آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

افزایش رتبه در گوگل

 

الگوریتم گوگل که رتبه بندی وب سایت ها را محاسبه می کند، می تواند مانند یک معما بنظر برسد چرا که دائماً در حال تغییر است و در طول یک سال بیش از 500 مرتبه تغییر می کند. با این حال، بزرگترین عامل در رتبه بندی گوگل بر این موضوع گرایش دارد تا مبنای آن لینک های آبی ای باشد که تقریباً بر روی تمام وب سایت مشاهده می شوند.

 

گوگل را به عنوان محل اخذ رأی اینترنتی تصور کنید، که میزان آراء را از تمامی لینک هایی که بر روی طراحی وب سایت ها پیدا کرده جمع آوری می کند. بر خلاف دموکراسی معمولی شما (رأی اکثریت)، که در آن هر  شخصی دارای یک حق رأی است،   گوگل به طراحی سایت های مرتبط و معتبر حق رأی بیشتری می دهد.

 

سئوی سایت

متأسفانه، هیچ راه سریع و آسانی برای دریافت شمار بیشتری لینک برای وب سایت شما یا حتی بالا آمدن آن در صفحه اول جستجوی گوگل وجود ندارد.

در اینجا به 10 استراتژی که می تواند به شما در زمینه بهینه سازی سایت و سئو کمک کند اشاره شده است:

 

    آرای خودتان را یکپارچه کنید. اغلب صاحبان مشاغل این نکته را درک نمی کنند که yourwebsite.com و http://yourwebsite.com به عنوان صفحاتی مختلف توسط موتورهای جستجو دیده می شوند. این موضوع می تواند در هر لینکی که شما دریافت کرده اید بین دو صفحه بیآب و رنک و تضعیف شود. در واقع این روند برابر با یک حزب سیاسی تقسیم شده و رأی به اشتراک گذاشته با دو حزب جدید می باشد. راه حل این مشکل رایج این است که به گوگل بگوئید تمامی آرای گرفته شده از www.yourwebsite.com را می خواهید تا در راستای http://yourwebsite.com محاسبه شود. این موضوع می تواند با استفاده از یک هدایت دوبارۀ دائم یا تغییر مسیر (که با عنوان 301 شده است) از سوی یکی از صفحات به صفحه ای دیگر اجرا شود.

    ارائه تضامین: هر شرکتی برای عرضه محصولات و خدمات بر سایر مشاغل و کسب و کار اتکا می کند. طوفان فکری فهرستی از تمامی مشاغلی است که شما از آن استفاده و پیشنهاد می کنید و برای ارائه این کسب و کارها با مشتریان عرضه می شود. اغلب شرکت ها در وب سایت های خود برای مشتریان یک صفحه اختصاصی خواهند داشت که درواقع برای مشتریان بالقوه آن شرکت به عنوان یک مصونیت و مصداق اجتماعی ایفای نقش می کند. معمولاً این شرکت ها در فرصتی مناسب برای دریافت سپاس (به نشان قدردانی) از سوی یک مشتریِ راضی با اشتیاق عمل خواهند کرد و نسبت به این موضوع بیشتر خوشحال خواهند شد تا به جای حمایت از وب سایت. این تکنیک برای هر دو وب سایت قانون برنده-برنده است و به ایجاد یک رابطه خوب با تامین کننده کمک می کند.

    پیشنهاد تخفیف: هر شخصی معاملۀ خوب را دوست دارد و باشگاه ها و سازمان ها نیز دوست دارند چنین منافعی را برای اعضاء خود ترویج دهند. پیشنهاد یک تخفیف خاص و منحصر به یک باشگاه یکی از راه های بسیار موثر برای دریافت یک لینک است. من از این تکنیک برای ارائه تخفیف به دانشجویان دانشگاه استفاده کردم که پس از آن این روند به ما اجازه داد تا لینک های عالی ای را از سوی این وب سایت های معتبر دریافت کنیم.

    کمک به خیریه: اغلب موسسات خیریه اهداء کنندگان و حامیان خود را در وب سایت خودشان لیست خواهند کرد. اگر موسسه خیریۀ مرتبطی وجود داشت که کسب و کار شما قادر به اهداء است از آنها بخواهید در لیست این صفحه ها گنجانده شوید که با یک لینک بازگشتی به صفحه شما متصل و حمایت خواهند شد.

