آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

مخراج کاری چیست؟

 

مخراج کاری یا جواهر نگاری یا نگین کاری یعنی قرار دادن قطعه سنگی در داخل فلز و این کار چسباندن سنگ نیست بلکه نوعی از سوارکاری سنگها میباشد.

 

مخراج کاری یا مرصع کاری چیست؟

 

 

سنگهای مختلفی برای مخراجکاری و مرصع استفاده میشود ، از برلیان و زمرد و یاقوت و نگینهای مصنوعی و … چند سوتی تا چند گرمی برای مخراجکاری استفاده میشود.

 

محلی که قرار است سنگ روی آن قرار گیرد علاوه بر این که باید جایی برای قرار گرفتن داشته باشد باید به لحاظ عمق هم باید مناسب باشد تا بتوان نگبن را روی آن مخراج کرد.

 

اشکال و کیفیت های گوناگونی برای مخراج کردن وجود دارد که این بسته به سلیقه سفارش دهنده و مهارت مخراج کار دارد.

 

توجه داشته باشید که نصب سنگ بر روی پایه فلزات قیمتی یکی از حساس ترین مراحل ساخت جواهرات می باشد که نیاز به تبحر و دقت بالایی دارد.

 

در حقیقت زیبایی یک محصول تمام شده دارای سنگ بستگی زیادی به نحوه نصب گوهر که به آن مخراجکاری یا گوهرنشانی میگویند دارد.

 

آموزش توانایی سوار کردن انواع سنگ بر روی مصنوعات فلزات قیمتی و هم چنین روش های صحیح پیاده کردن سنگ از روی کار هدف این دوره می باشد که شامل :

 

·         آشنایی و کار با انواع ابزار مخراج کاری

 

·         آشنایی با انواع قلم ها و کاربرد صحیح آن ها در مرصع

 

·         آموزش انواع روش های سوار کردن سنگ های ریز به صورت قلم خور ،چنگی ، ریلی و کاسه ای

 

·         آموزش انواع روش های سوارکردن سنگ های درشت به صورت دیواره ای، چنگی و نبشی

 

·         روش های  setting  سنگ به صورت flower ،invisible  ،  pave

 

·         آشنایی با روش Micro setting

 

·         بررسی درجه سختی سنگ ها ، کالیبره کردن سنگ و اطلاعات مفید راجع به سنگ های قیمتی

 

·         روش های پرداخت کاری

تولید محتوا و بازاریابی محتوا

 

تولید محتوا و بازاریابی محتوا موفقیت آمیز

 

تولید محتوا و بازاریابی محتوا مثل یک شمشیر دو لبه است. یعنی در صورت استفاده درست قادر است موفقیت را دو چندان کند و اگر از آن اشتباه استفاده شود، نه تنها نتیجه مثبت نمی گذارد بلکه اثر منفی هم خواهد داشت. تولید محتوا در واقع اصول مشخصی دارد و این اصول  بازاریابی در اینستاگرام رعایت شوند، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 

تولید محتوا از نگاه مخاطب

 

برای تولید محتوا باید خودتان را جای کسی که قرار است مطلب شما را بخواند بگذارید. به این شکل می توانید مطلب تان را طوری بنویسید که مخاطب را به انجام کاری که در نظر دارید ترغیب کند. مثلاً می توانید تولید محتوا را به سمتی پیش ببرید که مخاطب های شما به خرید محصول از شرکت ترغیب شوند. تولید محتوا و بازاریابی محتوا یکی از مهمترین نکات در سئو وب سایت می باشد.

 

هدف تولید محتوا

 

اول از همه باید برای تولید محتوای خود یک هدف در نظر بگیرید. یعنی همه محتواهای تولید شده باید در یک جهت مشخص باشند. به علاوه هدف تولید محتوا باید با نیازهای مشتری و مخاطبان تان مطابقت داشته باشد.

 

تولید محتوای با جذابیت واقعی

 

نباید فراموش کنید که در تولید محتوا شما علاوه بر متن، می توانید از تصویر، ویدیو و … هم استفاده کنید. در بیشتر مواقع، وجود عکس و عناصر مختلف باعث افزایش تعامل مخاطب می شود. از موارد دیگری که روی جذابیت محتوا تأثیر زیادی دارد این است که متن صادقانه باشد. یعنی اغراق و بزرگنمایی را کنار بگذارید.

