آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

به این شش دلیل ، سئو شبیه رفتن به باشگاه است!

 

به عنوان یک سئو مستر و کسی که سالها در این حوزه فعالیت کرده است، بارها و بارها با دیدن نتایج کار شگفت زده شده ام. هیچگاه نمیتوان به نتیجه کار اطمینان کامل داشت و گاهی با ساده ترین روشها می‌توان قله‌های گوگل را فتح کرد. اما واقعا چرا بهینه سازی سایت چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد و آیا می‌توان کاری مشابه با در دنیای واقعی یافت که وجهه تشابه با آن داشته باشد؟

 

به نظر من و خیلی های دیگر از فعالین این صنعت، به این شش دلیل سئو شبیه به باشگاه رفتن است:

 

تلاش طولانی مدت برای کسب نتیجه دلخواه

 

آماده سازی یک بدن نحیف یا آب کردن چربی های فراوان و تبدیل چنین اندامی به شکل دست تراش و دلخواه نیاز به ماه‌ها و شاید سال‌ها زمان داشته باشد. برای کسب رتبه در کلمات سخت یا آسان شما نیاز دارید مدتها روی On-Page یا Off-Page کار کنید تا بتوانید از پس رقیبان برآمده و در صفحه اول جایی برای خود دست و پا کنید.

 

کپی کردن فعالیت های رقیب همیشه جواب نمی‌دهد

 

برای کسب رتبه در کلمات سخت، نمی‌توان فقط روی یک جنبه کار متمرکز شد. همه چیز در کنار هم، برخی به پروفایل لینک رقیب نگاه می‌کنند و عینا لینک می‌سازند و وقتی موفق نمی‌شوند می‌گویند چرا؟؟ در باشگاه هم نمی‌توان به بدن مربی نگاه کرد و مکمل های مشابه خورد به امید اینکه روزی شبیه او شویم.

 

از سئو ناامید نشوید

 

در هر دو زمینه ، همیشه کسی هست که از شما بهتر عمل می‌کند و رقیب قدرتمند شماست. اما هیچگاه نباید ناامید شد. هیچ کلمه ای دست نیافتنی نیست.

فقط تمرین چاره کار نیست

 

کسی که تمام زمان خود را در باشگاه می‌گذراند و به تغذیه، استراحت، بایدها و نبایدها اهمیت نمی‌دهد نمی‌تواند به خواسته خود برسد. همانطور که در سئو همه چیز لینک نیست و از محتوا تا شبکه های اجتماعی همگی به بهینه سازی کمک خواهند کرد.

 

تقلب نکنید

 

هورمون‌ها و داروهای زیرزمینی به همه ورزشکاران توصیه می‌شود. حقیقتا داشتن اندامی رویایی در مدتی کم با کمترین زحمت آرزوی هر کسی‌ست. اما اگر کسی عواقب استفاده از این روش‌ها را بداند هیچگاه بدنبال آنها نخواهد رفت. دقیقا مشابه بهینه سازی که روش‌ها و تکنیک‌های بلک هت همیشه جذاب هستند ولی در نهایتا کل پروژه را با شکست روبرو می‌کنند.

 

نتایج را آنالیز کنید

 

بعد از گذشت شش ماه از کمپین، باید ده‌ها صفحه آنالیز از پروژه وجود داشته باشد. باید بدانید از کجا آمده‌اید و به کجا خواهید رفت. نقاط ضعف و قوت خود را باید شناخته باشد وگرنه فقط هزینه کرده‌اید و نتیجه درخوری هم نخواهید گرفت. اگر وزن اولیه، نوع تمرین و تغذیه شما بدون برنامه ریزی و هدفمند باشد، فقط خودتان را خسته کرده‌اید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.