آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

ابزار LocalRank

 

یکی از مقالات پژوهشی که روز گذشته اشاره شد ثبت اختراع از گوگل در مورد دوباره رتبه بندی نتایج جستجو بر اساس چگونگی  اینترلینک آنها بود (LocalRank: نتایج جستجو رتبه بندی با reranking نتایج به دست آمده بر اساس محلی و بین اتصال). ما ابزار جستجوگرها حق بیمه برای مشترکان به نام رتبه های محلی را قرار دادیم، که  به شما در درک چگونگی سایتهای رتبه بالا در گوگل کراس لینک به سئو کمک می کند، تلاش برای کمک به شما در تخمین زدن کلمات کلیدی موجود و اینکه چه رقابتی از رقبای استراتژی های تبلیغاتی با استفاده از آن ایجاد شده است.

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

 

PS این ماژول آموزش آزاد اطلاعات در زمینه ساختمان را لینک کنید و لینک را به مناطق خاصی بیشتری از منافع برای اعضای خود ارائه دهید.

 

PPS هر روز ما را در بحث ایده های لینک جدید هیجان انگیز در انجمن ما دنبال کنید

http://community.seobook.com/link-building/

 

PPPS (می توانید که بسیاری ازP's را انجام دهید) مشترکین نیز تا 12 هفته به لینک نقشه راه ساختمان ما دسترسی دارند.

 

ساختمان پیوند سخت تر رشد کرده است

 

حدود یک دهه پیش شما فقط می توانستید از وب مستر دیگری برای لینک به وب سایت های تجاری خود بپرسید و آنها می گویند: "مطمئن باشید". خوب است!

 

اما وقتی افراد بیشتری از جستجوگرها اطلاع پیدا کردند و افراد بیشتری از انواع خودکار توسعه آگاه شده اند، دیگر طراحی سایت های اینترنتی کمتر پذیرای برخی از این درخواست ها بودند. این بخشی از علت است که به همین دلیل افزایش بزرگ در لینک و سئو اکتشاف بوده است و ابزار تجزیه و تحلیل ... جهت بهبود هدف افراد و جبران کاهش نرخ پاسخ.

 

گوگل نیز تعدادی از کمپین های تبلیغاتی را جهت آسان تر به پلیس گراف لینکشدن را مشغول کرده است.زیر infographic برجسته برخی از موفق ترین تلاش گوگل در ساخت پیوند ساختمان سخت تر و گران تر وجود دارد.

ارائه پیشنهاداتی جهت استفاده از رنگ ها در طراحی سایت

 

همانگونه که انتخاب گرافیک و مطالب برای طراحی سایت مهم است انتخاب رنگ های مناسب نیز اهمیت دارد. در این نوشتار مؤلفه هایی که در انتخاب رنگ های به کار رفته در طراحی سایت و سئو تأثیر دارد بررسی می کنیم. رنگ های به کار رفته در طراحی وب سایت تأثیر زیادی بر اشخاص می گذارند علی الخصوص واکنش های احساسی که در آن ها ایجاد می کند ممکن است تصوری که از شرکت شما در ذهن آنها شکل گرفته را شدیداً تحت تأثیر قرار دهد. این تأثیر گذاری برند شرکت شما را نیز متأثر می سازد.

 

 

 ارائه پیشنهاداتی جهت استفاده از رنگ ها در طراحی سایت

 

 