 

نتیجه این کارها فقط از دست دادن اعتماد مخاطب است. ولی گفتن حقیقت و روراست بودن با مشتری باعث می شود که مشتری های دائم و وفادار به دست بیاورید.

 

سادگی متن هم از مسائل دیگری هست که بر افزایش جذابیت تولید محتوا تأثیر زیادی دارد. یعنی سعی کنید تا جایی که می شود پیچیدگی زیادی در مطالب خود ایجاد نکنید تا مخاطب سریع با چیزی که می گویید ارتباط برقرار کند.

 

برنامه ریزی برای تولید محتوا

 

بهترین حالت برای تولید محتوا این است که این کار را برنامه ریزی قبلی انجام شود. یعنی محتواهای جدید به صورت منظم قرار بگیرند و همیشه برنامه ای برای به روز رسانی مطالب در نظر بگیرید.

 

شبکه های اجتماعی

 

استفاده از شبکه های اجتماعی  و بازاریابی در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب است. بر فرض که تمام نکات را رعایت کرده باشید و یک محتوای ناب و جذاب در اختیار داشته باشید، باز هم بدون پیدا کردن مخاطب کارتان راه نخواهد افتاد. اینجاست که استفاده از شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن مخاطب می تواند به کمک شما بیاید.

 

تعیین استراتژی کلی

 

به غیر از مواردی که گفتیم، شما باید استراتژی های کلی را هم برای خود مشخص کنید. یعنی مشخص کنید که هدف نهایی شما از تولید محتوا و جذب مخاطب چیست و از تمام این نکات را در غالب یک روند کلی برای رسیدن به هدف تان استفاده کنید.

اصول طراحی سایت با استانداردهای طراحی فلت

 

در چند سال اخیر، شاهد یک تغییر سریع در طراحی رابط کاربری نرم افزارها و اپلیکیشن ها، از 3D و اسکیومورفیک (skeuomorphic) به مسطح و مینیمال بوده ایم.

 

در حال حاضر این گرایش در طراحی رابط کاربری در انواع نرم افزار و اپلیکیشن و وب سایت مشاهده می شود، می خواهیم ببینیم چگونه به این نوع طراحی رسیده ایم و در کل تاثیر این گونه طراحی بر رابط کاربری نرم افزارها چه بوده است.

همچنین در این مقاله به نکاتی در رابطه با  طراحی سایت فلت یا مسطح اشاره می شود.

 

 

تاریخچه

 

باید دید که چگونه از علاقه به عناصر بافت دار و دارای سایه و اریب وار المان ها و عناصر کاسته شد و تمایل به رنگ های فلت و مسطح و تایپوگرافی های ساده بیشتر شد؟ عوامل زیادی به این تحول دامن زده اند ولی در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره می شود.

 

سر ریز اطلاعات

 

ما همیشه با جریان بدون توقف از اطلاعات مواجه هستیم که بعضی از این اطلاعات مهم و مرتبط بوده ولی بیشتر آنها ارزشمند نیستند. همانطور که می دانید ما به طور مداوم در حال ارزیابی، پالایش و ایجاد محتوا هستیم و به طور کلی این کار خسته کننده به نظر می رسد. علاوه بر این، ابزارهایی که در حال حاضر برای استفاده از این اطلاعات در دسترس همگان می باشند به سمت ابزارهایی با صفحات کوچک تغییر کرده اند، بنابراین احساس سر ریز شدن اطلاعات تشدید می شود. همچنین کاهش بی نظمی و به هم ریختگی در طراحی رابط کاربری می تواند یک قالب بصری زیبا ایجاد نماید.

 

عاری از بی نظمی: Geckoboard برای درک اطلاعات کلیدی با یک نگاه طراحی شده است.

 

 

 

سادگی طلایی در طراحی وب سایت

 

در یک روند مشابه، بسیاری از برنامه های تحت وب و سرویس های بی کیفیت، ابزارها و سرویس هایی با ویژگی های محدود ارائه می دهند.

