آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

آموزشی

سیستم‌های مدیریت به روز اماکن

نسخه جدید تری دی مکس

نسخه جدید نرم افزار تری دی مکس Autodesk 3D Max منتشر شد! (2016)

 

نرم افزار 3D Max بیشترین کاربرد را برای مهندسین طراح و انیمیشن سازها و تری دی مکس دارد. این نرم افزار ساخت شرکت معروف Autodesk میباشد که اکثرا با نرم افزار اتوکد آن آشنایی دارند.

 

 

 

هر چند نرم افزار 3D Max در علوم مختلف کاربرد دارد، اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن در کشور ما، طراحی نمونه مدل ها جهت ارائه و تایید مشتری است. افرادی که در زمینه طراحی دکور، طراحی غرفه، طراحی میز و صندلی و کابینت، طراحی نمای ساختمان، و... فعالیت میکنند از نرم افزار 3D Max برای نمایش طرح اولیه به مشتری استفاده میکنند.

 

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار Autodesk 3D Max :

 

- ابزارهای جدید طراحی کاراکتر

 

- ابزار جدید طراحی محیط های شلوغ (Populate Crowd Animation)

 

- توسعه ابزارهای اصلی انیمیشن سازی (General Animation Tools)

 

- ابزارهای جدید مدل سازی

 

- ابزارهای جدید طراحی مواد (Shading and Material Design)

 

- توسعه قابلیت های طراحی پوسته و Texture

 

- تنظیمات حرفه ای زاویه دوربین

 

- توسعه برنامه نویسی به زبان پایتون

 

 

 

مهمترین تغییرات نسخه 2016 :

 

 

- قابلیت انیمیشن سازی بلند در تری دی مکس

 

- قابلیت تعیین پوست دوگانه

 

- ShaderFX پیشرفته

 

- قابلیت دوربین های فیزیکی

 

- ایجاد نمودن گراف های زیاد

 

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

آموزش حسابداری و آینده آن

 

کمیسیون گذرگاه ها(Pathway Commission)، که به طور رسمی به عنوان کمیسیون گذرگاه ها در آموزش عالی حسابداری معروف است، توسط انجمن حسابداری آمریکا و موسسه آمریکایی CPAs ایجاد گردید برای توصیه راه هایی که در آن حرفه می تواند " قوی ترین جامعه ممکن از دانشجویان، دانشگاهیان، متخصصان و دیگر رهبران آگاه و آموزشگاه حسابداری را در خصوص عمل و مطالعه حسابداری به کار گماشته و متمرکز نماید."

 

نتیجه "ترسیم استراتژی ملی برای نسل بعدی حسابداران می باشد"، گزارشی که شامل هفت توصیه برای نوسازی دولت آموزش حسابداری است.

 

مقصود آن ها شفاف است: جهان در حال تغییر است، و زمان آن فرا رسیده است که دانشکده های حسابداری با آن تغییر بکنند.AAA، AICPA، و کمیسیون مسیرها در یک سال به کار برده شدند و نیمی از ورودی از هر گوشه حرفه که دقیقا ترسیم می کنند چگونه آموزش حسابداری باید تغییر نماید.

 

در اینجا توصیه های آن ها موجود می باشد، کلمه به کلمه از گزارش گرفته شده اند. (هشدار به موقع: صحبت در خصوص دانشگاه ها و شرکت ها کمی گزاف است.)

 

 شماره 1: یک حرفه آموخته شده برای آینده با تلفیق هدفمندی از تحقیق حسابداری، آموزش، و تمرین برای دانشجویان، کارشناسان حسابداری، و مربیان بسازید.

 

گزارش بیان می کند، "اغلب تمامی دانش آموزان در معرض مواد فنی هستند به روشی حرفه ای که از مجموعه های دنیای واقعی، پیچیده که دانش آموزان به آن ها محدود هستند و از دیدگاه هایی که تحقیق می تواند به مرحله عمل بیاورد جدا می گردد."

 

شماره 2: توسعه بدهید مکانیسم ها را برای پاسخگویی به تقاضای آینده برای دانشکده توسط باز نمودن آموزش دکترا از طریق آموزش های منعطف در برنامه های موجود و توسط کشف نمودن مسیرهای پیشنهادی تا درجات پایانی که با ماموریت های سازمانی و آموزش حسابداری و اهداف تحقیق هم راستا می باشند.

