آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

طراحی سایت املاک

 

پیشرفت تکنولوژی و پیشروی به سمت دنیای مدرن، کسب و کارهای سنتی را نیز تحت شعاع خود قرار داده و از این رو همگام سازی فعالیت ما با تکنولوژی به افزایش بهره وری و توسعه کسب و کار ما منجر می‌گردد.

 

اما یک وب سایت امروزه چه کمکی می‌تواند به مشاورین املاک بکند؟

 

۱-معرفی کامل دفتر مشاوره املاک از جمله سوابق کاری، مشاورین شما، اطلاعات تماس و آدرس

 

ابتدایی ترین کمکی که طراحی سایت به فعالیتتان می‌کنداین است که می‌توانید به تعداد زیادی از افراد فعالیت خود و سوابق کاری تان را معرفی کنید!

 

۲-لیست کردن فایل های اجاره، خرید و فروش در وب سایت با یک موتور جست وجو گر پیشرفته

 

به راحتی اطلاعات و کیس های معرفی شده برای اجاره، رهن یا خرید و فروش را در وب سایتتان قرار دهید و کاربران از طریق فرم های جست و جوی پیشرفته می‌توانند موارد مورد نیازشان را به راحتی هر چه تمام تر یافته و در صورت پسند با شما جهت بازدید حضوری تماس بگیرند که این گونه صرفه جویی زیادی در وقت شما شده همچنین عده بیشماری می‌توانند از آن فایل بازدید نمایند.

 

۳-ثبت فایل آگهی منزل توسط مالک

 

می‌توانید در سایتتان یک قسمت برای ثبت آگهی داشته باشید و زحمت این کار را نیز بر عهده خریدار بگذارید و فقط با یک کلیک تایید آن فایل وارد سیستم شما می‌شود. که این گونه افراد در سریع ترین حالت می‌توانند ملک خود را برای اجاره یا فروش قرار دهند.

 

۴-افزایش سرعت و بهره وری باور نکردنی کار

 

چون فایل های شما همواره در معرض دید بسیاری از افراد است همچنین فایل های زیادی بصورت اتوماتیک در سیستمتان ثبت می‌شود سرعت کار و بهره وری کار به شدت بالا رفته به نحوی که بیشتر از بازده فعالیت ۱۰ ها نفر مشاور به صورت همزمان می‌باشد.

 

امید واریم که مطالب مفیدی را برای شما در حوزه طراحی سایت املاک مطرح کرده باشیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر در حوضه مشاوره املاک فعالیت می‌کنید توسط گروه طراحی سایت تهران کد بهترین سایت را برای حرفه تان طراحی کنید تا مطابق تکنولوژی روز حرکت کرده و چندین پله از رقیبانتان جلو تر باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.