در حالی که توسعه دهندگان سنتی نرم افزار به ارائه محصولات خود با ویژگیهای اضافه برای توجیه قیمت بالای محصول خود تمایل دارند، این تغییر جهت، از ارائه ویژگی های زیادی به سمت سادگی برنامه های کوچک تمرکز پیدا کرده است. اپلیکیشن ساده تر به مفهوم رابط کاربری ساده تر می باشد.

 

زیبا و کوچک: اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا Blue طراحی شده توسط Oak Studios

 

 

 

محتوا پادشاه است

 

همانطور که اغلب اتفاق می افتد هنگامی که ابزارها و تکنولوژی های جدید وارد بازار می شوند، برای ما کاربرد آن تکنولوژی و اینکه چگونه کار می کند و چطور می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم، بسیار جالب و هیچان انگیز است. معمولا رابط کاربری با تمرکز بر محتوا بهتر درک می شود. فعالیت هایی که ما اغلب در دستگاه ها و ابزارهایمان درگیر آن می شویم، استفاده از مدیا، از جمله متن، صدا و ویدئو است و انجام این فعالیت ها از طریق رابط کاربری امکان پذیر می باشد.

 

سواد فناورانه

 

همچنان که گوشی های هوشمند و تبلت ها به سرعت در میان تمام کاربران نفوذ کرده است، نگرانی در مورد وضوح کنترل تصویر کاهش پیدا کرده است.

در حالی که پیشتر نگران بودیم که کاربران ممکن است دکمه ای را اگر از صفحه نمایش ناپدید شود، از دست بدهند، اما در حال حاضر اغلب مایل هستیم که با طراحی های تعاملی سر و کار داشته باشیم. ویندوز 8 و کروم برای اندروید حتی دستورات لمسی را پشتیبانی می کنند که از طریق صفحه نمایش قابل انجام و کنترل است.

 

داشبورد Fitbit یک هویت بصری روشن و قابل دسترس است.

 

 

 

نفوذ فناوری

 

اکثر نرم افزارها به پلتفرمی که در آن اجرا می شوند، محدود شده اند. ابعاد صفحه نمایش و تراکم پیکسلی فاکتورهای محدود کننده سخت افزاری می باشند. یک رابط مینیمال به یک زمینه طراحی خیلی کوچک نیاز دارد. تناسب تایپوگرافیک و ضخامت فونت (font-weight) عمدتا هم زیبایی شناسی و هم قابلیت استفاده از یک طراحی مسطح و فلت را تعیین می کنند.

اگر دستگاه های هدف شما نمی توانند نکات دقیق و ظریف را اجرا کنند، جزء افراد بدشانس محسوب می شوید. همچنان که سایز صفحه نمایش و تراکم پیکسلی روی موبایل ها افزایش پیدا می کند، نوع باریک تر و کوچکتر با وضوح بهتری ارائه می شود. همچنین پشتیبانی از @font-face جذابیت طرح های مینیمال متمرکز بر تایپوگرافی را افزایش داده است.

 

نظارت بر فروش با Wallmob: امکان پیگیری آمار و ارقام از هر دستگاهی که یک مرورگر دارد.

 

 

 

طراحی تعاملی و واکنشی

 

با گسترش دستگاه های موبایل و تبلت ها با ابعاد مختلف، رابط کاربری باید واکنش گرا باشد به این معنی که رابط کاربری به گونه ای طراحی شود که با توجه به ابعاد صفحه نمایش کاربر تغییر کرده و سایر بخش ها متناسب با آن تنظیم شود. در حالی که واکنش گرا بودن یک طرح، دلیلی بر الزاما زیبا بودن طرح نمی باشد، اما قطعا می توان گفت که طراحی های فلت برای ریسپانسیو کردن، بسیار آسان تر از انواع طراحی های دیگر هستند. مزیت دیگر طراحی های مینیمال، کاهش حجم صفحه و زمان بارگذاری صفحه می باشد.