 

گزارش بیان می کند،"کمبود بحرانی دانشکده در حسابداری به خوبی مستند شده است، به خصوص در حسابرسی، سیستم ها، و تخصص های مالیاتی. "این کمبود تاثیرات طولانی مدت و چشمگیری هم بر کیفیت و هم بر بقای آموزش حسابداری و تحقیق حسابداری دارد."

 

 

شماره 3: آموزش حسابداری را اصلاح نمائید بنابراین تعلیم محترم است و به عنوان جزء مهم در رسیدن به هر ماموریت موسسه پاداش داده می شود.

 

" اغلب، ساختارهای رسمی و غیر رسمی پاداش جهت مزیت دادن به کار و دستاوردهای تحقیق نسبت به دستاوردهای تدریس، نمو کرده اند " و کمیسیون به نتیجه می رسد.گزارش بیان می کند، زمان آن فرا رسیده است، تا پاداش، به رسمیت شناختن، و حمایت از آموزش با کیفیت بالا افزایش بیابد."

 

 

شماره 4: مدل های برنامه درسی، منابع یادگیری، و مکانیسم ها را توسعه بدهید برای اشتراک گذاری آن ها به صورت راحت و همچنین افزایش فرصت های توسعه دانشکده در حمایت از حفظ برنامه درسی قوی.

 

گزارش بیان می کند، "عمل حسابداری به سرعت در حال تغییر است". "حوزه جغرافیایی آن جهانی است، و فن آوری نقش برجسته فزاینده ای را ایفاء می کند. نسل جدیدی از دانشجویان از راه رسیده اند کسانی که با تکنولوژی بیشتر در خانه هستند و در خصوص روش های قدیمی تدریس کمتر صبور هستند."

 

 

 شماره 5: توانایی برای جذب دواطلبان بالقوه، متنوع را به حرفه بهبود ببخشید.

 

گزارش بیان می کند، "بسیاری از دانشجویان آغازکننده حسابداری بر این عقیده هستند که حسابداری یک زمینه باریک حرفه ای است، و عمل حرفه ای تقریبا به طور انحصاری مربوط به حسابرسی یا مالیات می باشد." "نتیجه این است که بسیاری از دانشجویان مستعد که علاقه به ادامه تحصیل در حسابداری دارند ممکن است جذب آن نشوند.استفاده از حسابداری را در جامعه گسترده تر ترویج بدهید و، علاوه بر این، مطمئن شوید که تنوع در میان افرادی که وارد حرفه می شوند مهم است."

 

 

شماره 6: مکانیسم هایی برای جمع آوری، تحلیل، و انتشار اطلاعات در مورد بازارهای موجود و آینده برای افراد حسابدار و دانشکده حسابداری ایجاد نمائید.

 

گزارش بیان می کند، " به دست آوردن اطلاعات موجود در خصوص افراد حسابدار در حال حاضر شاغل و تقاضای آینده برای آن ها می تواند دشوار باشد." "پیشرفت های اخیر در خصوص پوشش و دسترسی به داده های ملی استخدام و توانایی برای اتصال این داده ها به پایگاه داده های آموزش عالی این وضعیت را آرام می کنند."

 

  شماره 7: یک روند پیاده سازی ایجاد نمائید برای مورد خطاب قرار دادن این توصیه ها و توصیه های آینده با ایجاد ساختارها و مکانیسم ها برای انتقال حسابداری تلاش ها را از رویدادهای دوره ای به فرآیند مداوم تر، پایدار تغییر می دهند.

 

گزارش بیان می کند، "در حالی که مطالعات قبلی به مسیرهای جدید موفق و نوآوری های امیدوار کننده رسیده اند، اکثر تلاش های گذشته در حال تجدیدنظر دارای ساختار و استراتژی اجرایی صریح برای پیش بردن توصیه های خود نیستند. "برای رفع این نیاز، توصیه آخر کمیسیون ایجاد فرآیند پیاده سازی می باشد که گروه گسترده ای از سهامداران را به روشی گرد هم می آورد که اجرای بیشتر توصیه ها را ترغیب می نماید و در این گزارش آیتم های پیشنهادی را به کار می برد."

 

جفتی از دیگر توصیه ها، در صورتی که من ممکن است بسیار محتاط باشم.