 اکنون به مواردی اشاره می کنیم که تأثیر گذاری رنگ ها برای شما ملموس تر شود. تجربیات علمی ثابت کرده اند که انسان ها رنگ ها را به عواطف نسبت می دهند و رنگ ها می توانند حس خوشحالی و غم و اندوه و حتی ترس را در اشخاص به وجود بیاورند. در مجموع با توجه به گفته های فوق باید دقت بیشتری در استفاده از رنگ ها در طراحی سایت انجام گیرد زیرا می تواند پاسخ هایی را در کاربران ایجاد کند. در تقسیم بندی های رایج رنگ ها را به سرد و گرم و طبیعی تقسیم بندی می کنند. رنگ های طبیعی شامل سفید که نماد شفافیت است و در فرهنگ های مختلف معانی متضاد مرگ و یا امید و ازدواج را می رساند. رنگ خاکستری رنگ اطمینان و محافظه کاری است و قهوه ای نماد خانه و زمین و خانواده است. در نهایت رنگ سیاه هم نماد قدرت و شکوه است و معنای مرگ را نیز می رساند. رنگ های گرم؛ رنگ های زرد که نماد خوشحالی و یا ترس و ضعف است و قرمز که نشان دهنده خشم و شهوت است و برای جلب توجه به کار برده می شود، رنگ نارنجی که اشتها آور است و رنگ صورتی که نماد عاشقی و معصومیت است از جمله رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ های گرم از آنها یاد می شود. و در نهایت رنگ های سرد که شامل آبی با تأثیر بی صدا بودن و مناسب برای طراحی سایت های مالی و پزشکی و نماد هوش و اعتماد است. سبز که نماد حسادت و بی تجربگی و پول و ثروت است و ارغوانی که نشان دهنده خلاقیت است.

 

رنگ های Web Safe  و طرح های رنگ چیست؟

 

 

216 رنگ به نام رنگ های Web Safe وجود دارد که در هر نوع صفحه نمایش و هر نوع مرورگری به شکلی یکسان نشان داده می شوند. چنانچه پیوستگی رنگ ها در طراحی سایت برایتان مهم است باید تنها از رنگ های Web Safe در سایت خود استفاده کنید. مطلب دیگری که به آن اشاره می کنیم طرح های رنگ است. طرح های رنگ می تواند ترکیب یک رنگ، رنگ های متضاد و یا رنگ های مکمل باشد. طرح های تک رنگ، رنگ های مکمل و رنگ های متضاد از جمله این رنگ ها می باشد. در طراحی سایت باید دقت نمود که از هر ترکیب رنگی خصوصاً رنگ ها متضاد نظیر قرمز و آبی استفاده نکنند زیرا برای چشم برخی افراد مضر است و می تواند به چشم آنها صدمه بزند.

 

 پیشنهاداتی جهت استفاده از رنگ ها

 

جهت طراحی صفحات وب به نحوی که برای همه قابل استفاده و خوانا باشد پیشنهاداتی را ارائه می کنیم که امیدواریم مورد کاربرد شما واقع گردد. متن هایی که استفاده می کنید باید خوانا باشد و علاوه بر سیاه بر روی سفید که انتخابی پیش فرض است ترکیبات دیگری نیز می تواند مناسب باشد. در صورتی که پیش زمینه مورد استفاده شما سیاه است استفاده از رنگهای زرد یا روشن مناسب است ولی رنگ روشن زرد و سبز و خاکستری چندان برای استفاده بر روی سفید مناسب نیست. سعی کنید رنگ های مورد استفاده شما برای چشم  و سئو مطلوب باشد، برای رنگ های پیوسته در همه مرورگرها از رنگ های web safe استفاده کنید. استفاده از رنگ های متحدالشکل در طراحی سایت شما باعث می شود تا برندی را برای سایت تان خلق کرده و به کاربران حس بودن در سایت شما را القا کند.

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام

 

هرچند، ما نیز می دانیم که ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام و به دست آوردن میلیون ها دنبال کننده، کار ساده ای نیست و مانند دیگر پلت فرم های رسانه های گروهی، نیازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زیاد در بازاریابی است. این یک مسئولیت پر پیچ وتاب، دشوار و بسیار پیچیده است که در طول راه با چالش ها و مشکلات زیادی همراه است.

 

با این حال، به نظر نمی رسد که این سختی ها باعث دلسردی کسانی شود که جذبِ احتمال وجود ترافیک ذاتی رایگان و تقریبا نامحدود اینستاگرام شده اند، ترافیکی که می تواند ناشی از داشتن میلیون ها دنبال کننده باشد. و من به عنوان کسی که در حوزه ی بازاریابی برخط غوطه ور است، می توانم به شما مستقیما بگویم که چه قدر این روش جذاب است.

