آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

اموزشگاه حسابداری


منبع: دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی
EPA


مجموعه ی ابزارهای پایداری: حسابداری سبز؛ تحلیل چرخه ی عمر؛ تحلیل

سود-هزینه
تصمیم گیرندگان شرکت ها معمولا هزینه ها و سودهای دردسترس مرتبط با عملکرد زیست محیطی، بهداشت و ایمنی (
EH&S) شرکتشان  و آموزشگاه حسابداری را ندارند.

چنین هزینه هایی ممکن است شامل نه تنها هزینه هایی که در طول تاریخ مرتبط با EH&S هستند، بلکه هزینه های مرتبط با مصرف مواد، نیروی کار و منابع سرمایه نیز باشد.

شناسایی وسیع این هزینه ها دربین رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی اغلب فرصت های مقرون به صرفه را برای جلوگیری از آلودگی و حذف ضایعات نشان می دهد و تصمیمات کسب وکار را که هم ازنظر مالی برتر بوده و هم برای محیط زیست سودمند هستند، ترغیب می نماید.


مدیریت زنجیره ی تامین، یک حوزه ی امیدبخش مشخص برای کاربرد تکنیک های حسابداری سبز است.

بسیاری از شرکت ها راهبردهایی را دنبال می کنند که برروی کارایی بوم یا به عبارت دیگر ارتقای به کارگیری مواد برواحد تولید تاکید می کنند.

 با گسترش آن تلاش ها برای دربرگرفتن خرید، مدیریت صورت اموال، حمل مواد، انتقال و محاسبه ها، شرکت ها می توانند عملکرد زیست محیطی و هزینه را بیشتر ارتقا دهند.


روش های حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی آن ها را قادر می سازد تا فرصت های با بیشترین قابلیت دوام را شناسایی کرده و کمیت آن را معلوم کنند.


این مجموعه از مطالعات موردی (
PDF) (55pp، 252K) از دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی EPA، این را که رویه های مدیریت زنجیره ی تامین چگونه می توانند با تعیین اثر مالی از فعالیت های کسب وکار که در عملکرد زیست محیطی شرکت دارند، بهبود یابد را نشان می دهد.

 به علاوه، این گزارش چگونگی توان یکپارچه سازی رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی در فرایندهای کسب وکار جاری را نشان می دهد.

 این گزارش شامل موارد مطالعه ی فرایندهای چند انتظامی در سه شرکت زیر است: سازمان مشترک المنافع ادیسون، شرکت اندرسون و شرکت صنایع شیمیایی اشلند.

با این که رویکردها بین این سه شرکت متفاوت هستند، هر کدام درس های ارزشمندی برای دیگر شرکت ها و آموزشگاه حسابداری فراهم می کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.