آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

طراحی سایت برای حیوانات

 

با طراحی سایت شما می توانید راهی برای کسب درآمد خود ایجاد نمایید و در دنیای اینترنت تبلیغ و بازاریابی در زمینه فعالیت خود را آغاز نمایید و رونق و توسعه خوبی را در زمینه کاری خود به دست آورید.

 

طراحی سایت حیوانات به بخش های مختلفی دسته بندی می شود که در حوزه های گوناگونی قرار دارند و برای هریک سایت مجزایی طراحی می شود.که باید در این زمینه برای داشتن طراحی سایت حیوانات تحقیق فراوانی انجام داده و تمام شرکت هایی که کار طراحی سایت را انجام می دهند را مقایسه کرد و یکی از شرکت هایی که کارش خوب است را انتخاب نمایید

 

زیرا تنها یک بار شما می خواهید سایت مربوط به حیوانات را طراحی نمایید و به مدت زیادی از سایت حیوانات استفاده خواهید کرد و سپس مشتریان خود را از طریق وب سایت جذب می کنید .

 

زمانی که شما می خواهید سایت حیوانات داشته باشید قبل از طراحی سایت باید بدانید هدف شما چیست و چه کاری در سایت شما می خواهد اتفاق بیفتد و با مشخص شدن هدف سایت خوبی برای شما طراحی شود.

 

وقتی شما سایت در شبکه اینترنت داشته باشید می توانید با مشتریان و مخاطبان خود در تماس باشید و رابطه دو طرفه ایجاد نمایید و طراحی وب سایت سبب در دسترس بودن شما برای مشتریان خواهد شد.

 

کسانی که از طراحی وب سایت حیوانات حرفه ای و خوب استفاده می کنند و بهره می گیرند عبارتند از :

 

مراکز فروش حیوانات، دامپزشک ها و شرکت های وارد کننده ی تجهیزات پزشکی مربوط به حیوانات.

 

مرکزهای مربوط به فروش حیوانات با طراحی یک وب سایت خاص به فروش حیوان هایی که دارند به نحوه ی اینترنتی می پردازند و همچنین آنها می توانند لوازم جانبی مراقبت از حیوانات و امکانات دیگرشان را نیز بفروشند.

 

در طراحی سایت برای مراکز فروش حیوانات می توان این موارد را اضافه نمود و سایت را متنوع ساخت :

 

گالری تصویر ، معرفی حیوانات و اینکه از چه نژادی با چه ویژگی هایی هستند، تالار گفت و گو برای اعضای سایت و مدیران و پرداخت اینترنتی و خیلی از امکانات دیگر را می توان در طراحی وبسایت حیوانات در نظر گرفت.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دامپزشکان نیز عللاقه مند به داشتن وب سایت برای خود هستند تا بتوانند با داشتن سایت خودشان و سابقه کاری شان را در آنجا معرفی نمایند و از طریق اینترنت به بازدید کنندگان سایت خود اطلاع رسانی کنند و قسمتی از سایت خود را به پرسش و پاسخ اختصاص دهند که در انجا بتوانند هرکسی سوالی در مورد حیوانات داشته باشد جواب دهند.

 

همچنین در سایت می توانند اخبار و تازه های جدید که مربوط به حیوانات می باشد و علاقه مندانی که به این موضوعات نیاز دارند در جریان بگذارند و مفید واقع شوند و سبب شوند تا بازدید کنندگان سایت مدت زمان بیشتری در این سایت بمانند.

 

کسانی که در زمینه واردات تجهیزات دامپزشکی هستند می توانند سایتی برای خود داشته باشند که از این طریق نیز کسب و کار خود را رونق بخشند.با طراحی سایت آنها می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین تجهیزات پزشکی خود را بفروشند و اطلاعاتی راجع به وسایل و طرز استفاده از آن ها در اختیار خریداران و همچنین دامپزشکان در سایت قرار بدهند.

 

دارندگان این سایت می توانند بخش تماس با ما را در سایت خود قرار دهند تا اگر نیاز به حضور بازدید کنندگان بود با داشتن شماره و آدرس مراکز فروش با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

اگر می خواهید سایت حیوانات شما جز یکی از سایت های پرطرفدار و پر مخاطب باشد چه کاری باید انجام دهید؟

 

اگر شما فروشنده حیوانات و یا دامپزشک هستید و قصد دارید خود را به مخاطبین اینترنتی خود معرفی کنید و یا اگر شرکت واردی تجهیزات پزشکی هستید و می خواهید فروش خود را توسعه دهید باید اقدام به طراحی سایت حیوانات تخصصی نمایید تا از لحاظ مرتبه در موتور جستجوی گوگل جز سایت های برتر قرار بگیرید و پیشرفت گسترده ای در شبکه اینرنت برسد یعنی به سئو اهمیت بدهید .

