آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

چرا درب های اتوماتیک مهم هستند؟

 

بسیاری از کسب و کارها مانند فروشگاههای زنجیره ای می توانند از مزایای نصب انواع درب اتوماتیک بهره مند شوند.

درب ها معمولا اولین و آخرین برداشتی هستند که یک مشتری از کسب و کار شما می کند به همین دلیل بسیار حیاتی است که شما بهترین نوع درب را برای تأمین نیازهای خود انتخاب نمایید.  نصب درب اتوماتیک مزیت های بسیار زیادی برای فروشگاه های زنجیره ای دارند.

 

انتخاب درب اتوماتیک می تواند به بهبود نمای خارجی فروشگاه شما بسیار کمک کرده و باعث شود که فروشگاه شما مدرن ، سطح بالا و تمیز و زیباتر به نظر برسد. این امر موجب ایجاد یک تصور مثبت در ذهن مشتریان می شود و آنها را تشویق می کند که بجای آنکه سراغ رقبایتان روند،بیشتر از شما خرید کنند.

اگر افراد بیشتری به فروشگاه شما وارد شوند ، به احتمال زیاد فروش شما بیشتر و در نتیجه به سود بیشتر و رسیدن به موفقیت در کسب کار خود دست خواهید یافت.

درب اتوماتیک همچنین دارای یک مزیت چشمگیر دیگری نیز می باشند که آن ارائه یک دسترسی آسان در مقایسه با درب های غیر اتوماتیک به مشتریان بالقوه است. گروه های مختلفی از افراد وجود دارند که اکثرا هنگاه عبور و مرور از درب های غیر اتوماتیک و معمولی به مشکل بر می خورند و به زحمت می افتنداین افراد شامل افرادی با مشکلات تحرکی ، والدینی که در حال هل دادن کالسکه کودکشان هستند و کسانی که خرید بسیاری کرده اند و در حال حمل اجناس خریداری شده زیاد هستند. دربهای اتوماتیک این مشکل را برطرف می سازند و تمامی مشتریان می توانند به فروشگاه شما دسترسی آسان داشته باشند.

همان طور که می دانیم یکی دیگر از مزیت های واضح درب های اتوماتیک کنترل ترافیک افراد در جلوی درب هنگام تردد در ساعات شلوغ روز می باشد.این دربها با روان سازی ترافیک باعث می شوند که افراد بدون برخورد و هیچگونه مشکلی به راحتی تردد کرده و از خرید خود لذت ببرند.

درب اتوماتیک دارای یک مزیت برجسته دیگر نیز می باشند که آن تمیز کاری و نگهداری آسان است که این مزیت مخصوصا می تواند برای فروشگاه های زنجیره ای که دارای ورودی و خروجی های متعدد هستند مفید باشد. مواد اولیه ای که تمامی سازندگان دربهای اتوماتیک در ساخت آنها به طور مشترک استفاده می کنند شیشه و آلومینیوم می باشد. این مواد دارای خاصیت نگهداری آسان هستند و بعلاوه شیشه درب اتوماتیک نیز در برابر باکتری ها مقاوم می باشد.

 

بهترین شرایط ایده آل درب اتوماتیک زمانی می باشد که درب اتوماتیکی ایده ال با طول عمر بالا به درستی نصب و استفاده شود

نصب درب اتوماتیک صحیح به معنی تراز بودن درب می باشد، تراز و شاقول بودن بصب درب اتوماتیک از مهم ترین ایتم های کیفیت کارکرد درب اتوماتیک می باشد ،

در سیستم درب اتوماتیک سکشنال ( یا زیرسقفی ) سیستم درصورت شاقول و تراز نبودن به هیچ عنوان کار نمی کند و اپراتور سیستم درب اتوماتیک خطا در عملکرد می دهد.

 

مزایا درب اتوماتیک

 

در ساخت درب های اتوماتیک از چشمی و لاستیک استفاده می کنند که در ادمه مزایای این موارد را توضیح می دهیم:

 

مزیت لاستیک محافظ بین تمام تیغه های درب اتوماتیک

– جلوگیری از حرکت افقی تیغه ها هنگام باز و بسته شدن

– جلوگیری از سر و صدا و نفوذ گرد و غبار

– جلوگیری از سایش مفصل های آلومینیوم

 

فواید چشمی جهت درب اتوماتیک کرکره ای:

 

کار چشمی ها به این صورت می باشد که در زمانی که درب اتوماتیک کرکره ای درحال بازشدن است هر زمان که شخصی یا خودرویی جلوی آن قرار بگیرد یا از جلوی آن در حال حرکت باشد درب ابتدا می ایستد و سپس تا آخر بالا می رود . این خصوصیت برای این می باشد که اگر شخص یا ماشینی زیر درب اتوماتیک باشد , درب اتوماتیک با آن برخورد نکند .

چشمی ها و مادونها درب اتوماتیک در اپراتورها ی درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی و درب های اتوماتیک زیرسقفی و تمامی اپراتور های درب اتوماتیک رکن مهمی ایفا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.