه بیزنس کارت خود به مشتری بدهید.

 

۴- ملموس بودن

 

هنگامی که زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد چیز دیگری که باید به خاطر داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. چگونه می توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه های گزاف به طور پیوسته و مکرر در معرض دید مشتریان قرار دهید؟ راه حل ساده ای وجود دارد: باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید.

 مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، می توانید از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

 

۵- برنامه بازاریابی قدرتمند

 

خط مشی شما در بازاریابی و خودکار تبلیغاتی چیست؟

به این مثال فکر کنید؟؟

کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید: هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید؟ احتمالا اغلب شما گزینه ای را انتخاب می کنید که تنوع بیشتری دارد. همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود. اگرچه داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی مهم است اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

 برای دیدن خدمات و لیست قیمتها با ما در ارتباط باشید

بهترین هدایای تبلیغاتی ؟؟؟

 

شرکت هدایای تبلیغاتی وشکو ارائه دهنده بهترین هدایای تبلیغاتی جدید  با محصولات لوکس و با کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد

برای تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی جدید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

شاید بتوان گفت که بهترین هدایای تبلیغاتی  یکی مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد

 

بنابراین استفاده از تبلیغات و انتخاب صحیح نوع بهترین هدایای تبلیغاتی  هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از  بهترین هدایای تبلیغاتی جدید  خود استفاده می کنند

 

 ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد؛

به عنوان مثال محصولاتی مانند جاکلیدی تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی می تواند باشد.

 

طبق بررسی‌های به عمل آمده بهترین هدایای تبلیغاتی جدید هدایای تجاری، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند، سپس نوبت به کارفرمایان می‌‌رسد و آنگاه به مشتریان موفق.

علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از <تشکر از مشتریان قدیمی> تا <تشکر از یک کارمند> را که تعطیلات آخر هفته‌ اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد.

انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌ خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌ شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌ خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه.

 

البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

 

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه موثر است؟

 

به این آمار توجه کنید: در یک نظر سنجی، ۵۲% افراد گفته اند که احساس آنها نسبت به شرکت هایی که از آنها بهترین هدایای تبلیغاتی جدید دریافت کرده اند، مثبت است و نزدیک به ۵۰% از افراد نیز به استفاده روزانه خود از این هدایا اشاره کرده اند. در مقایسه با این تعداد و ارقام، روش های قبلی شما برای بازاریابی و خودکار تبلیغاتی چگونه عمل می کرده اند؟

 

ساختارهای سیستم برق خورشیدی

 

هر سیستم برق خورشیدی از دو قسمت بسیار مهم ، یک پنل های خورشیدی ( صفحات خورشیدی ) و یکی باتری های ذخیره کننده انرژی تشکیل شده است .

 

پنل خورشیدی ، وظیفه تولید انرژی الکتریکی از نور خورشید و باتری های ذخیره کننده انرژی ، وظیفه ذخیره انرژی و تحویل آن در ساعاتی که نور خورشیدی توسط پنل دریافت نمی شود را بر عهده دارند .

 

همچنین دو قطعه مهم دیگر در سیستم برق خورشیدی وجود دارند که یکی وظیفه کنترل شارژ باتری توسط پنل ها را بر عهده دارد که به آن شارژ کنترلر و دیگری وظیفه تبدیل برق تولید شده توسط پنل و برق ذخیره شده در باتری را به برق شهر بر عهده دارد که به آن اینورتر یا مبدل نیز گفته می شود .

 

خروجی هر پنل خورشیدی دارای یک محدوده ولتاژ و جریان مشخص است که به به طور معمول توسط شرکت سازنده در کاتالوگ همراه محصول درج می گردد .

 

در صورتی که جریان یا ولتاژ پنل مورد نظر با سایر تجهیزات الکتریکی تطابق نداشته باشد ، می توان تعدادی پنل را به جهت دسترسی به شرایط مطلوب با یکدیگر سری یا موازی نمود .

 

 اما به طور معمول برای دستیابی به حداکثر انرژی پنل خورشیدی ها ، آن ها را با یکدیگر به طور موازی قرار می دهیم .

 

 بدین منظور خروجی مثبت و منفی هر پنل را به خروجی مثبت و منفی پنل دیگر متصل می کنیم و در نهایت این اتصال مثبت و منفی را به شارژ کنترلر که وظیفه کنترل شارژ باتری ها را بر عهده دارد متصل می کنیم .

