آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

هدایای تبلیغاتی در بازار

 

هدیه تبلیغاتی بخاطر خلاقیتی که در آن به کار رفته و اینکه بالقوه روشی نو در تبلیغات است،  بسیار گیرا بوده و مشتری را به طور محسوسی جذب میکند. اگرچه منتقدان این طرح بسیارند و عقیده دارند که این روش همانند روش های سنتی قدیم قادر به تبلیغ برند مورد نظر شما نیست. ولی با توجه به تجربیات و ارقام موجود به این نتیجه می رسیم که نه تنها مشتریان جدید را متوجه نام شما خواهد کرد بلکه قادر به اعتماد سازی بین شما و مشتریان پیشینتان هم خواهد بود.

شما حتی از هدیه  و خودکار تبلیغاتی فقط به عنوان هدیه برای مشتریان پیشین خود استفاده کنید. اینکار خواه ناخواه آنرا به سمت شما بیشتر سوق خواهد داد و همیشه نام شما را در ذهن آنها یاد آور خواهد شد.

 

اما هدیه تبلیغاتی چیست؟ هر آنچیزی که شما بتوانید به عنوان یک وسیله کاربردی از آن نام ببرید و قابلیت چاپ و یا حک کردن نام شرکت و یا برند خود را ان داشته باشید را هدیه تبلیغاتی می نامند.از خودکار و مدا د گرفته تا ساک ها و کیف های دستی. انتخاب هدیه تبلیغاتی بستگی به شخص دریافت کننده هدیه تبلیغاتی و همچنین صنف کاری شما دارد.

و اما مزایای هدیه تبلیغاتی که موضوع اصلی مقاله ما به آن مربوط میشود و در ادامه با بررسی چند مورد انها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

    برند شما بیشتر مطرح خواهد شد:

 

شما می توانید با انتخاب یک هدیه و خودکار تبلیغاتی مناسب و با دوام که برند شما در ان نمایش داده شده باشید نام خود را بر سر زبان ها بیندازید.این هدیه ممکن است دست به دست شود و بین چندین نفر بچرخد که همین موضوع باعث میشود تا نام شما در ذهن افراد بیشتری نقش ببندد و در مواقع لزوم انرا به یاد بیاورند.

 

    هزینه کمتر:

 

بازده کاری هدیه تبلیغاتی نسبت به سایر روش ها بسیار بالاست.به این معنی که هزینه ای که شما صرف تبلیغ نام خود بر روی اجناس میکنید در صورت گیرا بودن و مناسب بودن به سرعت برای شما ایجاد سود خواهد کرد.مورد بعدی اینکه هدف گذاری بر روی هدیه تبلیغاتی بسیار کم هزینه تر از موارد دیگری است که در بازاریابی برند شما موجود می باشد.

 

    هدیه تبلیغاتی ، کارت ویزیت دوم شما :

 

همانند کارت ویزیتی که شما به افراد می دهید هدیه تبلیغاتی می تواند شما را به طور کامل به مخاطب خاصتان معرفی نماید.مزیت این طرح همتنطور که گفته شد بالا بودن خلاقیت و طرح حای مختلف بر روی هدیه تبلیغاتی است که برای شما یک امتیاز ویژه به حساب می آید و باعث می شود همیشه پیش روی مشتریان باشید. اگر شما هم به تبلیغات شرکتتان اهمیت می دهید و از امتیازات آن برای سود آوری و برند سازی نامتان مطلع هستید استفاده از هدیه تبلیغاتی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

تسلا از نسل جدید پنل های خورشیدی و باتری پک خانگی رونمایی کرد

 

نوشته

حمید مقدسی

 

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا در رویدادی بزرگ که در لس آنجلس برگزار شد، از پنل های خورشیدی برای سقف منازل مسکونی، باتری پک پرظرفیت خانگی با نام Powerwall 2 و همچنین باتری پک تجاری با نام Powerpack 2 رونمایی کرد.

 

این کمپانی طی چند هفته گذشته تبلیغات متعددی را در مورد پنل خورشیدی تعبیه شده در پوشش های سقفی منتشر ساخت. در رویداد فوق توضیحات کاملی در مورد اینکه چرا شرکت سازنده خودرو به خرید «سولار سیتی» دست زد نیز ارائه شد. «ماسک» اعلام داشت اگر این قرارداد پیش نرود، تولید پنل های سقفی بسیار دشوار خواهد شد.

 

طی این مراسم، ماسک در مورد قیمت پنل ها هم صحبت کرد. او گفت «هزینه تمام شده برای نصب این تایل های خورشیدی کمتر از قیمت سقف های عادی و هزینه برق خواهد بود». اما رقمی دقیقی از سوی این کمپانی ارائه نشد و بنابراین فعلاً نمی توان هزینه نهایی استفاده از این تکنولوژی را برای خانه های مختلف محاسبه نمود.