    خدمات خود را داوطلبانه ارزانی کنید: اگر کسب و کار شما نمی تواند برای یک موسسه خیریه پولی خرج کند، شاید بتواند خدماتی را به آنها ارائه دهد. متقابلاً، شما می توانید یک روز کادری تیم سازی داشته باشید که در آن روز به یک موسسه خیریه محلی کمک می کنید. این روند از نظر اخلاقی نیز خوب است و به ارتقاء شرکت شما هم می تواند کمک کند.

    منابع را بدون لینک ها مستقر و جایگزین کنید: به دنبال صفحات وبی باشید که کسب و کار و یا وب سایت شما را ذکر می کنند. بدون لینکی که به سایت شما ارتباط پیدا می کند، گوگل قادر نخواهد بود تا این استناد را به عنوان یک رای حساب کند. شما می توانید از هشدار گوگل برای ایجاد یک اطلاع رسانی خودکار استفاده کنید، به این ترتیب هر زمانیکه یک وب سایت کسب و کار شما را ذکر و بدان اشاره کند شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد. سپس بعد از آن می توانید با آنها در تماس باشید و از آنها بخواهید لینک های بازگشتی را برای وب سایت شما ارائه دهند.

    سخنرانی: بطور معمول یک بیوگرافی مختصر از سخنگو بر روی رویداد و وقابع وب سایت احاطه شده است. این یک فرصت عالی برای منظور کردن یک لینک بازگشتی برای کسب و کار شما می باشد. اگر اعضاء کادر شما، برای کارفرمای قبلی بر روی وقایع صحبت می کردند، از آنها بخواهید تا بیوگرافی یا شرح حال را به روز رسانی و شامل لینکی برای سایت تان کنند. ( برای درک بهتر این مورد " 6 راه برای شگفت انگیز ترین سخنگو عمومی بودن" را مشاهده کنید).

    کالا یا خدمتی بهتر ایجاد کنید. این موضوع به ایجاد ویژگی buzz و add برای کسب و کار و وب سایت شما کمک می کند. برای مثال، منو شام 200،000 دلاری کریسمس میزان زیادی از توجهات رسانه ها (و لینک ها) را جذب می کند.

    حامیان مسابقات عکس: از مشتریان خود بخواهید به شیوه ای خلاقانه با استفاده از محصول یا خدمات شما عکس گرفته و آن را برای شما ارسال کنند. این روش نه تنها مطالب جالبی را برای سایت شما ارائه می دهد بلکه مردم نیز برای کسب جایزه مشتاق اند. این عکس ها می توانند در حساب کاربری شرکت شما در سایت های بزرگ Flicker و Pinterest آپلود شوند و فرصت های بیشتری را برای تعامل با مشتریان در دسترس قرار دهند. به این ترتیب از جستجوی معکوس تصویر گوگل برای پیدا کردن سایر وب سایت ها که تصویر طراحی سایت شما را بکار برده اند، استفاده کنید و از آنها درخواست کنید تا سایت شما را به عنوان منبع اعتبار دهند، که این موضوع نیز منجر به ایجاد لینک های بازگشتی بیشتری خواهد شد.

کلمات کلیدی مناسب را هدف گذاری کنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که صاحبان وب سایت مرتکب می شوند اشتباه هدف گذاریِ کلمات کلیدی است. برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که کار مبادله را دارند و برای شما پول ساز هستند وقت صرف کنید. یکی از راه های انجام این کار، داشتن نرم افزار تجزیه و تحلیل مانند: آنالیزهای گوگل می باشد که بر روی وب سایت شما نصب شده است، به این ترتیب شما می توانید مشاهده کنید بازدیدکنندگان چگونه در حال تعامل و پیدا کردن سایت شما هستند. اغلب مشاغل حجم بالا و گسترده ای از کلمات کلیدی را که به خوبی تبدیل می شوند را به جای رتبه بندی کلمات کلیدی براساس تقسیم بندی عددی بر مضرب حجم، رقابت و میزان تبدیل هدف گذاری می کنند. 