طراحی سایت فروشگاه الکترونیک

 

امروزه توجه افراد به بازاریابی اینترنتی و فروشگاه‌ های اینترنتی بسیار بیشتر از قبل شده است و افراد زیادی هستند که از طریق اینترنت و به واسطه ی طراحی سایت فروشگاه های دیجیتال و اینترنتی به خرید و فروش محصولات خود پرداخته و از این راه کسب درامد می کنند .

 

تجارت الکترونیک چیست و چه کاربردی دارد ؟

 به طور کلی خرید و فروش انواع خدمت ها و یا محصول های مختلف از طریق اینترنت که بازدیدکننده را به خرید اینترنتی تشویق می کند تجارت الکترونیک می گویند.

 این روز ها تجارت الکترونیک بسیار باب شده و رواج یافته و استفاده از آن توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان روی روال افتاده است.

 

به واسطه ی اینترنت و طراحی سایت و  وب سایت های دیجیتال فروشگاهی پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه مختلف برای کاربران بسیار کار راحتی شده است .

در حال حاضر وبسایت های B2C از جمله بهترین سایت ها برای امر تجارت و بازاریابی محصولات و خدمات هستند .

 

بازاریابی اینترنتی امروزه بهترین راه حل است برای فروشندگان ، انها با صرف هزینه ای کمتر می توانند محصولات و کالاهای خود را به معرض دید همگان بگذارند و آن ها را راحت تر از روش های سنتی به فروش برسانند .

 

داشتن یک وب سایت همانند داشتن یک ویترین دائمی برای فروشندگان است ، ویترینی که اصلا نیازی به مکان فیزیکی ندارد .

 

در طراحی وب سایت فروشگاه الکترونیک باید انواع معیارهای فروش به شکل اینترنتی را در نظر گرفت . از مهم ترین اهداف در وب سایت های فروشگاهی الکترونیک جذب تعداد بالایی از مشتریان است تا با کمک مشتریان و فروش محصولات هر چه بیشتر بتوان به سود و منفعت مورد نظر رسید .

 

همواره باید وب سایتی خوب و جذاب داشته باشیم و در آن اصول رنگ بندی و گرافیک سایت را رعایت کنیم .

 اگر اصول بازاریابی اینترنتی را به خوبی فرا بگیریم و یک طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی اصولی داشته باشیم به راحتی می توانیم در کسب و کار خود به موفقیت برسیم .

 

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی چندین مزیت اصلی و مهم دارد که از جمله مزایای فروشگاه های اینترنتی به چند مورد در این جا می توانیم اشاره کنیم :

 

پیدا شدن موسسه های اقتصادی و ایجاد رقابت سالم بین انان

 

بوجود امدن بازارهای جدید رقابتی برای تولید کنندگان محصولات

 

رونق گرفتن بحث فروش و طراحی سایت

 

با استفاده از این روش از اتلاف وقت و تردد های بی مورد و بیش از اندازه جداً جلوگیری می شود

 

بوجود امدن فرصت های جدید شغلی برای جوانان عزیز

 

بوجود امدن فرصت های بزرگ برای سرمایه گذاری های بزرگ در بین افراد مختلف

 

نیازی به حضور واسطه نیست

 

فروشنده این امکان را خواهد داشت تا خدمات و محصولات خود را در سطح بزرگتری یعنی در سطحی جهانی ارائه دهد

 

امکان سرویس دهی به صورت شبانه روزی به مشتریان بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی

 

نداشتن مشکل بابت حمل و نقل محصولات و کالا ها

 

کاهش انواع هزینه های جانبی همانند اجاره ی محل فروشگاه ، هزینه های زیاد تشکیل ویترین و هزینه های انبار

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مشابه دربهای اتوماتیک کشویی می باشد با این تفاوت که در این دربهای اتوماتیک از لحاظ عرض بازشو حدودا ۲/۳ عرض کل دهنه بازشو مفید می باشد.

تکنولوژی این سیستم نصب درب اتوماتیک تلسکوپی جهت استفاده از بازشوی بیشتر ورودی ها می باشد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند به صورت نیمه باز برای زمانهایی که تردد کم می باشد حرکت کند و به صورت اتوماتیک در زمانهایی که افراد بیشتری می خواهند از درب تردد نمایند به صورت تمام باز با حداکثر بازشو حرکت کند و کمک شایانی به حداکثر استفاده از فضای محدود کند.

 

درب سیستم درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای هر لنگه ثابت دو لنگه متحرک نصب می شود که در آن لنگه دوم متحرک با نصف سرعت لنگه اول حرکت می کند تا به صورت کاملا هماهنگ بر روی لنگه های ثابت قرار گیرند.