 

قطعاً ارائه قیمت به ازای هر متر مربع، می تواند به همه افراد کمک کند تا برآورد قیمتی برای پروژه مدرن سازی خانه خود داشته باشند. لازم به ذکر است تسلا این پنل های خورشیدی را مستقیماً به مشتریان می فروشد و نمی خواهد از شرکت های ساخت و ساز به عنوان واسطه کمک بگیرد.

 

نکته مهم در مورد تایل های سقفی تسلا،  این است که کاملاً شبیه به پوشش های عادی هستند و بنابراین کسی متوجه تفاوت آنها نخواهد شد. در واقع هدف اصلی تسلا و سولار سیتی نیز همین بوده است. «ماسک» در این رابطه گفت: «مردم خانه هایشان را دوست دارند، و ما نیز به بهتر شدن آنها کمک می کنیم.»

 

البته بهره گیری موفقیت آمیز از انرژی خورشید، مستلزم ذخیره سازی نیرو برای مواقعی خواهد بود که خورشید غروب کرده. با در نظر گرفتن این نکته، تسلا نسل جدیدی از پاوروال را ارائه نمود. این پک باتری از 2 عدد باتری 14 کیلو وات ساعتی لیتیوم یونی تشکیل شده که نسبت به مدل پیشین، افزایش دو برابری را نشان می دهد.

 

به گفته این کمپانی، پاوروال 2 می تواند روشنایی منزلی 4 خوابه را به علاوه یخچال و دیگر لوازم برقی خانگی به مدت یک روز کامل تأمین نماید. همچنین نسل جدید پاوروال به مبدل داخلی نیز مجهز شده، بنابراین برای تبدیل مستقیم انرژی خورشیدی به برق مصرفی عمومی، نیاز به هیچ سخت افزار اضافه ای نخواهد داشت.

 

گفتنی است نصب این پوشش های سقفی با پنل خورشیدی از تابستان 2017 آغاز خواهد شد، ضمن اینکه تایل ها فوق العاده مقاوم خواهند بود. به گفته «ماسک» عمر این محصول دو تا سه برابر بیشتر از آسفالت بوده، و در واقع به هیچ وجه دچار خوردگی و خرابی نخواهد شد، زیرا از جنس کوارتز ساخته شده.

منبع:

engadget

هدیه تبلیغاتی

 

اگر دقت کرده باشید بر روی میز و یا در منزل مملو از کاغذهای تبلیغاتی شرکت ها و فروشگاه های مختلف می باشد.وقتی تبلیغات کاغذی زیاد شوند خود به خود از ذهن افراد پاک میشوند و دیگر آنها اهمیتی به اینگونه تبلیغات نمی دهند.

 

ولی اگر بتوانید تبلیغات خود را بر روی یک شیئ تبلیغ پذیر مانند خودکار تبلیغاتی نمایش دهید آنوقت ممکن است نام شرکت و با فروشگاه شما همیشه با آنها همراه باشد.این حرکت در هدیه تبلیغاتی باعث میشود که ناخود آگاه تمایل آنها به سمت مجموعه شما بیشتر گردد.مثلا اگر نام شما روی سر رسید و یا لباس کار تحت عنوان نام شما ثبت شده باشد میتوانید اطمینان داشته باشید که تا مدت ها نام مجموعه  شما در خاطر استفاده کننده باقی خواهد ماند .

 

ولی از چه مواردی میتوان برای تبلیغات استفاده کرد؟

 

همانگونه که قبلا هم ذکر شد در تبلیغات میتوانید حتی از برگه های کاغذ هم استفاده کنید ولی اینکار نه تنها برای شما منفعتی ندارد بلکه هزینه کرده اید و پول خود را دور ریخته اید.اما مواردی هستند که امیدواریم با اشاره به آنها بتوانیم در تبلیغات شما تحولی ایجاد کنیم.

 

لیوان و ساک دستی: که اینگونه موارد به مشتریانی داده میشود که همیشگی هستند و به طور معمول در برهه های زمانی به شما سر میزنند.این موارد انتخاب بسیار خوبی برای تبلیغات به این مشتریان است.

 

حافظه جانبی:این مورد بسیار مورد خوبی میباشد به شرطی که کیفیت ساختاری آن مطلوب باشد و تنها برای استفاده یک روزه و یا دو روزه نباشد.چون کاربرد زیادی دارد . شما میتوانید مطمئن باشید که این حافظه ها همیشه همراه مشتریانتان هست.

