آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

تکنیک سئو کلاه سفید

 

زمانی که الگوریتم گوگل , میخواهد رتیه یک صفحه را تعیین کند صدها و شاید هزاران سیگنال را با هم تلفیق می کند.

 

در واقع عواملی که از بیشترین میزان اهمیت در این بین برخورداند و بر رویکرد بهینه سازی  تاثیر میگذارند همان عواملی هستند که باعث ایجاد تمایز میان موفقیت و شکست میشوند.

 

 در واقع ما در این پست برحوزه هایی متمرکز میشویم که بیشترین نتایج مثبت را ارائه میکنند و بازده فراوانی را نیز برای سرمایه به همراه  دارند.برخی از این عوامل عبارتند از :

 

اهمیت موبایل

 

یکی از اولین عواملی که در این بین و در ارتقای سئوی سایت نقش دارد موبایل است که از اهمیت فراوانی برخوردار شده ست بنابراین در تلاش برای ارتقای سئو ابتدا بر موبایل متمرکز شوید.

موبایل به عنوان یک عامل بومی یا محلی تلقی میشود

 

جستجو در موبایل و جستجوهای محلی به شدت با هم تلفیق شده اند. در واقع بیش  از ۲۰  درصد از تمام جستجوها با اهداف محلی و بومی صورت میگیرد.  برای مثال در میان کاربران موبایل :

 

۹۴ درصد از آنها ,اطلاعات محلی را جستجو میکنند

 

۵۱ درصد از آنها یک مغازه را به صورت آنلاین مورد بررسی قرار میدهند

 

۴۸ درصد از آنها با این محل تماس میگیرند

 

۲۹ درصد از آنها فرایند خرید را انجام میدهند

 

 بر تجارب کاربران متمرکز شوید

 

گوگل همیشه وبمسترها را تشویق کرده است تا  توجه خود را بر فراهم کردن نتایج  مطلوب برای کاربران متمرکز کنند به این ترتیب این الگوریتم ها ,هوشمند تر میشوند و در واقع سایت هایی که به این صورت موضع گیری میکنند از بیشترین میزان منافع و مزایا برخوردار میشوند .

 

جستجی کلیدواژه ها

 

جستجوی کلیدواژه درست و مناسب هنوز هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع  یکی از نکاتی که باید مد نظر قرار دهیم این است که گوگل,داده های KW کمتری را فراهم میکند.به هر حال به یمن استفاده از RankBrain , استفاده از نتایج حاصل از تحقیقات KWدر سال ۲۰۱۷ تغییر کرده است .

 از طرحی برای بازاریابی محتوا استفاده کنید که بهتر از رقبا باشد

 

 تنها ۳۷ درصد از کاربران معتقدند که این امر در بازاریابی محتوا از اهمیت برخوردار است . چیزی که در این بین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است استفاده  از محتوای مناسب و داشتن مخاطبان مناسب است زیرا محتوا به عنوان یکی از عوامل مهمی تلقی میشود که در رتبه بندی گوگل از اهمیت برخوردار است .

 از یک طرح و  برنام مشخص برای کسب مزایای رقابتی استفاده کنید

 استفاده از طرح ها,مزایایی را برای را برای کاربران فراهم میکند

این دسته از طرح های جامع به موتورهای جستجو کمک میکنند تا یک صفحه را درک کنند

میکرودیتا میتواند میزان کلیک خور هر سایت را افزایش دهد

لینک سازی

 

ممکن است در آینده ,لینک سازی از اهمیت زیادی برای افزایش رتبه سایت برخوردار نباشد  اما این امر تا  به امروز به وقوع نپیوسته  است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.