 

گوگل وب مستر

 

آنالیزهای گوگل رایگان و برای نصب نیز ساده است. پس از ثبت نام یک حساب کاربری، به شما یک کد جاوا اسکریپت داده می شود که در هر صفحه ای از سایت شما قرار گرفته است. پس از تائید این موضوع که کد به درستی نصب شده است، شما بلافاصله باید شروع به دریافت این بینش کنید که بازدیدکنندگان چگونه به طراحی سایت شما رسیده اند و از جمله اینکه کدام کلمات کلیدی باعث تعامل آنها شده و کدام صفحات موجب ترس و خاموشی آنها شده است. (به عنوان مثال با ایجاد یک خرید و فروش یا نوشتن یک نظر).

سئو:نوشتن مطلب بهینه برای دامین

 

یکی از ابزارهای مهم یک نویسنده و گردآوردندۀ مستقل: بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد که به آن SEO سئو نیز گفته می شود. در این مقاله ما به سوالات کلیدی در باب سئو پاسخ می دهیم که مِن جملگی بدین شرح است: نوشتن مطالب بهینه SEO سئو چیست؟ و سئو چگونه می تواند به مشتریِ یک وب سایت کمک کند؟ درک این واقعیت که چگونه نوشتن محتوا و مطالب بهینه SEO  ( سئو ) کلید اصلی موفق شما به عنوان یک نویسنده مستقل است دور از واقعیت نیست، پس به این ترتیب باید گفت که به یادگیری برخی از این راهنمایی ها و ترفندهای مفید در باب سئو بپردازید، که بواسطۀ آن می توانید کاری درخور عالی را ارائه دهید.

 

نوشتن مطلب بهینه سئو SEO چیست؟

 

نوشتن بهینه SEO ( سئو ) شکلی از نوشتار است که کمک می کند تا بوسیلۀ آن وب سایت ها برای موتورهای جستجویِ برتر و اصلی مانند گوگل و بینگ بیشتر قابل مشاهده باشند. زمانیکه فردی برای موضوعی در این موتورها جستجو می کند، در نتیجه وب سایت های بسیار چشمگیر با محتوایی خوب و مطابق با موضوع جستجو در چند صفحه اولیۀ آشکار می شوند. این وب سایت ها، به نوبۀ خود افزایش فوق العاده ای از ترافیک را بوسیلۀ کاربران موتور جستجو بدست می آورند که باعث می شود نوشتن بهینه SEO سئو برای وب سایت هایی که به دنبال یک مخاطب هستند بسیار ارزشمندتر شود.

 

عبارات کلیدی در بحث سئو چیست ؟

 

زمانیکه مردم در حال جستجوی اطلاعاتی در اینترنت هستند کلماتی کلیدی وجود دارد که تمامی آن ها برای تایپ افراد عیناً برابر و یکسان هستند. برای مثال: اگر یک خواننده بخواهد در مورد خوکچه هندی چیزی را یاد بگیرد، به یک موتور جستجو متوسل می شود و دقیقاً همان کلمه یعنی "خوکچه هندی" را تایپ می کنند. از اینرو، با استفاده از عبارت کلیدی "خوکچه هندی" در محدوده یک مقاله اجازه می دهد تا موتور جستجو مقاله ای را بشناسد که می تواند به مردم در یادگیری در مورد خوکچه هندی کمک کند.

 

با توجه به روش هایی که موتورهای جستجو بوسیلۀ آن صفحات را می خوانند، نویسندگان سئوی سایت باید از عبارت واژه های کلیدی ای استفاده کنند که دقیقاً مطابق با همان روشی بنظر رسد که در دستورالعمل مقاله بکار رفته است. اگر دستورالعمل ها برای عبارت "خوکچه های هندی" فراخوانده شوند که بهترین و موثرترین عبارت می باشد، پس به این ترتیب شما باید این عبارت را به عنوان یک عبارت کلی و کامل بشمار آورید.

 

برای ویرایش اهداف، دستورالعمل های نوشتن آنلاین جابز بطور معمول از نویسندگان ما می خواهد تا استفاده از کلمات کلیدی را با پرانتزها نشان دهند. برای مثال:

 

اگر یک عبارت کلیدی برای سئو طبیعی بنظر نرسد چه؟

 

گاهی اوقات ممکن است شما یک مقاله ای را در یافت کنید که با یک کلید واژه ای نامگذاری شده که کاملاً مغایر و برخلاف با آن چیزی است که شما در گفتار روزمره از آن استفاده می کنید. دلیلش این است که مردم تمایل به این دارند تا هرچیزی که در ابتدا به ذهنشان می رسد در گوگل تایپ کنند که اغلب در ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. برای مثال، فردی در جستجوی یک وکیل برای طلاق در اسرینگفیلد، به سادگی عبارت واژۀ " وکلای طلاق اسپرینگفیلد" را تایپ می کند.

