آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

عیب یابی سنسور های وابسطه به ECU

 

آموزش دیاگ و تست الکترونیک خودرو و آموزش تعمیرات ایسیو

 

کار با نرم افزار های تست و آنالیز دیاگ DIAG

 

نرم افزار های دیاگ به ECU خودرو متصل می شوند و برای عیب یابی آنها طراحی شده اند که پارسیان صنعت خودرو به عنوان پیشرو، پیشگام در طراحی و ساخت نرم افزار های حرفه ای در این زمینه کار خود را شروع کرده است.

 

 در این آموزش ها نحوه اتصال دستگاه دیاگ به ECU خودرو آموزش داده می شود با دریافت اطلاعات ECU توسط نرم افزار و مقایسه آنها با مفاهیم کلی و استاندارد های سنسور های الکترونیک می توانید آنها را عیب یابی کنید.

 

 ما در طراحی نرم افزار های خود قسمت هایی را لحاظ کرده ایم که بصورت هوشمند عیب یابی می کنند، یعنی عملکرد سنسورها و قسمت های دیگر موتور را آنالیز کرده و به عنوان هشدار به کار آموز خطای نرم افزاری یا سخت افزاری را اعلام می کند.

 

سنسور های مکاترونیک

 

استاندارد های سنسور های الکترونیکی ETSI

 

در این آموزش می آموزید که استاندارد یک سنسور الکترونیکی چیست و چگونه دیتای صحیح را تولید می کند واگر خراب شود چه خطا هایی را شامل می شود .

 

 این مطالب علم پایه و مفاهیم کلی استاندارد ها و مقادیر عددی در کارکرد سنسور ها را شامل می شود که یک دید کلی را نسبت به آنها ایجاد می کند.

 

دانش آموز می تواند با در آختیار داشتن اطلاعات مثلا سنسور دما این مطلب را بیاموزد که نمایش اختلاف دمای ۱۰ درجه ای در هر ۳۰ ثانیه بر اثر خرابی این سنسور است چرا که در بازه ۳۰ ثانیه دما آب نمی تواند درون موتور نوسان ۱۰ درجه ای را داشته باشد.

 با داشتن این اطلاعات و دانش نسبت به عملکرد سنسور ها می توانید یک حرفه ای در این زمینه و تحلیل سیستم های ترمودینامیک باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.