این نوع عملکرد درب اتوماتیک زیبایی و جلوه خاصی را نسبت به درب کشویی معمولی دارا می باشد.

 

مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی :

 

یکی از مشخصات بارز دربهای اتوماتیک تلسکوپی جلوگیری از هدر رفتن سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستانها می باشد.

درب اتوماتیک تلسکوپی دارای غلتکی می باشد که جنس آن از تفلون است و دارای عمر طولانی و عملکرد بی صدا می باشد.

درب اتوماتیک تلسکوپی دارای موتورهای بدون نیاز به ذغال (brushless) برای کارکرد طولانی بدون محدودیت در حرکت می باشد.

ریل استفاده شده در درب اتوماتیک تلسکوپی از جنس آلومینیوم اجین شده ضد سایش و فرسایش می باشد.

 

قابلیت های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی :

 

 نصب درب اتوماتیک کلیدهای ۶ حالته که دارای حالت باز ، حالت نیمه باز، فقط خروج ، فقط ورود، قفل ، اتوماتیک می باشد.

حمل لنگه های درب تا وزن ۱۶۰ کیلوگرم

نصب ریموت درب اتوماتیک با چهار حالت : باز دائم ، یکبار باز ، قفل ، نیمه باز

اتصال درب اتوماتیک تلسکوپی به هر گونه وسیله و یا سستم کنترل کننده امنیتی یا ساده ، دستگاه اثر انگشت ، دستگاه کارت خوان ، دستگاه حضور و غیاب (Access control)

نصب باطری پشتیبان و استاپلایزر

دستی شدن سیستم درب اتوماتیک در مواقع اظطراری و ضروری

درب اتوماتیک تلسکوپی در دو مدل درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یک طرفه و درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دو طرفه ارائه می گردد.

 

روش جستجو گوگل

 

روش جستجو گوگل شامل انواع مختلف است اینکه در عصر اطلاعات و از میان انبوه اطلاعات بتوانیم به راحتی اطلاعات موردنیاز را در کمترین زمان به دست آوریم، اهمیت بسیاری دارد.

 

در این میان موتورهای جستجو و از جمله گوگل از ابزار اصلی در پیداکردن اطلاعات در اینترنت می باشند، همان طور که می دانید گوگل یکی از موتورهای جستجوی رایگان و قدرتمند است که بیشترین درصد جستجوهای وب را به تنهایی ازان خود کرده است.

 

این جستجوگر با پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند و البته همین پشتیبانی از زبان فارسی بوده که در ایران و میان فارسی زبانان نیز هواداران خاص خود را دارد.

 

روش های جستجو در گوگل

 

اولین روش جستجو گوگل جستجوی کلمات بدون هدف خاصی از سرچ کلیک بر روی کلمات  Im Feeling Lucky است که به اولین صفحه وبی هدایت می کند که گوگل برای جستجوی شما  پیدا کرده است. البته این کار برای زمانی کاربرد دارد که عجله دارید و فقط نتیجه بدست آمده را می خواهید مشاهده کنید.

 

جستجو در گوگل

 

روش جستجو گوگل به شناخت شما از حیطه موضوعی که به دنبال آن می گردد برمی گردد، البته راه آسان جستجوی موضوعی خاص این است که کلمات توصیفی و اصلی موضوع را در نوار مربوطه تایپ کنید و سپس کلید اینتر را فشار دهید یا اینکه بر روی کلمه سرچ کلیک کنید تا به لیستی از وب سایت هایی که در حیطه موضوع مطلب دارند به راحتی دسترسی داشته باشید؛

البته نکته مهم تر اینکه گوگل سایت هایی که دارای کلمات سرچ شده شما است را لیست می کند لذا باید سعی کنید تا در نوار جستجو، فقط کلماتی را تایپ کنید که اصلی تر از بقیه کلمات است و از کلمات اضافی دیگر بپرهیزید تا نتایج جستجو به آنچه که شما می خواهید نزدیک تر باشند.

 

دیگر روش جستجو گوگل این است که اینتدا در خانه خالی مخصوص جستجو کلمات allintitle یعنی تماما در عنوان را بدون فاصله بین کلمات و بعد از آن نشانه دو نقطه(: را بدون فاصله تایپ کنید پس از آن با یک فاصله موضوع موردنظر را در قالب کلید واژه تایپ و در مرحله آخر بر روی گزینه گوگل سرچ کلیک یا اینتر بزنید.

 

دومین روش جستجو گوگل استفاده از گیومه("") است، یعنی کلمه یا عبارت را بین این گیومه قرار می دهیمجستجوگر فقط صفحاتی که این کلمه یا عبارت در آنها باشد را پیدا می کند.

