آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

هدایای تبلیغاتی مناسب مدارس

 

   تبلیغات همیشه یکی از بهترین گزینه ها جهت افزایش مشتری و معرفی برند در بین جامعه است . فقط باید توجه داشت کدام روش تبلیغاتی را جهت تاثیر بیشتر در کجا برد . 

در دنیایی که رقابت بر سر کسب درآمد بیشتر بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته ، هر موسسه یا شرکتی سعی در معرفی کار و فعالیت خود در سطح گسترده تری دارد .

 بهمین سبب انواع روشهای تبلیغات  و خودکار تبلیغاتی بوجود آمده اند . یکی از ساده ترین و پرکاربردترین روشهای تبلیغات ، اهدای هدایای تبلیغاتی است . انواع و اقسام خودکار تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، سررسید و دفترچه یادداشت تبلیغاتی ، چراغ مطالعه تبلیغاتی و ... را میتوان جزو هدایای تبلیغاتی قرار داد . لازم نیست حتما هزینه گزافی صرف تبلیغات شود . با دقت در اینکه کدام هدیه تبلیغاتی مناسب کدام شرکت است ، می توان تبلیغات فراگیری را به بهترین نحو انجام داد .

 

   دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده است . از خودکارهای تبلیغاتی ارزان قیمت ورونا و لچه پن گرفته تا خودکارها و ست های مدیریتی تبلیغاتی بسیار شیک و خاص ، کتب نفیس تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی گران بها ، هدایای تبلیغاتی مربوط به دنیای الکترونیک من جمله فلش مموری تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی و ... به طور چشمگیری در رقابتهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند .

 

   یکی از مواردی که می توان برای تبلیغات بر روی آن تمرکز کرد ، مدارس هستند . با توجه به اینکه والدین دانش آموزان در رشته های مختلف کاری و فعالیت های متفاوت اقتصادی یا سیاسی و ... در مدارس رفت و آمد دارند ، هدایای تبلیغاتی مناسبی را می توان جهت توزیع در مدارس پیشنهاد نمود .

 

   من جمله این موارد خودکارهای تبلیغاتی هستند . خودکار تبلیغاتی شیفر که قیمت بالاتری نسبت به سایر خودکار های تبلیغاتی دارند ، جهت مدیریت و حتی جلسات خاص اولیاء و مربیان پیشنهاد می شوند . خودکارهای تبلیغاتی یوروپن ، کراس و ... با قیمت پایین تر جهت اهداف دیگر تبلیغاتی که مجبور به صرف هزینه های بالا نباشید مناسب هستند .

 

   ست دفترچه یادداشت و خودکار تبلیغاتی گزینه مناسب دیگری جهت هدایای تبلیغاتی مدارس هستند . چاپ برند شما بر روی یک دفترچه یادداشت زیبا بهمراه خودکار ست آن و جابجایی این ست زیبا توسط عدع زیادی از دانش آموزان می تواند تبلیغ شما را براحتی جابجا نموده و در معرض دید افراد بیشماری قرار دهد .

 

    جابجایی فلاسک تبلیغاتی به همراه لیوان تبلیغاتی با چاپهای زیبا در مدارس و یا حتی در اردوهای دانش آموزی می تواند توجه بسیاری افراد را به خود جلب کند . به علاوه اینکه لیوان سرامیکی تبلیغاتی یکی دیگر از گزینه هاست که در دفاتر معلمان و مدیران بسیار کاربرد دارد . در زنگهای تفریح و وقت استراحت دبیران یک لیوان چای همیشه برای رفع خستگی درخواست میشود  و چه بهتر این زمان را جهت ارائه تبلیغات در نظر بگیرید و با چاپ برند خود روی یک لیوان سرامیکی تبلیغاتی هنگام استراحت یک معلم ، تبلیغ خود را در ذهن او ماندگار نمایید .

 

   یک ساعت رومیزی تبلیغاتی شیک و در کل یک ست مدیریتی روی میز مدیران مدرسه می تواند برای میهمانان مدرسه بسیار چشمگیر به نظر برسد . و تبلیغ روی آن نیز بهمین جهت بسیار حائز اهمیت می باشد .

 

   گزینه دیگر ساعت دیواری و خودکار تبلیغاتی است . وسیله ای که در هر مکانی که نصب شده باشد و در زمانهای مختلف قطعا نگاه تعداد بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می نماید . چه در دفاتر معلمان ، چه دفتر مدیر و معاون مدرسه و راهروی مدارس، نمازخانه ، حیاط مدرسه ، غذاخوری ، کلاسها و ... . فقط کافیست با اندکی هوشیاری چاپ درخور و مورد توجهی از تبلیغ خود را برای آن در نظر بگیرید .

 

   اگر قصد تبلیغات با هزینه نه چندان کم و نه چندان گزاف در مدارس را دارید ، فلش مموری های تبلیغاتی نیز مورد مناسبی برای این کار می باشند . یک تبلیغ دلنشین و چشمگیر روی یک فلش مموری با رنگ زیبا و جذاب در جلسه اولیاء و مربیان اقدام خوبی جهت مطرح کردن برند شما در میان طیف گسنرده ای از والدین است .

 

   پوشه و کلاسور تبلیغاتی نیز وسایلی هستند بسیار پر کاربرد که می توانند توسط تمامی افراد یک مدرسه تبلیغ برند شما را خیلی راحت انجام دهند .

 

      هر وسیله ای که در مدارس مورد استفاده قرار می گیرد ، قابلیت چاپ تبلیغات را دارد و می تواند یک هدیه تبلیغاتی باشد . اجناس فلزی ماسب چاپ لیزر و اجناس پلاستیکی اکثرا مناسب چاپ تامپو هستند . آرمان گیفت ، تولید کننده و وارد کننده انواع متنوع هدایای تبلیغاتی ، با دارا بودن کارگاههایی مجهز به دستگاه های چاپ می تواند جهت تبلیغ برند و چاپ تبلیغات با شما همکاری نماید .

آرمان گیفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.