آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزش حسابداری و آینده آن

 

کمیسیون گذرگاه ها(Pathway Commission)، که به طور رسمی به عنوان کمیسیون گذرگاه ها در آموزش عالی حسابداری معروف است، توسط انجمن حسابداری آمریکا و موسسه آمریکایی CPAs ایجاد گردید برای توصیه راه هایی که در آن حرفه می تواند " قوی ترین جامعه ممکن از دانشجویان، دانشگاهیان، متخصصان و دیگر رهبران آگاه و آموزشگاه حسابداری را در خصوص عمل و مطالعه حسابداری به کار گماشته و متمرکز نماید."

 

نتیجه "ترسیم استراتژی ملی برای نسل بعدی حسابداران می باشد"، گزارشی که شامل هفت توصیه برای نوسازی دولت آموزش حسابداری است.

 

مقصود آن ها شفاف است: جهان در حال تغییر است، و زمان آن فرا رسیده است که دانشکده های حسابداری با آن تغییر بکنند.AAA، AICPA، و کمیسیون مسیرها در یک سال به کار برده شدند و نیمی از ورودی از هر گوشه حرفه که دقیقا ترسیم می کنند چگونه آموزش حسابداری باید تغییر نماید.

 

در اینجا توصیه های آن ها موجود می باشد، کلمه به کلمه از گزارش گرفته شده اند. (هشدار به موقع: صحبت در خصوص دانشگاه ها و شرکت ها کمی گزاف است.)

 

 شماره 1: یک حرفه آموخته شده برای آینده با تلفیق هدفمندی از تحقیق حسابداری، آموزش، و تمرین برای دانشجویان، کارشناسان حسابداری، و مربیان بسازید.

 

گزارش بیان می کند، "اغلب تمامی دانش آموزان در معرض مواد فنی هستند به روشی حرفه ای که از مجموعه های دنیای واقعی، پیچیده که دانش آموزان به آن ها محدود هستند و از دیدگاه هایی که تحقیق می تواند به مرحله عمل بیاورد جدا می گردد."

 

شماره 2: توسعه بدهید مکانیسم ها را برای پاسخگویی به تقاضای آینده برای دانشکده توسط باز نمودن آموزش دکترا از طریق آموزش های منعطف در برنامه های موجود و توسط کشف نمودن مسیرهای پیشنهادی تا درجات پایانی که با ماموریت های سازمانی و آموزش حسابداری و اهداف تحقیق هم راستا می باشند.

 

گزارش بیان می کند،"کمبود بحرانی دانشکده در حسابداری به خوبی مستند شده است، به خصوص در حسابرسی، سیستم ها، و تخصص های مالیاتی. "این کمبود تاثیرات طولانی مدت و چشمگیری هم بر کیفیت و هم بر بقای آموزش حسابداری و تحقیق حسابداری دارد."

 

 

شماره 3: آموزش حسابداری را اصلاح نمائید بنابراین تعلیم محترم است و به عنوان جزء مهم در رسیدن به هر ماموریت موسسه پاداش داده می شود.

 

" اغلب، ساختارهای رسمی و غیر رسمی پاداش جهت مزیت دادن به کار و دستاوردهای تحقیق نسبت به دستاوردهای تدریس، نمو کرده اند " و کمیسیون به نتیجه می رسد.گزارش بیان می کند، زمان آن فرا رسیده است، تا پاداش، به رسمیت شناختن، و حمایت از آموزش با کیفیت بالا افزایش بیابد."

 

 

شماره 4: مدل های برنامه درسی، منابع یادگیری، و مکانیسم ها را توسعه بدهید برای اشتراک گذاری آن ها به صورت راحت و همچنین افزایش فرصت های توسعه دانشکده در حمایت از حفظ برنامه درسی قوی.

