آیا شبیه کیف دوربین به نظر میرسد؟
ممکن است سوال احمقانهای به نظر برسد، اما اگر اکثر اوقات در محیطهایی با رفت و آمد زیاد عکاسی میکنید، ممکن است بخواهید کیفی را انتخاب کنید که به نظر نیاید حاوی تجهیزاتی با ارزش چند میلیون تومان است. کیفهای پرنقش و نگار و فانتزی گاهی اوقات هدف بزرگتری برای سرقت هستند. برخی کیف دوربین ها بیشتر شبیه کیف سامسونت یا کیف پول هستند، اینها هنوز هم ممکن است وسوسه دزدی داشته باشند، اما نه تا اندازهی کیفی که نشان دهد ارزش محتویات آن بیش از یک کیف دستی معمولی است.
چه نوع محافظت مورد نیاز دوربین است؟
کیف دوربین در انواع مدلها با مواد اولیه مختلف و پوششهای داخلی متفاوت عرضه میشود. به طور کلی، کیف هر چه ضخیمتر باشد حفاظت بیشتری را ارائه میدهد. البته توجه داشته باشید که محافظت بیشتر به معنای یک کیف سنگینتر است. چه چیزی برای شما مهم است؟ نگهداری تجهیزات محافظت شده یا در دسترس بودن آنها؟
اگر میخواهید فقط یک کیف داشته باشید، مطمئن شوید که تجهیزات شما را در همه نوع عکاسی که انجام میدهید، محافظت کند. اگر بیش از یک کیف انتخاب میکنید، میتوانید یکی برای محافظت و دیگری را برای سبکی در حمل و نقل انتخاب کرده و بسته به موقعیت آنها را عوض کنید. اگر به عکاسی در فضای بیرونی میپردازید، انتخاب کیفی که در مقابل باران مقاوم باشد هم ایده خوبی است.
نیاز به دسترسی سریع به دوربین دارید؟
برخی از کیفها برای نگهداری دوربین با لنز متصل طراحی شدهاند، آماده برای عکاسی و دسترسی سریع. در زمان انتخاب کیف دوربین عکاسی، اگر نیاز به بیرون آوردن دوربین و در یک لحظه دارید، مطمئن شوید که میتوانید دوربین را با لنز متصل در کیف قرار دهید. به طور کلی، کیفهای رودوشی و کوله تک بند برای دسترسی به وسایل راحتتر هستند، اما در کوله پشتی باید یک بند را از شانه جدا کرده و کیف را به سمت جلو آورد تا همه چیز در دسترس باشد.
چه ویژگی اضافی دیگری میخواهید؟
علاوه بر انتخاب یک کیف دوربین راحت، محکم و مقاوم که همه وسایل شما را در خود جای دهد، باید به چیزهای کوچکی که ممکن است یک کیف را از بقیه متمایز کند، توجه داشته باشید. برخی از کیفهای دوربین به موارد زیر مجهز هستند:
کاور باران اضافه برای محافظت و نگهداری در آب و هوای بد
جیب یا تسمه سه پایه
پد بالشتک بند اضافه برای راحتی بیشتر
بند دور کمر (مورد استفاده فقط در کوله پشتی) برای حمایت بیشتر پشت
جیپ ویژه برای مموری کارت، فیلتر و دیگر لوازم جانبی
بند حمایتی دوربین برای جلوگیری از زمین خوردن در صورت رها شدن از دست
اسلات جایگیری لپ تاپ و تبلت
چرخ برای اختیار حمل بیشتر
بندهای چندمنظوره که بتوان به شیوههای مختلف استفاده کرد
گزینههای زیادی هنگام انتخاب کیف دوربین عکاسی وجود دارد، که شما ملزم به پیدا کردن حداقل یکی از ویژگیهایی که میخواهید هستید، اما شانس این هم وجود دارد تعداد زیادی از ویژگیهای مد نظرتان را یکجا به دست آورید
درب اتوماتیک شیشه ای خطی یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع کلاسیک درب شیشه ای اتوماتیک است که نتیجه چندین دهه تجربه و آزمون و خطاست.
این درب ها با بهره گیری از فن آوری و اصولی مبتکرانه ای طراحی شده و با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند.
درب اتوماتیک خطی یا درب اتوماتیک کشویی به دلیل سهولت در عملکرد، در اماکن پرتردد استفاده می گردد.
این درب می تواند به صورت کشویی دو طرفه باز شود. در این حالت درب دارای 4 لنگه خواهد بود: دو لنگه که در طرفین قرار می گیرند و ثابت اند و دو لنگه دیگر که در بخش میانی آن قرار گرفته اند.