 

در آخر نام بردن از سی دی ها و فلاپی ها خالی و خودکار تبلیغاتی از لطف نیست . استفاده از اینگونه موارد در بحث هدیه تبلیغاتی هم مثل حافظه های جانبی رواج بسیاری یافته و به جای کاغذ میتوان از آن استفاده کرد.

ساک دستی تبلیغاتی

امروزه با توجه به ملزومات روزمره حمل کالا ها و وسایل توسط انسان ها بسیار زیاد دیده میشود .اگر شما کمی به دور و بر خود توجه کنید

میبینید که اکثرا یا کیف و یا ساکی یا خودکار تبلیغاتی برای اینکار در نظر گرفته اند تا هم آسان تر حمل شود و هم اینکه بتوانند هرچیزی که میخواهند را در آن جا دهند.

 

به همین منظور شرکت های تبلیغاتی به این فکر افتادند تا از این دسته از ساک ها برای تبلیغات خود استفاده کنند تا هم توسط مردم به کار بیاید و هم اینکه اسم تبلیغاتی آنها بیشتر دیده شود.

 

ساک دستی تبلیغاتی دارای استحکام کافی  می باشد و امکان تبادل هوا را نیز دارا هست تا شما بتوانید با خیال راحت با آنها وسایل مورد نیاز خود راحمل کنید.

 

یکی دیگر از مزایای قابل توجه این نوع ساک های دستی جنس آنها می باشد که کاملا قابل شستن بوده

 

و شما می توانید بسته به سلیقه و برند خود هر نوع طرح و نقشی که مد نظر دارید و دلخواه شماست را بر روی آن نمایش دهید.

 

این ساک ها از الیاف Non woven تولید شده که علاوه بر کم وزن بودن و راحتی غیر قابل اشتعال هم می باشد.

به خاطر توجه ویژه و محبوبیت این نوع هدیه و خودکار تبلیغاتی ما به شما استفاده از این محصول تبلیغاتی را پیشنهاد میدهیم .

بازاریابی و فروش تلفنی موفق

 

افراد زیادی که صاحب کسب و کار هستند تلفن را برای حرفه خود ضروری می دانند چون از این طریق می توانند یک مشتری احتمالی را جذب کنند و همینطور آن را از دست بدهند.

بعضی ها از تلفن استفاده می کنند تا یک شبکه قوی بین خود و مشتریان بسازند و بعضی ها چنان از آن غافلند که گویی فکر می کنند اگر به تلفن دست بزنند آنها را برق خواهد گرفت. علت آن هم ترس از شنیدن کلمه «نه» است. بنابراین تعداد افرادی که جرات برداشتن تلفن و ارتباط با مشتریان و خودکار تبلیغاتی را دارند زیاد نیست.

ولی آنها که این شجاعت را دارند و ممکن است چند جواب نه یا مزاحم نشوید کوتاه مدت را تحمل کنند در عوض پاداش طولانی مدتی خواهند گرفت و آن فروش محصول است.

 

اگر با دقت به آنچه در هنگام مصاحبه تلفنی رخ می دهد توجه کنید و با تاکتیک مناسب عمل کنید از هر پاسح منفی که از تلفن دریافت می کنید می توانید بر تجربیات خود بیفزایید.

 

به جای اینکه بایستید و از تلفن بعدی منصرف شوید، خواهید آموخت که چه چیزی را نگویید و چه موقع زنگ نزنید. و کلید موفقیت شما هم این است که بدانید چه بگویید و چه موقع بگویید. با هر پاسح منفی احتیاج به زمان کمی خواهید داشت تا وضعیت را بررسی کنید و از آن در جهت منافع خود سود ببرید. ولی ممکن است مشتری پرسود و فرصت های زیاد با تلفن بعدی بدست آورید.

 

پس از مدتی مهارت های شما افزایش پیدا خواهد کرد و تعداد پاسح های منفی هم که می شنوید کمتر خواهد شد. ما هم برای کمک به شما در این مقاله از نکات و ریزه کاری های یک ارتباط تلفنی موفق را جمع آوری کرده ایم تا در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود پس قبل از تلفن زدن حتماً این نکات را بخوانید.

 

1- مانند یک حرفه ای احوال پرسی کنید. فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود نکنید بلکه به طرف مقابل فرصت دهید در بحث شما مشارکت کند. اگر یک احوال پرسی خیلی رسمی کنید به خطا رفته اید. می توانید با یک صبح بخیر یا عصر بخیر شروع کنید و اگر نام کسی را که به او زنگ می زنید می دانید حتماً او را به اسم صدا کنید. متفاوت باشید. حرفه ای رفتار کنید.