 

سومین روش استفاده از * است که به عنوان یک پسوند برای کلمات جستجو به کار می رود و اصولا به معنای هر حرفی به کار می رود. البته بیشتر این روش برای زمانی خوب است که قصد داریم کلمه ای را جستجو کنیم که بخشی از آن از خاطرمان رفته است به جای آن کلمه از ستاره* استفاده می کنیم.

 

دیگر روش جستجو گوگل که از آن به عنوان جستجوی پیشرفته یاد می شود کلیک بر روی لینک جستجوی پیشرفته advanced search است به این ترتیب وارد صفحه جستجوی پیشرفته گوگل خواهید شد و به این ترتیب می توانید تنظیمات بیشتری را برای یافتن صفحات انتخاب کنید.

سئو سایت و تاثیر منفی مطالب تکراری

 

سئو سایت برای دارندگان طراحی سایت مهم است و این سوال مشهور ممکن است ذهن عده زیادی از افراد را مشغول کند که سعی در بالابردن سئوسایت شان دارند.

همان طور که می دانید بعد از طراحی سایت آنچه در اولویت بعدی مطرح می شود و حتی در برخی مواقع طراحی سایت را نیز تحت الشعاع قرار می دهد بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجوگر یا همان بهینه سازی سایت است که آن هم با  بهینه سازی محقق می شود.

برای اینکه بتوانید افراد و بازدیدکنندگان زیادی را به طراحی وب سایت تان جذب کنید باید عملکرد مدیر سایت به گونه ای باشد که در وهله اول نظر مساعد موتورهای جستجوگر را به سمت سایت جذب کند، چرا که بر کسی پوشیده نیست کاربران بیش از هر چیزی به موتورهای جستجوگر اعتماد دارند.

 

کابران عموما سایت هایی که موتورهای جستجوگر در صفحه اول خود نشان می دهند سایتی قدرتمند با طراحی حرفه ای و مطالب عالی تصور می کنند، هر چند در بازدید از  سایت ممکن است با سایتی ساده مواجه شوند؛ در حالی که عده زیادی از سایت ها با طراحی فوق العاده هستند که هیچ نام و نشانی در موتورهای جستجوگر از آنها نیست! اما سوال اینجاست چگونه می توان طراحی سایتی را داشت که مورد توجه موتورهای جستجوگر باشد و یا به بیانی دیگر چگونه وضعیت خود را در میان دیگر سایت ها بهبود بدهیم و سئو سایت را بالا ببریم؟و

 

آیا مطالب تکراری در سئو سایت تاثیر منفی می گذارد؟

 

همان طور که می دانید موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل همیشه از مدیران سایت خواسته تا مطالب جدیدی در سایت انباشته کنند و البته درج مطالب با مفهوم و غنی  و تازه و بکر را خواستارند، اما همان طور که می دانید  تولید محتوای تازه و بکر کار آسانی نیست و بیشتر افراد برای به اصطلاح گول زدن گوگل دست به دامان مطالب تکراری دیگر سایت ها می شوند و کیفیت را فدای کمیت مطالب می کنند و تا می توانند سایت را با انبوهی از مطالب تکراری پر می کنند که البته گوگل نیز در پاسخ به استفاده از مطالب تکراریتنبیه خوبی در نظر گرفته است.

 

تاثیر مطالب تکراری در سئو سایت بنا به اظهار گوگل این است که نهایت اتفاق این است که تمامی مطالب تکراریاز نتایج گوگل حذف می شود و البته در ارزیابی می توان این اتفاق را نوعی بازگشت به نقطه اول تلقی کرد و البته تاثیر خنثی نه مثبت و نه منفی دانست.

 

البته نباید فراموش کرد که استفاده بیش از حد از مطالب تکراریباعث عدم اعتماد گوگل به سایت موردنظر خواهد شد و در نتیجه بر روی کاهش رنک صفحه تاثیرگذار خواهد بود.

 

با این اوصاف می توان نتیجه گرفت مطالب تکراری سایت تاثیر منفی خواهد گذاشت البته شاید در چند بار استفاده تاثیر آن مشهود نباشد اما استفاده مکرر از مطالب تکراری مطمئنا باعث آسیب های جبران ناپذیری در سئو سایت خواهد شد.

 

بنابراین تا جایی که ممکن است طراحی سایت ها نباید از مطالب تکراریاستفاده کنند و حتی استفاده بی دلیل و بیجا از کلمات کلیدی در مطالب یا به کار بردن برچسب ها و دسته بندی زیاد آنها نیز می تواند تاثیر منفی در سئو سایت داشته باشد.