آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

ویژگی های متمایز حسابداران پولساز را بدانید !

 

شاید یکی از اهداف حسابداران و علاقمندان به این رشته ، کسب درآمد بسیار بالا و چند میلیونی باشد.

 بالاخره کمتر کسی است که در این حوزه و دوره حسابداری ویژه بازارکار فعالیت کند و فکری به سمت پولدار شدن نداشته باشد.

حتی افرادی که تعداد آنها کم نیستند و فقط شعار کسب اعتبار را سر می دهند و از کسب درآمد چند میلیونی سر باز می زنند ، هم امکان ندارد به مرحله زیبای ثروتمند شدن نیندیشند .

حالا من از شما سوال دارم :

 

• چقدر به کسب درآمد بالا در حسابداری فکر کرده اید؟

• آیا فکر می کنید پولدار شدن در حسابداری به کسب حقوق بالا بسنده می شود؟

• آیا می دانید با غلبه بر ذهن نیمه هوشیار خود می توانید خیلی راحتتر از تخیل ذهنی به ثروت برسید؟

• چقدر به ثروتمند شدن با ورود به رشته حسابداری ، فکر کرده اید؟

• تا به حال چقدر واژه حسابداران پولساز را شنیده اید؟

• آیا می دانستید پولسازی چند گام بعد از پولداری است؟

• باز هم اشتباه نکنید ! ما در اینجا بر روی کار وکلای مالیاتی ذوم نکرده ایم!

خیلی از دوستان شاید دچار اشتباه شوند و فکر کنند منظور ما شغل مشاور و وکیل مالیاتی است که ممکن است با قبول یک پرونده بتواند درآمد چند میلیونی بدست آورد . بله ممکن است ولی منظور ما این نیست !

 

مخاطب ما در اینجا حسابدارانی است که با هوشیاری و توانمندی مناسب و دوره حسابداری ویژه بازارکار توانسته اند راه پولدار شدن را یاد بگیرند و در ادامه و خیلی سریعتر از بقیه پولساز شوند.

اگر بخواهید شما هم در جمع افراد پولساز قرار بگیرید نیازی نیست آموزش هایی خارج از آن چیزی که در دانشگاه ، آموزشگاه های معتبر و کلاسهای مکمل وجود دارد را بگذرانید ، فقط کافی است قدر فرصتها را بدانید و با راهکارهای ورود به بازار کار حسابداری را بلد باشید.

البته خیلی هم به این سادگی نیست . شما باید طبق یک روند مشخص و ترسیم مدل درآمدزایی اصولی ، با نقاط ضعف و اشتباهات تکراری آشنا باشید تا بتوانید تکنیک های الزامی برای حرکت پر توان را بخوبی متوجه شوید.

 

در حال حاضر بسیاری از فارغ التحصیلان رشته حسابداری و حتی بسیاری از شاغلین این رشته با نداشتن اطلاعات تخصصی در زمینه درآمدزایی شغل حسابداری ، وقت خود را هدر داده و فقط بی حوصلگی و نا امیدی را نصیب خود می کنند.

 

مسیریابی مشاغل مالی

اگر مسیر و روش های حسابداران پولساز مرحله به مرحله اجرا شود دیگر کمتر کسی دچار سردرگمی و اشتباه در راه موفقیت رشته حسابداری خواهد شد.

درکنار باورها ، اعتماد به نفس و انگیزه هایتان در هر رشته ای باید فنون دستیابی به بهترین شکل درآمدزایی را بشناسید و قدم خود را در همان جا قرار دهید ، رشته و کار حسابداری هم از این اصل مستثنی نخواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.