 

از آنجائیکه مقالات باید طبیعی و جذاب بنظر برسند، بنابراین این دو مورد می تواند برای بهینه سازی سایت یک چالش باشد.

 

با این حال، یک جنبه مثبت وجود دارد، و آن این است که همچنان شیوه های مختلفی برای مدیریت کردن یک واژۀ کلیدی و در عین حال گیج کننده مانند این عبارت وجود دارد. راه اول جدا کردن عبارت با نقطه گذاری می باشد، به این ترتیب نشان داده شده است که عمده موتورهای جستجو مانند گوگل به نشانه های نقطه گذاری و استثنائات نادر توجه نمی کنند. بنابراین چند راه کاملاً قابل قبول در خطاب به این موضوع عبارتند از:

 

اگر شما در حال مقایسه هستید (وکیل طلاق، اسپرینگفیلد) دارای گزینه های زیادی است. در قانون شرکت ما، شما قابل اطمینان ترین و دلسوز ترین (وکیل طلاق. اسپرینگفیلد) را پیدا خواهید کرد. ساکنین این شهر بیش از 40 سال است که به ما اعتماد کرده اند.

 

این روش اول، بهترین راه ممکن برای مدیریت کلمات کلیدی است و چیزی است که بیشتر نویسندگان زمانیکه می پرسند نوشتن مطالب SEO چیست بدان فکر می کنند. اما با این وجود روشی جدیدتر هم برای مدیریت چنین کلماتی عجیب و غریب وجود دارد. کلماتی کوتاه و عباراتی وجود دارد که اغلب توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته شده است. حروف اضافه و حروف تعریف (به عنوان مثال کلماتی مانند "از،" "یک"، "در" و "داخل") که اغلب بطور کامل نادیده گرفته می شوند. این موضوع می تواند یک کلمه کلیدی بد را به یک کلمه کلیدی متعارف تر تبدیل کند. 

 

تجربه و تخصص وی، او را به یکی از بهترین (وکلای طلاق در اسپرینگفیلد) تبدیل کرده است.

 

آن کلمات کلیدی اغلب "کلمات بازدارنده" نامیده می شوند. یک نویسنده نباید از آنها بیش از حد در برچسب ها استفاده کند، و علیرغم اینکه آنها در تیتر بسیار کوتاه شما، بیش از حد مهم جای گرفته اند، ولی در درون محتوای صفحه این شوه کاملاً خوب است. 

 

صرف نظر از اینکه شما از چه روشی برای سئو استفاده می کنید، باید گفت: کلمات کلیدی شما همیشه باید بطور طبیعی با متن مقاله متناسب و درخور باشد. کلمات کلیدیِ صداسازِ غیرطبیعی با دستور زبانی ضعیف در طول زمان برای موتورهای جستجوی تکامل یافته، بسیار قابل تشخیص تر خواهند بود.

 

از چه تعداد کلیدواژه در سئو باید استفاده کنیم؟

 

در شرایط ساده: باید گفت خیلی، اما نه خیلی بیش از حد! می توانید از شمار زیادی کلیدواژه که در توان دارید استفاده کنید البته در حالیکه اصوات آن هنوز صدایی طبیعی دارد. هنگامیکه شما می خواهید کلیدواژه هایتان در محتوا و مطالبتان آشکار شوند، نیازی ندارید تا ناشیانه و با سرعت و بی دقتی و حتی چندین بار آنها را قرار دهید. این روند بهینه سازی بیش از حد نامیده می شود و بالواقع می تواند به رتبه بندی یک وب سایت لطمه وارد کند. یک محاسبه سرانگشتی این می تواند باشد که در یک اثر یا مقاله که تقریباً پیرامون 400-300 کلمه است، شما باید به 5 تا 7 عبارت کلیدواژه دار توجه کنید و هرگز کلیدواژه ها را بیشتر از 10 بار شناسا نکنید.

