آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

تنوع در هدایای تبلیغاتی

 

یکی دیگر از محصولات پر استفاده در حیطه هدیه تبلیغاتی ساک خرید یا ساک دستی می باشد که می توان به انواع ساک تبلیغاتی کاغذی، ساک سوزنی، ساک برزنتی اشاره نمود که در تولید این محصول به دو صورت دستی و ماشینی تمام اتوماتیک می توان اشاره کرد ، که قابلیت چاپ روی محصولات و خودکار تبلیغاتی نیز توسط گروه گیفتو فراهم می باشد.

 

از محصولات پر کاربرد دیگر در زمینه هدایای تبلیغاتی می توان به انواع ابزار تبلیغاتی، ابزار چندکاره، کیف ابزار اشاره داشت. که بیشتر مخاطبین آنها مربوط به قشر صنعتی و تولیدی کشور می باشند که هدایای این دسته جزو محصولات با طول عمر بالا می باشند.

 

یک از عمومی ترین هدایای تبلیغاتی که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد ست های هدیه، ست چرمی، کیف پالتویی چرمی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرمی، انواع جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و ست مانیکور می باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

هدایای تبلیغاتی دیگری نیز هستند که در حیطه هدایای پر کاربرد و ارزان جای دارند که می توان به آفتابگیر تبلیغاتی، یادداشت تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی اشاره کرد.

 

دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

 

هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان انواع فلش مموری تبلیغاتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کلیدی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، انواع پاور بانک و ذخیره کننده انرژی را نام برد.

 

در گروه آخر می توان به تولید انواع پوشاک تبلیغاتی، کلاه  و خودکار تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی، لباس کار اشاره داشت که به زمان خاصی محدود نمی شوند و در هر کجا قابل استفاده و در معرض دید می باشند. لباس کار شامل انواع کاپشن و شلوار مهندسی و کارگی ، تیشرت تبلیغاتی شامل تیشرت جودون یقه دار و تیشرت پنبه یقه گرد می باشد.

 

 کلاه تبلیغاتی را نیز به کلاه های کتان و فلامنت نیز می تواند تقسیم بندی کرد که همه این موارد قابلیت چاپ و گلدوزی را دارا می باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.