 همچنین شارژ کنترلر ها دارای یک خروجی نیز می باشند تا در صورت وجود نور خورشید ، تجهیزات الکتریکی ، مستقیم از طریق پنل ، انرژی موردنظرشان را دریافت کنند .

محاسبه ظرفیت و تعداد باتری به کار رفته در سیستم برق خورشیدی

 

باتری های مورد استفاده در یک سیستم برق خورشیدی ، باید توانایی تامین انرژی تجهیزات الکتریکی را در صورت نبود نور خورشید داشته باشند . همچنین به دلیل تخلیه شارژ پی در پی ، نیاز به باتری هایی با عمق دشارژ ( DOD ) مناسب می باشد تا بتوانند عملکرد مناسبی را در طول عمر خود داشته باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به مقاله عمق دشارژ باتری و همچنین مقاله باتری سیستم برق و پنل خورشیدی مراجعه نمایید .

 

باتری به کار رفته در سیستم برق خورشیدی می توانید از سه نوع GEL ، Li-Ion و یا لید سیلد اسید باشد که به دلیل هزینه بالای باتری های GEL و لیتیوم یون در ایران ، باتری های لید اسید بهترین انتخاب برای یک سیستم برق خورشیدی می باشد . این باتری ها می توانند با عمق دشارژ 60 درصد ، عمری معادل 3 تا 4 سال داشته باشند .

 

برای محاسبه ظرفیت باتری مورد نیاز در یک سیستم برق خورشیدی ، کافی است تا میزان انرژی الکتریکی مورد نیاز را در ساعات تاریکی و نبود نور خورشید محاسبه نماییم . در قسمت اول مقاله مثالی از یک واحد مسکونی زده شده که در ادامه قصد داریم پارامتر ها را بر اساس داده های بدست آمده در مقاله قبل محاسبه نماییم . همانطور که در جدول موجود در قسمت اول مقاله نیز ذکر شده است ، چیزی در حدود 11 هزار وات ساعت ، انرژی در ساعات تاریکی و نبود نور خورشید ، توسط تجهیزات الکتریکی مصرف می شود که برای محاسبه آمپ در ساعت ( Ah ) باتری ها کافی است تا میزان انرژی مصرفی را بر ولتاژ باتری تقسیم نماییم . از تقسیم این دو پارامتر بر یکدیگر ، عدد 917 آمپر در ساعت بدست می آید . لازم به ذکر است که در این مثال ، ولتاژ باتری 12 ولت در نظر گرفته شده است که با افزایش این ولتاژ ، ظرفیت باتری مورد نیاز کاهش می یابد .

 

همچنین برای داشتن عمق دشارژ 60 درصد ، ظرفیت باتری بدست آمده را در عدد 1.4 ضرب می کنیم ، که عدد حاصله برابر 1284 آمپر در ساعت است . برای محاسبه تعداد باتری در پنل خورشیدی  نیز کافی است تا ظرفیت باتری ها موجود در بازار را بشناسیم که به دلیل بزرگ بودن عدد می توان از باتری های 100 و 150 آمپر در ساعت استفاده نمود . به عنوان مثال در صورت استفاده از باتری 100 آمپر در ساعت ، به 13 باتری نیازمندیم تا بتواند ظرفیتی معادل 1300 آمپر در ساعت را به تجهیزات الکتریکی تحویل دهد .

 

به طور معمول مقداری افت و تلفات در باتری ها وجود دارد که برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ، می توان از یک باتری اضافه نیز در سیستم استفاده نمود .

ترجمه شناسنامه

 

نکات مربوط به نحوه ترجمه شناسنامه در  دارالترجمه رسمی قلم اول و اطلاعات بیشتر در مورد شیوه ترجمه شناسنامه

 

    شناسنامۀ افراد بالای ۱۵ سال حتماً باید عکس دار باشد.

 

    شناسنامه ممهور به مهر ثبت احوال ذیل ثبت وقایع اربعه باشد.

 

    شناسنامه مخدوش قابل ترجمه و تایید دارالترجمه نمی باشد.

 

    طبق بخشنامه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، کلیه صفحات شناسنامه افراد دارای

 

پانزده سال سن ترجمه و چنانچه ازدواج، طلاق، فوت همسر، و مشخصات فرزندان قید شده باشد عینا ترجمه و چنانچه واقعه ای ثبت نگردیده باشد

 

عبارت «تا تاریخ ترجمه ازدواج و تولد فرزندان در شناسنامه ثبت نگردیده است» توسط مترجم  در دارالترجمه درج گردد.