آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

راهنمای خرید و انتخاب دوربین مدار بسته

  

راهنمای خرید جهت انتخاب نوع مناسب دوربین مدار بسته:

 

بطور خلاصه می توان گفت که برندهای شر کت های دوربین مداربسته آنالوگ یا دیجیتال (دوربین IP ) درسه سطح در بازار ایران موجود بوده و در حال فعالیت هستند.

 

سطح اول- شرکتها و برندهایی که بصورت کاملا تخصصی روی محصول دوربین مدار بسته متمرکز هستند. اینگونه شرکتها غیر از محصول دوربین، محصول دیگری ارایه نمی دهند. برند این نوع شرکتها اعتبار جهانی داشته و مشتریان این نوع برندها با توجه به نیاز خاص خود می توانند دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

سطح دوم-  شرکتهایی که دارای برند معتبر جهانی هستند ولی این شرکتها غیر از محصول دوربین مدار بسته محصولات متنوع دیگری نیز مانند لوازم خانگی و وسایل صوتی - تصویری تولید می کنند. این برندها تمرکز کافی در محصول دوربین مدار بسته، درحد برندهای سطح اول (شرکتهای مذکور بالا) ندارند. بالطبع محصولاتشان با توجه به جدول سطح بندی از نظر کیفیت و قیمت با برندهای سطح اول کمی متفاوت هستند.

 

سطح سوم- شرکتها و برند هایی که دوربین مدار بسته تولید می کنند ولی دارای برند معتبر و ثبت شده ای نیستند و اصطلاحاً Noname می باشند.  این نوع محصولات دوربین مدار بسته اکثرا توسط شرکتهای توزیع کننده در ایران با کمک شرکتهای چینی تعریف ، تولید و وارد می شود و یا قطعات اصلی و جانبی این دوربین های مدار بسته بصورت CKD وارد کشور شده و در ایران برچسبی بعنوان برند روی کالا زده می شود. اکثر محصولات عرضه شده در زمینه دوربین مدار بسته موجود در بازار ایران با توجه به ارزانی آنها از این نوع برندها هستند.

 

واضح است برند شرکتهایی که به طور تخصصی روی محصول  دوربین مداربسته متمرکز هستند دارای کیفیت بسیار بهتری نسبت به سایر برندهای دوربین مدار بسته موجود در بازار می باشند. بخش مفصل این توضیحات را می توانید در قسمت مشاوره فروش و فنی این وبسایت مطالعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.