آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

5 اشتباهی که نباید در سئو سایت انجام داد

 

در این مقاله قصد داریم شما را با 5 اشتباهی که اغلب سئوکاران در سئو سایت انجام می دهند را برایتان بگویم و شما را از انجام اشتباهات ذیل منع کنم.

 

1. هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه

 

حتی کارشناسان باتجربه نیز این اشتباه را مرتکب می شوند.

کلمات کلیدی که برای یک وب سایت انتخاب می کنید باید در موتورهای جستجو، جستجو داشته باشد. اگر بر روی یک کلمه ای کار کنید که در اینترنت جستجو ندارد فقط زمان خود را تلف کرده اید.

 اگر شما زیرک باشید می توانید برای پیداکردن کلمات کلیدی مناسب برای یک وب سایت از ابزارها استفاده نمایید.

 من به شما این دو ابزار google trends  و  google keywords planner  را پیشنهاد می کنم که با این دو میتوانید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید.

 

2. نادیده گرفتن تگ  عنوان <title>

 

تگ عنوان برای استفاده کلمات کلیدی بسیار حائز اهمیت است و شما در سئو سایت کمک خواهد کرد. همچنین تگ عنوان در نتایج جستجو نمایش داده خواهد شد.

 

3. استفاده از فلش به جای HTML

 

استفاده از فلش در طراحی وب سایت باعث جذابیت و کاربر پسند شدن وب سایت می شود. اگر شما اصرار دارید که سایت تان مبتنی بر فلش باشد و آن را برای موتورهای جستجو بهینه نمایید باید بگویم که، موتورهای جستجو اصلا اهمیتی به سایت های فلش نمی دهد و مطالب این گونه وب سایت ها توسط روبات های گوگل خوانده نمی شوند و در نهایت در گوگل ایندکس نمی شوند. بنابراین در  طراحی وب سایت خود از نسخه مبتنی بر HTML استفاده نمایید.

 

4. عدم انسجام و نگه داری وب سایت

 

اگر شما می خواهید که به موفقیت برسید، باید به طور دائم وب سایت خود را بهینه سازی نمایید و مرتب آن را آپدیت نمایید. مراقب رقابت خود با دیگر رقیبانتان باشید و تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو را بررسی نمایید.

 

5. عدم وجود کلمات کلیدی در محتوا

 

هنگامی که شما بر روی کلمات کلیدی تمرکز می نمایید باید در هر کجای متن که احساس می کنید که می توان کلمه کلیدی را به کار برد این کار را انجام دهید. کلمات کلیدی نیز لینک داده شوند.

 

امیدوارم که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.