 

گزارش بیان می کند، "عمل حسابداری به سرعت در حال تغییر است". "حوزه جغرافیایی آن جهانی است، و فن آوری نقش برجسته فزاینده ای را ایفاء می کند. نسل جدیدی از دانشجویان از راه رسیده اند کسانی که با تکنولوژی بیشتر در خانه هستند و در خصوص روش های قدیمی تدریس کمتر صبور هستند."

 

 

 شماره 5: توانایی برای جذب دواطلبان بالقوه، متنوع را به حرفه بهبود ببخشید.

 

گزارش بیان می کند، "بسیاری از دانشجویان آغازکننده حسابداری بر این عقیده هستند که حسابداری یک زمینه باریک حرفه ای است، و عمل حرفه ای تقریبا به طور انحصاری مربوط به حسابرسی یا مالیات می باشد." "نتیجه این است که بسیاری از دانشجویان مستعد که علاقه به ادامه تحصیل در حسابداری دارند ممکن است جذب آن نشوند.استفاده از حسابداری را در جامعه گسترده تر ترویج بدهید و، علاوه بر این، مطمئن شوید که تنوع در میان افرادی که وارد حرفه می شوند مهم است."

 

 

شماره 6: مکانیسم هایی برای جمع آوری، تحلیل، و انتشار اطلاعات در مورد بازارهای موجود و آینده برای افراد حسابدار و دانشکده حسابداری ایجاد نمائید.

 

گزارش بیان می کند، " به دست آوردن اطلاعات موجود در خصوص افراد حسابدار در حال حاضر شاغل و تقاضای آینده برای آن ها می تواند دشوار باشد." "پیشرفت های اخیر در خصوص پوشش و دسترسی به داده های ملی استخدام و توانایی برای اتصال این داده ها به پایگاه داده های آموزش عالی این وضعیت را آرام می کنند."

 

  شماره 7: یک روند پیاده سازی ایجاد نمائید برای مورد خطاب قرار دادن این توصیه ها و توصیه های آینده با ایجاد ساختارها و مکانیسم ها برای انتقال حسابداری تلاش ها را از رویدادهای دوره ای به فرآیند مداوم تر، پایدار تغییر می دهند.

 

گزارش بیان می کند، "در حالی که مطالعات قبلی به مسیرهای جدید موفق و نوآوری های امیدوار کننده رسیده اند، اکثر تلاش های گذشته در حال تجدیدنظر دارای ساختار و استراتژی اجرایی صریح برای پیش بردن توصیه های خود نیستند. "برای رفع این نیاز، توصیه آخر کمیسیون ایجاد فرآیند پیاده سازی می باشد که گروه گسترده ای از سهامداران را به روشی گرد هم می آورد که اجرای بیشتر توصیه ها را ترغیب می نماید و در این گزارش آیتم های پیشنهادی را به کار می برد."

 

جفتی از دیگر توصیه ها، در صورتی که من ممکن است بسیار محتاط باشم.

 

ابتدا، نکته در مورد اینکه دانش آموزان چه چیزی یاد می گیرند.تغییر این روزها صرفا ثابت است.مهم ترین مهارتی که می توانیم به دانش آموزان امروز بیاموزیم این است که چگونه یادگیری مهارت های جدید می تواند به اندازه کافی منعطف باشد.

 

این موضوع مستقیما با فرمول برجسته تام هود(Tom Hood) در ارتباط می باشد:

 

L. یعنی، سرعت یادگیری شما باید بیشتر از سرعت تغییر باشد.

 

آینده آموزش حسابداری به صورت خلاصه: به دانش آموزان بیاموزید چگونه یاد بگیرند، و چگونه به یادگیری ادامه بدهند.

 

هیچ مهارتی مهم تر از به جلو پیش رفتن نخواهد بود.

 

کمیسیون چه چیزی را از دست داد؟ عقاید شما در خصوص اینکه چگونه باید آموزش و آموزشگاه حسابداری را بهبود ببخشید کدام موارد هستند؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.