بعد از تشخیص حرکت و یا وزن توسط حسگر قرار گرفته بر روی درب، دو لنگه میانی به طرفین حرکت می کنند و ورودی باز می گردد. درب اتوماتیک شیشه ای خطی یا کشویی که شامل 4 قسمت می شود می تواند ورودی به عرض 0.7 تا 3.8 متر ایجاد کند.
درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
در نوع دیگری از درب های شیشه ای اتوماتیک، درب دارای دو لنگه می باشد. یکی از این لنگه ها ثابت و دیگری متحرک است. با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور، لنگه متحرک، به روی لنگه ثابت جمع می گردد و باعث باز شدن ورودی می شود. این لنگه ثابت می تواند در سمت راست و یا چپ ورودی قرار گیرد. درب اتوماتیک خطی یا کشویی دو لنگه می تواند ورودی به عرض 0.7 تا 2.2 متر ایجاد نماید.
درب اتوماتیک کشویی یک طرفه
با توجه به شرایط گفته شده، واضح است که درب اتوماتیک خطی برای مکان هایی مناسب است که از فضای جانبی کافی برخوردار باشند؛
چرا که با قرار دهی درب به روی ورودی، حداقل 50 درصد آن برای نصب لنگه ثابت درب استفاده می گردد و با باز شدن درب تنها نیمی از ورودی برای رفت و آمد قابل استفاده خواهد بود. بنابراین لازم است قبل از اقدام به نصب درب اتوماتیک شیشه ای به شرایط موجود توجه نمود.
درب اتوماتیک شیشه ای خطی
درب اتوماتیک خطی یا درب اتوماتیک کشویی را می توان در شرایط زیر استفاده کرد: درب های ضد حریق و ضد دود، مسیر های خروج اضطراری، درب های ضد زنگ و ضد آب، درب های غیر قابل نفوذ، درب های تمام شیشه ای و...
یکی از کارهای سئو برای مشاور سئو از صفر آدرس دامنه هست و یکی از الزامات بنده در استارت بررسی دامنه می باشد محدودیت url در ایندکسهای گوگل می توانید ببینید که رباتها چه مطالبی در صدر نتایج قرار داده است البته این مقاله دلیل بر امتیاز بالای آن نیست بلکه امتیاز مثل سایر الزامات یک سئواستاندارد یک سایت می باشد
امروز جان مولر سوئیسی در ویدئو انتشاری هفتگی خودش تاکید بسیاری روی url کوتاه نمود و کیفیت ارزیابی ایندکس مطالب سایت url و ادرس دامنه می باشد حتی نمایش با w بدون w دامنه را یک انتخاب بد وب مستر سایت برای انتشار محتوا خود نام برد
ایشان یک url با معنی کوتاه را به مثال یک شکلات دانست که یک url طولانی هیچ وقت آن مزه رو نخواهد داد
اگر از جان مولر بپرسید ادرس کدام مناسب تر هست پاسخ وی کوتاه هست
در اینجا پیشنهاد میدم دامنه را نیز کوتاه و هم معنی با سایت انتخاب کنید اگر مطالب انتشاری سایت شما بسیار زیاد هست می توانید دامنه ۳ تا ۴ حرفی انتخاب کنید
امیدوارم این مقاله کوتاه دقت کرده و نکته آن را دریافت کرده باشید
۱- انتشار محتوا با w یا بدون w
۲-ادرس یکتا کوتاه با چگالی عنوان مقاله
۳-ادرس دامنه کوتاه در سئو
مدیریت سایت در صفحات ادرس سایت اهمیت بالایی دارد چه صفحاتی از سایت ایندکس شود و چه ادرس ایندکس نشود خیلی از کاربران به این مورد مهم اهمیت نمیدهند و یا به فکر خودشان این مورد مهم هست که در نمایش و ایندکس آورده شود
حال چه صفحه ای باید ایندکس و دنبال شود توسط رباتهای موتور جستجو برای سئو؟
آیا صفحات ارشیو ایندکس شود!
آیا صفحه عضویت ایندکس شود !
آیا صفحات کاربران ایندکس شود!
