آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

چگونه سایت خود را بهینه سازی کنیم؟

 

اگر سایت شما یک سایت خبری است میتوانید برای بهینه سازی آن برای موتورهای جست و جو ,اقدامات زیادی را انجام دهید.در اینجا به  تعدادی از موضوعاتی اشاره میکنیم که لازم است برای سایت های خبری خود در نظر بگیرید.

 

قبل از همه چیز  باید به شما بگوییم که اگر  یک  تجارت در زمینه ساخت و ساز دارید و قسمتی از سایت  آن را نیز  به خبر اختصاص داده اید سایت شما به عنوان یک سایت خبری محسوب نمیشود و راه یافتن به گوگل نیوز نیز از همه ,دشوارتر است و گوگل نیز معتقد است و اعلام کرده است که گوگل نیوز  ,یک سرویس بازاریابی نیست.

 

چگونه سایت خود را بهینه سازی کنید؟

 

اگر از وردپرس استفاده میکنید ما پلاگینی داریم که به تعدادی از موارد ذکر شده در این مقاله توجه کرده است.پلاگین   خبر برای وردپرس ,نقشه سایت خبری XML را ایجاد کرده است . اگر در مورد سایت خبری خود مطمئن هستید میتوانید این پلاگین را نصب کنید.

 

صفحات موبایل با سرعت بالا (AMP)

 

این امر در مورد بسیاری از سایت ها صدق میکند اما با توجه به این امر که بسیاری از مردم , خبر  را از طریق موبایل چک میکنند باید مطمئن شوید که این روند به درستی در سایت خبری شما  صورت گرفته است .هدف AMP این است که مقالات را  بلافاصله بر روی دستگاه موبایل نشان دهد و هدفش این نیست که فقط در سایت دسکتاب بالا بیایند.

 

از WordPress plugin by Automattic برای ایجاد صفحات موبایل با سرعت بالا استفاده کنید.البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پلاگینی که از طریق  PageFrog ایجاد شده  است نیز یک گزینه مناسب است .

 

سرعت خزیدن

 

مسلما یکی ازخواسته  های شما این است که اخبار شما با سرعت بالا نمایه سازی شود.موارد متعددی وجود دارد که در این بین ,موثر هستند و به شما کمک میکنند. به این شیوه ,سرعت سایت را بهینه سای میکنید اما لازم است که قبل از هر چیزی مطمئن شوید که نقشه سایت XML نیز موجود است.برخی از دستورالعمل های ارائه شده در این مورد عبارتند از :

 

نقشه سایت خبری فقط میتواند خبرهایی از دو روز  قبل را در خود جای دهد

 

نقشه سایت خبری خود را  با مقالاتی که به تازگی چاپ و منتشر شده اند بروزرسانی کنید

 

محدودیت URL ها برای هر نقشه سایت خبری ,۱۰۰۰URLs است.

 

برای هر مقاله جدید ,یک نقشه سایت جدید ایجاد نکنید و  فقط کافی است که نقشه سایت موجود را بروزرسانی کنید .

 

از Google Sitemap Generator برای ایجاد نقشه سایت خبر استفاده نکنید بلکه از پلاگین  News SEO برای آن استفاده کنید .

 

سرعت خزیدن در سایت شما  در صورتی افزایش پیدا میکند که به صورت مداوم مقالات جدیدی را به  سایت خبری  ارسال کنید.اگر روبات گوگل  با هر بار خزیدن ,مطالب جدیدی را در  سایت شما پیدا کند به تعداددفعات بیشتری به سایت شما سر میزند.ساخت و ساز سایت را نیز بهینه  سازی کنید اما مطمئن شوید که صفحاتی که نمیخواهید را از طریقrobots.txt یا robots meta بلاک کرده اید و در تمام این مدت مطمئن باشید که از مطالب تکراری استفاده نکرده اید.

 

تگ ها و کلیدواژه ها

 

تعدادی تگ اضافی وجود دارد که افزودن آنها به مقالات خبری شما میتواند توسط گوگل ,نمایه سازی شود . این دو دسته  از تگ ها عبارتند از standout و news_keywords.

 

standout : از این دسته از تگ ها میتوان برای برجسته سازی گزارش اصلی و  اولیه استفاده کرد. این دسته  از  رچسب ها برای خبرهایی به کار برده میشوند که خودتان نوشته اید.

 

news_keywords : ما مدت ها قبل ,کلیدواژه های متا برای  را کنار گذاشتیم  اما گوگل از مجموعه ای از meta news_keywords استفاده میکند.البته  باید به شما  بگوییم که این دسته از برچسب ها  ,معجزه نمیکنند  اما به گوگل نیوز کمک میکند تا مشخص کند مقاله شما درباره چیست .اگر قبلا در گوگل نیوز حضور نداشته اید از این برچسب ها استفاده نکنید .

 

به طور کلی باید بگوییم پیشرفت های تکنولوژی به سرعت در حال وقوع هستند و من اطمینان دارم که به محض اینکه AMP  را برای سایت خود تعمیر کردیم رویداد جدیدی رخ میدهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.