 

 

 

بهترین تمرینات

 

خب تئوری کافیست. بهتر است برای درک بهتر به تمرینات عملی بپردازیم. خلق یک طراحی مینیمال تاثیرگذار، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. همچنان که شما ترفندهای رایج طراحی رابط کاربری (مانند سایه ها، عناصر بافت دار و اریب وار المان ها و ...) را حذف می کنید، به سرعت متوجه می شوید که عناصر باقیمانده تا چه حد مهم و حیاتی هستند.

در حالی که نکات زیر عمدتا قابل اجرا هستند، به طور ویژه به رابط کاربری مسطح و فلت وابسته می باشند.

 

قبل از شروع

 

اولین قدم برای شروع یک پروژه این است که مطمئن شوید سبک انتخابی شما برای طراحی، مفهوم و حس موردنظر شما را خواهد رساند. قبل از غرق شدن در طراحی فلت، اطمینان حاصل کنید که این نوع طراحی با احساسات کاربران هدف، پلتفرم هدف و ابزارها و انواع برنامه ها همراستا خواهد بود. دنباله روی از یک گرایش در صورتی که راه حل اشتباهی برای پروژه شما باشد، بی ارزش و بیهوده بوده و باعث از دست رفتن زمان می شود.

 

شروع عملیات

 

فارغ از سبک انتخابی شما، روندی که دنبال می کنید بسیار اهمیت دارد. نکات زیر را برای طراحی وب سایت ساده در ذهن خود داشته باشید:

 

    هنگام طراحی یک رابط کاربری مینیمال و مسطح، من به دنبال یک الهام و وحی از دوران قبل از ظهور کامپیوتر هستم، زمانی که طراحان و هنرمندان با کمترین امکانات بهترین ها را انجام می دادند. این یک فرصت عالی برای بازدید دوباره از طراحی های فاخر و شگرف طراحانی چون Josef Müller-Brockmann و Wim Crouwel می باشد. همچنین اثر کسانی مانند Ellsworth Kelly نقاش مینیمال، Mies van der Rohe معمار و Dieter Rams طراح صنعتی قابل توجه هستند.

    دور شدن از کار و کنار گذاشتن آن نیز می تواند مفید واقع شود. طراحی فلت و مینیمال شامل نکات دقیق و ظریف می گردد بنابراین یک استراحت کوچک و برگشتن به کار با ذهن و چشمان بازتر بسیار موثر واقع خواهد شد.

    مقایسه نسخه های طرح تان را فراموش نکنید. نسخه های طرح خود را ذخیره کرده و کنار هم قرار دهید، همان که بهتر است با یک نگاه مشخص می شود.

    برای اینکه مطمئن شوید طرح تان روی تمام دستگاه ها کار می کند بهتر است در ابتدا طراحی تان را روی انواع ابزارها تست کنید.

    همچنان که در حال کار کردن هستید مدام از خود بپرسید: "آیا واقعا به آن نیاز دارم؟" فراموش نکنید که ما همیشه باید به دنبال کاهش المان ها و عناصر در جهت سادگی طرحمان باشیم.

 

 

Global Closet: یک بازی تعاملی طراحی شده برای National Geographic Education توسط The Workshop

 

 

شبکه (Grid)

 

بدون استثنا شبکه یا گرید نقش بسیار مهمی در بیشتر طراحی های رابط کاربری ایفا می کند. برای ایجاد تعادل در طراحی وب سایت استفاده از گرید به عنوان ساده ترین و اصولی ترین روش پیشنهاد می شود. هنگامی که شما در حال تلاش برای نظم دادن و ایجاد قابلیت بصری در پروژه با استفاده از عناصر محدود خود هستید، گرید به کمک شما می آید.

 

    از شبکه برای مشخص کردن گروه های محتوایی خود استفاده کنید. همیشه برای گروه بندی کردن مجموعه ای از عناصر، نیاز به خط یا باکس نیست، یک تراز ساده و فاصله گذاری مناسب، می تواند به کاربر برای درک ساختار طراحی کمک کند.

    سعی به شکستن گرید، توسط المان هایی با اهمیت ویژه که توجه کاربر را جلب می کند، نمایید. بدون ترفند ساختگی 3-D، اصول اولیه طرح مانند اندازه و موقعیت به بهترین عناصر برای ایجاد سلسله مراتب بصری تبدیل می شوند.