 

2- خود و سازمان خود را معرفی کنید. مثلاً بگویید اسم من علی است و در قسمت بازاریابی وب سایت آموزشی یاد بگیر دات کام فعالیت می کنم. و مثلاً می توانید اضافه کنید: «تخصص ما کمک به شما برای بهبود وضعیت فروشتان است.»

 

هنوز زود است که اطلاعات تخصصی بدهید و نام محصولات و خدمات خود را ذکر کنید. خوب حالا باید کمی مکث کنید و به طرف مقابل فرصت دهید اگر به خدمات شما علاقه مند است کنجکاویش تحریک شود و از شما سؤالاتی کند. در غیر این صورت ممکن است پاسخی که می شنوید این باشد: «نه ممنونم ما این جنس را قبلاً خریده ایم.» و در نهایت تلفن را قطع کند. برای اینکه شانس فروش  و خودکار تبلیغاتی خود را بالا ببرید ابتدا اطلاعات عمومی درباره کالای خود بدهید به این روش نه تنها کنجکاوی طرف مقابل را تحریک کرده اید بلکه مدت بیشتری طرف را روی خط نگه داشته اید و شانس فروش بیشتری خواهید داشت. در این میان سعی کنید حداقل یکی از برتری های کالا یا خدمات خود را ذکر کنید.

 

3- قدردانی کنید. همیشه باید از مشتری احتمالی خود به خاطر اینکه دقایقی از وقت خود را در اختیار شما قرار داده است سپاسگزاری کنید. به این طریق این احساس را در مشتری خود القا می کنید که نمی خواهید ثانیه ای از وقت او را هدر دهید. و به جای اینکه بگویید: «من فقط چند لحظه با شما کار دارم یا وقتتان را می گیرم» می توانید بگویید: «ممنون که با من صحبت می کنید. من فقط چند لحظه ای از وقت ارزشمند شما را می گیرم.»

 

4- هدف خود را از تلفن زدن بگویید. بهتر است منظور خود را با یک سؤال بیان کنید. مثلاً می توانید بگویید: «اگر من راهی را برای افزایش فروش شما ارائه دهم که هزینه کمی دارد آیا مایل به شنیدن آن هستید؟»

 

سؤالاتی از این قبیل شانس زیادی به گرفتن پاسخ «بله» دارند. در این لحظه شما فرصت فروش یا گذاشتن یک قرار ملاقات را پیدا خواهید کرد. از آنها اجازه بگیرید که برایشان اطلاعات بیشتری فراهم کنید. فراموش نکنید هنوز وقت فروش محصول یا خدمات نیست بلکه زمان ارائه مزایایی است که کالا یا خدمات شما به مشتری احتمالی ارائه می دهد.

 

5- یک قرار ملاقات بگذارید. از طرف مقابل بخواهید در صورت امکان برای شما یک وقت ملاقات تعیین کند. حتی این قرار ملاقات می تواند به صورت تله کنفرانس اینترنتی باشد. اگر طرف شما با قرار ملاقات موافقت کند باز هم شانس شما بیشتر خواهد شد.

 

6- اگر مرحله بعدی یک ملاقات حضوری است سؤالات مناسب با تاکتیک خود بپرسید. برای گذاشتن قرار ملاقات باید 2 زمان متفاوت به او پیشنهاد کنید مثلاً بگویید: «من امروز ساعت 4 بعد از ظهر یا فردا ساعت 9 صبح می توانم در خدمت شما باشم. تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهم.» یا می توانید بگویید: «ساعت 9 صبح فردا با برنامه شما جور در می آید؟» نباید بگویید: «چه موقع می توانم شما را ببینم؟» وقتی که زمان خالی خود را تعیین می کنید نشان می دهید یک بازاریاب فعال و موفق هستید. امتحان کنید خواهید دید که چقدر مؤثر است.

 

7- برای زمانی که اکنون و در آینده به شما داده شده است سپاسگزاری کنید. زمان، تاریخ و محل ملاقات را دوباره تأیید کنید و اگر سؤالاتی دارید همانجا بپرسید. و به طرف مقابل بگویید برای اینکه از وقت ملاقات خود حداکثر استفاده را ببرید چه کارهایی خواهید کرد. شماره تماس خود را به این صورت بدهید: «اگر برای کنفرانس مشترکمان چیزی به نظرتان رسید که خواستید به من خبر دهید با این شماره *********** تماس بگیرید.»

 

خوب با بکار بستن این ترفند ها می تواند موقعیت های پنهان را شکار کنید و امیدوار باشید سود مناسبی از بازار یابی تلفنی بدست خواهید آورد.