 

نکاتی برای بهتر نوشتن بهینه SEO

 

    برای مخاطب بنویسید: در حالیکه مقاله شما خوانده می شود، مردم عادی باید هیچ نظری نداشته باشند که کلیدواژه ها را در برداشته است یا خیر. ممکن است تن صدای شما با توجه به انتساب مقاله کم و زیاد و یا تغییر یابد، اما همیشه باید آموزنده، جذاب و متمرکز بر روی نیازهای خواننده باشد.

    کلیدواژه ها برای را قبل یا بعد از نوشتن اضافه کنید: قبل از شروع به نوشتن مطالب بهینه SEO، به سبک و لیست کلیدواژه نگاهی بیاندازید. آیا می توانید از هر کلید واژه ای در تیترهای اصلی یا در حین بازکردن جمله استفاده کنید؟ این مورد ممکن است یکی از طبیعی ترین و ساده ترین مکان ها برای قراردادن عبارت های کلیدی شما باشد و شما نیز می توانید بدون معطلی این شیوه را انجام دهید. به این ترتیب، احتمالاً شما این روش را برای قراردادن کلیدواژه ها پس از انجام اولین پیش نویس تان مفید درمی یابید. ایجاد تغییرات کوچک در جملاتی که قبلاً نوشته اید می تواند به آنها در جاسازی آسان کلیدواژه ها کمک کند و از نگرانی های بی مورد شما برای عبارات کلیدیِ قبل از انجام اولین پیش نویس می کاهد. سعی کنید روشی را پیدا کنید که برای شما بهترین کارائی را داشته باشد.

    از یک چک لیست استفاده کنید: علاوه بر باز نگه داشتن دستورالعمل های مقاله در یک پنجرۀ جداگانه، احتمالاً کپی و پیست کردن این کلیدواژه ها در یک فایل ورد به شما کمک خواهد کرد، که در این فایل شما می توانید به محض ورود به آن، کلمات کلیدی را برچسب بزنید و باعث شوید تا یادداشت ها نشان دهند چندین بار از هر کدام استفاده کرده اید. به همین ترتیب، برجسته کردن کلیدواژه ها همچنان که شما آنها را از طریق مقاله پخش و گسترش دادید، به شما کمک می کند تا آنها را در یک نگاه اجمالی مشاهده کنید. (فقط فراموش نکنید که قبل از ارسال مقاله کلمات کلیدی را از حالت برجستگی خارج کنید).

پایه و کاور دوربین مداربسته

 

در سیستم دوربین مدار بسته منظور از کاور و پایه چیست؟

 

کاور در واقع محفظه یا پوشش خارجی است که دوربین و لنز در داخل آن قرار می گیرد و نقش محافظ  دوربین مداربسته را دارد.

 

انواع کاور و دوربین های مناسب آنها کدامند؟

 

۱- کاور کوچک برای دوربین مداربسته پین هول

۲- کاور متوسط برای دوربین مداربسته مینیاتوری و دوربین مداربسته باکس

۳- کاور بزرگ برای دوربین های ( دوربین مداربسته صنعتی با لنز ثابت صنعتی با لنز زوم صنعتی با لنز ایریز.

۴- کاور سقفی برای دوربین مداربسته دام و دوربین مداربسته دام دید در شب که روی سقف نصب می شود.

۵- کاور واتر پروف برای دوربین های زوم شونده که این کاور ها می تواند با فن و هیتر داخلی خود در دماهای مختلف محیط، دمای داخلی را ثابت نگه دارد.

 

کاور دوربین مداربسته دام

 

کاور دوربین مداربسته دام

کاور دوربین مدار بسته صنعتی

 

کاور دوربین مدار بسته صنعتی

 

  پایه دوربین مداربسته به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد؟

 

 به منظور استقرار و قرار گیری صحیح دوربین ها و قابل تنظیم بودن جهت   دید .

 

   انواع پایه ی دوربین کدامند؟

 

     2- ثابت ۲- ثابت مفصلی( جهت استفاده به عنوان پایه ی قابل تنضیم)

    3- گردان ( گردان افقی و افقی عمودی ) که در انواع داخلی و خارجی استفاده میشود .

 

منظور از پایه ی ثابت چیست؟

 

به منظور قرارگیری  دوربین مداربسته در حالت ثابت به کار می رود

 

منظور از پایه ی مفصلی چیست؟

 

می توان دوربین را روی آن نصب کرد، دوربین با حرکت دو حالته ( چپ و راست) یا چهار حالته ( چپ و راست – بالا و پایین ) در زاویه ی دید مناسب و مورد نظر به روش دستی تنظیم می شود.

