آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

سطح بعدی هوشمندی در الکترونیک

 

PCB Visualizer– سطح بعدی هوشمندی

ویژگی های جدید: “Layout Editor” و “Buildup Wizard

 

دو ویژگی جدید توان PCB Visualizer را افزایش دادند: Builup Wizard (نرم افزار ساخت) و Layout Editor (ویرایشگر طرح). Builup Wizard این اجازه را به شما می دهد تا وایاهی Buried و Blind را به 700 مدل از پیش ساخته اضافه کنید. Layout Editor این اجازه را می دهد که فایل ها را به نوع و کاربردشان در سازه رسم کنید. این دو با هم، کاربردهای جدیدی را وارد منوی هوشمند ما کرده اند. PCB Visualizer آنالیز دقیق تری از دیتا و قیمت دقیق تری را به شما ارائه می دهد. کار شما سریعتر و بدون تاخیر حاصل از دیتا، به مرحله ی تولید می رسد.

 

Layout Editor

 

این ویژگی در قسمت import نرم افزار در دسترس است و همچنین منوی محاسبه قیمت PCB Configurator در کنار Buildup Wizard در زیر Layer Mappingقرار دارد. به شما این اجازه را می دهد تا فایل داده های خود را به نوع و کاربردشان در سازه ، پیوند دهید.

 

در PCB Visualizer قسمت Layout Editor یک کاربرد دو جانبه دارد. سالانه مابیش از 40000 طرح جدید از 12000 طراح دریافت می کنیم. همه ی آنها نمی توانند از توصیه های ما پیروی کنند که از خطای PCB Visualizer در تراز کردن لایه ها جلوگیری می کند. با استفاده از Layout Editor طراح می تواند لایه ها را به طور دستی تراز کند و مشکل را حل کند. Layer Mappingصحیح منجر به آنالیز دقیق داده ها وبدست آمدن قیمت حقیقی می شود.

 

در همین حال، PCB Visualizer نیز در حال یادگیری قوانین جدید است. الگوریتمی که مربوط به layer mapping هست بر پایه ی هزاران مثال و کاربرد است که طی چندین سال جمع آوری شده است. هر موردی که نیاز به اصلاح دستی دارد در نرم افزار ذخیره می شود و در واقع، نرم افزار به طور خودآموز از آن ها برای دقیق تر کردن آنالیزهایش استفاده می کند.

 

در Layout Editor وقتی از گزینه “Analyse your data” استفاده می کنید، می تواند قبل از محاسبه قیمت استفاده شود. فایلهایی که اشکال دارند را آپلود کنید و آن ها را با Layout Editor حل کنید. اگر مشکل های دیگری وجود دارد که توسط PCB Visualiser علامت گذاری شده است، مثلا، شکاف ها یا track ها، آن را با PCB Checker با دقت بررسی کنید. سپس می توانید در صورت نیاز، اطلاعات طرح را تغییر دهید یا از مقادیری که در PCB Configurator بدست آمد، استفاده کنید. اگر با استفاده از Board Buildup وایاهایBuried و Blind را اضافه کنید در قسمت layer mapping اطلاعات شما نمایش داده خواهد شد، تا شما بتوانید اطلاعات دریل کردن را با فایل های وایاها تراز کنید.

 

Buildup Wizard

 

قسمت Board Buildup داخل Builup Wizard قرار دارد که می تواند در محاسبه گر قیمت و PCB Configurator یافت شود. شما می توانید از بیش از 700 مدل از پیش ساخته شده که بر اساس تعداد لایه ها، ضخامت برد و وزن مس هستند، انتخاب کنید. اگر شما از این مدلها استفاده کنید، سفارش شما سریعتر و در قیمت پایین تری  در آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی حاضر می شود.

 

Board Buildupاین اجازه را به شما می دهد تا وایاهی Buried و Blind را در یک منوی ساده اضافه کنید. اگرچه، تمام ترکیب ها ساخت لایه و این وایاها قابل تولید نیست. ما می دانیم که طراحان وقت ندارند که ببینند چه مواردی ممکن هست یا چه مواردی ممکن نیست. منوهای هوشمند ما این امکان را فراهم می کند که اطلاعات ساخت را به خوبی با طراحان به اشتراک بگذارد. پس نرم افزار Board Buildup به طور خودکار قابلیت تولید را اعلام می کند. در واقع، مواردی که از ترکیب های غیرعملی ساخته شده را با توضیحات کامل اعلام می کند.

 

از Board Buildup برای اینکه بفهمید چه ترکیباتی از وایاهی Buried و Blind و سازه ها امکان پذیر است استفاده کنید و بتوانید طرح خود را اصلاح کنید و از قیمت حقیقی آگاه شوید. نتیجه؟ برد شما سریعتر به تولید می رسد، طرح خود را با تواجه به مشکلات ساخت اصلاح می کنید و به بهترین قیمت و تکنولوژی می رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.