آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

خودکار تبلیغاتی یوروپن Point

 

خودکار تبلیغاتی یوروپن مدل Point در رده خودکارهای تبلیغاتی در رنج متوسط قرار دارد .

این دسته خودکارهای تبلیغاتی از نظر طراحی بسیار متفاوت از  خودکار تبلیغاتی با قیمت پایین می باشند و عمدتا به همراه جعبه ای شکیل ارائه می گردند .

 

خودکار تبلیغاتی Point دارای بدنه ای فلزی با طرح برجسته و به رنگ دودی می باشد که از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و مناسب مدیران و افراد خاص طراحی شده است .

 

این هدیه تبلیغاتی در جعبه ای بسیار شکیل و به همراه یک عدد خودنویس و یک عدد روان نویس به مشتریان عرضه شده تا یک ست نوشت افزار بسیار زیبا را به افراد خاص هدیه داده باشد .

 این گونه خودکار های تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی خاص به شمار می روند .

پاوربانک تبلیغاتی

 

   امروزه با وجود استفاده روز افزون از موبایل و تبلت جهت برقراری ارتباط و یا چک کردن ایمیل ، انواع شبکه های اجتماعی و سر زدن به سایت های گوناگون ، افراد با مشکل کمبود شارژ این وسایل الکترونیکی مواجه می شوند .

 

یکی از ابداعات جدید در دنیای الکترونیک پاوربانک ها می باشند .

 

 پاوربانک ها در ابعاد و اشکال گوناگون و برندهای در بازار موجود هستند و دارای حجم ذخیره های متفاوت می باشند .

 

   شارژ کردن تلفن های همراه همیشه برای بسیاری از افراد دغدغه خاصی را به همراه دارد . زیرا دسترسی به منبع شارژ در همه مکان ها مقدور نمی باشد .

 

اما با به همراه داشتن یک عدد پاوربانک که به راحتی در کیف و حتی در جیب می توان آن را جای داد ، این گونه مشکلات به آسانی قابل حل شدن هستند .

 

 لذا می توان از پاوربانک ها  و خودکار تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خوب و جدید یاد نمود که استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی روز به روز در حال افزایش است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.