 

ابتدا، نکته در مورد اینکه دانش آموزان چه چیزی یاد می گیرند.تغییر این روزها صرفا ثابت است.مهم ترین مهارتی که می توانیم به دانش آموزان امروز بیاموزیم این است که چگونه یادگیری مهارت های جدید می تواند به اندازه کافی منعطف باشد.

 

این موضوع مستقیما با فرمول برجسته تام هود(Tom Hood) در ارتباط می باشد:

 

L. یعنی، سرعت یادگیری شما باید بیشتر از سرعت تغییر باشد.

 

آینده آموزش حسابداری به صورت خلاصه: به دانش آموزان بیاموزید چگونه یاد بگیرند، و چگونه به یادگیری ادامه بدهند.

 

هیچ مهارتی مهم تر از به جلو پیش رفتن نخواهد بود.

 

کمیسیون چه چیزی را از دست داد؟ عقاید شما در خصوص اینکه چگونه باید آموزش و آموزشگاه حسابداری را بهبود ببخشید کدام موارد هستند؟

 

اموزشگاه حسابداری


منبع: دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی
EPA


مجموعه ی ابزارهای پایداری: حسابداری سبز؛ تحلیل چرخه ی عمر؛ تحلیل

سود-هزینه
تصمیم گیرندگان شرکت ها معمولا هزینه ها و سودهای دردسترس مرتبط با عملکرد زیست محیطی، بهداشت و ایمنی (
EH&S) شرکتشان  و آموزشگاه حسابداری را ندارند.

چنین هزینه هایی ممکن است شامل نه تنها هزینه هایی که در طول تاریخ مرتبط با EH&S هستند، بلکه هزینه های مرتبط با مصرف مواد، نیروی کار و منابع سرمایه نیز باشد.

شناسایی وسیع این هزینه ها دربین رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی اغلب فرصت های مقرون به صرفه را برای جلوگیری از آلودگی و حذف ضایعات نشان می دهد و تصمیمات کسب وکار را که هم ازنظر مالی برتر بوده و هم برای محیط زیست سودمند هستند، ترغیب می نماید.


مدیریت زنجیره ی تامین، یک حوزه ی امیدبخش مشخص برای کاربرد تکنیک های حسابداری سبز است.

بسیاری از شرکت ها راهبردهایی را دنبال می کنند که برروی کارایی بوم یا به عبارت دیگر ارتقای به کارگیری مواد برواحد تولید تاکید می کنند.

 با گسترش آن تلاش ها برای دربرگرفتن خرید، مدیریت صورت اموال، حمل مواد، انتقال و محاسبه ها، شرکت ها می توانند عملکرد زیست محیطی و هزینه را بیشتر ارتقا دهند.


روش های حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی آن ها را قادر می سازد تا فرصت های با بیشترین قابلیت دوام را شناسایی کرده و کمیت آن را معلوم کنند.


این مجموعه از مطالعات موردی (
PDF) (55pp، 252K) از دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی EPA، این را که رویه های مدیریت زنجیره ی تامین چگونه می توانند با تعیین اثر مالی از فعالیت های کسب وکار که در عملکرد زیست محیطی شرکت دارند، بهبود یابد را نشان می دهد.

 به علاوه، این گزارش چگونگی توان یکپارچه سازی رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی در فرایندهای کسب وکار جاری را نشان می دهد.

 این گزارش شامل موارد مطالعه ی فرایندهای چند انتظامی در سه شرکت زیر است: سازمان مشترک المنافع ادیسون، شرکت اندرسون و شرکت صنایع شیمیایی اشلند.

با این که رویکردها بین این سه شرکت متفاوت هستند، هر کدام درس های ارزشمندی برای دیگر شرکت ها و آموزشگاه حسابداری فراهم می کند.



اموزشگاه حسابداری


منبع: دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی
EPA


مجموعه ی ابزارهای پایداری: حسابداری سبز؛ تحلیل چرخه ی عمر؛ تحلیل

سود-هزینه
تصمیم گیرندگان شرکت ها معمولا هزینه ها و سودهای دردسترس مرتبط با عملکرد زیست محیطی، بهداشت و ایمنی (
EH&S) شرکتشان  و آموزشگاه حسابداری را ندارند.

چنین هزینه هایی ممکن است شامل نه تنها هزینه هایی که در طول تاریخ مرتبط با EH&S هستند، بلکه هزینه های مرتبط با مصرف مواد، نیروی کار و منابع سرمایه نیز باشد.

