آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

رس هایی که پول به شما قبل از دانشگاه می آموزد

 

در چند هفته، کلاس 2018 در حال آماده سازی لوازم و اثاثیه شخصی و  و جعبه های ذخیره سازی زیر تخت خود برای رفتن به دانشگاه خواهد بود.

خیلی ها این فرصت را خواهند داشت تا به داخل هواپیما، قطار و اتومبیل بپرند و شروع به کنترل زندگی خود دور از هر چیزی، از زمان خواب گرفته تا تکالیف تا ... پول  کنند.

آیا این دانشجویان جدید کالج و آموزشگاه حسابداری قصد دارند در قبال پول مسئول باشند؟ یا آیا قصد دارند بعد از چهار سال با کوهی از بدهی، توده ای از تعهدات، و بدون هیچ ایده برای اصلاح آنها، دانشگاه را ترک کنند؟

به امید تغییر آنها نسبت به قبل، شش نکته از خرد مالی را بخوانید که هر دانشجو بهتر است در روز اسباب کشی بداند.

 

1.پیگیر هزینه های خود باشید.

 

به گفته آنتونی هامپیج، مدیر عامل شرکت آموزش مالی "آموزش پدر توانگر(نام تجاری موسسه)"، یک درس مهم برای بزرگسالان و دانشجویان وجود دارد. " بر اساس تجربیات من، وقتی شما می نشینید و از فردی سوال می کنید که پولش کجا صرف شد، بیشتر افراد نمی توانند حدود 40 درصد از پول خود را محاسبه کنند. به طور معمول، افراد بیشتر از آنچه که فکر می کنند، پول خرج می کنند."

مشکل این عدم آگاهی روشن است: اگر شما آنچه را که شما صرف می کنید ندانید، آنچه را که از دست داه اید و آنچه را که می توانید یا نمی توانید از عهده مالی اش بربیایید را متوجه نمی شوید. دانشجویانی که به گوشیهای هوشمند خود وابسته اند، هیچ بهانه ای برای اعتراف به جهل خود ندارند، به عنوان مثال برنامه های کاربردی رایگان مانندLearn Vest و Mint به طور خودکار هزینه های شما را پیگیری می کنند و این اطلاعات را فقط با زدن چند ضربه (تپ) در اختیار قرار می دهند.

 

2. هر معامله ای که بر سر راه شما قرار می گیرد را استفاده نکنید.

 

هامپیج  می گوید "امروزه پول بیشتر در دسترس افراد جوان نسبت به زمان والدینشان است اما توسط زنجیره هایی در دسترس است. زنجیره هایی بسیار طولانی". اینترنت پر از داستانهایی است که با ثبت نام برای کارت اعتباری " فقط برای گرفتن تی شرت" آغاز و با 10000 دلار در بدهی مصرف کننده خاتمه می یابد یا توده ای از وام های دانشجویی که فقط پنج سال بعد باز پرداخت شوع میشود  و تا سی سال بعد طول می کشد.

حتی لازم نیست که به این شدت باشد: اگر شما حساب جاری بانکی باز کردید که از کارمزد چشم میپوشد، زمانی که حداقل موجودی را دارید  اما نمی توانید آن را حفظ کنید، آنگاه یک کارمزد دیگر در هر ماه وجود دارد که شما بدهکار می شوید.

اگر نمی توانید این زنجیره ها را در یک پیشنهاد مالی ببینید، شما باید بررسی دقیق تری انجام دهید.

 

3. مطالب پشت صفحه قراردادهای وام دانشجویی را بخوانید.

 

هامپیج از افزایش بسیار زیاد بدهی دانشجویان ابراز تاسف کرد. در هسته خود، وام های دانشجویی به معنی فراهم کردن تحصیلات بالاتر برای بیشتر افراد است- یک دلیل سخاوتمندانه. اما در اجرا، آنها تمایل به ترک چیزی که مطلوب است، دارند. هامپیج می گوید " اگر بخواهم که یادآور شوم که راه رفتن به جهنم با نیات خوب هموار شده است، این بهترین مثالی است که تاکنون با آن مواجه شده ام".

قبل از ورود در محوطه دانشگاه، دانشجویان باید شرایط هر نوع وام دانشجویی که ممکن است بگیرند را بدانند. آیا وام ها عمومی یا خصوصی هستند؟ چه زمانی بازپرداخت شروع خواهد شد؟

 چه مبلغی را باید ماهیانه بپردازند؟ چه مدت طول می کشد تا باز پرداخت تمام شود؟ باید ادغام را در نظر بگیرند؟ در کنار آماده کردن دانشجویان برای یک صورت حساب بزرگ ماهانه، آگاهی از تعداد افراد گیر افتاده در این دام ممکن است  به خوبی بر نحوه انتخاب دانشجویان برای گذراندن زمان در دانشگاه و آموزشگاه حسابداری اثر  بگذارد.

 

4.کار پیدا کنید.

زمانی که در مورد آنچه والدین می توانند انجام دهند تا بچه هایشان برای مدیریت مالی آماده شوند،سوال شد. هامپیج یک جواب ساده داشت. " به بچه هایشان بگویند که کار پیدا کنند". در حالی که او می دانست که اکثر والدین نمی خواهند تمرکز بچه ها را از مطالعه منحرف کنند، او می گوید کار حتی قبل از رفتن به دانشگاه به همین اندازه ارزشمند است. او توصیه می کند که " ممکن است یک سال قبل رفتن به دانشگاه، نوعی کار یا درآمد داشته باشند. به آنها اجازه دهید که کمی بیشتر پول خود را مدیریت کنند، بنابراین حداقل آنها به چاه عمیق انداخته نمی شوند".

 

5. کارت اعتباری نگیرید مگر اینکه قادر به پرداخت صورت حساب باشید.

 

هامپیج اقرار می کند که او کمی در مورد اینکه آیا دانشجویان می توانند از کارت اعتباری استفاده کنند، مردد است. او می گوید" از سوی دیگر، من همیشه به افراد توصیه می کنم که از کارت اعتباری بیش از بدهی استفاده کنند زیرا شما در برابر استفاده جعلی مصون هستید و می توانید حتی از چیزهایی مانند باقیمانده نقدی برای داشتن کمی پول بیشتر استفاده کنید اما اگر افراد نتوانند پیگیر هزینه های خود باشند و نوعی نظم نداشته باشند،می تواند مشکل آفرین باشد. افراد باید بفهمند که بدهی به چه میزان سنگین است-این سنگین ترین بدهی که شما می-توانید داشته باشید".

او برای دانشجویان( یا والدینشان) که نگران توانایی مدیریت کارت اعتباری به صورت موثر هستند، پیشنهاد می کند که یک کارت اعتباری از قبل پرداخت شده ممکن است گزینه خوبی باشد. به این ترتیب دانشجو بدون خطر وارد شدن به (لیست) بدهی مصرف کننده به استفاده از کارت عادت می کند.

 

6. بدهی خود را در حداقل نگه دارید.

 

هامپیج این را " اهرم" می خواند. او می گوید " تا آنجا که می توانید اهرم را در زندگی پایین نگه دارید. تعداد پرداختهای ثابتی را که باید پرداخت کنید به اندازه ای که می توانید بر خلاف درآمدتان پایین نگه دارید. حداقل آن کمی شما را در برابر حوادث پیش بینی نشده حفاظت می کند".

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.