آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

معرفی دوره حسابداری ویژه بازارکار

معرفی دوره

 

حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می کند تا سرمایه گذارها، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت نسبت به مسائل اقتصادی بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

 حسابداری به منظور جوابگویی به نیازهای انسان بوجود آمده است به همین دلیل با گذشت زمان و به موازات گسترش فعالیت¬های اقتصادی و افزایش پیچیدگی آن، هدف¬ها و روش¬های حسابداری برای جوابگویی به نیازهای اطلاعاتی، توسعه یافته است

چرا که اشخاص، شرکتها و دولت برای تصمیم گیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی نیاز به اطلاعاتی قابل اتکا دارند که این اطلاعات را به یاری حسابداری  و دوره حسابداری ویژه بازارکار می‌توان بدست آورد.

 

این دوره به همه افراد کمک می کند که به راحتی با مفاهیم و اصول حسابداری آشنا شوند و در طی این دوره نیز نحوه کار با نرم افزارهای حسابداری نیز به دانشپذیران آموزش داده می شود.

 

هدف و ضرورت برگزاری این دوره

 

ورود به رشته حسابداری برای همه افراد میسر است و افراد با گذاشتن وقت کم و هزینه کم میتوانند با سپری نمودن دوره آموزش حسابداری عملی و کاربردی،یک شغل خوب و مادام العمر داشته باشند.

 همچنین می توان گفت در حال حاضر افراد بسیاری فارغ از جنسیت، سن و تحصیلات خود با این روش وارد این حرفه میشوند و درآمدهای خوبی کسب مینمایند.

 

گواهینامه پایان دوره ملی

موسسات از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، به شرکت کنندگان در انتهای دوره بصورت رایگان گواهینامه رسمی موسسه با قابلیت ترجمه و تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اعطاء می نمایند.

می توان این گواهینامه دوره حسابداری ویژه بازارکار را معتبر ترین گواهینامه کشور در حوزه خود دانست و با اطمینان از آن برای ارتقا شغلی، استخدام و یا مهاجرت استفاده نمود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.