 

منظور از پایه ی دوربین مداربسته گردان چیست؟

 

این نوع پایه به خاطر استقامتی که دارد می تواند وزن دوربین مداربسته چرخشی را تحمل کند و دوربین نصب شده روی آن هم می تواند حرکت افقی و افقی عمودی داشته باشد.

آموزش بهینه سازی و نکات سئو سایت

 

هر مدیر وبسایتی از طراحی وب سایت هدفی را دنبال می کند و قطعا از آرزو های بزرگش است که از وبسایتش دیدن کنند و سایتی با ارزش و پر بازدید داشته باشد تا از این طریق بتواند فروش محصولات و خدماتش را بهتر انجام دهد و در نهایت کسب درامد کند .

 

یکی از راه هایی که مدیر وب سایت را به هدفش نزدیک خواهد کرد سایت است .

 

برای سئو باید وقت صرف شود و البته این کار بیشتر تجربی است و موضوعی نیست که در یکی دو روز بتوان به آن دست یافت ، تجربه نشان داده است که حداقل زمانی که برای بحث سئو مورد نیاز است 3ماه است .

 

البته توجه داشته باشید که الگوریتم های گوگل مرتبا در حال تغییر و تحول هستند و سایت ها باید به این تغییرات اهمیت بدهند مثلا در الگوریتم قدیمی که گوگل داشت شاید استفاده کردن از کلمات کلیدی زیاد و یا عبارات طولانی که در توضیحات سایت گذاشته میشد در پیج رنک گوگل سایت تاثیر مستقیمی داشت اما در الگوریتم های گوگل پنگوئن و پاندا دیگر این حقه ها جواب نمیدهد و تقریبا اکثر آنها بی اثر شده است .

 

سئو (seo) چیست؟ کارهایی که برای سئو و بهینه سازی داخل سایت باید انجام داد :

 

اول به سراغ سئوی داخلی وب سایت رفته و از آنجا شروع می کنیم و بعد از آن هم سئوی خارجی را کار می کنیم و توجه داشته باشید که به هر دو بخش داخلی و خارجی اهمیت بدهید زیرا انجام دادن آنها در کنار هم به افزایش بازدید وب سایت شما کمک خواهند کرد.

 

توجه کردن به لینک های داخلی برای افزایش ارزش سایت و سئو و بهینه سازی:

 

تعریفی که از لینک های داخلی ارائه میشود ، چیست؟ لینک های داخلی در حقیقت همان لینک هایی هستند که در میان مطالب سایت هستند . از طریق لینک دادن بین صفحات داخلی وب سایت خود ارتباطی را ایجاد کنید و فراموش نکنید که به صفحه اصلی طراحی وبسایت خود نیز لینک بدهید ، این کار یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکاتی است که در بحث سئو قابل اجراست.

 

سعی کنید اگر مقاله و یا نوشته ای را در سایت قرار میدهید آن نوشته خسته کننده نباشد و آن را طوری بنویسید که مخاطب را تشویق به خواندن کند و برای او تازه و جذاب باشد .

 

برای وب سایت خود سایت مپ sitemap تهیه کنید و بعد آن را به گوگل وبمستر تولز معرفی کنید .

 

برای ایندکس شدن مطالب در گوگل از نقشه سایت استفاده کنید ، در ابتدای هر پستی موضوع پستتان را با h2 بگذارید . پس استفاده بجا و هوشمندانه از تگ های هدینگ H1 ، H2 ، H3 را فراموش نکنید و به آنها اهمیت دهید .

 

اگر از آن دسته از افرادی هستید که بعد از اتمام طراحی وب سایت خود دیگر به وبسایت کاری ندارید و آن را به حال خود رها میکنید روش خود را عوض کنید زیرا حداقل سایت شما باید هفتگی آپدیت و به روز شود تا روبات های خزنده ی گوگل به صورت مرتب به سایت شما سر بزند و از آن دیدن کنند .

 

در شبکه های اجتماعی عضو شوید و برای خود صفحه ایجاد کنید و مطالب خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و لایک جمع کنید و از این طریق با دیگران به صورت مستقیم در ارتباط و تماس باشید .