 

 بازاریابی در اینستاگرام نیز مانند رتبه بندی که در بالای صفحات نتایج موتور جست وجوی گوگل وجود دارد، جایی که میلیون ها چشم جذب شما می شوند، یک ظرف طلای مجازی ارائه می دهد. اینستاگرام را می توان فقط به عنوان یک آرامان شهر توصیف کرد که در فضایی از چیزهای به هم پیوسته وجود دارد و یک مسیر تقریبا مستقیم رو به موفقیت را در هر حوزه ای فراهم می کند.

 

 

وقتی به افرادی که بیشترین تاثیر را روی اینستاگرام داشتند، اندیشیدم من را به این فکر فرو برد که چه طور این آدم ها چنین موفقیتی را در این پلت فرم کسب کردند. موضوع دیگری که متوجه شدم این بود که بسیاری از حساب های کاربری که میلیون ها دنبال کننده دارند، دنبال کنندگان شان را برای منافع اقتصادی عظیم به کار برده اند.

 

برخی از برترین ها، بدون این که حتی یک دلار از جیب خود خرج کنند، کسب و کارهای چند میلیون دلاری راه انداخته اند. آنها به سادگی و با داشتن میلیون ها دنبال کننده، مخاطبانی ذاتی از قبل داشته اند. البته این امر، زیبایی ساختن یک کانال اطلاع رسانی است. اگر کسب وکاری راه بیندازید که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصت ها نامحدود هستند.

 

هر کسی می تواند یک کسب و کار در اینستاگرام راه بیندازد. اما بدون هواداری قابل توجه، آدم های زیادی آن کسب وکار را نخواهند شناخت. آن چه من می خواستم بررسی کنم این بود که چه طور می توان تعداد دنبال کنندگان را افزایش داد. منظور من بالای یک میلیون نفر دنبال کننده است، تعدادی که آگهی دهندگان را جذب کند.

 

بنابراین مستقیما سراغ مرجع رفتم. از کسانی که موفقیت های زیادی در این حوزه به دست آورده بودند، خواستم که رمز موفقیت شان را برای من فاش کنند. در پایان، سه نفر از افراد موفق در اینستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همین نوع دیوانه وار موفقیت نائل شوند، نوعی که چنان وسوسه انگیز و هیجان آور است که باعث شده حساب های کاربری مشابه زیادی به تقلید از آنها توسط کسانی ساخته شود که می کوشند موفقیت های آنها را تقلید کنند و با آنها رقابت کنند.

 

 

 

هر چند، این موفقیت، برای هیچ یک از این آدم ها طبق یک سناریوی یک شبه رخ نداده است و ابدا به سرعت اتفاق نیفتاده است. بلکه زمان صرف آن شده است. سه نفری که من با ایشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربری شان بیش از 1میلیون دنبال کننده داشته باشد. باید بگویم که بخش بزرگی از موفقیت آنها پشتکار بوده است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبی که هر کارآفرین موفقی را تعریف می کند. در ادامه 3 روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید از اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راه گشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره هایی مثل فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت هجوم آورده اند باشد.

عجیب نیست که این پلت فرم ها تا این حد برای تازه واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت فرم مانند اینستاگرام و بازاریابی در اینستاگرام  و سایر پلت فرم ها می تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون ها دنبال کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب وکاری شود.

 

 

3 روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

 

فروش مستقیم محصولات

 

به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می کنند، به فروش می رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می کنند. این روش زودبازده ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

تبلیغات

 

در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال کننده یا همان فالور دست پیدا می کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می رسند. این روش ساده ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

برند سازی

 

این روش مخصوص صاحبان کسب و کارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

ساعت سونتو اسپارتان الترا بخرم یا اسپارتان اسپرت ؟

  

نگاهی مقایسه ای بین تفاوت های سری اسپرت و الترا ساعت سونتو اسپارتان :

 