شناسایی وسیع این هزینه ها دربین رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی اغلب فرصت های مقرون به صرفه را برای جلوگیری از آلودگی و حذف ضایعات نشان می دهد و تصمیمات کسب وکار را که هم ازنظر مالی برتر بوده و هم برای محیط زیست سودمند هستند، ترغیب می نماید.


مدیریت زنجیره ی تامین، یک حوزه ی امیدبخش مشخص برای کاربرد تکنیک های حسابداری سبز است.

بسیاری از شرکت ها راهبردهایی را دنبال می کنند که برروی کارایی بوم یا به عبارت دیگر ارتقای به کارگیری مواد برواحد تولید تاکید می کنند.

 با گسترش آن تلاش ها برای دربرگرفتن خرید، مدیریت صورت اموال، حمل مواد، انتقال و محاسبه ها، شرکت ها می توانند عملکرد زیست محیطی و هزینه را بیشتر ارتقا دهند.


روش های حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی آن ها را قادر می سازد تا فرصت های با بیشترین قابلیت دوام را شناسایی کرده و کمیت آن را معلوم کنند.


این مجموعه از مطالعات موردی (
PDF) (55pp، 252K) از دفتر ایمنی شیمیایی و جلوگیری از آلودگی EPA، این را که رویه های مدیریت زنجیره ی تامین چگونه می توانند با تعیین اثر مالی از فعالیت های کسب وکار که در عملکرد زیست محیطی شرکت دارند، بهبود یابد را نشان می دهد.

 به علاوه، این گزارش چگونگی توان یکپارچه سازی رویکردهای حسابداری سبز مدیریت زیست محیطی در فرایندهای کسب وکار جاری را نشان می دهد.

 این گزارش شامل موارد مطالعه ی فرایندهای چند انتظامی در سه شرکت زیر است: سازمان مشترک المنافع ادیسون، شرکت اندرسون و شرکت صنایع شیمیایی اشلند.

با این که رویکردها بین این سه شرکت متفاوت هستند، هر کدام درس های ارزشمندی برای دیگر شرکت ها و آموزشگاه حسابداری فراهم می کند.



آموزش لاک و آنلاک کردن بوت لودر گوشی و تبلت اندرویدی

 

قبل از هر چیزی بهتر است که شما را با معنی و مفهوم unlock و relock کردن گوشی های اندرویدی و آموزش تعمیر تبلت  آشنا کنیم و سپس به عملی کردن این کار بپردازیم پس با ما همراه باشید .

 

آنلاک کردن Bootloader اندروید چیست ؟

 

گوشی های اندرویدی دارای یک قفل در قسمت بوت لودر خود هستند ، بوت لودر همانند بوت رایانه می باشد که قبل از بارگزاری سیستم عامل اندروید در گوشی ها و تبلت ها لود می شود .

 

بوت لودر فایل های ایمیج کرنل سیستم عامل را کنترل میکند . گوشی های اندرویدی با توجه به سخت افزار موجود بوت لودر های متفاوتی دارند . شرکت های تولید کننده برای بوت لودر های گوشی های خود قفلی را طراحی کرده اند که اجازه تغییر کرنل و یا ریکاوری استوک گوشی ها را نمی دهد . و ما برای اینکه از این محدودیت عبور کنیم مجبوریم بوت لودر گوشی را آنلاک کنیم . پس تقریبا متوجه شدین که بوت لودر چیست و به چه دلیل باید بوت لودر را آنلاک کنیم .

 

 

به چه دلیل گوشی را آنلاک بوت لودر کنیم ؟

 

در شرایط معمول بوت لودر گوشی توسط کمپانی Lock شده است .

 

در واقع با Unlock کردن بوت لودر شما میتوانید فایل های Img را بر روی گوشی خود فلش کنید . یعنی بر روی گوشی خود کاستوم کرنل و کاستوم ریکاوری بریزید .

 

 در اکثر مواقع از Bootloader  برای موارد زیر استفاده می شود .

 

    برای نصب ریکاوری بر روی گوشی و تبلت اندروید (آموزش نصب ریکاوری و آموزش تعمیر تبلت )

    برای روت کردن گوشی و تبلت اندروید (آموزش روت اندروید)

    برای نصب کاستوم رام گوشی و تبلت اندروید

 

 

آنلاک در گوشی های مختلف متفاوت می باشد و به همین دلیل ما بصورت جداگانه هر گوشی را برای شما آموزش می دهیم .