آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

بهبود سئو محلی سایت شما

 

سئو محلی چیست؟

 

موتور جست و جوی گوگل برای نمایش نتیجه جست و جو موقعیت کاربر را نیز در نظر می گیرد. تشخیص موقعیت کاربر به راحتی از روی IP کاربر قابل تشخیص است.

 برای درک موضوع فرض کنید که کاربر عبارت رستوران در سجاد مشهد را جست و جو می کند، گوگل رستوران های موجود در سجاد مشهد را در نتایج جست و جو به کاربر نشان می دهد.

 در واقع گوگل با استفاده از این روش جست و جو، نتایج بهینه که برای کاربر مفید هستند را نمایش می دهد.

این یعنی internal seo محلی که باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

اما برای نمایش کسب و کار خود در جست وجوی محلی باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه آن ها را بازگو می کنم.

 

 

ثبت مکان در گوگل مپ

 

برای اینکه کسب و کار شما در جست و جوی محلی گوگل نمایش داده شود، باید مکان را در گوگل مپ ثبت کنید. نکته مهم آن که حتی اگر وبسایتی برای کسب و کار خود ندارید باز هم می توانید مکان کسب و کار خود را در آن ثبت کنید.

اما توجه کنید که بقیه موارد را با اطلاعات صحیح تکمیل کنید. به عنوان مثال در قسمت تلفن، حتما شماره تلفن را به همراه کد شهر وارد کنید.

 

برای این که در نتایج جست و جوی محلی رتبه بهتری پیدا کنید، حتما از مشتریان خود درخواست کنید که نظرات و امتیازات خود را در گوگل مپ نسب به کسب و کار شما ثبت کنند.

هر چه امتیاز بیشتری بدست بیاورید، وضعیت بهتری پیدا خواهید کرد.

 

ابراهیم حنفی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.