آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

انواع سررسید تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای عرضه و مطرح کردن خود و با توجه به نزدیک بودن ایام عید نوروز دادن سررسید مخصوص برندتان است . هدیه ای تبلیغاتی که اگر فرهنگ ایرانی و اسلامی را نیز با آن مطابق نمایید می تواند به شناسایی و به خاطر سپاری برندتان کمک شایانی داشته باشد.

 

سررسید تبلیغاتی

 

پاسخ به این سوال بسیار واضح است در حقیقت سررسید یا سالنامه یک دفترچه یادداشت و خودکار تبلیغاتی است با این تفاوت که روزهای ماه و همچنین تاریخ شمسی و قمری و میلادی را در خود جای داده است.

 

    آیا می دانید یکی از بهترین هدایا برای بسیاری از مشتریان سررسید اختصاصی است؟

    آیا به اهمیت اهداء یک سررسید به مشتریان خود واقف هستید ؟

    آیا می دانید یک سررسید استاندارد باید چه ویژگیهایی داشته باشد ؟

 

انواع سررسید

 

سررسید سلفون : سلفون به  پوشش نازک و اغلب پلاستیکی گفته می شود که روی جلد سررسید می کشند تا علاوه بر زیبایی بیشتر باعث افزایش کیفیت آن و استحکام جلد سررسید در مقابله با رطوبت و ضربه گردد.

 

سررسید گالینگور : به مقواهای سخت و ضخیم که در تولید سالنامه کاربرد دارند گالینگور گفته می شود .بهتر است برای محافظت و عمر بیشتر سررسید، نوع گالینگور انتخاب شود.

 

سررسیدهای نفیس نیز معمولا با استفاده از جلد گالینگور مجلد می شوند تا دوام و عمر بیشتری یابند و از جهت زیبایی نیز بسیار آراسته تر باشند.

 

سررسید چرم : از محبوب ترین نوع سررسید می توان به سررسید چرم اشاره کرد.در تولید سررسید های جلد چرم ، چرم مصنوعی به کاربرده می شود،  استفاده از چرم طبیعی برای این نوع تولیدات مقرون به صرفه نیست.در تولید جلد اختصاصی

سررسید های چرم طرفداران زیادی دارد چرا که علاوه بر کیفیت بیشتر نسبت به دیگر سالنامه ها، چاپ داغی بر روی این نوع از سررسید زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

 

انواع سررسید

 

سررسید ترمو : ترمو نوعی چرم مصنوعی است که ظاهری لطیف تر و زیباتر دارد. زمانی که از چاپ داغکوب در سررسید های ترمو استفاده شود

 

 این نوع چرم ترمو کمی سوخته و تغییر رنگ می دهد که نمایشی بسیار زیبا و پرجلوه به آرم و یا نوشته داغی شده می بخشد و نمایی شبیه به هنر سوخت در دوران ایران باستان پیدا خواهد کرد. (karaneh.net)

 

مزیت های چاپ سررسید یا سالنامه اختصاصی

 

    اهداء یک هدیه به مشتریان و جلب رضایت آنها

    اثرگذاری تبلیغاتی بالا برای مجموعه کاری شما

    تثبیت برند شما سازمان شما در ذهن مشتریان با خودکار تبلیغاتی

    آشنایی مشتریان احتمالی آینده با خدمات و محصولات و ساختار سازمان شما

 

انواع سررسید یا سالنامه اختصاصی

 

    سررسید یا سالنامه دوروز شمار (دو روز در یک صفحه) با جلد چرم مصنوعی و یا جلد سلفونی

    سررسید یا سالنامه روزشمار (یک روز در یک صفحه ، پنج شنبه و جمعه در یک صفحه) با جلد چرم مصنوعی و یا جلد سلفونی (negar-khaneh.ir)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.