    یک شبکه متراکم تر از آن چیزی که تا به حال عادت کرده اید کار کنید را امتحان کنید. هنگامی که به طور چشمگیری نمود بصری را کاهش می دهید، ممکن است متوجه شوید که طراحی، از ساختار پیچیده بیشتری بدون در هم ریختگی پشتیبانی می کند. حالا ببینید چه اطلاعات اضافه ای را تنها از طریق جایگاه و موقعیت می توانید انتقال دهید.

 

 

 

 

رنگ

 

بدون شک، رنگ همیشه یک جزء کلیدی از طراحی بصری است. حتی رنگ در طراحی های مینیمال، حیاتی تر و مهم تر است.

 

    یک صفحه بزرگتر و عریض تر در طراحی سایت در نظر بگیرید. ممکن است فکر کنید صفحه باریک، به یک طراحی کاربردی تر منجر خواهد شد اما الزما اینگونه نیست. پایان دادن طراحی با ترکیبی از رنگ های رنگین کمانی بسیار آسان است اما پایان دادن کار با تعداد کمی المان و عنصر، حس بهتری را در بیینده ایجاد خواهد کرد.

    هنگام طراحی، رنگ های انتخابی خود را تست کنید که مطمئن شوید آنها در نسخه های روشن تر و تیره تر به طور یکسان رفتار می کنند.

    شما احتمالا می خواهید تْن های رنگی را آزمایش کنید. صفحه طراحی شده را ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که محدوه کافی برای عناصر با کنتراست و تضاد بالا و پایین دارید.

 

 

تایپوگرافی

 

در وب سایت های فلت و مسطح، تایپوگرافی حرف اول را می زند.

 

    برای انتخاب فونت در وب سایت های فلت، به دنبال خانواده ای از فونت ها باشید که طیف گسترده ای از استایل ها و وزن(weight)های متفاوت را شامل می شوند. مطمئنا به همه آنها نیازی نخواهید داشت اما انتخاب این نوع خانواده فونت به شما به عنوان طراح برای تعیین سلسله مراتب اجزاء طراحی کمک خواهد کرد.

    فونت هایی متضاد انتخاب کنید. فونت هایی با تفاوت زیاد در اندازه و وزن به نظم بصری طراحی شما کمک می کند. اندازه فونت بزرگتر را برای سرتیتر و اندازه متوسط را برای بدنه طرح انتخاب نمایید.

    توجه نمایید که فونت انتخابی شما خوانا باشد. مطمئن شوید که فونت در هر سایزی قابل خواندن باشد.

 

 

تایپوگرافی تمیز و خوانا در Siteleaf

 

 

طراحی تعاملی

 

یکی از مهمترین و جذابترین توانایی هایی که یک طراح وب سایت می تواند از آن برای جذب مخاطبان وب سایت استفاده نماید قابلیت تعامل صفحات وب با کاربران وب سایت است. در واقع طراحان وب بهتر است در فکر تعامل هر چه بیشتر وب سایت با مخاطبان باشند تا بتوانند حس زیبای تعامل و مهم شناخته شدن مخاطب را منتقل کنند. در این گونه از طراحی ها پاسخ های مناسبی به اکشن ها یا حرکات کاربر در وب سایت داده خواهد شد و کاربر را بیش از پیش برای گشت و گذار و حرکت در تمامی صفحات وب سایت مشتاق خواهد کرد.

 

    کنتراست و تضاد در طراحی های تعاملی نکته کلیدی می باشد. اگر اکثر ترکیب رنگی طرح شما سفید است، پس می توانید برای عناصر تعاملی طرح تان از رنگ های دیگر استفاده نمایید. اگر طراحی شما متن محور است، پس از آیکون های زیبا برای هر چه تعاملی کردن طرح تان استفاده نمایید. اگر فونت سرتیترهای طرح تان بزرگ و lowercase می باشد، پس لینک ها را با سایز کوچک ولی uppercase انتخاب نمایید.

    جایگذاری های متعارف و مرسوم می توانند به خوبی کمک کننده باشند. به عنوان مثال اگر می خواهید فلش کوچکی را به منظور برگشت به صفحه قبل در طراحی تان تعبیه نمایید، حتما آن را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید، مکانی که کاربران انتظار دارند دکمه back را بیابند.

