آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

عیب یابی مدار الکترونیک خودرو

 

آموزش الکترونیک پایه و عمومی

 

ECU یک قطه الکترونیکی است که عواملی مانند ضربه، رطوبت، اختلاف فشار و نوسانات و اتصال الکتریکی باعث بروز خرابی در آنها می شود. برای اینکه یک ECU عیب یابی شود باید مفهوم کلی آن در آموزش تعمیرات ایسیو درک شود .

 

پارسیان صنعت خودرو به عنوان مرجع آموزش الکترونیک خودرو مفاهیم کلی در باره تعمیرات ECU را در برنامه های آموزشی خود لحاظ کرده است که هر یک از عوامل بالا شامل ضربه، رطوبت، اختلا ف فشار و نوسانات و اتصال الکتریکی باعث بروز خرابی برای ECU شد دانش آموز بتواند آن را عیب یابی نموده و نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

 

 ما به دانش آموزان خود مفاهیم کلی را در این زمینه بصورت پایه ای آموزش تعمیرات ایسیو می دهیم بصورتی که آنها بصورت محسوس عملکرد سیستم های کنترل الکترونیکی را درک کنند.

مراحل عیب یابی و تعمیر ECU شامل مراحل تکمیلی است که به سه بخش کلی تقسیم می شود و به هر دانش آموز بصورت علمی و عملی این مراحل آموزش داده می شود که بتوانند تمام تعمیرات مربوط به ECU را انجام دهند.

 

آموزش های الکترونیک

 

این آموزش جهت نحوه صحیح کار با ادوات تعمیرات الکترونیک نظیر هویه و لحیم کاری همچنین نحوه کار با دستگاه های عیب یاب مولتی متر را شامل می شود.

در این آموزش ها کار آموز یا دانش آموز نحوه عملی کار با دستگاه های تست الکترونیکی شامل مولتی متر و اسیل اسکوپ را آموزش می بیند همچنین با گذراندن این دوره در تعویض قطعات معیوب بر روی برد ECU ماهر می شود و به راحتی می تواند قطعات معیوب روی برد ECU را تشخیص دهد و آنها را تعویض کند.

 تعویض و مونتاژ قطعات الکترونیک نیاز به مهارت در این زمینه دارد و جزء تکنیک های  الکترونیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.