آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

مدارک لازم برای دریافت ویزا از آلمان

 

تحصیلی: دو نسخه فرم تقاضای ویزای پیوست که بایستی به صورت کامل پر شده باشد به همراه 2 قطعه عکس, اصل و یک کپی از تهیه و تقبل مخارج در دوران تحصیل از طرف شخصی که در آلمان زندگی می کند.

مطابق نمونه پیوست این تعهد نامه بایستی به طور کامل پر شده و امضای زیر رسماً به تائید رسیده باشد. مدارکی در مورد نحوه تقبل مخارج تحصیل مانند فیش حقوق تعهد کننده و غیره, مدارکی در مورد وضعیت اقامت تعهد کننده تقبل مخارج در آلمان, اصل و یک کپی از پذیرش از یک دانشگاه یا مدرسه عالی  و زبان آلمانی در آلمان.

 مدارکی در مورد سابقه شغلی متقاضی در ایران, اصل آخرین مدرک تحصیلی. در موارد خاص ممکن است سفارت مدارک دیگری را هم بخواهد.کپی فرم سفارت و پاکت پستی تمبر شده با نشانی متقاضی باید به صندوق پستی 179-11365 فرستاده شود.

برای دریافت کمک بیشتر با بخش فرهنگی سفارت تماس بگیرید

 

عادی – توریستی: درخواست کپی همراه فتوکپی دعوتنامه از شخص مقیم آلمان, گذرنامه و یک پاکت تمبر شده با آدرس متقاضی. این مدارک باید به صندوق پستی 179-11365 پست شوند.

 

بعد از اینکه سفارت وقت مصاحبه را از طریق پست به متقاضی اطلاع داد مراجعه با مدارک اعتبار یک سال, 2 قطعه عکس, اصل دعوتنامه و بیمه درمانی, گذرنامه قبلی, گواهی کار, شناسنامه و گذرنامه همسر.

 

بازرگانی: دعوتنامه شرکت آلمانی به سفارت به شماره 398474 فاکس یا به شماره ASSVIR 213843 تلکس شود. دعوتنامه باید شامل نام  کامل دعوت شونده, زمینه فعالیت, سمت دعوت شونده, علت و مدت مسافرت و تعهد تقبل هزینه ها باشد.

 

برای تعیین وقت ملاقات تماس با تلفن 9-303228 از ساعت 30/8 تا 30/12 و یا ارسال درخواست به صندوق پستی 179-11365

 

مدارک روز مصاحبه, فرم سفارت, گذرنامه با 6 ماه اعتبار, گذرنامه قبلی, گذرنامه همسر, یک قطعه عکس, مدارک ارتباط بازرگانی کارمندان با گواهی اشتغال به کار و بیمه های اجتماعی و زبان آلمانی

 

پزشکی: متقاضی می بایستی درخواست کتبی خود را همراه با کپی نامه مرکز درمانی, کپی برآورد هزینه معالجه, گپی گواهی و ضمانت مالی, کپی صفحات 2 و 3 گذرنامه و یک پاکت تمبر شده به صندوق پستی 179-11365 ارسال دارد. سفارت از طریق پست متقاضی را از وقت ملاقات مطلع می سازد.

 

نمایشگاهی: فرم روادید, گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه, 1 عکس, مدارک دال بر تطابق رشته فعالیتی و موضوع نمایشگاه, مدارک شرکت برای کارمندان گواهی اشتغال به کار, حداقل 1500 مارک ارز یا گواهی تقبل هزینه, بلیط رفت و برگشت و یا هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و آلمان- به همسر و فرزندان روادید داده نمی شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.