1- وزن سری اسپرت 70 گرم، الترا معمولی 73 گرم و الترا تیتانیوم 77 گرم است

2- سری اسپرت دارای شیشه معدنی و سری الترا دارای شیشه سافایر است

3- بدنه سری اسپرت و الترا معمولی و ساعت گارمین ، فولاد ضد زنگ و بدنه الترا تیتانیوم از تیتانیوم با درجه تیتانیوم استفاده شده در ماهواره های فضا پیما است

4- مدت زمان کارکرد ساعت بدون جی پی اس در سری اسپرت 10 روز و در سری الترا 15 روز است

5- مدت زمان کارکرد ساعت با جی پی اس در سری اسپرت (حالت بهترین 10 ساعت) ( حالت خوب 16 ساعت) (یک دقیقه یک بار 40 ساعت)

و در سری الترا (حالت بهترین 18 ساعت) (حالت خوب 26 ساعت) (یک دقیقه یک بار 65 ساعت) است

6- سری الترا امکان استفاده از نقشه های AppleMaps و Mapbox را برای گوشی آیفون و MapBox ، Google Maps و Amap را برای گوشی اندروید دارد، در حالی که سری اسپرت چنین امکانی را ندارد

7- سری الترا امکان نمایش نقشه های فضای باز شامل نقشه های ماهواره ای، توپوگرافی و نقشه نوع زمین را روی وب که توسط Mapbox و Google Maps ارائه شده را روی گوشی های اندروید دارد، در حالی که سری اسپرت چنین امکانی ندارد

 

8- جمع ارتفاع و پائین آمدن، سرعت حرکت عمودی، را سری الترا براساس فشار هوا و سری اسپرت براساس جی پی اس نمایش می دهد

9- سری الترا دارای ارتفاع سنج بارومتریک، FusedAlti، ارتفاع خودکار، پروفایل فشار هوا می باشد، اما سری اسپرت چنین امکان هایی را ندارد

10 – سری الترا امکان نمایش ضربان قلب میانگین، سرعت و قدرت میانگین و همچنین بایک پاور توسط سنسور قدرت دوچرخه را دارد، اما سری اسپرت چنین امکان هایی را ندارد.

 

11- سری الترا آنالیز شنا را براساس سرعت و ضربه های دست، روی سایت Movescount.com نمایش می دهد، اما سری اسپرت چنین امکان هایی را ندارد.

12- سری الترا با طیف وسیعی از گوشی های مانند Sony Oneplus، Huawei ، LG ، Sony Xperia ، Google Nexus، Samsung Galaxy، سازگار است، اما سری اسپرت خیر.

13- سری الترا امکان نمایش فشار از سطح دریا، درجه حرارت، نمایش محدوده دما را دارد، اما سری اسپرت چنین امکان هایی را ندارد.

 

ساعت سونتو اسپارتان اسپرت آبی همراه با ضربان سنج قلب

این ها بخشی از اختلافات اساسی بین سری اسپرت و الترا می باشد.

توصیه اسپرت واچ : اگر نیاز به کامل ترین مدل ساعت ورزشی سونتو اسپارتان دارید، و همچنین با توجه به قیمت این ساعت، حتما سری الترا را انتخاب نمائید.

برای خرید ساعت سونتو اسپارتان می توانید به www.SuuntoSpartan.net و یا www.SportWatch.ir مراجعه نمائید.

 

ممکن است بعضی از اطلاعات ارائه شده در متن بالا، با آپدیت های فریم ور ساعت در آینده تغییر نماید

 

ارتفاع سنج اسپرت واچ جی پی اس دو دوچرخه سواری  و ساعت گارمین دویدن ساعت ساعت SUUNTO ساعت اسپرت ساعت اسپورت ساعت جی پی اس دار ساعت دو ساعت سونتو ساعت شنا ساعت هوشمند ساعت هوشمند گارمین ساعت ورزشی ساعت ورزشی سونتو ساعت ورزشی گارمین ساعت کوهنوردی ساعت گارمین سونتو شنا صفحه نمایش لمسی ضربان سنج قلب فوررانر قطب نما قیمت ساعت سونتو مسافت ورزش ورزش دو پیاده روی کالری مصرفی کوهنوردی گارمین گلوناس