    هنگامی که عناصر مختلفی در صفحه وب سایت قرار می دهید، هر المان تعاملی مشابه یک دکمه، نمی تواند حس خوبی به کاربر منتقل نماید. طراحی صفحه تا حد امکان باید حسی و طبیعی باشد. در نتیجه در مواردی که تعاملی کردن صفحه باعث پیچیدگی زیاد می شود، از آن پرهیز نمایید.

    در نظر داشته باشید که لیست های Drop-down، پنجره های پاپ آپ و سایر عناصر لایه ای در پیاده سازی یک وب سایت فلت باعث ایراد و اشکال می شوند.

 

 

و در پایان

 

قوانین سخت و سریع در طراحی سایت کارساز نیستند اما طراحانی هستند که بسیار خلاق بوده و طراحی هایی بسیار ساده و تمیز خلق می کنند. آیا به نظر شما طراحی فلت به مفهوم استفاده نکردن از هیچ نوع گرادینت و سایه ای است؟ البته که پاسخ ما خیر است. در حقیقت برخی از جذاب ترین طراحی هایی که اخیرا طراحان وب انجام می دهند، توازنی بین فلت بودن و ابعاد با ارائه هوشمندانه محتوا ایجاد کرده اند در حالی که تعامل بصری نیز در آنها رعایت شده است.

 

تهیه و تنظیم: واحد IT داده پردازی فرا افزار هوشمند

دوربین مدار بسته سونی Sony CCTV

 

شرکت سونی در سال 1946 و تنها کمی پس از پایان جنگ جهانی دوم با حدود 20 کارمند در توکیو ژاپن فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر کمپانی سونی با تاریخچه ای 70 ساله یکی از موفق ترین و معتبر ترین تولید کنندگان سیستم های الکترونیکی و البته دوربین مدار بسته می باشد ، این شرکت علاوه بر تولید  و نصب دوربین مداربسته یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنسورهای ثبت تصویر CCD و CMOS در جهان است که سنسورهای ثبت تصویر سونی در دوربین های مدار بسته برندهای دیگر نیز بصورت گسترده ای استفاده می شود.

 

از برتری های اصلی  دوربین مدار بسته سونی می توان کیفیت بالای تصویر و ساخت آن و از معایب اصلی آن میتوان به قیمت خیلی بالای آن اشاره نمود .

 

در حال حاظر عمده تولیدات دوربین های مدار بسته سونی سیستم های تحت شبکه IP می باشند و سیستمهای قدیمی مانند دوربین های مدار بسته آنالوگ رفته رفته از سبد تولیدات این شرکت خارج شده اند ، لازم بذکر است شرکت سونی علاوه بر دوربین های تحت شبکه دستگاه های ضبط تصاویر تحت شبکه و سرورهای بسیار حرفه ای نیز تولید می کند که این دستگاه ها بهمراه دوربین های مدار بسته سیستم هایی بسیار قابل اطمینان و حرفه ای جهت موسساتی نظیر بانکها و ... فراهم می آورند که البته این سطح از کیفیت چندان هم ارزان نیست !

 

دوربین های مدار بسته سونی در چند سری محصول C-Series E-Series V-Series H-series W-Series X-Series تولید می شوند که در زیر بصورت مختصر اطلاعاتی در مورد هر سری محصول ارائه خواهد شد:

 

 

 دوربین مدار بسته سونی - سری E

 

این دوربینهای مدار بسته از نظر نوع بدنه و کاربرد در انواع بولت ، باکس ، دام و اسپید دام با حداکثر کیفیت Full HD 2MP ساخته می شوند ، تصویر برداری این دوربین های مدار بسته 30 فرم بر ثانیه و دارای 2 نوع سنسور تصویر "1/2.9 و "1/3 از نوع CMOS می باشند . بیشتر بدانیم ...

 

 

 دوربین مدار بسته سونی - سری V

 

این دوربینهای مدار بسته در انواع بولت ، باکس ، دام  با حداکثر کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه ساخته می شوند ، سری V حرفه ای ترین سری دوربین های مدار بسته سونی می باشد که دارای امکاناتی از قبیل مموری ، Two Way Audio و سایز سنسور تصویر بزرگ تا "1/1.9 CMOS می باشند . بیشتر بدانیم ...