 

 

بعد از طراحی وب سایت ، سایت را به آلکسا و گوگل وبمستر تولز معرفی کرده و در آنها ثبت کنید .

 

هدف اصلی گوگل معرفی بهترین سایت ها به کاربران در جستجوهایشان است .

 

سعی کنید  مطالبتان خوانا باشد و فاقد مشکل گرامری باشد تا گوگل وب سایت شما را به کاربران و مخاطبان پیشنهاد دهد. پس به نوشته هایتان توجه کنید و قبل از اینکه بخواهید نوشته ها را منتشر کنید آن ها را ویرایش کنید .

نکاتی که در جریان بهبود سئو سایت باید به آن ها توجه کرد

 

یکی از ساده ترین روش هایی که موجب می شود شما به طور غیرمستقیم در موتور های جستجو خودتان را مجرم قلمداد کنید، استفاده از تیتر ها یا نوشته های این چنینی است:

جا انداختن کلمات کلیدی اصلی به عنوان واژگان کلیدی در متنی که به آن ارتباط ندارند. وقتی تیتر ها توسط روبات ها جستجو می شوند، این واژگان بی ربط مشخص می کنند که مطلب جعلی است. همچنین در صورتی که روبات های موتور های جستجو تشخیص دهند که مطالب سایت از منابعی کپی شده اند، جریمه در انتظار سایت است.

 

روشن نکردن محتوا

یک تیتر کنایه دار مانع می شود تا مردم آن را جستجو کنند. جستجوگران هرگز با آن مواجه نمی شوند، زیرا آن محتوا هرگز در میان عبارات مرتبط یافت نمی شود. اگر هم یافت شود، آن ها عبارتی را جستجو می کنند که توضیح واضح تری  را شامل می شود.

 

معرفی و شناساندن محتوا

مردمی که با محصولات و خدمات شما آشنایی ندارند و هیچ اطلاعی در مورد آن ها ندارند، هیچ شانسی برای دیدن محتوای شما و آشنایی با آن را ندارند.

در ضمن، برای جمع بندی کلمات کلیدی که به طور مستقیم مرتبط با محتوای شما و اهداف شما در مورد مشتریان است، حدود ۶۵ کاراکتر یا کمتر استفاده می شود.

 

در اینجا روش هایی برای اینکه شما بیشترین تیتر کلیک شده بعدی را داشته باشید، ارائه شده است:

 

یک توضیح در براکت را اضافه کنید

تیتر هایی که شامل یک براکت با توضیحی مختصر در مورد نوع محتوا هستند(به عنوان مثال: توضیح تصویری ، یا نمایش اسلایدی) ۳۸% بهتر عمل می کنند.

 

از کلمه “چه کسی” استفاده کنید

مطالعه نشان داده است که تیتر هایی که از کلمه “چه کسی” شامل شده اند، ۲۲% نرخ بیشتر کلیک را داشته اند.

 

با محتوای تصویری معرفی کنید

تیتر هایی که کلمه “عکس(ها)” را شامل می شوند، ۳۷% بهتر عمل می کنند.

تبلیغات محتوا و ابزار های برنامه ریزی اجتماعی (CoSchedule) نظرات بیشتری بر اساس ابزار های آنالیز تیتر خود دارند.

 

یک مشکل را توسط “چطور باید” حل کنید

جستجو گران، معمولا یک سوال را تایپ می کنند تا یک مهارتی را از محتوایی که شامل جواب است، یاد بگیرند.

 

پست هایتان را به لیست تبدیل کنید

به مصرف کنندگان محتوا این انتظار را بدهید که چه مطالبی را قرار است مطالعه کنند در حالی که هنوز تعداد زیادی از کلمات اصلی را خالی گذاشته و جستجو نکرده اند.

 

به یک سوال جواب دهید

از آنجایی که خیلی از جستجو گران در موتورهای جستجو و سوال تایپ می کنند، بنابراین تیتر شما باید دقیقا با چیزی که آن ها تایپ می کنند مطابقت داشته باشد.

مگر آنکه شما به شدت خوش شانس باشید که تیتر شما همانند ویروسی در رسانه ی اجتمایی پخش شوند، در غیر آن صورت شما دو راه دارید تا مردم تیتر شما را ببینند: به طور طبیعی در نتایج جستجویشان آن را بیابند و یا توسط جستجو های قبلی آن ها را پیدا کنند.