آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

چگونه رتبه ۱ گوگل را حفظ کنیم؟

 

بعد از مدتها تلاش و ممارست، در عبارت کلیدی مورد نظرتان که احتمالا رقابت زیادی هم داشته، به رتبه ۱ گوگل رسیدید. حالا وقتش رسیده که نفس راحتی کشیده و منتظر افزایش بازدید کننده و در پی آن کسب درآمد از محل رتبه خوب‌تان باشید. اما بهتر است بدانید کسب رتبه   مسئولیت‌های شما را سنگین تر خواهد کرد. رسیدن به رتبه ۱ گوگل یک چیز است و حفظ آن یک چیز دیگر!

 

برای حفظ رتبه ۱ گوگل ابتدا بهتر است کمی درباره چگونگی کسب رتبه توضیح بدهم. برای رسیدن به بالاترین رتبه درنتایج جستجو، باید مراحل مختلفی طی شود.

 

    شما باید سایتی داشته باشید که گوگل و کاربران براحتی و با سرعت بالا بتوانند در صفحات مختلف آن جابجا شده و مطالب شما را بخوانند.

    سایت شما باید محتوایی داشته باشد که کاربران به دنبال آن هستند. در واقع سایت شما زمانی مورد توجه قرار می‌گیرد که بتواند خواسته ها و نیازمندی های کاربران در فیلد مورد نظرشان را تامین کند.

    شما باید بتوانید برای سایت‌تان اعتباری دست و پا کنید. دیگران باید متقاعد شوند که به شما لینک بدهند. مطالب شما باید در شبکه های احتماعی به اشتراک گذاشته شود.

 

کیفیت انجام مراحل بالا بستگی کامل به میزان رقابت در عبارات کلیدی مورد نظر شما و سپس بودجه کمپین سئوی شما دارد. هرچه کلمات کلیدی شما سخت تر باشد، محتوای کاملتر و اعتبار بیشتری نیاز دارید تا بتوانید در رقابت با رقبای قویتر، پیروز شوید.

 

چطور رتبه ۱ را حفظ کنیم؟

 

برای ماندگار شدن در بالاترین جایگاه گوگل و نگهداری از اعتباری که گوگل به شما داده است، باید موارد زیر را اجرایی کنید:

 

    دسترسی به سایت شما نباید قطع شود. هم ربات گوگل و هم کاربران باید بتوانند به سرعت محتوای شما را بخوانند و به سایت شما دسترسی داشته باشند.

    همیشه محتوای خود را بروز کنید. هیچ چیز بیشتر از محتوای قدیمی و منتقضی شده، باعث کاهش علاقه کاربران به سایت شما نخواهد شد.

    دقت کنید همیشه بک لینک‌های معتبر داشته باشید. domain authority و domain trust شما هیچ وقت نباید کاهش یابد.

 

در کنار نکات بالا، موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

 

    همیشه پروفایل بک لینک رقبای خود را چک کنید. آنها برای گرفتن جایگاه شما انگیزه های بسیاری دارند.

    مراقب بک لینکهای خود باشید. همیشه پروفایل لینک خود را نیز چک کنید. دقت کنید همه چیز مرتب باشد.

    نرخ کلیک  نرخ خروج و زمانی که کاربران در سایت شما بسر می‌برند از پارامترهای بسیار مهم برای حفظ رتبه می‌باشند. اگر شما کمتر از رتبه ۲ گوگل کلیک بگیرید و به عبارتی CTR شما از رتبه بعدیتان کمتر باشد، و اگر کاربران زیادی از سایت شما بصورت bounce rate خارج شوند، وقتش رسیده که فکری بحال محتوای سایتتان بکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.