 

 

 دوربین مدار بسته سونی - سری C

 

دوربین مدار بسته سونی سری C با بدنه ای کامپکت ، حداکثر رزولوشن 1MP ، سنسور تصویر کوچک "1/4 CMOS و لنز با فاصله کانونی کم ( f:1.8mm ) ارائه می گردد و دارای امکاناتی از قبیل مموری ، Two Way Audio و LED با نور سفید رنگ جهت دید در شب می باشد . بیشتر بدانیم ...

 

 

د وربین مدار بسته سونی - سری H

 

دوربین مدار بسته سونی سری H در واقع دوربین مدار بسته فیش آی ( Fisheye ) می باشد . این دوربینها با رزولوشون 5MP و سنسور تصویر "1/2.5 CMOS و لنز واید با فاصله کانونی 0.98mm الی 1.12mm ارائه می گردند . بیشتر بدانیم ...

 

 

دوربین مدار بسته اسپید دام سونی ptzدوربین مدار بسته سونی - سری W

 

دوربین مدار بسته سونی سری W  ، دوربین مدار بسته اسپید دام ( PTZ-Speed Dome ) با قابلیت چرخش و زوم می باشد . این دوربینهای مدار بسته با رزولوشون 1MP HD و 2MP Full HD با قابلیت ثبت 60 فریم بر ثانیه و سنسور تصویر "1/2.8 و "1/3 CMOS و لنز با فاصله کانونی متغییر 4.3mm الی 129.0mm با امکان 30 برابر زوم اپتیکال ارائه می گردند . بیشتر بدانیم ...

 

 

دوربین مدار بسته مینی دام سونیدوربین مدار بسته سونی - سری X

 

دوربین مدار بسته سونی سری x  ،  نصب دوربین مداربسته  دام سقفی کوچک و کامپکت با امکانات اولیه و قیمت پایین تر نسبت به سری های دیگر می باشند . این دوربینهای مدار بسته با رزولوشون 1MP HD و 2MP Full HD با ثبت 30 فریم بر ثانیه و سنسورهای تصویر متنوع از "1/2.8 و "1/3.8 CMOS و لنز با فاصله کانونی ثابت از 2.8mm الی 3.3mm ارائه می گردند . بیشتر بدانیم ...

استفاده از سایت keyworddiscovery

 

keyworddiscovery سایتی است که در آن صدها یا هزارن کلیدواژه را پیدا می توان پیدا کرد. ما  نیاز داریم تا تمام ترکیب ها را بررسی کنیم و تمام داده هایی ممکن از ترکیب های واژه ها و عبارتهای مورد استفاده مردم را بدست بیاوریم.

 

 وقتی که من از keyworddiscovery استفاده میکنم ابتدا عبارت مورد جستجو را وارد میکنم چون می خواهم بررسی گسترده ای از عبارتهایی که مردم استفاده می کنند داشته باشم.

 

من همیشه می خواهم نمای بزرگتری از نتیجه ها داشته باشم. حال وقتی که عبارتهای مشخص تری را جستجو می کنید keyworddiscovery به شما ابزارهایی همچون تلفظ، تطابق عبارت، جمع، مفرد و رقبا را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 شما می توانید تمامی این امکانات را بررسی کنید. اگر قصد دارید تعداد واژه های موجود را پیدا کنید، باید به پایگاه داده  Global Premium بروید و به بخش Historical Global وارد شوید. 

 

 این قسمت به شما تمام داده های موجود در مورد سالهای اخیر را ارائه می کند. شما می توانید تمام کلیدواژه های ممکن را به دست بیاورید.

 

 وقتی که بر Search کلیک کنید کلیدواژه های بسیاری به شما نمایش داده می شود.

 

 بنابراین شما می توانید با استفاده از این سایت به کلمات بسیاری که مردم جستجو می کنند پی ببرید و واژه هایی که آنها به کار می برند را بشناسید و در مسیر سئو خود از آنها استفاده کنید.