خیلی ساده هست خیر برای گفتگو عامیانه من به همه میگم مسیرهایی که شما دسترسی ندارد عنوان و توضیح مناسب قرار دهید نباید آن مسیر ایندکس شود می تواند ارشیو شود و دنبال شود اما نباید ایندکس شود
توضیح گوگل:
هر صفحه از سایت شما عنوان منحصر به فرد ندارد و مطالب داخل آن صفحه هیچ مطلبی عالی ندارد از ایندکس کردن آن جلوگیری کنید
< meta name=” robots ” content=” noindex ” >
نحوه ایندکس کردن مسیرهای سایت, چگونه مدیریت سایت با ایندکسنو ایندکس کردن مسیرها
مسیرهای ایندکس پذیر
امیدوارم به خوبی متوجه اهمیت آن باشید و به دقت مانیتور کنید صفخات سایت خود را و این مهم را مد نظر داشته باشید که این مورد هم در سئو موتور جستجو مفید می باشد و منابع سایت محافظت میکنید ومنابع کمتر مصرف کرده و موجب میشه سایر صفحات به راحتی در هاست خود کار کند
پاسخ به سوالات کاربران
سوال کردن ایا مشکل دارد متا هایی که نشانه اصلی در هدر سایت هست تکراری باشد مشکل دارد ؟
یکی از نمرات منفی یک صفحه ادرس سایت داپلیکت شدن متا تکراری می باشد حتما دقت کنید متا تکرار غیر از اینکه سرعت لود آن ادرس کم میکند توسط مرورگر هم رباتها سر در گم شده و احتمال ایندکس نشدن آدرس زیاد می باشد و حتما با یک متخصص سئو مشاوره کنید
سوال کردن لینکهای جاوا اسکریپ به چه صورت بنویسیم که ربات بتونه به درستی بخونه برای سئو؟
حتما پستهای قدیمی مطالعه کردید که از جاوا اسکریپ های پیچیده استفاده نکنید
برای لینک جاوا برای دنبال کردن ربات بهترین گزینه
href =” ajax.htm? foo=32 ” on Click =” navigate (‘ ajax. html#foo= 32 ′); return false ” > foo 32 >
در آدرس بالا توسط جاوا اسکریپ on click به رباتها میگید که لینک را دنبال کند
زمانی بود که هرگاه نام هدیه تبلیغاتی به گوش می رسید متعاقباً تصویر خودکار و لیوان تبلیغاتی در ذهن شکل می گرفت. در آن زمان خبری از فلش مموری و پاوربانک و صدها هدیه الکترونیک امروزی نبود.
ولی حالا این سوال پیش می آید که با وجود پیشرفت تکنولوژی و آمدن صدها مدل وسیله جذاب به سبد تبلیغات و خودکار تبلیغاتی ، آیا هنوز هم این وسیله نوشتاری کوچک می تواند جایگاه خود را حفظ کند؟
ابتدا اجازه دهید مسأله را از دیدگاهی متفاوت بررسی کنیم و چند سوال کلیدی را ازخودمان بپرسیم :
1. هدف از اهدای هدایای تبلیغاتی چیست؟
2. مخاطبین شما چه کسانی هستند؟
3. برای هدیه دادن بین کمیت و کیفیت کدام را انتخاب می کنید؟
مسلماً مسأله ای که در این بین حائز اهمیت است انتخاب بازار هدف می باشد؛ اینکه آیا مشتریان و مدیران خاص خود را هدف قرار داده اید و یا عموم مردم!
از آنجایی که خودکار بازه قیمتی وسیعی را به خود اختصاص می دهد، می تواند تمام دسته های مخاطبان را مورد هدف قرار داده و پیام تبلیغاتی مورد نظر را نشر دهد. یعنی شما می توانید تعداد زیادی خودکار ارزان قیمت بین عوام پخش کنید و تعداد محدودی از مدل های لوکس را به مدیران و مشتریان خاص خود هدیه دهید. پخش تعداد زیاد این محصول تبلیغاتی بین جامعه آماری وسیع اگرچه ممکن است یک هدف متمرکز نباشد ولی شناساندن و گردش نشان تجاری بین تعداد زیادی مخاطب بی ثمر نخواهد بود.
این را در نظر داشته باشید که فرقی نمی کند انتخابتان کالای ارزان است و یا لوکس ، مهم این است که محصول شما خاص و با کیفیت باشد تا نام و نشان تجاریتان را به درستی منتقل کند.
محصول بی کیفیت خودکار تبلیغاتی اگر در دستان مشتریان قرار گیرد عوایدی جز سوء تبلیغ نخواهد داشت و اعتبارتان را خدشه دار خواهد کرد.
کاواترسیم با ارائه محصولات خاص و با کیفیت در به ثمر رساندن این هدف در کنارتان خواهد بود.
با جمع بندی تمام مسائل به این نتیجه می رسیم که خودکار تبلیغاتی همچنان می تواند هدیه مناسبی تلقی شود اگر :
1. بازار هدف به درستی انتخاب شود
2. محصول صرف نظر از قیمت، خاص و با کیفیت باشد